Ja en nu zit ik met mijn tenen krom om hoe het gaat met Egbert en Tijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is bewust door BB gedaan om wreving te creëren
* notedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verlaat hij maandag het huis als een eenzame man die jongere vrouwen dreigt aan te randen
Big Brother, bedankt
Hij heeft een baan waarbij hij met jongeren werkt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef breege het volgende:
tijn die lult over voorbeeldfuncties... fuck toch op man...
Nou, Eggie zit er even door hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Haha, dit is leuke TV.
Egbert gaat nu helemaal de zieligert spelen.![]()
Ik vind het wel goed dat ze ingrepen. Sabrina was "out" en Egbert lag irritant te plakken. Ik zal zeker niet zeggen dat hij wat gedaan zou hebben als hij niet uit die kamer was gehaald maar als er wél wat was gebeurd had iedereen op z'n kop gestaan en zich afgevraagd waarom er niet eerder was ingegrepen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ik vind het wel erg misselijk van BB! Laat die ouwe stakker met rust. Toen Etienne bijna zijn piemel erin had hangen niemand deed wat over...Het is echt niet leuk hoe ze met Eg omgaan! Ik zou ze aanklagen na afloop!
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat Rik nog een keer op zijn smoel wordt gemept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |