Hij is gewoon bezopen. Als ie nuchter was had ie gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
og wat vind ik dit zielig voor eggie![]()
om te zeggen dat er niks gebeurd isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef Addi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat SDab dan nu wel in Egberts kamer mocht komen?????????
Eens scan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben weken lang kogels op Egbert afgevuurd, maar dit was wel een kanonskogel. Dit was het nekschot. Hummie is schandalig bezig en mag hier wel op aangesproken worden. Zo ga je ook in BB NIET met mensen om.
kun je instellen he! (aantal berichten per pagina)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef VincentAdam het volgende:
mag ik ff een nOOb vraag stellen. Waarom mag een topic hier eigenlijk maar 7 pagina's zijn?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben weken lang kogels op Egbert afgevuurd, maar dit was wel een kanonskogel. Dit was het nekschot. Hummie is schandalig bezig en mag hier wel op aangesproken worden. Zo ga je ook in BB NIET met mensen om.
Dat was al zo hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Marcia praat echt met haar vader alsof ze zijn vrouw of vriendin ofzo is. De verhouding vader/kind is totaal verdwenen in die familie.
ja, vind je dat gek als er zoiets op het scherm verschijnt van haal Egbert uit die kamer??? E10 moet je daar toch niet op aankijken???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 maakt het probleem ook groter dan dat het is.![]()
Totaal offtopic, maar ik kom ff met Bluezzje zoenenquote:
WE GAAN DR HEEN GOTVERDEGOTVERquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Is gewoon een vooraf ingestelde grens. Na 300 posts gaat ie automatisch dicht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef VincentAdam het volgende:
mag ik ff een nOOb vraag stellen. Waarom mag een topic hier eigenlijk maar 7 pagina's zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |