Hij was gewoon boos dat ze stond te springen op bed...hij had gedacht dat ze voor pampus lag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef avonne het volgende:
Lul van een etjen.
hij stuurde iedereen weg omdat hij haar voor zich alleen wil.
Ach. Hij zal wel een goedmakertje krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef riri het volgende:
BB is hier heel veel uitleg over schuldig naar Egbert
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het verschil is: Wij zagen wat er NIET gebeurde in de prinsessekamer. Dat Egbert niks deed.
Inmiddels is BB het aan het rectificeren.
BB is harder dan ooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben weken lang kogels op Egbert afgevuurd, maar dit was wel een kanonskogel. Dit was het nekschot. Hummie is schandalig bezig en mag hier wel op aangesproken worden. Zo ga je ook in BB NIET met mensen om.
Eensch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.
Ook mensen met een voorbeeldfunctie mogen menselijke trekjes tonen vind ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dat heet voorbeeldfunctie....
Oftewel: hij heeft ook door dat ze hem al weken op de korrel hebben, wat ook zo is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef NorthernStar het volgende:
"èlke keer komt het op mìjn bordje neer"
Oftewel, hoe wentel me ik me in zelfmedelijden.
...maar er zit geen kwaad in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef VincentAdam het volgende:
toch denk ik eigenlijk dat niemand egbert meer serieus kan nemen. En niet om dit geintje, maar meer gewoon dat gejank om die kluissleutel, en dat die daar zo breedlachend in dat bootje zit. Ut is gewoon een aardige gek, maar ik kan hem niet serieus nemen.
Aanstichter was Tijn die aan Eggie ging lopen trekken alsof die ouwe man wat verkeerds wilde doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze zien hoe heftig er op gereageerd wordt en zich wezenloos zijn geschrokken.. Dat het was vanwege zijn baas is natuurlijk volkomen flauwekul. Dan moeten ze schrijven dat Egbert naar bed moet. Niet dat hij uit die kamer moet.
Ja zeer zeer matig, meisje drank -> mannen nvt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Stranger het volgende:
Wat een enorme bullshit die monique daar verkondigt...
Precies, en waarom zou tijn het recht hebben daar wel te zijn ??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Aanstichter was Tijn die aan Eggie ging lopen trekken alsof die ouwe man wat verkeerds wilde doen
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Eg's tranen idd wel echt zijn. Althans, nu nog wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Hij huilt terecht omdat het pijn doet als je zó onterecht weer te kakken gezet wordt!
Marlies was de eerste die zei "ik geloof er niks van", waarna Marcia moed vatte en haar vader begon te verdedigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef Suikeroom het volgende:
Marlies overal meepraten.. oprottuhh!!
BB is een beetje dom....quote:
Daar is nog nooit een normaal woord uitgekomen (uitgekotste kamper door zijn vrindjes)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef golfer het volgende:
Man. Wat is E-10 dom zichzelf aan het schoonpraten.
Dus iemand met emoties die zich niet helemaal goed kan uiten moeten we maar niet serieus nemen? Ik vind het zielig nu voor hem.........quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef VincentAdam het volgende:
toch denk ik eigenlijk dat niemand egbert meer serieus kan nemen. En niet om dit geintje, maar meer gewoon dat gejank om die kluissleutel, en dat die daar zo breedlachend in dat bootje zit. Ut is gewoon een aardige gek, maar ik kan hem niet serieus nemen.
zal toch zeker niet meer dan een speldenprikje zijn toch...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 tegen Rik: ''zie je deze lul, daarmee kan ik je heel hard in je gezicht slaan''
![]()
vind ik ook maar een vriendin van mij die werkt met hangjongeren ,die zal ook NOOIT drank drinken als er iemand van haar groep in de buurt is (bedoel op haar vrije dagen,maar toevallig op dezelfde plek zijn)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ook mensen met een voorbeeldfunctie mogen menselijke trekjes tonen vind ik.
Zie niksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Sonique het volgende:
Die was grappig moet ik toegeven:
'Zie je deze lul? Daar kan ik je heel hard mee in je gezicht slaan...'
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
Hij huilt terecht omdat het pijn doet als je zó onterecht weer te kakken gezet wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |