Eensch. Eg heeft 100% gelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Gert het volgende:
Bah wat genant...
Precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:50 schreef Sonique het volgende:
Ik zat anders wel met gekromde tenen te kijken hoe Eggie op het bed lag naar Saar.
Loedah! Beebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef Loedertje het volgende:
*Laat ik er niet achter komen DAT er iets is gebeurt..*
wahahahahaha, Etienne heeft zóóóovéééél meegemaakt...
Inderdaad. BB bereikt juist een avarechts effect.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Het was bescherming van BB vanwege zijn baan
Wat een onzin. Mag ook Egbert niet een keer uit z'n dak gaan dan
Klopt idd, hij is om 1 of andere vage reden een heel gemakkelijk slachtoffer voor BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef natronic het volgende:
Egbert wordt regelmatig door BB voor paal gezet, gewoon misselijke streek. Pak eens een ander
ja idd die is nog erger dan tijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:56 schreef Addi het volgende:
Hoor miss DUBBELMORAAL Mo!
Hou je bek!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
FUCKIN FUCKIN FUCKIN
EGBERT snap je het???
Pap snap je het?? Het is fucking niet jouw schuld...
Egbert: HUIL HUIL HUIL
Tijn: Fucking Eg je hebt voorbeeldfunctie...
Marlies: Het staat op het scherm, dat het niets te maken heeft met het aanraken met Sabrina...
[afbeelding]
Nou was tie wel goed....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef arneaux het volgende:
Semih als grap opeens :"Houd je bek dicht!!"
Daarom zit ie ook 1000 x uit te leggen wat hij bedoelde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Ik kan er niet tegen dat E10 niet kan toegeven dat ie gelijk de ergste dingen dacht.
Dat droop er vanaf!!
Duidelijk! Hij en Marlies legden de woorden ''aanranding'' haast in d'r mond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef n1ek het volgende:
Ik kan er niet tegen dat E10 niet kan toegeven dat ie gelijk de ergste dingen dacht.
Dat droop er vanaf!!
Dat heet voorbeeldfunctie....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Het was bescherming van BB vanwege zijn baan
Wat een onzin. Mag ook Egbert niet een keer uit z'n dak gaan dan
Ga weg man, die gasten wonen bij elkaar, is het dan heel erg als je bij iemand op bed ligt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies.
En vervolgens nu het slachtoffertje uithangen. Misselijk gewoon. Weg met die man.
Dronken mensen en in één keer uitleggen wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom zit ie ook 1000 x uit te leggen wat hij bedoelde.
Hij moet zichzelf nogal overtuigen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |