Ja bedankt. Ik ga even janken geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de finale allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Zal vast wel goed komen, toch? Aangezien Charlie waarschijnlijk met die dentist gingquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef souvenir het volgende:
Ik heb echt keihard zitten janken met de finale. In het begin dacht ik dat Ugly Betty een comedy serie was, maar nu is het echt een en al drama![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Garble het volgende:
Alleen de laatste paar minuten waren tragisch, de rest van de aflevering was hilarisch.
hoeft ie nog niet meteen doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Garble het volgende:
Hilda en Santos waren toch geen goede match. Die zouden binnen een jaar alweer zijn gescheiden.
had die link nog niet eens gelegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Garble het volgende:
Het is echt gek om haar te zien zingen als je WIlhelmina gewend bent.
Oh wist niet dat 't een zangeres was. Dat was altijd een megamooi nummer jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Garble het volgende:
Het is echt gek om haar te zien zingen als je WIlhelmina gewend bent.
quote:
Ik volg een serie, ga niet zoeken wie wie is en wat ze nog meer hebben gedaan in hun carriere. Interesseert me niet veel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:51 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
. Je hebt de afgelopen twintig jaar in een grot doorgebracht?
Ik bedoel meer dat zelfs een boerin uit Lutjebroek nog wel weet wie Vanessa Williams is. Je kent Whitney Houston zeker ook niet? Of Lionel Ritchie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik volg een serie, ga niet zoeken wie wie is en wat ze nog meer hebben gedaan in hun carriere. Interesseert me niet veel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zelfs een boerin uit Lutjebroek nog wel weet wie Vanessa Williams is. Je kent Whitney Houston zeker ook niet? Of Lionel Ritchie?
quote:
Jullie twee zijn wel erg wereldvreemd hoor. En er dan nog een beetje uit de hoogte over gaan zitten doen ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef Purky het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor je iedereen af gaat zeiken Shadowcat: ik wist het ook niet hoor. Big deal zeg. Wij volgen Ugly Betty, niet de personages en wat ze hebben gedaan. Zo simpel is het
die films zullen zoveel mensen niet gezien hebben. En als ik de liedjes beluister ken ik d'r wel ja maar vind 't weinig vreemd dat als je alleen ugly bette kijkt dat je niet altijd weet dat dat vanessa williams is. Ik zie d'r gewoon als die actrice en weet ik veel wat d'r echte naam is dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef janimie het volgende:
hoe triesten idd, die attitude er ook nog bij
is gewoon lachwekkend
![]()
als je o.a. de films Eraser, Dance With Me en Shaft hebt gezien, dan heb je haar ook gezien.
Daarnaast was zij de eerste donkere dame die is uitgeroepen tot Miss America, maar door naaktfoto's kreeg ze de titel helaas niet.
En uiteraard zijn er nog de liedjes: Save the Best for Last en de titelsong voor de animatiefilm Pocahontas Colors of the Wind
heeel wereldvreemd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mika neemt nummer op voor Ugly Betty
AMSTERDAM - Mika heeft voor de Amerikaanse tv-serie Ugly Betty een speciale versie opgenomen van zijn single 'Big girl (you are beautiful)'. Het nummer, dat voor de serie is omgedoopt in 'Betty Girl (you are beautiful)', wordt gebruikt in een promofilmpje voor het nieuwe seizoen, meldt de Britse krant The Sun.
ANP
De Britse zanger was vereerd toen hij gevraagd werd om het nummer op te nemen. "Ik ben dol op de show", vertelt hij in de krant. Mika, die zaterdag 24 wordt, bewondert types als Betty.
"Individuen die trouw blijven aan hun eigen identiteit moeten we koesteren." Ugly Betty is vanaf maandag in Nederland te zien op Net 5.
Mika scoorde een wereldwijde hit met het nummer 'Grace Kelly'. De in Libanon geboren zanger, die komend weekeinde op Lowlands staat, geeft zondag 11 november een optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week komt de DVD box binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:49 schreef Marble het volgende:
Het schijnt dat Dawson uit Dawson's Creek de cast gaat joinen. Ik hoop als een hele foute designer of zo.
[afbeelding]
Ik zou Audrey uit DC ook wel echt wat voor UB vinden!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n DVD box ligt op m'n bureau te wachten, zo beginnen met kijken
Tering, heb vannacht zitten kijken. Je gelooft niet hoeveel er green-screen is op de setquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
jaloers is
nee hoor heb via kanalen iig de eerste dvd binnen
![]()
Speelt Lucy Liu mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik dacht eerst dat dit een echte vrouwenserie was maar gaandeweg bleek dat wel mee te vallen (was meer geinteresseerd in het donkere gedeelte van de serie). Goed acteerwerk (heel goed). En goede humor. Mooie vrouwen. Die Amanda
. En Lucy Lu
.
OMG Charliequote:
yepquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:50 schreef lushfemke het volgende:
Woo! Dat wordt weer downloaden! Ik hoorde dat het nu ook op Net5 te zien is?
Er staan nu nog meer foto's van heel de afleveringquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:18 schreef Marble het volgende:
[..]
OMG Charlie.
Haha echt lachen, helemaal in de stijl van zo'n cheesy Zuid-Amerikaanse telenovela. Vast een dream sequence van Betty.
Als Vanessa Williams geen Emmy wint, is het echt belachelijk. De concurrenten in haar categorie (Best Supporting Actress in a Comedy) vallen echt compleet in het niet bij haar, afgezien van Jaime Pressly.quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:vanavond de Emmy's ben errug benieuwd
Dan is het toch belachelijkquote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Als Vanessa Williams geen Emmy wint, is het echt belachelijk. De concurrenten in haar categorie (Best Supporting Actress in a Comedy) vallen echt compleet in het niet bij haar, afgezien van Jaime Pressly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:45 schreef Marble het volgende:De promo nog niet gezien zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Z'n visum was goedgekeurd dankzij connecties van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Ignacio die schijnbaar zonder visum weer naar de VS kan komen![]()
Ignacio heeft een visum, dat had Wilhelmina geregeld via haar vader (de Senator) in de vorige aflevering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Atori, ik had hetzelfde idee over deze aflevering. Toen Betty moeilijk ging doen over haar sandwich had ik echt zoiets van:![]()
Dat gedoe met die Gio (broodjesjongen) was ook al zo'n raar verhaallijntje.
Justin die ineens wilde basketballen![]()
Ignacio die schijnbaar zonder visum weer naar de VS kan komen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Z'n visum was goedgekeurd dankzij connecties van Wilhelmina.
oja...dank jullie welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:16 schreef Atori het volgende:
[..]
Ignacio heeft een visum, dat had Wilhelmina geregeld via haar vader (de Senator) in de vorige aflevering.
En dat met Gio had ik ook. Die hoeft niet meer terug te komen wat mij betreft. Laat hem maar ergens anders kwaken.
Nee, ik hoorde het ook. Hij zei dat zijn achternaam iets betekende in het Nederlands, maar zijn achternaam is Grubstick volgens IMDbquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:42 schreef jmac het volgende:
Had henry 't over z'n nederlandse (dutch) achtergrond of verstond ik t verkeerd?
Ja, hij zei dat het een naam was die in Holland erg geëerd werd en dat het "hij die bakstenen voor de meest voordelige prijs aanbiedt" betekendequote:Op zondag 14 oktober 2007 01:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde het ook. Hij zei dat zijn achternaam iets betekende in het Nederlands, maar zijn achternaam is Grubstick volgens IMDb.
Alexis die Marc omver mept met d'r hak was ook een goeie!quote:"1991"
"16?"
"okay 1992"
"Other way honey!"
Nee dat was een geintje omdat Wilhelmina Marc Marcy noemde dus noemde hij haar Williamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dus die Wilhelmina was vroeger ook een kerel?
quote:a cover girl whose stint in rehab is cut short for a photo shoot
dus toch dawson's creekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tering!
James van der Beek is geil geworden/gebleven
ze heen veel voor elkaar over maar dat zal dus nooooit gebeurenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te wachten op een BettyDaniel geheime affaire
.
die is ook maar in de rouw om zn vaderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef AssyriskaFF het volgende:
En wat is die Justin een irritant ventje.
hij is goed hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef Marble het volgende:
-Bubseltje-, je nieuwe avatar is tof. America ziet er echt fierce uit daar, zo van "I'm gonna slit your throat, biatch."
Wat liefquote:I hear that at Paramount, America Ferrera (ABC's Ugly Betty) joined the line. Vanessa Williams brought picketers snacks
Daniel kan soms zo beschermend richting Betty optreden idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te wachten op een BettyDaniel geheime affaire
.
Het gaat al weken over een bruiloft in de serie en jij jankt over een foto van haar in bruidsjurk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef octopussy het volgende:
Ja maar het is materiaal wat nog niet in de uitzending is geweest en niet iedereen wil dat al zien.
Niets is wat het lijkt bij UB..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:40 schreef janimie het volgende:
en dat ze de volgende aflevering al zouden trouwen (en dat het uberhaupt wel door zou gaan -wie weet wat de moeder van daniel nog in petto had kunnen hebben-) wist ik ook nog niet
Ik jank nergens over, vind het geen ramp. Maar ik wilde verrast worden hoe de bruidsjurk eruit zou zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat al weken over een bruiloft in de serie en jij jankt over een foto van haar in bruidsjurk?
Nou dan ben je bij deze toch verrast! SURPRISE!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef octopussy het volgende:
Maar ik wilde verrast worden hoe de bruidsjurk eruit zou zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |