Ja bedankt. Ik ga even janken geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de finale allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Zal vast wel goed komen, toch? Aangezien Charlie waarschijnlijk met die dentist gingquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef souvenir het volgende:
Ik heb echt keihard zitten janken met de finale. In het begin dacht ik dat Ugly Betty een comedy serie was, maar nu is het echt een en al drama![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Garble het volgende:
Alleen de laatste paar minuten waren tragisch, de rest van de aflevering was hilarisch.
hoeft ie nog niet meteen doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Garble het volgende:
Hilda en Santos waren toch geen goede match. Die zouden binnen een jaar alweer zijn gescheiden.
had die link nog niet eens gelegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Garble het volgende:
Het is echt gek om haar te zien zingen als je WIlhelmina gewend bent.
Oh wist niet dat 't een zangeres was. Dat was altijd een megamooi nummer jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Garble het volgende:
Het is echt gek om haar te zien zingen als je WIlhelmina gewend bent.
quote:
Ik volg een serie, ga niet zoeken wie wie is en wat ze nog meer hebben gedaan in hun carriere. Interesseert me niet veel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:51 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
. Je hebt de afgelopen twintig jaar in een grot doorgebracht?
Ik bedoel meer dat zelfs een boerin uit Lutjebroek nog wel weet wie Vanessa Williams is. Je kent Whitney Houston zeker ook niet? Of Lionel Ritchie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik volg een serie, ga niet zoeken wie wie is en wat ze nog meer hebben gedaan in hun carriere. Interesseert me niet veel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zelfs een boerin uit Lutjebroek nog wel weet wie Vanessa Williams is. Je kent Whitney Houston zeker ook niet? Of Lionel Ritchie?
quote:
Jullie twee zijn wel erg wereldvreemd hoor. En er dan nog een beetje uit de hoogte over gaan zitten doen ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef Purky het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor je iedereen af gaat zeiken Shadowcat: ik wist het ook niet hoor. Big deal zeg. Wij volgen Ugly Betty, niet de personages en wat ze hebben gedaan. Zo simpel is het
die films zullen zoveel mensen niet gezien hebben. En als ik de liedjes beluister ken ik d'r wel ja maar vind 't weinig vreemd dat als je alleen ugly bette kijkt dat je niet altijd weet dat dat vanessa williams is. Ik zie d'r gewoon als die actrice en weet ik veel wat d'r echte naam is dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef janimie het volgende:
hoe triesten idd, die attitude er ook nog bij
is gewoon lachwekkend
![]()
als je o.a. de films Eraser, Dance With Me en Shaft hebt gezien, dan heb je haar ook gezien.
Daarnaast was zij de eerste donkere dame die is uitgeroepen tot Miss America, maar door naaktfoto's kreeg ze de titel helaas niet.
En uiteraard zijn er nog de liedjes: Save the Best for Last en de titelsong voor de animatiefilm Pocahontas Colors of the Wind
heeel wereldvreemd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mika neemt nummer op voor Ugly Betty
AMSTERDAM - Mika heeft voor de Amerikaanse tv-serie Ugly Betty een speciale versie opgenomen van zijn single 'Big girl (you are beautiful)'. Het nummer, dat voor de serie is omgedoopt in 'Betty Girl (you are beautiful)', wordt gebruikt in een promofilmpje voor het nieuwe seizoen, meldt de Britse krant The Sun.
ANP
De Britse zanger was vereerd toen hij gevraagd werd om het nummer op te nemen. "Ik ben dol op de show", vertelt hij in de krant. Mika, die zaterdag 24 wordt, bewondert types als Betty.
"Individuen die trouw blijven aan hun eigen identiteit moeten we koesteren." Ugly Betty is vanaf maandag in Nederland te zien op Net 5.
Mika scoorde een wereldwijde hit met het nummer 'Grace Kelly'. De in Libanon geboren zanger, die komend weekeinde op Lowlands staat, geeft zondag 11 november een optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week komt de DVD box binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |