Nee hoor over drie weken pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Marvellous het volgende:
Nee helaas niet. Volgende week weer!
Yesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugly Betty krijgt officieel een 2e seizoen![]()
Tuurlijk gebeurd dat wel in de serie daar gaat het sprookje omquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef octopussy het volgende:
oh wat een heerlijke feel-good aflevering was dit weer![]()
is het jullie ook opgevallen dat Betty er steeds beter uit gaat zien? haar haar zit mooier en ze heeft net wat betere kleding aan dan in het begin.
ik blijf wel wachten op de make-over, maar denk niet dat het gaat gebeuren voor het einde van de serie![]()
.... moet ? liever niet juist, ze past veel beter bij henry en dat soort typetjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
en ze moet ook nog eindigen met Daniel
Ja maar daar gaat het toch omquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:39 schreef janimie het volgende:
[..]
.... moet ? liever niet juist, ze past veel beter bij henry en dat soort typetjes
maar dat hebben we al gehad met Lotte toch , twordt zo eentonig als het weer zo moet eindigenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch omvoor mij moet ze niks
![]()
De makers hebben al bekend gemaakt dat ze dat 1 van de grootste fouten van het origineel vinden en dus zo goed als zeker niet gaan doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
en ze moet ook nog eindigen met Daniel
Dan trekken ze wel alles uit het verband maar goed ik blijf benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De makers hebben al bekend gemaakt dat ze dat 1 van de grootste fouten van het origineel vinden en dus zo goed als zeker niet gaan doen.
lijkt een ventquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Shadowcat het volgende:
De originele Betty is ook veel lelijker
[afbeelding]
Eerst deed ze altijd zo paranoïde, nu ze deze aflevering moest huilen werd ze ineens menselijk en vond ik d'r wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef Avani het volgende:
ConstanceIk ben bang dat dit de laatste aflevering met haar was
![]()
Hoe boos Marc ook ging kijken toen Wilhelmina zei dat zij dat lidmaatschap op die guy cruise site had opgezegdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:52 schreef octopussy het volgende:
Die bitchfight tussen marc en wilhelmina![]()
wat is het toch een heerlijke show![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |