Z'n visum was goedgekeurd dankzij connecties van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Ignacio die schijnbaar zonder visum weer naar de VS kan komen![]()
Ignacio heeft een visum, dat had Wilhelmina geregeld via haar vader (de Senator) in de vorige aflevering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Atori, ik had hetzelfde idee over deze aflevering. Toen Betty moeilijk ging doen over haar sandwich had ik echt zoiets van:![]()
Dat gedoe met die Gio (broodjesjongen) was ook al zo'n raar verhaallijntje.
Justin die ineens wilde basketballen![]()
Ignacio die schijnbaar zonder visum weer naar de VS kan komen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Z'n visum was goedgekeurd dankzij connecties van Wilhelmina.
oja...dank jullie welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:16 schreef Atori het volgende:
[..]
Ignacio heeft een visum, dat had Wilhelmina geregeld via haar vader (de Senator) in de vorige aflevering.
En dat met Gio had ik ook. Die hoeft niet meer terug te komen wat mij betreft. Laat hem maar ergens anders kwaken.
Nee, ik hoorde het ook. Hij zei dat zijn achternaam iets betekende in het Nederlands, maar zijn achternaam is Grubstick volgens IMDbquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:42 schreef jmac het volgende:
Had henry 't over z'n nederlandse (dutch) achtergrond of verstond ik t verkeerd?
Ja, hij zei dat het een naam was die in Holland erg geëerd werd en dat het "hij die bakstenen voor de meest voordelige prijs aanbiedt" betekendequote:Op zondag 14 oktober 2007 01:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde het ook. Hij zei dat zijn achternaam iets betekende in het Nederlands, maar zijn achternaam is Grubstick volgens IMDb.
Alexis die Marc omver mept met d'r hak was ook een goeie!quote:"1991"
"16?"
"okay 1992"
"Other way honey!"
Nee dat was een geintje omdat Wilhelmina Marc Marcy noemde dus noemde hij haar Williamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dus die Wilhelmina was vroeger ook een kerel?
quote:a cover girl whose stint in rehab is cut short for a photo shoot
dus toch dawson's creekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tering!
James van der Beek is geil geworden/gebleven
ze heen veel voor elkaar over maar dat zal dus nooooit gebeurenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te wachten op een BettyDaniel geheime affaire
.
die is ook maar in de rouw om zn vaderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef AssyriskaFF het volgende:
En wat is die Justin een irritant ventje.
hij is goed hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef Marble het volgende:
-Bubseltje-, je nieuwe avatar is tof. America ziet er echt fierce uit daar, zo van "I'm gonna slit your throat, biatch."
Wat liefquote:I hear that at Paramount, America Ferrera (ABC's Ugly Betty) joined the line. Vanessa Williams brought picketers snacks
Daniel kan soms zo beschermend richting Betty optreden idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te wachten op een BettyDaniel geheime affaire
.
Het gaat al weken over een bruiloft in de serie en jij jankt over een foto van haar in bruidsjurk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef octopussy het volgende:
Ja maar het is materiaal wat nog niet in de uitzending is geweest en niet iedereen wil dat al zien.
Niets is wat het lijkt bij UB..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:40 schreef janimie het volgende:
en dat ze de volgende aflevering al zouden trouwen (en dat het uberhaupt wel door zou gaan -wie weet wat de moeder van daniel nog in petto had kunnen hebben-) wist ik ook nog niet
Ik jank nergens over, vind het geen ramp. Maar ik wilde verrast worden hoe de bruidsjurk eruit zou zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat al weken over een bruiloft in de serie en jij jankt over een foto van haar in bruidsjurk?
Nou dan ben je bij deze toch verrast! SURPRISE!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef octopussy het volgende:
Maar ik wilde verrast worden hoe de bruidsjurk eruit zou zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |