SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:49 schreef Marble het volgende:
Het schijnt dat Dawson uit Dawson's Creek de cast gaat joinen. Ik hoop als een hele foute designer of zo.
[afbeelding]
Ik zou Audrey uit DC ook wel echt wat voor UB vinden!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n DVD box ligt op m'n bureau te wachten, zo beginnen met kijken
Tering, heb vannacht zitten kijken. Je gelooft niet hoeveel er green-screen is op de setquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
jaloers is
nee hoor heb via kanalen iig de eerste dvd binnen
![]()
Speelt Lucy Liu mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik dacht eerst dat dit een echte vrouwenserie was maar gaandeweg bleek dat wel mee te vallen (was meer geinteresseerd in het donkere gedeelte van de serie). Goed acteerwerk (heel goed). En goede humor. Mooie vrouwen. Die Amanda
. En Lucy Lu
.
OMG Charliequote:
yepquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:50 schreef lushfemke het volgende:
Woo! Dat wordt weer downloaden! Ik hoorde dat het nu ook op Net5 te zien is?
Er staan nu nog meer foto's van heel de afleveringquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:18 schreef Marble het volgende:
[..]
OMG Charlie.
Haha echt lachen, helemaal in de stijl van zo'n cheesy Zuid-Amerikaanse telenovela. Vast een dream sequence van Betty.
Als Vanessa Williams geen Emmy wint, is het echt belachelijk. De concurrenten in haar categorie (Best Supporting Actress in a Comedy) vallen echt compleet in het niet bij haar, afgezien van Jaime Pressly.quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:vanavond de Emmy's ben errug benieuwd
Dan is het toch belachelijkquote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Als Vanessa Williams geen Emmy wint, is het echt belachelijk. De concurrenten in haar categorie (Best Supporting Actress in a Comedy) vallen echt compleet in het niet bij haar, afgezien van Jaime Pressly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:45 schreef Marble het volgende:De promo nog niet gezien zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |