oo maar dat ontken ik ook niet.... ik reed gewoon te hard en had gewoon pech dat ze daar stonden... de volgende keer rij ik daar minder hard, maar stel je een kaarsrechte weg voor van enkele kilometers.. dan is het ook makkelijk scoren natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:02 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh![]()
Wát een weer zeg.
En tja, Sientje...ik blijf het ook veel vinden.
Same here, nog steeds.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Moe!
Zowel makkelijk scoren voor jou qua gas geven als voor de politie om jou wat geld af te troggelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo maar dat ontken ik ook niet.... ik reed gewoon te hard en had gewoon pech dat ze daar stonden... de volgende keer rij ik daar minder hard, maar stel je een kaarsrechte weg voor van enkele kilometers.. dan is het ook makkelijk scoren natuurlijk
Haal dat 'tje' maar wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
Mogguhlekker regenbuitje weer op de fiets
Bonnetje gekregen sientje?
veel plezierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG vertrekt over 3 uurtjes naar Schiphol
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
verlaten, dus als je had opgelet had je ze ook ngo zien staan flitsenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik snap zekers wel dat ik te hard rij en het is ook mijn schuld... Maar
er reed niemand maar dan ook niemand op die weg!! Totaal verlaten (was in de flevopolder) en ik was wat pissed dat ik zo lang in de file heb gestaan.... en kon ik eindelijk doorrijden (ja ja dat mag daar niet) gaan ze flitsen..
Maar goed ik was niet de enige die zo hard reed daar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:10 schreef rubbereend het volgende:oi
veel plezier Franky
[..]
verlaten, dus als je had opgelet had je ze ook ngo zien staan flitsen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Hehe gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Againzender het volgende:
sientje, het kan erger:
Eerst zag ik een flits!
quote:
Houdouquote:
Gelukkig dat er iemand is die een hogere boete krijgt dan jij bedoel je?quote:
Doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig dat er iemand is die een hogere boete krijgt dan jij bedoel je?
Lees ik het nou goed, dat jouw boete (met jouw snelheid) bepaald moet gaan worden door het OM?
Groot succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
zo, 40 minuten en ik ben bijgelezen in 90's. Maar waarschijnlijk kan ik nu van voorafaan beginnen
Dan krijg je, indien met correctie en zo het boven de 30km/u uitvalt wel een aantekening waardoor je bij herhaling op een hogere boete kunt rekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...
Tja ik las het net... Jammer.... ach ik zie wel wat ervan komt.. eerste keer dat ik geflitst word terwijl ik te hard rij...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127
Tarieven snelheidsovertredingen
U heeft aangegeven:
* U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
* U reed buiten de bebouwde kom.
* U reed met een snelheid van 120 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 80 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 40 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 36 km/u.
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Als je op de autosnelweg reed, dan wordt het 198 euro
is Sandman niet aan de beurt ????quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:39 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, hoe zit het met je column?
hee schoonheidquote:
Ik heb geen idee, maar het is wel weer tijd voor een nieuwequote:
quote:
ja goed joh...alleen door mijn nieuwe job veel te druk om te fokkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je? En met lieve Maud..
Nieuwe job! ?? Leuke baan hoop ik!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja goed joh...alleen door mijn nieuwe job veel te druk om te fokken
en Maudje gaat helemaal goed...ze zegt al Bloem
zeker leuk !quote:
doe ik dagelijk natuurlijkquote:geef je dr eenvan me!
Neem je dr mee op de meetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeker leuk !
[..]
doe ik dagelijk natuurlijk
quote:
ik vond Naomi altijd het lekkerst en Mandy het leukstquote:
Is dat zo..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, ik geloof dat een van die dames nu achter de balie van ons gemeentehuis zit.
Hahahaquote:
nee dat is die anderequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:04 schreef Eilanden het volgende:
Die ene zit toch bij zo'n belprogramma?
quote:
Denise jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:04 schreef Eilanden het volgende:
Die ene zit toch bij zo'n belprogramma?
Wie niet ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is Rubber een verstokte WOW-fan!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is Rubber een verstokte WOW-fan!![]()
looks? dan geef ik je de naam zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, ik geloof dat een van die dames nu achter de balie van ons gemeentehuis zit.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef pascalheister het volgende:thuis
weekend
wat zal ik eens kopen voor 260 euro![]()
Nooit verwacht dat ik met een Nissan Micra zo'n boete zou krijgenquote:
Halloooooooooooooo, ik ben de beste FOK!vriendin van Clauwwwwwwwwtjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef clauwheee het volgende:
De vrijdagmiddagborrel roeleert.
We zitten nu met z'n allen achter Fok, de lijst van de 90's door te nemen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Halloooooooooooooo, ik ben de beste FOK!vriendin van Clauwwwwwwwwtje![]()
260 euro? weet je dan al hoe hoog die boete is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik met een Nissan Micra zo'n boete zou krijgen
Zat ff te kijken en volgens mij is het zoveel.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
260 euro? weet je dan al hoe hoog die boete is?
Hey slaapkoppie!quote:
Dat heb ik al achter de rugquote:
Pfff, ze keek toch echt ff door het raampje hoor. Jarige Jobquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:31 schreef Eilanden het volgende:Ze zegt toch dat ze met z'n allen in het 90-forum zitten
ze zit niet met die hele groep in Hools
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef clauwheee het volgende:
De vrijdagmiddagborrel roeleert.
We zitten nu met z'n allen achter Fok, de lijst van de 90's door te nemen![]()
overwerken? jij staat toch de helft van je werktijd in de file?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zat ff te kijken en volgens mij is het zoveel.....
Afwachten maar... binnenkort maar ff overwerkenom mijn boete te betalen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:14 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft dadelijk een familieweekend en er heel veel zin in.
Verder met name een kutmiddag gehad hier zeg, pffff.
Daar kom jij ook vaker...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:25 schreef Bjoro het volgende:
vanavond naar Paul de Leeuw, dus nu naar huis
Deze is voor mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef borisz het volgende:
ik zet er nog maar ff een paar klaar
[afbeelding]
Mijn zussie gaat er ook vaak naartoe en soms zitten ze flink in de kijkerquote:
je wou de maximum snelheid testen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik met een Nissan Micra zo'n boete zou krijgen
en de jarige job danquote:
Die is toch niet aanwezig op dit momentquote:
Heeeey!!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef Blumchen het volgende:
Heeeey!!![]()
![]()
Gaan we op de meet proberen om nog liever op de foto te gaan dan deze
[afbeelding]
Aah ik vind hem erg liefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
OMG, wat een vreselijke foto van mij.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb wel zin in de meetLijkt me gezellig worden
Ja, dan gaan we tongend op de foto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Blumchen het volgende:
Maar we gaan m dus liever maken de volgende meet![]()
![]()
quote:
Oja dat is waar ook... en dat gaat natuurlijk voorquote:
Uiteraard,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook... en dat gaat natuurlijk voor
Hoe was de cursus ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Nederland naar de WK-Hockeyfinale.
Tong80 heeft nu na 12 lessen al geleerd dat je de stekker van de PC in een stopcontact moet steken.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:19 schreef dndiek het volgende:
Tijd om te gaan badmintonnen
Fijne avond allemaal
en Eilanden nog een fijne verjaardag
Is een goeie gelegenheid om subforums van Fok, waar je anders nooit komt, door te nemen.quote:
Dus vrouwen en Bos krijgen drank en de rest kan met een droge bek zittenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:30 schreef borisz het volgende:
Voor de vrouwlijke bezoekers van het café(Bloes, Bloem en Clauw)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en omdat Bos zoveel bier Drinkt
![]()
Wie brengt me thuis draagt me naar huis vannacht ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:30 schreef borisz het volgende:
en omdat Bos zoveel bier Drinkt
![]()
Kijk! Da's het betere werk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef borisz het volgende:
En voor de Rest
Deze zijn speciaal voor de jarige jop![]()
Is dat jouw 'pick up line'?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie brengt me thuis draagt me naar huis vannacht ?![]()
Voor vandaag wel, normaal drink ik veel minder dan 6 pullen binnen 2 uur.quote:
Eilanden is jarigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef DeTolk het volgende:
lekker, bier
Wie is er jarig?
Gooeedenavond Hools
Ik zag hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:09 schreef borisz het volgende:
Ook maar een jaren 90 topic geopend over de Regenjas![]()
Done,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Mijn Patrick Kluivert topic in dat forum loopt niet echt. Niemand die het een kick kan geven ?
Daar kan ik geen nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef borisz het volgende:Bos wil als tegenprestatie nog een biertje
![]()
ah, het was geplandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef Bos81 het volgende:
De geplande downtime is hopelijk voorbij, maar zover ik kan beoordelen is er niet het verwachte resultaat behaald. Dus zullen we zo weer even weg zijn, vrees ik.
ik kwam net pas weer online, heb het gelezen ondertussen. Snelhei is redelijk op dit moment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik wist ook zelf pas net. Medje is ook pas een half uur geleden gepost. Dus veel users zullen het niet geweten hebben
Ja, als je geen letters koopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
2 voor12 was weer spannend.
Weer een 3e-rondestel dat er uitgemikt is.
Ach ja, het was toch maar een 3e-hands pooierbak.quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
3 gouden Kalveren voor Zwartboek.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ETe8V6ygT88
http://www.youtube.com/watch?v=ao4nePpNTHgquote:
en ik maar denken dat het een linkje was naar een muziekclip uit de jaren 90quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ETe8V6ygT88
Ik praat net op msn met iemand... ze wist niet wie Bob Ross was..... Schande!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
"This tree needs a friend, because everybody deserves a friend"
Geniale vent
Scheemda!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik praat net op msn met iemand... ze wist niet wie Bob Ross was..... Schande!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Ja hij maakt in zn eentje zo ongeveer die hele fles binnen notime leeg![]()
Laat ik verstandig zijn, na veel minder rosé, ik ga pitten![]()
Trusteh wijffie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Ja hij maakt in zn eentje zo ongeveer die hele fles binnen notime leeg![]()
Laat ik verstandig zijn, na veel minder rosé, ik ga pitten![]()
Die valt in de categorie wie is Faas Wilkes!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik praat net op msn met iemand... ze wist niet wie Bob Ross was..... Schande!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die valt in de categorie wie is Faas Wilkes!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Another tough night at the office
is=eens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:40 schreef borisz het volgende:
toch nog maar is wat jaren 90 topics geopend
eenSCHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Die jaren 90 tekenfilms waren zoveel beter dan die troep van nu
http://www.youtube.com/watch?v=0nuXOEEjWys
http://www.youtube.com/watch?v=buZuKiZ9sJg
Ik zit naar een hoerenfeest op de streams van BB te kijken, met momenteel dit soort muziek:quote:
Whehehe.. Ik ga maar eens lekker in bed!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit naar een hoerenfeest op de streams van BB te kijken, met momenteel dit soort muziek:
[afbeelding]
quote:
Oké, jij wint qua irritante kut-smileys.quote:
Leuk man meezingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef VoreG het volgende:
Die jaren 90 tekenfilms waren zoveel beter dan die troep van nu
http://www.youtube.com/watch?v=0nuXOEEjWys
http://www.youtube.com/watch?v=buZuKiZ9sJg
Hoe verzin je hetquote:Dommel is rond, hij eet heel graag,
snoepjes, ijs en botten
Hij doet wat Semafoor hem vraagt,
en laat zich soms bedotten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jij wint qua irritante kut-smileys.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dommel
Nederlandsgesproken tekenfilms
Irish pub gewoon gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:49 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand hier uit Den Haag die een leuke kroeg in het centrum weet waar ze BG-NL uitzenden? Normaal kijk ik niet in Den Haag wedstrijden, dus ik heb geen flauw idee.
die zend dus Engeland/Schotland of Ierland in het ergste geval uit. Anders zou het een ideale locatie zijn.quote:
preciesquote:
Als ik 10 minuten in de stad ben geweest, is het veelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker wezen stappen en snacken?
Talpaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dommel
Nederlandsgesproken tekenfilms
Ik werk in de cursussen-branche, maar zaterdag is voor ons weekendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:09 schreef dndiek het volgende:
Bij mijn werk gaan we binnenkort werken met een nieuw systeem, dus daar krijgen we wat over uitgelegd
Ik werk bij de Belastingdienst en de hele week uhm zaterdag is voor ons eigenlijk weekendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik werd in de cursussen-branche, maar zaterdag is voor ons weekend
He he ja jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:06 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor cursus Diek?
Sien... rij niet hard!
thanks!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:33 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers
Australië - Paraguay. LIVE op eurosport.
Dan moeten ze heel wat neerleggen!quote:
google wil 1,2 miljard betalen, dat was net op het nieuwsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moeten ze heel wat neerleggen!
De bedragen worden ook steeds weer hoger.. ik las pas over een Amerikaanse student die de site Facebook had opgezet en toen een gerennomeerd bedrijf die site wilde overnemen voor 750 miljoen dollar(!) zei hij dat ze pas terug moesten komen als ze 2 miljard bodenIk geloof dat Yahoo nu 950 miljoen voor die site heeft geboden
doe maar 1,6 miljardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
google wil 1,2 miljard betalen, dat was net op het nieuws
ik heb het over euro's ja, dat zeiden ze op het nieuwsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe maar 1,6 miljardof heb je het over euro's?
http://www.nu.nl/news/843(...)be_overnemen%27.html
Allemachtig, ik had het bod allang aangenomen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moeten ze heel wat neerleggen!
De bedragen worden ook steeds weer hoger.. ik las pas over een Amerikaanse student die de site Facebook had opgezet en toen een gerennomeerd bedrijf die site wilde overnemen voor 750 miljoen dollar(!) zei hij dat ze pas terug moesten komen als ze 2 miljard bodenIk geloof dat Yahoo nu 950 miljoen voor die site heeft geboden
Excel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef DeTolk het volgende:
weet iemand een programma om wedstrijdschema's te maken voor badminton?
En dan uitzippenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:08 schreef tong80 het volgende:
Ja vroeg ik me ook af, en met gekadreerde rastering in het flowblad ?
flowblad zit tegenwoordig niet meer in excel tongquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:08 schreef tong80 het volgende:
Ja vroeg ik me ook af, en met gekadreerde rastering in het flowblad ?
daar is het bb huis al voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:47 schreef tong80 het volgende:
Er mot wel meer gezopen worden hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |