oo maar dat ontken ik ook niet.... ik reed gewoon te hard en had gewoon pech dat ze daar stonden... de volgende keer rij ik daar minder hard, maar stel je een kaarsrechte weg voor van enkele kilometers.. dan is het ook makkelijk scoren natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:02 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh![]()
Wát een weer zeg.
En tja, Sientje...ik blijf het ook veel vinden.
Same here, nog steeds.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Moe!
Zowel makkelijk scoren voor jou qua gas geven als voor de politie om jou wat geld af te troggelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo maar dat ontken ik ook niet.... ik reed gewoon te hard en had gewoon pech dat ze daar stonden... de volgende keer rij ik daar minder hard, maar stel je een kaarsrechte weg voor van enkele kilometers.. dan is het ook makkelijk scoren natuurlijk
Haal dat 'tje' maar wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
Mogguhlekker regenbuitje weer op de fiets
Bonnetje gekregen sientje?
veel plezierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG vertrekt over 3 uurtjes naar Schiphol
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
verlaten, dus als je had opgelet had je ze ook ngo zien staan flitsenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik snap zekers wel dat ik te hard rij en het is ook mijn schuld... Maar
er reed niemand maar dan ook niemand op die weg!! Totaal verlaten (was in de flevopolder) en ik was wat pissed dat ik zo lang in de file heb gestaan.... en kon ik eindelijk doorrijden (ja ja dat mag daar niet) gaan ze flitsen..
Maar goed ik was niet de enige die zo hard reed daar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:10 schreef rubbereend het volgende:oi
veel plezier Franky
[..]
verlaten, dus als je had opgelet had je ze ook ngo zien staan flitsen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Hehe gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Againzender het volgende:
sientje, het kan erger:
Eerst zag ik een flits!
quote:
Houdouquote:
Gelukkig dat er iemand is die een hogere boete krijgt dan jij bedoel je?quote:
Doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig dat er iemand is die een hogere boete krijgt dan jij bedoel je?
Lees ik het nou goed, dat jouw boete (met jouw snelheid) bepaald moet gaan worden door het OM?
Groot succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
zo, 40 minuten en ik ben bijgelezen in 90's. Maar waarschijnlijk kan ik nu van voorafaan beginnen
Dan krijg je, indien met correctie en zo het boven de 30km/u uitvalt wel een aantekening waardoor je bij herhaling op een hogere boete kunt rekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. ik reed maar 40 te hard... buiten de bebouwde kom...
Tja ik las het net... Jammer.... ach ik zie wel wat ervan komt.. eerste keer dat ik geflitst word terwijl ik te hard rij...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127
Tarieven snelheidsovertredingen
U heeft aangegeven:
* U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
* U reed buiten de bebouwde kom.
* U reed met een snelheid van 120 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 80 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 40 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 36 km/u.
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Als je op de autosnelweg reed, dan wordt het 198 euro
is Sandman niet aan de beurt ????quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:39 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, hoe zit het met je column?
hee schoonheidquote:
Ik heb geen idee, maar het is wel weer tijd voor een nieuwequote:
quote:
ja goed joh...alleen door mijn nieuwe job veel te druk om te fokkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je? En met lieve Maud..
Nieuwe job! ?? Leuke baan hoop ik!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja goed joh...alleen door mijn nieuwe job veel te druk om te fokken
en Maudje gaat helemaal goed...ze zegt al Bloem
zeker leuk !quote:
doe ik dagelijk natuurlijkquote:geef je dr eenvan me!
Neem je dr mee op de meetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeker leuk !
[..]
doe ik dagelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |