quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef toma het volgende:
Tiet Vûr 'n Pafke
quote:Maikalo
Verkrampte Buffon steekt gedwongen zijn duim op, alleen wel met een pistool in zijn rug van de maffia. "Zeg het, in de Serie B is het zo!"
quote:denthemen
~Hey buffon, je huis staat in de fik
quote:existenz
Omkoping, afpersing, smeergeld doe ik allemaal, maar ik rook NIET!
-2ptquote:toma
Hey! Zlatan!... Trek 's aan m'n vinger.
Tja, ik vind die trek eens aan m'n vinger grapjes gewoon erg flauw, sorry. Dat is in 38 spelrondes ook al wel 38 keer gedaan... Ik geef niet iemand de poedelprijs omdat -ie toma heet, maar omdat de grap flauw is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:47 schreef Beschouw het volgende:
Haha, zal toma leuk vinden
Existenz mag de uitslag doen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef denthemen het volgende:
aangezien ik nummer 2 ben plaats ik er wel 1:
[afbeelding]
SuccesVanavond rond half 9 de uitslag, kort, ik weet het, maar ik moet daarna weg
Mag jij gewoon weer puntjes pakkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:22 schreef denthemen het volgende:
vind ik ook goed
Ik ben net wakkerquote:
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:32 schreef existenz het volgende:
Ik doe de jurering trouwens wat later als er niet al te veel inzendingen zijn, omdat deze ronde pas vanochtend is gestart
Ook goed, dan blijft het gewoon rond 18:00-20:00quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.
Kwaliteit zou voor snelheid moeten gaan, vind ik. We zijn toch geen snelle marketingjongens die één of ander target moeten halen? Misschien moet je juist wel van die vaste tijdstippen af en gewoon stellen dat de uitslag een x-aantal uur na het plaatsen van de foto volgt. Is de reactietijd te kort, dan heb je amper deelnemers. En dat is eigenlijk ook niet echt leuk... toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Maikalo het volgende:
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.
Dat heb ik elke rondequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef toma het volgende:
![]()
Iedereen heeft natuurlijk een ander gevoel bij humor, maar om mij nou de poedelprijs te geven![]()
Belachelijk.
Ik had deze keer echt t gevoel dat ik ging winnen![]()
Bovenstaande opmerking bevat meer humor dan je vorige onderschriftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef toma het volgende:
![]()
Iedereen heeft natuurlijk een ander gevoel bij humor, maar om mij nou de poedelprijs te geven![]()
Belachelijk. Ik had deze keer echt t gevoel dat ik ging winnen![]()
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef dVTB het volgende:
[..]
Bovenstaande opmerking bevat meer humor dan je vorige onderschrift- Nee, trek het je niet te persoonlijk aan. Het liefst had ik helemaal geen poedelprijs, maar ja... iemand vond dat dat ding moest worden ingesteld. En de 'trek aan je vinger' grapjes lees ik een beetje te vaak hier, sorry.
Zoon van Hans Kazan door Juventus ingehuurd om zwart geld te verduisteren zou ik zelf trouwens als fotobijschrift hebben getypt. Die Buffon lijkt namelijk precies op die ene gast van Magic Unlimited...
[afbeelding]
Iedereen heeft zijn eigen humor en smaak. Ik vind dat je daar niet over kunt twisten. Dat is het leuke van het spel, als je een grappig onderschrift hebt wat in de smaak valt en je wint, kan je ook jouw eigen keuze kenbaar maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletje
Precies. Degene die de foto's beoordeelt, moet het maar net snappen. Ik had de grap over de opgestoken duim ook niet begrepen zonder de toelichting over Wamberto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef existenz het volgende:
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletje
quote:Maikalo
Ben jij ook weggegaan bij PSV omdat je hoofdluis kreeg van die vuile douches?
Toch ongelovelijk hé, zo spelen voor Bayern, Madrid en het nederlands elftal, 1 opmerking en we zitten bij Spakenburg
quote:toma
Mark : "Wat een blunder van dVTB."
Ruud : "Wow, ik denk dat ik nu ga stoppen met Oranje"
Mark : "Jezus, dat ik daar niet eerder aan dacht"
-2ptquote:BigFire
Mark: gvd Ruud.... wat doet mijn SMINT in jouw sporttas!?!
Een beetje lopen winnen door met mij de spot te drijven. Mooi is dat !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef toma het volgende:moet zeggen dat ik t deze keer ook niet eens ben met de poedelprijs.
Foto volgt zo spoedig mogelijk
Ik zag de grap er absoluut niet in met deze foto, maar dit was echt een keuze van de meeste was ik eigenlijk niet echt kapot... Maar een echt goede verzinnen zou ik bij die foto ook niet kunnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef toma het volgende:moet zeggen dat ik t deze keer ook niet eens ben met de poedelprijs.
Foto volgt zo spoedig mogelijk
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Is Laurent Blanc nu zo snel in de vergetelheid geraakt dat hij hier consequent Leblanc genoemd wordt??
Dat is onderdeel van de humor, zeg maar...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Is Laurent Blanc nu zo snel in de vergetelheid geraakt dat hij hier consequent Leblanc genoemd wordt??
quote:dVTB
Barthez is niet goed bij z'n hoofd, maar Le Blanc kan er nog een puntje aan zuigen...
quote:Mr._T-Rex
Ik zeg het je Laurent, ik kan in de toekomst kijken! Zo gaat het gebeuren met Zizu
quote:Captain_Redbeard
Na afscheid Barthez gaat Frankrijk verder met opblaasbare versie
-2ptquote:Maikalo
PFFRRRRRRTTTT, HAHAHAHAHA, die grap werkt altijd!!!! Aldus Leblanc
Dat had je wel over kunnen slaanquote:
achteraf wel jaquote:
Denk dat we misschien lang kunnen wachten want dit is de eerste keer dat hij mee doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu is het wachten op Captain_Redbeard
Nee hoor. Maar ik ga nu wel naarstig op zoek naar een geschikte foto.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef Beschouw het volgende:
Captain Redbeard is misschien wel uit zeilen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef toma het volgende:
Altijd leuk derbysRedbeard was toch ook een kruikenzeiker ?
Ik heb de OP gelezen hoor. Mits de NS straks de treinen fatsoenlijk laat rijden ben ik bijtijds terug op Fok! om de uitslag te melden, zo rond een uur of 20.00u. Weliswaar worden de EK-kwalificatiewedstrijden uitgezonden rond dat tijdstip, maar de Talpa-reclameblokken zijn toch lang genoeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat we misschien lang kunnen wachten want dit is de eerste keer dat hij mee doet.![]()
quote:vrolijke-frits
Leonardo: "Jonge, moet ik ook een opmerking maken over je zus?"
quote:BigFire
Assou Ekotto: Ik ga bij jou hetzelfde doen als wat Blanc bij Barthez deed
Leonardo: Ga weg joh smeerlap..
quote:dVTB
Leonardo tegen Assou-Ekotto: "Als je me nu niet met rust laat, verander ik je in de tweelingbroer van Michael Reiziger."
-2ptquote:existenz
Kijk, als je zulke lippen trekt zal ik mijn piemel erin steken
Dat kan, er zaten idd leukere bij. Naar mijn mening ook mindere, maar daar zijn meningen nu eenmaal voor: om van elkaar te verschillenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aan existenz: Tilburger of niet, die van jou vond ik ronduit belabberd
Hoewel ik Reiziger grappen niet altijd even geslaagd vind, vond ik die van dVTB top, mede omdat Assou-Ekotto er hier ook flink naar gemodelleerd wordt![]()
Niet geschoten is altijd mis hè, dus hoeven ze ook niet te zeuren als je een vroege uitslag hebtquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef dVTB het volgende:
Zeg, waar blijven de inzendingen?Ik wil natuurlijk wel graag enige keuze hebben vanavond!
had gehoopt dat je hier de humor wel van in zou kunnen zienquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef dVTB het volgende:
En bedankt Toma![]()
Ga maar vast uitrekenen hoe veel je huidige puntentotaal min 2 is.
Edgar,doe dat masker af!
quote:vitessezuid113
Jan Wouters : "Dat van basten nog bij mij terrecht komt op mijn leeftijd."
quote:Beschouw
Wouters tegen spelersmakelaar: "Als jij mij uit dit kamp haalt, overweeg ik een comeback in het Nederlands elftal"
-2ptquote:vrolijke-frits
Wouters: "Wie heeft mijn shirt zo fel gemaakt?!?!
Nieuw?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef toma het volgende:
nou slecht vond ik die van mij niet
Alleen een beetje denigrerend tegenover dVTB.
Maar dat moet kunnen toch ?
check mijn avatar![]()
Kwestie van smaak hè?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef toma het volgende:
nou slecht vond ik die van mij niet
Alleen een beetje denigrerend tegenover dVTB.
Maar dat moet kunnen toch ?
check mijn avatar![]()
ff wachten, ook nog nieuwe tussenstand opmakenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
2de![]()
Beschouw kom maar op met die nieuwe foto![]()
Zo dubbel ligt Beschouw nog niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geweldige inzendingen vandaag, ik lig dubbel
quote:~Mr._T-Rex~
~Opeens heb je het, je wordt conducteur als de KNVB je ontslaat!~
quote:~dvdk~
~"Jezus heb ik nou echt Wouters opgeroepen?!...oh wacht het was de vorige foto in de competitie, whew"~
quote:~ Mwanatabu~
~Het regent wederom afzeggingen in Zeist~
-2ptquote:~dVTB~
~Van Basten geïrrriteerd richting kunstsneeuw-gooiende supporters: "Sneeuwvlokje was Ronald Koeman hoor, zout op naar Eindhoven! "~
Het idee van opeens heb je het is wel leuk, alleen dit vond ik idd een mindere variantquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:29 schreef denthemen het volgende:
nummer 1 en 2 zeer terecht, alleen nummer 3?
Lees ff de OP, het is de bedoeling dat je de foto post met daaronder je onderschrift. Dus niet alleen maar je onderschrift!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef dvdk het volgende:
"Hhmm dus zo moet het zijn geweest vanuit Davids z'n oogpunt..."
Na Feyenoord - Ajax ofzo in de Play-offs, gaf Bosschaart Huntelaar een kopstoot. Huntelaar zei na afloop in de media dat Bosschaart alleen een 'kusje' wou geven.quote:
Oja das waarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na Feyenoord - Ajax ofzo in de Play-offs, gaf Bosschaart Huntelaar een kopstoot. Huntelaar zei na afloop in de media dat Bosschaart alleen een 'kusje' wou geven.
Ja!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vriendjespolitiek, puntenmaffia!
quote:~SuperRogier~
~Huntelaar worstelt nog steeds met een blessure; poging tot lopen op 3e been mislukt echter ook ~
quote:~toma~
~Klaas-Jan neemt blessure niet serieus en belooft Marco dat hij geen "enkel" risico neemt~
quote:~EnGCatjuh~
~"Kusje, Pascal?"~
-2ptquote:~methodmich~
~Rituelen uitvoerende Huntelaar na bezoek aan Afrikaanse medicijnman weliswaar snel genezen, maar wel zijn nuchterheid kwijt~
*kuch* Ik zou echt niet weten wie nou *kuch* met dat idee kwamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Meestal is een poedelprijs ludiek en zou je dus eigenlijk geen minpunten moeten krijgen.
Oui monsieurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewonnen!
Moet ik nu de jurering doen?
ben benieuwdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga zo even eten en me dan beraden op de uitslag
quote:Eilanden
Hiddink wordt na beroerde start kwalificatiereeks met harde hand het land uitgezet
quote:Beschouw
quote:Mr._T-Rex
Hiddink heeft wat hulp nodig om de karatekick van van Gaal uit '95 na te doen
-2ptquote:SuperRogier
Hiddink zichtbaar blij met de geestelijke nederlaag versus Albanië
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef toma het volgende:
terrechte winnaar![]()
Deze hoort bij de klassiekers van dit topic
nou, als je mij had laten winnen had ik 't ook legendarisch gevonden hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb ik dat in ieder geval goed gedaan![]()
Eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef toma het volgende:
terrechte winnaar![]()
Deze hoort bij de klassiekers van dit topic
Oneens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens.
Trouwens die van -Schorpioen was ook niet mis.
Zo zie je maar. Intelligente onderschriften (en waarheden als een koe) zijn aan menigeen niet besteed.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Intelligente onderschriften (en waarheden als een koe) zijn aan menigeen niet besteed.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens.
Trouwens die van -Schorpioen was ook niet mis.
Dat is waar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:04 schreef toma het volgende:
In de bijlage van dat boek staan wel mijn prachtige bijdrages met betrekking op dit topiczoals opmaak en dergelijken.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Hier een kleine beloning voor je![]()
[afbeelding]
frank arnesen ? Hij werd toch beschuldigd van omkopingen tijdens transfers?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
"Frank heeft gewoon heel eerlijk die spelers gehaald hoor."
uitleg nodig?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
frank arnesen ? Hij werd toch beschuldigd van omkopingen tijdens transfers?
Doe de jurering maar morgen. Op tijd svp.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jaaaaaa, gewonnen
Was alleen te laat om een nieuwe foto te kiezen
Moet nog ff aan de tijden wennen
Maar de foto van Jol is wel mooi
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Martin Jol: "Wat nou onderschrift, ik heb helemaal geen onderschrift nodig, come on zeg, die toma denkt zeker dat deze foto niet voor zich spreekt"
op tijd is 8 uur?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe de jurering maar morgen. Op tijd svp.![]()
of kijk hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een graspolletje, ken toch?
zie frontpage
quote:~Mwanatabu~
~Gewoon een graspolletje, ken toch?~
quote:~BigFire~
~...en Jorien vond me te dik. ongelofelijk hè?~
quote:~Zjakkie~
~"Ja dat klopt, die lul van Davids is wel zo groot ongeveer"~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~kan ie nog wel zo groot zijn , maar het is toch echt geen penalty~
Niet te lang in de sporthal blijven zuipen dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Zjakkie het volgende:
Hey leuk, weer eens gewonnen! Die foto vind ik wel goed Beschouw, ik doe morgenavond de uitslag wel. Weet niet alleen precies hoe laat het gaat worden, ik heb eerst nog een zaalvoetbalwedstrijd. Half 10 moet ie er wel kunnen zijn.
Hehe, dat moet wel lukken. Van het zaalvoetbalteam ben ik de enige die het lekker vindt om nog even wat te drinken. Het probleem is dat die wedstrijden pas 's avonds gespeeld worden. Dus nog even voor de duidelijkheid, ik ben nog nuchter als ik de uitslag doequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niet te lang in de sporthal blijven zuipen dan.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:40 schreef Mwanatabu het volgende:
NEC brengt oproep van KNVB om taboe homoseksualiteit te doorbreken terstond in praktijk
En aan het tijdstip te zien is er geen derde helft geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef Zjakkie het volgende:
De jury neemt de inzendingen in beraad. De inzendingen die nog volgen komen enkel in aanmerking voor de poedelprijs. En de zaalvoetbalwedstrijd hebben we overigens met 5-3 verloren
quote:Eilanden
Romeinse aanwinst blijkt geen speler van AS Roma of Lazio te zijn
quote:BB-King
Nieuwe aankoop NEC blijkt het kleine broertje van Daniël de Ridder te zijn.
quote:Mwanatabu
NEC brengt oproep van KNVB om taboe homoseksualiteit te doorbreken terstond in praktijk
-2ptquote:Devano
Geheime terugkeer Gentenaar mislukt na perongeluk openklappen helm.
Een derde helft hou ik alleen na een veldvoetbalwedstrijd. Dan zijn er nog meer die blijven zitten, en om nou in mn eentje in de kantine te blijven hangen... Maar vandaag waren we dus vrij, en dus had ik tijd om mee te gaan zaalvoetballenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En aan het tijdstip te zien is er geen derde helft geweest.
Oh nou snap ik hem! Sorry!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:00 schreef Devano het volgende:
Mijn onderschrift komt trouwens verkeerd over, het ging dus om het openklappen van de bovenkant
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |