quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef toma het volgende:
Tiet Vûr 'n Pafke
quote:Maikalo
Verkrampte Buffon steekt gedwongen zijn duim op, alleen wel met een pistool in zijn rug van de maffia. "Zeg het, in de Serie B is het zo!"
quote:denthemen
~Hey buffon, je huis staat in de fik
quote:existenz
Omkoping, afpersing, smeergeld doe ik allemaal, maar ik rook NIET!
-2ptquote:toma
Hey! Zlatan!... Trek 's aan m'n vinger.
Tja, ik vind die trek eens aan m'n vinger grapjes gewoon erg flauw, sorry. Dat is in 38 spelrondes ook al wel 38 keer gedaan... Ik geef niet iemand de poedelprijs omdat -ie toma heet, maar omdat de grap flauw is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:47 schreef Beschouw het volgende:
Haha, zal toma leuk vinden
Existenz mag de uitslag doen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef denthemen het volgende:
aangezien ik nummer 2 ben plaats ik er wel 1:
[afbeelding]
SuccesVanavond rond half 9 de uitslag, kort, ik weet het, maar ik moet daarna weg
Mag jij gewoon weer puntjes pakkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:22 schreef denthemen het volgende:
vind ik ook goed
Ik ben net wakkerquote:
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:32 schreef existenz het volgende:
Ik doe de jurering trouwens wat later als er niet al te veel inzendingen zijn, omdat deze ronde pas vanochtend is gestart
Ook goed, dan blijft het gewoon rond 18:00-20:00quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.
Kwaliteit zou voor snelheid moeten gaan, vind ik. We zijn toch geen snelle marketingjongens die één of ander target moeten halen? Misschien moet je juist wel van die vaste tijdstippen af en gewoon stellen dat de uitslag een x-aantal uur na het plaatsen van de foto volgt. Is de reactietijd te kort, dan heb je amper deelnemers. En dat is eigenlijk ook niet echt leuk... toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Maikalo het volgende:
Dat gebeurt wel vaker. Maar in vind regels zijn regels. Die hebben we een poosje terug niet voor niets opgesteld. Dat je iedereen de tijd geeft om te reageren vind ik tof van je, maar je moet ergens een lijn trekken. Vroeger ging het gewoon op de bonnefooi. Nu is gewoon de regel tussen 18.00 en 20.00 uitslag. Half 9 heb ik geen problemen mee, maar later moet het niet worden.
Dat heb ik elke rondequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef toma het volgende:
![]()
Iedereen heeft natuurlijk een ander gevoel bij humor, maar om mij nou de poedelprijs te geven![]()
Belachelijk.
Ik had deze keer echt t gevoel dat ik ging winnen![]()
Bovenstaande opmerking bevat meer humor dan je vorige onderschriftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef toma het volgende:
![]()
Iedereen heeft natuurlijk een ander gevoel bij humor, maar om mij nou de poedelprijs te geven![]()
Belachelijk. Ik had deze keer echt t gevoel dat ik ging winnen![]()
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef dVTB het volgende:
[..]
Bovenstaande opmerking bevat meer humor dan je vorige onderschrift- Nee, trek het je niet te persoonlijk aan. Het liefst had ik helemaal geen poedelprijs, maar ja... iemand vond dat dat ding moest worden ingesteld. En de 'trek aan je vinger' grapjes lees ik een beetje te vaak hier, sorry.
Zoon van Hans Kazan door Juventus ingehuurd om zwart geld te verduisteren zou ik zelf trouwens als fotobijschrift hebben getypt. Die Buffon lijkt namelijk precies op die ene gast van Magic Unlimited...
[afbeelding]
Iedereen heeft zijn eigen humor en smaak. Ik vind dat je daar niet over kunt twisten. Dat is het leuke van het spel, als je een grappig onderschrift hebt wat in de smaak valt en je wint, kan je ook jouw eigen keuze kenbaar maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletje
Precies. Degene die de foto's beoordeelt, moet het maar net snappen. Ik had de grap over de opgestoken duim ook niet begrepen zonder de toelichting over Wamberto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef existenz het volgende:
Vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets met de foto te maken hebben, maar dat is idd de charme van het spelletje
quote:Maikalo
Ben jij ook weggegaan bij PSV omdat je hoofdluis kreeg van die vuile douches?
quote:denthemen
Toch ongelovelijk hé, zo spelen voor Bayern, Madrid en het nederlands elftal, 1 opmerking en we zitten bij Spakenburg
quote:toma
Mark : "Wat een blunder van dVTB."
Ruud : "Wow, ik denk dat ik nu ga stoppen met Oranje"
Mark : "Jezus, dat ik daar niet eerder aan dacht"
-2ptquote:BigFire
Mark: gvd Ruud.... wat doet mijn SMINT in jouw sporttas!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |