quote:~Mr._T-Rex~
~Opeens heb je het, je wordt conducteur als de KNVB je ontslaat!~
quote:~dvdk~
~"Jezus heb ik nou echt Wouters opgeroepen?!...oh wacht het was de vorige foto in de competitie, whew"~
quote:~ Mwanatabu~
~Het regent wederom afzeggingen in Zeist~
-2ptquote:~dVTB~
~Van Basten geïrrriteerd richting kunstsneeuw-gooiende supporters: "Sneeuwvlokje was Ronald Koeman hoor, zout op naar Eindhoven! "~
Het idee van opeens heb je het is wel leuk, alleen dit vond ik idd een mindere variantquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:29 schreef denthemen het volgende:
nummer 1 en 2 zeer terecht, alleen nummer 3?
Lees ff de OP, het is de bedoeling dat je de foto post met daaronder je onderschrift. Dus niet alleen maar je onderschrift!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef dvdk het volgende:
"Hhmm dus zo moet het zijn geweest vanuit Davids z'n oogpunt..."
Na Feyenoord - Ajax ofzo in de Play-offs, gaf Bosschaart Huntelaar een kopstoot. Huntelaar zei na afloop in de media dat Bosschaart alleen een 'kusje' wou geven.quote:
Oja das waarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na Feyenoord - Ajax ofzo in de Play-offs, gaf Bosschaart Huntelaar een kopstoot. Huntelaar zei na afloop in de media dat Bosschaart alleen een 'kusje' wou geven.
Ja!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vriendjespolitiek, puntenmaffia!
quote:~SuperRogier~
~Huntelaar worstelt nog steeds met een blessure; poging tot lopen op 3e been mislukt echter ook ~
quote:~toma~
~Klaas-Jan neemt blessure niet serieus en belooft Marco dat hij geen "enkel" risico neemt~
quote:~EnGCatjuh~
~"Kusje, Pascal?"~
-2ptquote:~methodmich~
~Rituelen uitvoerende Huntelaar na bezoek aan Afrikaanse medicijnman weliswaar snel genezen, maar wel zijn nuchterheid kwijt~
*kuch* Ik zou echt niet weten wie nou *kuch* met dat idee kwamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Meestal is een poedelprijs ludiek en zou je dus eigenlijk geen minpunten moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |