of kijk hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een graspolletje, ken toch?
zie frontpage
quote:~Mwanatabu~
~Gewoon een graspolletje, ken toch?~
quote:~BigFire~
~...en Jorien vond me te dik. ongelofelijk hè?~
quote:~Zjakkie~
~"Ja dat klopt, die lul van Davids is wel zo groot ongeveer"~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~kan ie nog wel zo groot zijn , maar het is toch echt geen penalty~
Niet te lang in de sporthal blijven zuipen dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef Zjakkie het volgende:
Hey leuk, weer eens gewonnen! Die foto vind ik wel goed Beschouw, ik doe morgenavond de uitslag wel. Weet niet alleen precies hoe laat het gaat worden, ik heb eerst nog een zaalvoetbalwedstrijd. Half 10 moet ie er wel kunnen zijn.
Hehe, dat moet wel lukken. Van het zaalvoetbalteam ben ik de enige die het lekker vindt om nog even wat te drinken. Het probleem is dat die wedstrijden pas 's avonds gespeeld worden. Dus nog even voor de duidelijkheid, ik ben nog nuchter als ik de uitslag doequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niet te lang in de sporthal blijven zuipen dan.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:40 schreef Mwanatabu het volgende:
NEC brengt oproep van KNVB om taboe homoseksualiteit te doorbreken terstond in praktijk
En aan het tijdstip te zien is er geen derde helft geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef Zjakkie het volgende:
De jury neemt de inzendingen in beraad. De inzendingen die nog volgen komen enkel in aanmerking voor de poedelprijs. En de zaalvoetbalwedstrijd hebben we overigens met 5-3 verloren
quote:Eilanden
Romeinse aanwinst blijkt geen speler van AS Roma of Lazio te zijn
quote:BB-King
Nieuwe aankoop NEC blijkt het kleine broertje van Daniël de Ridder te zijn.
quote:Mwanatabu
NEC brengt oproep van KNVB om taboe homoseksualiteit te doorbreken terstond in praktijk
-2ptquote:Devano
Geheime terugkeer Gentenaar mislukt na perongeluk openklappen helm.
Een derde helft hou ik alleen na een veldvoetbalwedstrijd. Dan zijn er nog meer die blijven zitten, en om nou in mn eentje in de kantine te blijven hangen... Maar vandaag waren we dus vrij, en dus had ik tijd om mee te gaan zaalvoetballenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En aan het tijdstip te zien is er geen derde helft geweest.
Oh nou snap ik hem! Sorry!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:00 schreef Devano het volgende:
Mijn onderschrift komt trouwens verkeerd over, het ging dus om het openklappen van de bovenkant
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |