Dat kan, er zaten idd leukere bij. Naar mijn mening ook mindere, maar daar zijn meningen nu eenmaal voor: om van elkaar te verschillenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aan existenz: Tilburger of niet, die van jou vond ik ronduit belabberd
Hoewel ik Reiziger grappen niet altijd even geslaagd vind, vond ik die van dVTB top, mede omdat Assou-Ekotto er hier ook flink naar gemodelleerd wordt![]()
Niet geschoten is altijd mis hè, dus hoeven ze ook niet te zeuren als je een vroege uitslag hebtquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef dVTB het volgende:
Zeg, waar blijven de inzendingen?Ik wil natuurlijk wel graag enige keuze hebben vanavond!
had gehoopt dat je hier de humor wel van in zou kunnen zienquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef dVTB het volgende:
En bedankt Toma![]()
Ga maar vast uitrekenen hoe veel je huidige puntentotaal min 2 is.
quote:denthemen
Edgar,doe dat masker af!
quote:vitessezuid113
Jan Wouters : "Dat van basten nog bij mij terrecht komt op mijn leeftijd."
quote:Beschouw
Wouters tegen spelersmakelaar: "Als jij mij uit dit kamp haalt, overweeg ik een comeback in het Nederlands elftal"
-2ptquote:vrolijke-frits
Wouters: "Wie heeft mijn shirt zo fel gemaakt?!?!
Nieuw?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef toma het volgende:
nou slecht vond ik die van mij niet
Alleen een beetje denigrerend tegenover dVTB.
Maar dat moet kunnen toch ?
check mijn avatar![]()
Kwestie van smaak hè?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef toma het volgende:
nou slecht vond ik die van mij niet
Alleen een beetje denigrerend tegenover dVTB.
Maar dat moet kunnen toch ?
check mijn avatar![]()
ff wachten, ook nog nieuwe tussenstand opmakenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
2de![]()
Beschouw kom maar op met die nieuwe foto![]()
Zo dubbel ligt Beschouw nog niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geweldige inzendingen vandaag, ik lig dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |