Een beetje lopen winnen door met mij de spot te drijven. Mooi is dat !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef toma het volgende:moet zeggen dat ik t deze keer ook niet eens ben met de poedelprijs.
Foto volgt zo spoedig mogelijk
Ik zag de grap er absoluut niet in met deze foto, maar dit was echt een keuze van de meeste was ik eigenlijk niet echt kapot... Maar een echt goede verzinnen zou ik bij die foto ook niet kunnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef toma het volgende:moet zeggen dat ik t deze keer ook niet eens ben met de poedelprijs.
Foto volgt zo spoedig mogelijk
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Is Laurent Blanc nu zo snel in de vergetelheid geraakt dat hij hier consequent Leblanc genoemd wordt??
Dat is onderdeel van de humor, zeg maar...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Is Laurent Blanc nu zo snel in de vergetelheid geraakt dat hij hier consequent Leblanc genoemd wordt??
quote:dVTB
Barthez is niet goed bij z'n hoofd, maar Le Blanc kan er nog een puntje aan zuigen...
quote:Mr._T-Rex
Ik zeg het je Laurent, ik kan in de toekomst kijken! Zo gaat het gebeuren met Zizu
quote:Captain_Redbeard
Na afscheid Barthez gaat Frankrijk verder met opblaasbare versie
-2ptquote:Maikalo
PFFRRRRRRTTTT, HAHAHAHAHA, die grap werkt altijd!!!! Aldus Leblanc
Dat had je wel over kunnen slaanquote:
achteraf wel jaquote:
Denk dat we misschien lang kunnen wachten want dit is de eerste keer dat hij mee doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu is het wachten op Captain_Redbeard
Nee hoor. Maar ik ga nu wel naarstig op zoek naar een geschikte foto.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:11 schreef Beschouw het volgende:
Captain Redbeard is misschien wel uit zeilen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef toma het volgende:
Altijd leuk derbysRedbeard was toch ook een kruikenzeiker ?
Ik heb de OP gelezen hoor. Mits de NS straks de treinen fatsoenlijk laat rijden ben ik bijtijds terug op Fok! om de uitslag te melden, zo rond een uur of 20.00u. Weliswaar worden de EK-kwalificatiewedstrijden uitgezonden rond dat tijdstip, maar de Talpa-reclameblokken zijn toch lang genoeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat we misschien lang kunnen wachten want dit is de eerste keer dat hij mee doet.![]()
quote:vrolijke-frits
Leonardo: "Jonge, moet ik ook een opmerking maken over je zus?"
quote:BigFire
Assou Ekotto: Ik ga bij jou hetzelfde doen als wat Blanc bij Barthez deed
Leonardo: Ga weg joh smeerlap..
quote:dVTB
Leonardo tegen Assou-Ekotto: "Als je me nu niet met rust laat, verander ik je in de tweelingbroer van Michael Reiziger."
-2ptquote:existenz
Kijk, als je zulke lippen trekt zal ik mijn piemel erin steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |