[ bron ]quote:"I'm sorry. You know, when you talk about the page issue and what's happened in the Congress, I'm deeply sorry that this has happened,"
quote:739 tt-EEN 739 do 05 okt 21:15:22
nieuws
LESBISCH KOPPEL WIL ERKENNING HUWELIJK
Twee lesbiennes uit Ierland hebben
een rechtszaak aangespannen om hun
huwelijk te laten erkennen.
De twee trouwden in Canada in 2003,
maar in Ierland wordt dat huwelijk niet
erkend. Daardoor worden ze ook fiscaal
niet als koppel beschouwd.
Holebirelaties hebben momenteel geen
juridische omkadering in Ierland. Tot
1993 was homoseksualiteit er strafbaar.
De minister van Justitie heeft in het
komende jaar maatregelen aangekondigd
voor de erkenning van holebirelaties.
allemaal de fout van paarsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Reya het volgende:
Mark Rutte in Nova: 'er is de afgelopen jaren veel meer geld naar het hoger onderwijs gegaan, en dat leidde tot 39 procent meer bestuurders, en 1 procent meer onderwijs'.
Wie was de afgelopen jaren ook alweer staatssecretaris van hoger onderwijs?
Hij doet toch alles te kort om het af te maken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Reya het volgende:
Wie was de afgelopen jaren ook alweer staatssecretaris van hoger onderwijs?
http://english.donga.com/srv/service.php3?biid=2006100273978quote:A report that says Kim Jong Il, the leader of North Korea, hires substitute actors who look very much like him has received much attention around the world. Yonhap News quoted a figure from South Korea as saying, “Kim Jong Il employs two actors who are very similar to himself.” This figure said, “Kim hires people who has the similar age, height and appearance to him, and then trains them as he likes to send to public places.”
“The substitute actors get plastic surgery to make their appearances similar to Kim, and try to imitate Kim’s behaviors (so as to be estimated to resemble Kim). Even Kim’s attendants cannot realize they are fakes,” he added.
He explains, “Kim Jong Il takes part in important occasions himself, but he sends his substitutes to on-site inspections, such as visits to squads or farms.” United Press International and British newspapers including the Telegraph were also interested in this news and reported it.
Congressman Runs Ad to Apologize for Affairquote:Rep. Don Sherwood, a Republican fighting for re-election in northeastern Pennsylvania, says in a TV ad that he is "truly sorry" for cheating on his wife but denies ever abusing the woman he had the affair with.
Volgens mij is dit Kim Jong Il, dit:quote:
Hoezo het is toch al lang bekend dat een beroerde muzieksmaak erg goed samengaat met een beroerde politieke opvatting?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Aoristus het volgende:
Happy Hardcore clips op YouTube!
waarom, Sizzler?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:
Hoezo het is toch al lang bekend dat een beroerde muzieksmaak erg goed samengaat met een beroerde politieke opvatting?
zeker weten, wittebroodswekenstelletjes, kanslozen, en allerlei andere a-creatievelingen konden toen ongebreideld hun wereldvisie in een happy gabberliedje kwijt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo het is toch al lang bekend dat een beroerde muzieksmaak erg goed samengaat met een beroerde politieke opvatting?
Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Aoristus het volgende:
Happy Hardcore clips op YouTube!
waarom, Sizzler?
WTF, ik dacht dat jij net zo oud was als ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jeugdsentiment.
Op deze nummers heb ik nog dronken staan dansen hakken in de disco toen ik op mijn 16e uitging.
Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet hebben ervaren omdat ze te druk bezig waren met de nieuwse sega-spelletjes en de neckermann-catalogus.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat jij net zo oud was als ik![]()
Goeiemorgenquote:"We are not afraid of America, Bush or others. We are ready to sacrifice our blood, soul and children for the president."
Iraqi television viewer
Hadi Abbass
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, iets praktisch, ik moet een pakje versturen, heb het adres behalve de achternaam. Zou dat problemen kunnen geven?
Zet gewoon een paal in de grond, en met luilak-feest weer binnenhalen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:58 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat geeft juist minder problemen. Anders opent senior het.
Niet dat nou zo'n probleem is, maar toch.
Ik moet maar eens een eigen brievenbus metselen. Ik moet nog zoveel..
Ze lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://english.donga.com/srv/service.php3?biid=2006100273978
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |