abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:45:49 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42401860
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over clowneske complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom ook N-Koreaanse geimporteerde atoomgeleerden.

pi_42402081
Ik zeg: Team America World Police. !
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:03:23 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42402514
Het is mijn bloed, mijn ziel, ongelovige.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:05:44 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42402607
Ik kan helaas niet meer de oorsprong terugvinden op het forum. Het moet in WAR zijn geweest, toen het journaal ene reportage maakte over propaganda door hte Houssein-regime. Dansende en strijdende mensen die zongen over hun bloed en ziel voor Saddam.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:06:27 #5
89730 Drugshond
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:08:25 #6
89730 Drugshond
pi_42402845
Walging.
pi_42402950
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Godslasteraar het volgende:
ik ook:

[afbeelding]
Mooi assje
pi_42402962
wat is die Kim Yung Il toch een raar mannetje, gadver de gadver

hier een hele serie foto's van Noord Korea:

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=82755

er staan geloof ik ook nog wat links in de topic naar andere foto-collecties
pi_42403077
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Piovan het volgende:

[..]

Mooi assje
ach, anders staat pberends er zo alleen voor hé
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:17:54 #12
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42403115
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Monidique het volgende:
Walging.
pi_42403142
quote:
"I'm sorry. You know, when you talk about the page issue and what's happened in the Congress, I'm deeply sorry that this has happened,"
[ bron ]

Sorry op de Paus -het spijt me dat er zoveel ophef om is gecreërd- Benedictus XVI-manier I bet.
pi_42403515
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR:R:R:R:R:r:r:r
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ben ik echt weg. .
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:37:02 #16
89730 Drugshond
pi_42404215
1 van de laatste bolwerken van het Vaticaan in Europa staat op het punt van vallen
quote:
739 tt-EEN 739 do 05 okt 21:15:22

nieuws

LESBISCH KOPPEL WIL ERKENNING HUWELIJK

Twee lesbiennes uit Ierland hebben
een rechtszaak aangespannen om hun
huwelijk te laten erkennen.

De twee trouwden in Canada in 2003,
maar in Ierland wordt dat huwelijk niet
erkend. Daardoor worden ze ook fiscaal
niet als koppel beschouwd.

Holebirelaties hebben momenteel geen
juridische omkadering in Ierland. Tot
1993 was homoseksualiteit er strafbaar.

De minister van Justitie heeft in het
komende jaar maatregelen aangekondigd
voor de erkenning van holebirelaties.
pi_42404634
Het begint overal te jeuken, lijkt wel. Zal het de chocolade zijn?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:53:32 #20
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_42404667
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:33:23 #22
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:12:00 #23
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42408123
Mark Rutte in Nova: 'er is de afgelopen jaren veel meer geld naar het hoger onderwijs gegaan, en dat leidde tot 39 procent meer bestuurders, en 1 procent meer onderwijs'.

Wie was de afgelopen jaren ook alweer staatssecretaris van hoger onderwijs?
pi_42408149
.
pi_42408497
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:22:44 #26
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_42408503
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Reya het volgende:
Mark Rutte in Nova: 'er is de afgelopen jaren veel meer geld naar het hoger onderwijs gegaan, en dat leidde tot 39 procent meer bestuurders, en 1 procent meer onderwijs'.

allemaal de fout van paars
pi_42408647
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Reya het volgende:

Hij doet toch alles te kort om het af te maken?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:33:31 #28
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42408831
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42409494
quote:
A report that says Kim Jong Il, the leader of North Korea, hires substitute actors who look very much like him has received much attention around the world. Yonhap News quoted a figure from South Korea as saying, “Kim Jong Il employs two actors who are very similar to himself.” This figure said, “Kim hires people who has the similar age, height and appearance to him, and then trains them as he likes to send to public places.”

“The substitute actors get plastic surgery to make their appearances similar to Kim, and try to imitate Kim’s behaviors (so as to be estimated to resemble Kim). Even Kim’s attendants cannot realize they are fakes,” he added.

He explains, “Kim Jong Il takes part in important occasions himself, but he sends his substitutes to on-site inspections, such as visits to squads or farms.” United Press International and British newspapers including the Telegraph were also interested in this news and reported it.
http://english.donga.com/srv/service.php3?biid=2006100273978
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:03:35 #30
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42409806
Hmmm, die uitspraak van Rutte was natuurlijk wel erg doorzichtig, maar politici maken aan de lopende band van dergelijke retorische trucs gebruik om hun eigen onvermogen te camoufleren. Te stuitend voor woorden, eigenlijk.
pi_42409961
De morele redding:
quote:
Rep. Don Sherwood, a Republican fighting for re-election in northeastern Pennsylvania, says in a TV ad that he is "truly sorry" for cheating on his wife but denies ever abusing the woman he had the affair with.
Congressman Runs Ad to Apologize for Affair

Lief hè.
pi_42410838
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef Drugshond het volgende:

Volgens mij is dit Kim Jong Il, dit:

Kim Il Sung.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_42410877
http://wallpapers.skins.be/kim-smith/kim-smith-1024x768-22868.jpg

En dit is Kim Smith. Geen familie van Jan.

[ Bericht 27% gewijzigd door sizzler op 06-10-2006 01:05:43 ]
pi_42411219
Geil rood kruisje heeft ze .
pi_42411444
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:55 schreef du_ke het volgende:
Geil rood kruisje heeft ze .
Doet de link het wel?
pi_42411557
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Doet de link het wel?
Die is een stuk aangenamer .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:25:27 #37
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42411808
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42411847
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Aoristus het volgende:
Happy Hardcore clips op YouTube!

waarom, Sizzler?
Hoezo het is toch al lang bekend dat een beroerde muzieksmaak erg goed samengaat met een beroerde politieke opvatting?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:28:14 #39
89730 Drugshond
pi_42411865
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:
Hoezo het is toch al lang bekend dat een beroerde muzieksmaak erg goed samengaat met een beroerde politieke opvatting?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:28:47 #40
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42411881
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

zeker weten, wittebroodswekenstelletjes, kanslozen, en allerlei andere a-creatievelingen konden toen ongebreideld hun wereldvisie in een happy gabberliedje kwijt.

Hmm, ik zie ineens Johan voor me in een aussie
pi_42412197
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Aoristus het volgende:
Happy Hardcore clips op YouTube!

waarom, Sizzler?
Jeugdsentiment.

Op deze nummers heb ik nog dronken staan dansen hakken in de disco toen ik op mijn 16e uitging.

Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet hebben ervaren omdat ze te druk bezig waren met de nieuwse sega-spelletjes en de neckermann-catalogus.
pi_42412241
Heb m'n portie happy hardcore ook wel meegekregen maar ik had ook door dat je die dosis beter een beetje kan beperken.
pi_42412263
Sletjes ik ga pitten!

.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:52:03 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42412274
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jeugdsentiment.

Op deze nummers heb ik nog dronken staan dansen hakken in de disco toen ik op mijn 16e uitging.

Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet hebben ervaren omdat ze te druk bezig waren met de nieuwse sega-spelletjes en de neckermann-catalogus.
WTF, ik dacht dat jij net zo oud was als ik
pi_42412551
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef Aoristus het volgende:

[..]

WTF, ik dacht dat jij net zo oud was als ik
Hoe oud ben jij dan?
pi_42413243
quote:
"We are not afraid of America, Bush or others. We are ready to sacrifice our blood, soul and children for the president."
Iraqi television viewer
Hadi Abbass
Goeiemorgen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42413256
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Godslasteraar het volgende:

ow, iets praktisch, ik moet een pakje versturen, heb het adres behalve de achternaam. Zou dat problemen kunnen geven?

Nee, dat geeft juist minder problemen . Anders opent senior het.
Niet dat nou zo'n probleem is, maar toch.

Ik moet maar eens een eigen brievenbus metselen. Ik moet nog zoveel..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:46:57 #48
89730 Drugshond
pi_42414136
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 03:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, dat geeft juist minder problemen . Anders opent senior het.
Niet dat nou zo'n probleem is, maar toch.

Ik moet maar eens een eigen brievenbus metselen. Ik moet nog zoveel..
Zet gewoon een paal in de grond, en met luilak-feest weer binnenhalen.
pi_42414853
quote:
Ze lijken toch allemaal op elkaar.
pi_42414858
Goedemorgen.
pi_42415139
quote:
President Bush, again defying Congress, says he has the power to edit the
Homeland Security Department's reports about whether it obeys privacy rules while handling background checks, ID cards and watchlists.

In the law Bush signed Wednesday, Congress stated no one but the privacy officer could alter, delay or prohibit the mandatory annual report on Homeland Security department activities that affect privacy, including complaints.

But Bush, in a signing statement attached to the agency's 2007 spending bill, said he will interpret that section "in a manner consistent with the President's constitutional authority to supervise the unitary executive branch."
[ bron ]

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier...just as long as I'm the dictator..."
pi_42415164
moge
pi_42415553
Verschiet, vooruitzicht. Soms... nou ja...
pi_42417252

zo voorspelbaar, heerlijk!
pi_42417299
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:03 schreef Monidique het volgende:
Verschiet, vooruitzicht. Soms... nou ja...
Ach, ik ben een frik.
pi_42419114
Zo, die heffing op mp3-spelers is per 1 januari 2007 een feit. Mp3-spelers en harddiskrecorders worden vanaf die datum minimaal 25 euri duurder. Ja, uiteraard, een paar belangenverenigingen hebben een brandbrief gestuurd naar de CDA-minister van justitie Hirsch Ballin. Maar hallo, we hebben het over Hirsch -buizenradio- Ballin. De man die nog in het kabinet Julius-Ceasar XII diende. Even voor de duidelijkheid, deze heffing is geen officiële belasting. De heffingsinkomsten gaan linea recta naar de beleggingsrekeningen van de auteursrechtenmafia, een verzameling vage stichtingen die vooral goed zijn in geld naar elkaar en voor zich uit te pompen. Daarnaast dienen die extra heffingen natuurlijk om de black-ops van Tim Kuik te financieren. Gelukkig is er een simpele oplossing na 1 januari. Koop uw mp3-spelers gewoon via internet in een ander Europees land: zelfde garantie, veul lagere prijs. At your service!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/018479.html

edit: mijn tip --- > http://www.cdrwinkel.com

[ Bericht 5% gewijzigd door Godslasteraar op 06-10-2006 12:23:22 ]
pi_42419238
Kielhalen maar weer
door Rob Schouten

Die VOC van de premier bracht natuurlijk behalve een heleboel geld in het laatje en narigheid aan het afgodisch strand, nogal wat ruw volk op de been. Luitjes die thuis het spoor bijster geraakt waren en zich uit arren moede maar voor de grote vaart lieten ronselen, vechtersbazen, hoerenlopers, messentrekkers, bij ons niet anders dan bij andere zeevarende naties.

Een soort vreemdelingenlegioen. Er werd op die schepen en in de havens flink geknokt en de beest uitgehangen, als het zo uitkwam. Allemaal best begrijpelijk hoor, gezien de ontberingen waaraan je als zeeman blootstond. Maar het waren nu eenmaal geen missionarissen of welzijnswerkers, daar op die schepen. De Nederlandse cultuur heeft de neiging om van matrozen en mariniers een soort ruwe bolsters, blanke pitten te maken. In de rijke zeevaartliteratuur ligt daarom het accent op onschuldige jongens van de wal die, om toch wat geld te verdienen voor hun arme moesje, weduwe uiteraard, en de broertjes en zusjes, voor de scheepvaart tekenden en zich daar dapper en voortreffelijk wisten op te werken tot admiraal, dan wel jammerlijk maar toch ook tragisch ten onder gingen.
De heroïsche of de tranentrekkende variant: Paddeltje, De scheepsjongens van Bontekoe, Ketelbinkie: ’En met een één twee drie in Godsnaam / Ging 't ketelbinkie overboord / Die ’t ouwetje niet dorst te zoenen / Omdat dat niet bij zeelui hoort.’ Ach gut. En dan ’De Jantjes’, het ultieme nationale volkstoneel: Tof, gezellig, Schele Manus je beste vriend, Blauwe Toon grappig met die aardappel in z’n keel.
Zo’n lieve eufemistische pers over het zeemanschap krijg je natuurlijk vanzelf als er nogal wat te bedekken valt en het puikje der natie samenvalt met het schuim der natie. Het getuigt van een enorm en naïef vertrouwen in de vooruitgang van de mensheid als je gelooft dat het heden ten dage onder matrozen en mariniers zoveel beter en beschaafder gesteld is. Staatssecretaris Cees van der Knaap van Defensie (die ver voor Balkenende al last had van de Gouden Eeuw, door met ’excellentie’ aangesproken te willen worden) meldde onlangs geschrokken, na de uitkomst van het rapport over wangedrag, dat ze bij Defensie juist dachten dat ze het goed deden, maar hij zag nu wel in dat ze het bij het verkeerde eind hadden gehad. Wat een lieve, onnozele hals. Waar op aarde bestaat de marine uit de lieverdjes waar hij van droomde?
Maar wie weet? Daarom nu voor een korte, realistische impressie over naar Karasjok Noord-Noorwegen, waar onze jongens gezellig bijeen zijn, om te oefenen natuurlijk maar ook om de plaatselijke bevolking, stoere Lappen, te laten zien hoe welopgevoed de Nederlandse marinier is. Kennelijk hebben de Lappen, waarvan er een op het journaal vertelde dat het erger was dan de strubbelingen in de Gazastrook, geen eigen vlootgeschiedenis, want op de dansvloer pissen, plaatselijke vrouwen molesteren en een robbertje matten op het dorpsplein lijken mij, gezien de scheepvaartgeschiedenis, niet eens zulke nieuwerwetse gewoontes. Maar onthutsend is het wel dat er zo weinig veranderd is, al zitten we al dik in de eenentwintigste eeuw.
Streng optreden, zou ik zeggen. Kielhalen en van de ra vallen.

http://www.trouw.nl/dever(...)r_weer?backlink=true
pi_42420271
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:17 schreef Godslasteraar het volgende:
Zo, die heffing op mp3-spelers is per 1 januari 2007 een feit. Mp3-spelers en harddiskrecorders worden vanaf die datum minimaal 25 euri duurder. Ja, uiteraard, een paar belangenverenigingen hebben een brandbrief gestuurd naar de CDA-minister van justitie Hirsch Ballin. Maar hallo, we hebben het over Hirsch -buizenradio- Ballin. De man die nog in het kabinet Julius-Ceasar XII diende. Even voor de duidelijkheid, deze heffing is geen officiële belasting. De heffingsinkomsten gaan linea recta naar de beleggingsrekeningen van de auteursrechtenmafia, een verzameling vage stichtingen die vooral goed zijn in geld naar elkaar en voor zich uit te pompen. Daarnaast dienen die extra heffingen natuurlijk om de black-ops van Tim Kuik te financieren. Gelukkig is er een simpele oplossing na 1 januari. Koop uw mp3-spelers gewoon via internet in een ander Europees land: zelfde garantie, veul lagere prijs. At your service!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/018479.html

edit: mijn tip --- > http://www.cdrwinkel.com
He tis vrij absurd dat die Ballin en die Henk Vonhoff (mastodont van de VVD) over dit soort zaken gaan . Filip Freriks gaat toch ook niet over het jeugdjournaal?
pi_42421769
Saved...
quote:
Evangelicals Fear the Loss of Their Teenagers

Despite their packed megachurches, their political clout and their increasing visibility on the national stage, evangelical Christian leaders are warning one another that their teenagers are abandoning the faith in droves.

At an unusual series of leadership meetings in 44 cities this fall, more than 6,000 pastors are hearing dire forecasts from some of the biggest names in the conservative evangelical movement.

Their alarm has been stoked by a highly suspect claim that if current trends continue, only 4 percent of teenagers will be “Bible-believing Christians” as adults. That would be a sharp decline compared with 35 percent of the current generation of baby boomers, and before that, 65 percent of the World War II generation.

While some critics say the statistics are greatly exaggerated (one evangelical magazine for youth ministers dubbed it “the 4 percent panic attack”), there is widespread consensus among evangelical leaders that they risk losing their teenagers.

“I’m looking at the data,” said Ron Luce, who organized the meetings and founded Teen Mania, a 20-year-old youth ministry, “and we’ve become post-Christian America, like post-Christian Europe. We’ve been working as hard as we know how to work — everyone in youth ministry is working hard — but we’re losing.”
. Hallelujah

[ Bericht 0% gewijzigd door Autodidact op 06-10-2006 14:18:42 ]
pi_42421799
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:04 schreef Autodidact het volgende:
Saved...
[..]

.
Goed nieuws .
pi_42421817
pi_42421855
quote:
Superhelden gevaar voor de gezondheid
Gisteren om 23:00h
Het bewonderen van superhelden is minder ongevaarlijk dan je zou denken. Het kan je gezondheid ernstig in gevaar brengen.

Het onrealistische uiterlijk van de superhelden, kan mannen opzadelen met muscle dysmorphia, denkt Harrison Pope, een psychiater die verbonden is aan de Harvard Universiteit. Deze aandoening, die ook wel bigorexia wordt genoemd zorgt voor een vertekend lichaamsbeeld waardoor zelfs bodybuilders zichzelf nog als te smalletjes kunnen zien.

De lichamen van de superhelden waar ze vroeger mee speelden, vormen een onrealistisch ideaalbeeld waaraan mannen zich automatisch gaan meten. Om op hun voorbeelden te lijken gaan ze overmatig trainen en grijpen ze naar anabole steroïden. De kans dat ze ooit hun doel ooit zullen bereiken is klein, want de plastic helden hebben weinig met de werkelijkheid te maken. De biceps van GI Joe hebben naar menselijke proporties omgerekend een omvang van 66 cm. Dat is tien centimeter meer dan die van Arnold Schwarzenegger.

Barbie zou met haar wespentaille en enorme boezem voor vrouwen eenzelfde onbereikbaar schoonheidsideaal vertegenwoordigen en de bron zijn van eetstoornissen en minderwaardigheidscomplexen. Antropoloog Kevin Norton nam de proef op de som en vergeleek de maten van Barbie met die van vrouwen van vlees en bloed. Barbie’s figuur bleek inderdaad zeer onrealistisch. Minder dan 1 op de 100.000 vrouwen ziet er in het echt ook zo uit. Dat komt vooral door haar ongelooflijk smalle taille. Als Barbie 1.70 m lang zou zijn, zouden haar maten 99-45-83 zijn (borstomvang – taille – heupen). Zelfs vergeleken met supermodellen, ook al niet bepaald een dwarsdoorsnee van de bevolking, is dit extreem. Fotomodel Kate Moss bijvoorbeeld, is 1.70 m en heeft de maten 84-60-90 en Claudia Schiffer heeft de maten 89-61-91 bij een lengte van 1.82 m.

Niet zo gek dus dat meisjes wraak willen... Barbie blijkt massaal te worden mishandeld door haar eigenaressen die zich te groot vinden geworden voor het tuttige popje. ‘ Kinderen vinden het cool om de pop te roosteren of in stukken te breken’, zegt Agnes Nairn van de universiteit van Bath, die het fenomeen ontdekte toen ze onderzoek deed naar de gevoelens van kinderen voor hun merkspeelgoed.

Jongens daarentegen dachten vrijwel unaniem met affectie terug aan hun verzameling Action Men of GI Joe’s. Als we Harrison Pope mogen geloven zal dat waarschijnlijk niet lang meer duren…
pi_42421936
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goed nieuws .
Godzijdank. Zo'n Amerikaanse Taliban is ook niet echt aantrekkelijk voor een moderne jongere.
pi_42422002
Van zulk nieuws ga je toch weer twijfelen, misschien is er een goede god.
pi_42422113
Maar...zij hebben.....BIBLEMAN!!! Die brengt de peuters weer op het (extreem)recht(s)e pad.
pi_42422176
En chemische oorlogsvoering
quote:
Amerika’s geheime wapen: de homo-bom
Gisteren om 23:00h
Als het gaat om onconventionele technieken om de vijand te slim af te zijn, is het Amerikaanse leger altijd haantje de voorste. Ook als die technieken misschien enigszins vergezocht zijn. Een ‘homo-bom’ is maar één van de bizarre voorstellen die ooit de revue gepasseerd zijn.

De homo-bom was onderdeel van een serie niet dodelijke wapens om de vijandelijke moraal en discipline te ondermijnen, die het Amerikaanse leger overwoog om te ontwikkelen. De bom zou een afrodisiacum bevatten dat vijandelijke soldaten zo onweerstaanbaar voor elkaar moest maken dat ze niet meer aan vechten zouden toekomen. Een ander idee was om een chemische stof te ontwikkelen die ernstige halitosis, ofwel slechte adem zou veroorzaken. Op die manier zouden vijandelijke soldaten direct te herkennen zijn , ook als zij zich zouden proberen te mengen onder de bevolking. Ook overwogen: een stof waardoor het rook alsof iemand net een enorme wind had gelaten om verdeeldheid te zaaien onder de vijandelijk troepen, door de onderzoekers de ‘Who? Me?’-bom gedoopt.
pi_42422422
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:04 schreef Autodidact het volgende:
Saved...
[..]

. Hallelujah
quote:
65 percent of the World War II generation.
Zijn we door een stel bijbelgekken bevrijd?
pi_42422444
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Zijn we door een stel bijbelgekken bevrijd?
je wilt niet weten wat wij toen ook waren
pi_42422567
Zeg, dat De Vries moest janken omdat Eerdmans die sneer over Fortuyn naar hem maakte.... is dat eigenlijk ooit uitgezonden?
pi_42422680
zware tijden voor godslasteraars dus, zonder gelovers is de lol er wel af
pi_42422834
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:37 schreef Godslasteraar het volgende:
zware tijden voor godslasteraars dus, zonder gelovers is de lol er wel af
Je kunt overgaan op lasteren van het overige paranormale. Daar komen ook komische resultaten uit.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:42:45 #76
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42422847
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42422929
Die VOC, he, die vervoerde alleen maar Duitsers.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42423235
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef sizzler het volgende:
Zeg, dat De Vries moest janken omdat Eerdmans die sneer over Fortuyn naar hem maakte.... is dat eigenlijk ooit uitgezonden?
Wat is dat Fortuynisten volk toch ook laf he?
pi_42423239
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je kunt overgaan op lasteren van het overige paranormale. Daar komen ook komische resultaten uit.
mja, handopleggers en kruidenmengers, kan ik toch niet erg warm voor lopen. Maar wie weet wat de toekomst brengt
pi_42423292
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

mja, handopleggers en kruidenmengers, kan ik toch niet erg warm voor lopen. Maar wie weet wat de toekomst brengt
Je hebt wel baangarantie.
pi_42423446
Overigens niet verbazingwekkend dat religies te maken krijgen met een back-clash. Praatjes vullen nu eenmaal geen gaatjes. Ook opvallend dat voor velen religie onderhand een synoniem is voor "gezeik".
Hoorde ook van een vriend dat twee collega's van hem, "moslima's", weigeren mee te doen aan de ramadan. Geen zin in dat gezeik blijkbaar. Helaas moeten ze dan wel smoesjes verzinnen, x-aantal weken ongesteld enzo.
pi_42423621
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je hebt wel baangarantie.
1 op de 5 die "een of meerdere keren een paragnost .. hebben geraadpleegd."? Mja, ik zie geen uitleg wat betreft de steekproef. Beetje onwaarschijnlijk veel. Maar het zou natuurlijk best kunnen. Nou, ze gaan hun gang maar. Zo'n Sylvia Millecam die dood gaat omdat ze zich van alles wijs liet maken door een of andere zweefteef, Darwin Award wat mij betreft
pi_42423634
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Praatjes vullen nu eenmaal geen gaatjes.
Alleen knorrende maagjes.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:01 schreef Godslasteraar het volgende:
de ramadan.
pi_42423808
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:07 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

1 op de 5 die "een of meerdere keren een paragnost .. hebben geraadpleegd."? Mja, ik zie geen uitleg wat betreft de steekproef. Beetje onwaarschijnlijk veel. Maar het zou natuurlijk best kunnen. Nou, ze gaan hun gang maar. Zo'n Sylvia Millecam die dood gaat omdat ze zich van alles wijs liet maken door een of andere zweefteef, Darwin Award wat mij betreft
Hehe, misschien sterft het gezweef zo wel een langzame dood. Net als die negentiende-eeuwse Christelijke sekte die als dogma had dat je geen kinderen mocht krijgen. Hoe zal die sekte toch uitgestorven zijn? .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:15:01 #85
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42423857
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:13 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hehe, misschien sterft het gezweef zo wel een langzame dood. Net als die negentiende-eeuwse Christelijke sekte die als dogma had dat je geen kinderen mocht krijgen. Hoe zal die sekte toch uitgestorven zijn? .
Dat verdient echt een postume Darwin-award
pi_42423882
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is dat Fortuynisten volk toch ook laf he?
pi_42423917
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat het een stel laffe lijkenpikkers is. het liefst zouden ze volgens mij nog postuum door de grote roerganger in de kont geneukt worden.
pi_42424311
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat het een stel laffe lijkenpikkers is. het liefst zouden ze volgens mij nog postuum door de grote roerganger in de kont geneukt worden.
Ach, als er iemand is die continu op onderbuikgevoels inspeelt dan is het De Vries wel. Vergeet niet dat Eerdmans de uitspraak deed nadat De Vries Verdonk had beschuldigd van de moord op een Spaanse asielzoeker. Het is steeds hij die Verdonk voor van alles en nog wat uitmaakt en verantwoordelijk houdt. Als Eerdmans dan de bal een keer in zijn onderbuik terugkaatst dan is dat zijn verdiende loon.
pi_42424527
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ach, als er iemand is die continu op onderbuikgevoels inspeelt dan is het De Vries wel. Vergeet niet dat Eerdmans de uitspraak deed nadat De Vries Verdonk had beschuldigd van de moord op een Spaanse asielzoeker. Het is steeds hij die Verdonk voor van alles en nog wat uitmaakt en verantwoordelijk houdt. Als Eerdmans dan de bal een keer in zijn onderbuik terugkaatst dan is dat zijn verdiende loon.
Ja, wie is hier nou de onderbuikspeler .

Toen Rosenmuller Fortuyn aanpakte op onderbuikgevoelens speelde hijzelf net zo goed in op onderbuikgevoelens.
pi_42424678
quote:
quote:
Door voorstanders van groene stroom wordt voortdurend gezegd dat we achterlopen. Vooral Denemarken is het grote voorbeeld. Denemarken heeft vier keer zoveel windmolens als Nederland. De keerzijde hiervan is dat de Deense elektriciteitsprijs een van de hoogste ter wereld is. Van alle windelektriciteit die Denemarken in 2000 produceerde, moest 40 procent worden geëxporteerd, omdat het waaide op momenten dat er geen behoefte aan elektriciteit was. Voor de geëxporteerde elektriciteit kreeg Denemarken maar net iets meer dan 1 eurocent per kilowattuur, terwijl de elektriciteit in Denemarken ruim 7 eurocent per kilowattuur kost.

Een schatting van de Deense onderzoeker Peter Schoubye, hoofd milieu bij het Deens onderzoeksinstituut Haldor Topsoe, wees uit dat als 20 procent van de Deense elektriciteit via windmolens zou worden opgewekt, dit de Deense belastingbetaler 400 miljoen euro per jaar kost. Schoubye: 'De Deense politici hebben geen idee wat zij in werking hebben gezet. De enorme toename van het aantal windturbines komt alleen maar ten goede aan de vele eigenaren van windmolens (inclusief tal van politici zelf) en de windmolenindustrie, die als omgekeerde Robin Hoods miljarden verdienen ten koste van klanten, families met kinderen en gepensioneerden.'

Nadat de OESO, de Organisatie voor Europese Samenwerking en Ontwikkeling, de Deense regering aan haar jasje had getrokken omdat er geen kosten-batenanalyse van de investeringen in windenergie was gemaakt, trok dat kabinet onlangs de stekker uit de groene droom. Een deel van de subsidies werd afgeschaft en de hoge prijs die de consument voor groene stroom moest betalen, ging nog verder omhoog. Sindsdien is de spectaculaire stijging van het aantal windmolens in Denemarken tot stilstand gekomen en zijn de aandelen van windbedrijven fors gedaald.
Duitsland, nog zo'n successtory. Dat land heeft bijna twee keer zoveel windmolens als Denemarken en is wereldleider in wind. Tegelijkertijd zijn er nergens in Europa zo veel actiegroepen (vierhonderd) tegen windmolens. De windmolenlobby jubelt over Duitsland, maar kenners weten beter. Ir. Jannes Verwer is directeur van E. on Benelux. Hij kent de ins en outs van windenergie omdat hij heeft meegeboden op de bouw van een 100 megawatt offshore windpark in de Noordzee.

Via zijn collega's in Duitsland weet hij hoe eerder dit jaar bijna een black-out in Noord-Duitsland ontstond. 'Er stak een onverwachte, forse storm op waardoor alle molens zichzelf uit voorzorg afschakelden. Daardoor moest binnen een uur 2500 megawatt aan extra elektrisch vermogen worden aangeschakeld. Dat was er wel, maar het was kantje boord of de turbines en de kabels het zoudenhouden.'

Naar aanleiding van dat voorval wordt er nu in Duitsland gepraat over een extra hoogspanningskabel van Noord- naar Zuid-Duitsland. Het is immers moeilijk om kolencentrales binnen een uur naar een hoger vermogen te draaien. Bij waterkrachtcentrales, waarvan er in Zuid-Duitsland veel zijn, is dat makkelijker: druk op de knop en de schuiven gaan open.
Conclusie van Verwer: je hebt vrijwel 100 procent reservevermogen nodig voor elke windmolen en er zitten veel verborgen kosten in windenergie. 'Zo'n extra hoogspanningskabel kost ongelooflijk veel, als je hem door milieuvoorschriften überhaupt al krijgt aangelegd.' Andere conclusie: 'Windenergie is idioot duur. Daar zou ik vrede mee kunnen hebben als de wereld daardoor zou worden gered, maar er valt zo veel meer aan nuttige zaken te doen met al dat geld.'
.

Wat hebben we toch weer een stel achterlijke gekken als bestuurders.
pi_42424874
quote:
Ach ja, windmolens. Kan me een uitzending van Tagesthemen (Duitsland) herinneren, minstens 10 jaar geleden waarin een ingenieur haarfijn uitlegde waarom dergelijke windmolens niet redabel zijn.
Het heeft niet mogen baten. nogal wat mensen zijn simpelweg niet in staat een eenvoudige objectieve kosten-baten analyse te maken. Vergeefse moeite. Dus inderdaad, het zal wel een parlementaire enquete worden of iets dergelijks

over 25 jaar.
pi_42424961
25 jaar duurt te lang dan is de gasbel in het Noorden misschien wel allang op
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:56:03 #94
89730 Drugshond
pi_42425046
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ach ja, windmolens. Kan me een uitzending van Tagesthemen (Duitsland) herinneren, minstens 10 jaar geleden waarin een ingenieur haarfijn uitlegde waarom dergelijke windmolens niet redabel zijn.
Het heeft niet mogen baten. nogal wat mensen zijn simpelweg niet in staat een eenvoudige objectieve kosten-baten analyse te maken. Vergeefse moeite. Dus inderdaad, het zal wel een parlementaire enquete worden of iets dergelijks

over 25 jaar.
Die windmolens moeten zij bij Femke in haar reet steken.
Liefst met draaiende wieken.
Onnozel mens.
pi_42425091
Die windmolens zijn nog een massamoordenaars ook onder de vogels .
pi_42425223
Een of andere malloot op de FP:
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:26 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
108 Megawatt, voor de vergelijking, de kleine kernreactor in Petten, levert 40Megawatt!
.
quote:
Kerncentrale Petten is bedoeld voor onderzoek en levert dus geen elektriciteit.

Zeker een Halsema-feit.
pi_42425224
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:57 schreef pberends het volgende:
Die windmolens zijn nog een massamoordenaars ook onder de vogels .
ze vormen wel een habitat voor de vissen omdat vissersschepen niet in het park mogen varen en dus de bodem daar niet aantasten, dus vormen die parken een extra voedselbron voor vogels, het is maar wat je leuker vind
pi_42425692

Toen waren ze ook al positief in het nieuws...
pi_42425906
ach, ze hebben hier in de gemeente nog altijd 4 vd 39 zetels in de gemeenteraad, zolang er nog gemeentelijke en provinciale partijen zijn die D66 in naam en daad willen vertegenwoordigen is er nog altijd hoop daar dat ze landelijk weer terug komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')