quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef stukovich het volgende:
Yilmaz Morgül
je bent best interessant weet je..misschien omdat je zo vaag bentquote:
Iste ben, Zek Muren....quote:
wat mot je dan weten................quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Emel het volgende:
[..]
je bent best interessant weet je..misschien omdat je zo vaag bent![]()
Beiden dood, net zoals jouw grapjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Iste ben, Zek Muren....
Zei Barismanco
om jou te irriterenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
En waarom heeft babbelfish geen turkse vertalingen.
niets..dan blijf je interessantquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat mot je dan weten................![]()
Hele dag TRT kijken! Helptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja stoute foei.
* NanKing Turkse taalcursus zoeken.
Theorie van Freud?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Emel het volgende:
[..]
niets..dan blijf je interessant
zolang mannen zwijgen zijn ze leuk![]()
vaag doenquote:
Een vriendin van mij heeft haar moeder inwonend.quote:
Tja, die van mij kunnen tenminste dood gaan, in tegenstelling tot die van jou. Die zijn nooit levend geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden dood, net zoals jouw grapjes
"Hey daarmee schold benjamin me nog uit"?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar moeder inwonend.
Die moeder kijkt dus echt de HELE dag soaps via de satteliet (Turkse soaps dus).
Van 's ochtends 7 uur totdat ze naar bed gaat.
Op een gegeven moment zat ik gewoon mee te kijken en begoon van alles te herkennen.
Dus ook nix verlorenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, die van mij kunnen tenminste dood gaan, in tegenstelling tot die van jou. Die zijn nooit levend geweest![]()
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkekquote:
http://rapidshare.de/file(...)e_-_darbuka.mp3.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkek![]()
Ik zal ernaar luisteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)e_-_darbuka.mp3.html
Bir kahbe ile gecmis benim hergunum, gozume bakma kahbelere yoktur benim sozumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkek![]()
wat dan? je hebt mn msn!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef saban het volgende:
Emel, ik wacht nog steeds ergens op..
Iiy geceler avratquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zal ernaar luisteren.
Iyi geceller baci
Jij hebt die van mijn ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Emel het volgende:
[..]
wat dan? je hebt mn msn!
waar zijn je foto's??????
en je hebt mijn mailadres
99% van Fok! heeft dat niet hoor![]()
Oh jawelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt die van mijn ook.
En 99,9% van FOK! heeft 'm niet eens
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt die van mijn ook.
En 99,9% van FOK! heeft 'm niet eens
ik ben er!quote:
ik ga nog reagerenquote:
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ga nog reageren
4 mensen die foto willen zien
+1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.![]()
![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.![]()
![]()
ook al?quote:
Deels gelezen, is okequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik krijg morgen het boek 'Kaas en de evolutietheorie' binnen. Iemand die het al gelezen heeft toevallig?
schattigquote:
ja blijf mysterieus jijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hoef niet mag blijf de mystery man![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Bas Haring, zou een filosoof moeten zijn. En hiermee ga ik men entree in de filosfie maken. Beginnen met wat licht zal ik maar zeggen. Ik wil daarna Antichrist van Nietzsche lezen
Hij is ook nie echt gek op jouquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk man.
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is ook nie echt gek op jou
Nieuw inspiratie voor zijn stofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
Ik ben zo complex dat hij materiaal voor het leven heeftquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuw inspiratie voor zijn stof
Complex voor iemand die bij de roteb werkt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben zo complex dat hij materiaal voor het leven heeft.
Mja, bestellen bij de chinees is even interessant schijnt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Het is goed dat Haring een programma heeft iig. De filosofie is een beetje ondergesneeuwd, met alle Frans Bauer en Gerard Joling programma's
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Complex voor iemand die bij de roteb werkt?![]()
![]()
No shit sherlockquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grap was eigelijnlijk tegen je
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje gevenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ja blijf mysterieus jij![]()
mag ik jouw foto?![]()
Geloof me, zij is te oud voor jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje geven![]()
ik wacht op jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje geven![]()
te oud voor 20+ersquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ah ergens in de 40 Of nog ouder Oma![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik maar denken dat jij deze lieve dame bent...
effe denken...ik ben 16, 18, 23 en 25 ingeschat door mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of zie je er nog steeds zo jong uit?
Als ze hier nou een fotow neerzet.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of zie je er nog steeds zo jong uit?
jij met je vage fotoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ze hier nou een fotow neerzet.....![]()
quote:
Mag ik als ex-Turkse staatsburger een vermelding in de OP trouwens?quote:[b]Op donderdag 5 oktober 2006 20:38
- En iedere vatandas die ik vergeten ben
ex burger?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik als ex-Turkse staatsburger een vermelding in de OP trouwens?
nep Turkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
iets met dienstplicht?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb gekozen voor de Nederlandse nationaliteit omdat ik te weinig binding met Turkije heb. Een bepaalde nationaliteit brengt rechten en plichten met zich mee. Aangezien ik geen gebruik maakte (en ook geen gebruik van zou maken) van mijn rechten wil ik ook geen plichten hebben (denk aan dienstplicht), heb ik maar besloten om er een punt achter te zetten.quote:
ik ben er aan toe!!!!!!!quote:
hmm duidelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb gekozen voor de Nederlandse nationaliteit omdat ik te weinig binding met Turkije heb. Een bepaalde nationaliteit brengt rechten en plichten met zich mee. Aangezien ik geen gebruik maakte (en ook geen gebruik van zou maken) van mijn rechten wil ik ook geen plichten hebben (denk aan dienstplicht), heb ik maar besloten om er een punt achter te zetten.
Ik kaap tenminste geen vliegtuig om niet het leger in te hoeven.![]()
Weekend? Dit is de laatste dag van m'n weekend (woensdag en donderdag zijn tegenwoordig mijn weekenddagen).quote:
Ach, het was voor mij ook vrij lastig. Ik ben nog steeds een gekke Turk, maar geen Turkse staatsburger (op papier). Dat ik m'n Turkse nationaliteit heb opgegeven verandert niet opeens de nationaliteit van m'n beide ouders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm duidelijk
ik zou niet kunnen, mijn Turkse nationaliteit opgeven.
Zeer verstandigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb gekozen voor de Nederlandse nationaliteit omdat ik te weinig binding met Turkije heb. Een bepaalde nationaliteit brengt rechten en plichten met zich mee. Aangezien ik geen gebruik maakte (en ook geen gebruik van zou maken) van mijn rechten wil ik ook geen plichten hebben (denk aan dienstplicht), heb ik maar besloten om er een punt achter te zetten.
Ik kaap tenminste geen vliegtuig om niet het leger in te hoeven.![]()
nee precies maar toch erg moeilijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weekend? Dit is de laatste dag van m'n weekend (woensdag en donderdag zijn tegenwoordig mijn weekenddagen).
[..]
Ach, het was voor mij ook vrij lastig. Ik ben nog steeds een gekke Turk, maar geen Turkse staatsburger (op papier). Dat ik m'n Turkse nationaliteit heb opgegeven verandert niet opeens de nationaliteit van m'n beide ouders.
ik zag hetquote:
ben een jong meissiequote:
en ik jouquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ja Ik heb je weer een pm gestuurd![]()
ik jouquote:
wat is er?quote:
Lijkt mij 10x niks, ik heb wel wat beters te doen. Verwacht je soms taferelen zoals in "Hababam sinifi askerde"?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef Emel het volgende:
al zou ik wel in dienstplicht willenlijkt me gaaf!!!
Sommige mensen hebben ook altijd geluk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef Emel het volgende:
Saban: je hebt PM! met mijn msn adres
hij snapt emquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is jaloers, hij wil ook een pm ontvangen.
PvdA laat Albayrak op lijst staanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Mevrouw Albayrak is wel de nummer twee op de lijst van de PvdA.
Het ligt dus in de rede, dat zij fractievoorzitter van die partij zal worden in het geval van een Kabinet Bos.
Mij lijkt het dat de fractievoorzitter van de PvdA niet vaag kan blijven over het standpunt dat de partij heeft ingenomen bij de motie van de CU inzake de Armenicide.
Ze vindt dat er inderdaad volkerenmoord is gepleegd, maar ze twijfelt of het wel daadwerkelijk genocide genoemd mag worden:quote:Vandaag kwam Albayrak met een nieuwe verklaring in dagblad Trouw. Daarin stelt ze dat de volkerenmoord op Armeniërs terecht genocide wordt genoemd, ''want de slachtpartijen uit 1915 doen in gruwelijkheid en omvang niet onder voor wat zich in Darfur en in Rwanda, Burundi en Bosnië afspeelde.''
Wat is daar onduidelijk aan?quote:Of de volkerenmoord ook precies aan de volkenrechtelijke definitie van genocide voldoet, laat ze ''graag over aan juristen en historici.'' Die stellen dat van genocide sprake is als de volkerenmoord doelbewust is opgezet en uitgevoerd. ''Dat bewijs is formeel nooit geleverd in de Armeense kwestie'', aldus Albayrak.
Kijk hier ben ik het dus absoluut mee eens. Ik krijg geen vat op PvdA en dat zorgt voor onrust. Ik ga niet mijn stem uitbrengen op een politieke partij waar ik geen duidelijkheid krijg over een belangrijke standpunt. Ze hebben namelijk de nr 50 zonder pardon van de lijst afgehaald maar mevrouw Albayrak mag blijven omdat ze erg populair is en goed is voor een groot aantal stemmen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Mevrouw Albayrak is wel de nummer twee op de lijst van de PvdA.
Het ligt dus in de rede, dat zij fractievoorzitter van die partij zal worden in het geval van een Kabinet Bos.
Mij lijkt het dat de fractievoorzitter van de PvdA niet vaag kan blijven over het standpunt dat de partij heeft ingenomen bij de motie van de CU inzake de Armenicide.
Ach het aantal varieert naar inzicht van de partijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ojeetje!
Albayrak erkent dat er anderhalf miljoen Armeniërs zijn afgeslacht. (Volkerenmoord aldus bovenstaande pechvogel)
Maar goddank kun je dat gelukkig geen genocide noemen.
Eurosong winnaresquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef NanKing het volgende:
Sorry dat ik jullie mooie discussie onderbreek maarre
KLIK wat een mooie liedje
En wat een mooie vrouw
Maar vooral naar het geloof dat men aanhangt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ach het aantal varieert naar inzicht van de partij![]()
Hoe is sertap erener mooi?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef NanKing het volgende:
Sorry dat ik jullie mooie discussie onderbreek maarre
KLIK wat een mooie liedje
En wat een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar vooral naar het geloof dat men aanhangt.
En voor jouw soort is het leven van een Christen geen leven. En dus is het doden van een Christen geen moord.
Geloof moet je me even uitleggen die connectie was nog niet gelegd...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar vooral naar het geloof dat men aanhangt.
Jij bent gewoon een brutale moslim.Er komt een tijd, dat de Nederlanders daar raad mee weten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Geloof moet je me even uitleggen die connectie was nog niet gelegd...
Dat is het idd. Voor mijn soort is een Christen geen mens enzo. Blabla Blablablaquote:
Heb je die clip gezien?quote:
Ik zie em met opgeheven hoofd en brede schouders tegemoetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een brutale moslim.Er komt een tijd, dat de Nederlanders daar raad mee weten.
Ik vind er net een slang maargoed. Özlem tekin daarentegenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je die clip gezien?
Ik vind haar erg mooi daar![]()
voor de rest ken ik haar niet
Wat ben ik blij met de lijfspreuk van Bin Laden: Wij moslims hebben de dood meer lief dan het leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik zie em met opgeheven hoofd en brede schouders tegemoetLaat maar komen, wanker
Ik heb het niet over wij. IK staat daar toch? met je stoere prietpraat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met de lijfspreuk van Bin Laden: Wij moslims hebben de dood meer lief dan het leven.
Toedels breedgeschouderde.
Zeg. Luister. Klein islamlesje voor jou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:27 schreef SANCTAsimplicissim... het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met de lijfspreuk van Bin Laden: Wij moslims hebben de dood meer lief dan het leven.
Toedels breedgeschouderde.
je moet je PM instellen dan krijg je mijn msn en mailadres!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk!![]()
is goed, jij krijgt ook een PMquote:
100% mee eens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg. Luister. Klein islamlesje voor jou.
Christenen werden in de tijd dat het overgrote deel van Azië en een deel van Europa Islamitisch was door moslims beschermd, werden als volwaardige burgers gezien en hadden ten alle tijden de vrijheid om hun eigen geloof aan te blijven hangen (iets wat christenen nog onbekend was, in die tijd). Iets als een andere laten bekeren bestaat niet. Geloven kan alleen vanuit je hart en is voor ieder persoonlijk, dus het is simpelweg onmogelijk om dat een ander op te leggen. Het vermoorden van één persoon wordt door de Islam gezien als het vermoorden van de hele samenleving. De islam verspreiden met geweld is simpelweg verboden.
Ja. dat dat nu geprobeerd wordt door een stel idote extremisten, daar kan het overgrote deel van de Moslims niets aan doen. Waar zij in geloven heeft niets, maar dan ook niets te maken met de Islam.
Maar goed, dit had je natuurlijk al geweten als je je ook maar een béétje had verdiept in hetgeen waar je over blaat.
NYMquote:
jij krijgt ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is jaloers, hij wil ook een pm ontvangen.
Damn, ik ben gezien door mijn hulpverlenerquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:45 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Damn, ik ben gezien door mijn hulpverlener![]()
Hoi ML![]()
(NYM wil een 'Jedi Mindtrick' op je proberen en vertellen dat ik hier niet was)
[doet een Jedi na met een wazig gebaar]
JE HEBT MIJ HIER NIET GEZIEN EN GAAT ZOMETEEN NAAR JE WERK EN VERGEET WAT HIER BESPROKEN IS!![]()
[nu maar hopen dat het gewerkt heeft]
Ach ja, zolang de spuitjes van jou komen vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:47 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
niet proberen je hulpverlener voor de gek te houden he
IK HEB JE GEZIEN!!!
als straf krijg je straks nog meer spuitjes![]()
pleite nu![]()
dag patientje van me
Dat deel van Europa waar jij het over hebt, daar werden de Christenen niet beschermd, ze waren veroverd en onderworpen. Ze mochten tot op hoogte wel hun ding doen ja, maar daar werd wel grof voor betaald. Als dat jouw definitie van bescherming is dan lust ik er nog wel eentje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg. Luister. Klein islamlesje voor jou.
Christenen werden in de tijd dat het overgrote deel van Azië en een deel van Europa Islamitisch was door moslims beschermd, werden als volwaardige burgers gezien en hadden ten alle tijden de vrijheid om hun eigen geloof aan te blijven hangen (iets wat christenen nog onbekend was, in die tijd). Iets als een andere laten bekeren bestaat niet. Geloven kan alleen vanuit je hart en is voor ieder persoonlijk, dus het is simpelweg onmogelijk om dat een ander op te leggen. Het vermoorden van één persoon wordt door de Islam gezien als het vermoorden van de hele samenleving. De islam verspreiden met geweld is simpelweg verboden.
Ja. dat dat nu geprobeerd wordt door een stel idote extremisten, daar kan het overgrote deel van de Moslims niets aan doen. Waar zij in geloven heeft niets, maar dan ook niets te maken met de Islam.
Maar goed, dit had je natuurlijk al geweten als je je ook maar een béétje had verdiept in hetgeen waar je over blaat.
Hop hop, hani nerde turk genc kizi gururumuz, nazimiz..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:35 schreef Emel het volgende:
[..]
je moet je PM instellen dan krijg je mijn msn en mailadres!!![]()
Doorgedraaide allochtonen zijn stomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Grrrr.. Wat vinden jullie van al dat heisa rondom politieke partijen en armeense genocide?
Ik hoor nu van aardig veel vrienden dat ze niet meer op PvdA gaan stemmen en zelfs van mijn ouders. Ik ben nu zelf ook geneigd om voor de SP te kiezen.
Waar ik stiekempjes op hoop is dat er een grote Turkse Politieke Partij komt waar wij met zijn alleen ons stem kunnen laten horen. Vrijheid van meningsuiting is in Nederland ook niet meer van sprake.
Eenheid vormt macht. Kunnen we niet afspreken dat we met z'n allen een partij gaan steunen en hopelijk kunnen zij hetzelfde terugdoen voor ons?
Ach ja, het zijn maar hersenspinsels van een doorgedraaide allochtoon die maar al te graag wil emigreren
Tally & Cracker zijn pas echt stom!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doorgedraaide allochtonen zijn stom
Doorgedraaide autochtonen ook trouwens![]()
Haha, ik werk maandag tot en met donderdag op stage. Vrijdag ga ik naar school, vrijdag avond werk ik, zaterdag werk ik en zondag werk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:03 schreef saban het volgende:
Jullie bijna weekend, ik moet morgen nog een dag.
Heb ik alleen zondag vrij :|
Daar kies je zelf voorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Haha, ik werk maandag tot en met donderdag op stage. Vrijdag ga ik naar school, vrijdag avond werk ik, zaterdag werk ik en zondag werk ik.
Welcome to my world![]()
Uhm nee, stage moet. School moet. En ik een parttime contract op mijn werk, dus ik moet minimaal 18 uur werkenquote:
Stage en school is vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm nee, stage moet. School moet. En ik een parttime contract op mijn werk, dus ik moet minimaal 18 uur werken![]()
Ik ben mijn contract aangegaan in 2004. Met mijn vaarmalige baas viel te praten. Met deze niet. Niet doen alsof je in een moeilijke situatie zit terwijl je 1 keer in je leven even moet overwerkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef saban het volgende:
[..]
Stage en school is vanzelfsprekend.
Tijdens het aangaan van je contract wist je dat je je daar aan moest houden![]()
Niet klagen voor de dingen waar je zelf voor gekozen hebt.
Ik hou mij aan mijn 40 urig contract, maar morgen moeten we gewoon verplicht overwerken, waar ik niet zelf voor kies![]()
ik mail je nogquote:
Daar gaat je Ramadanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef stukovich het volgende:
Hallo, wat een tyfus hoerendag. Godver de gover, tyfus NS, tyfus weer en ik ben zooooooo fucking ziek.
_@#($#%_#*)(*%)*%#![]()
![]()
![]()
![]()
#)(*$_)*#%)*% stinkende tyfus alternatievelingen, met hun fucking opmerkingen en daar gewoon een uur naar luisteren in die klote trein die 30 km per uur reed....quote:
werkzaamheden ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
#)(*$_)*#%)*% stinkende tyfus alternatievelingen, met hun fucking opmerkingen en daar gewoon een uur naar luisteren in die klote trein die 30 km per uur reed....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bovenleiding doorgeknipt, er reed 1 trein per half uur. Een stoptreinquote:
Een echte hagenar klaagt niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bovenleiding doorgeknipt, er reed 1 trein per half uur. Een stoptreinmet
30 km per uur
![]()
Bovendien zo ziek als een hond.....
Calimero-mode
Het was dat het Ramdan was (is), anders hadden ze alle hoeken van de trein gezien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een echte hagenaar klaagt niet.![]()
Kanker nie zo johquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het was dat het Ramdan was (is), anders hadden ze alle hoeken van de trein gezien.
1 uur alleen maar kanker dit, kanker dat, kanker zus, kanker zo....![]()
Grafisch Lyceum![]()
Aaaaaawwwwwquote:
Zij, ik nietquote:
Ja, de trein bevalt me wel. De personen erin af en toe nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aaaaaawwwww [afbeelding].
Weet je, ik reis echt belachelijk veel met de NS en vind het nog steeds de fijnste manier om te reizen.
menstruatie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zij, ik niet![]()
Waarom denk je dat ik zo pissed off ben![]()
Oh ja, en dan nog het erge he:quote:
Moet men hier nou gaan lachen, of?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oh ja, en dan nog het erge he:
Hippie 1 tegen hippie 2: "Weet je wat echt droog is, een foto van Hans Klok in een klok plakken".
Hippie 2 tegen hippie 1: "Ja dat is echt droog. Zulke klokken verkopen ze bij de HEMA."![]()
Het leven is zo oneerlijkj he..... die kindertjes in Afrika hebben tenminste geen Grafisch Lyceumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet men hier nou gaan lachen, of?![]()
Ruilen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het leven is zo oneerlijkj he..... die kindertjes in Afrika hebben tenminste geen Grafisch Lyceum
Elke dag een VN-hulppakket als eten... I'll pasquote:
voor je hele familliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Elke dag een VN-hulppakket als eten... I'll pas
De hoeveelheid water die wij gebruiken om het toilet mee te spoelen per keer is de gemiddelde watervoorraad van een Afrikaan voor 1 maandquote:
Ik ga meestal in van die tussenstukjes tussen de coupé's zitten. Dan zit je in intercities nog steeds lekker, maar zonder het geouwehoer van volk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, de trein bevalt me wel. De personen erin af en toe niet
Inderdaad. Ik zou niet meer doortrekken als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
De hoeveelheid water die wij gebruiken om het toilet mee te spoelen per keer is de gemiddelde watervoorraad van een Afrikaan voor 1 maand![]()
berekeningen gedaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
De hoeveelheid water die wij gebruiken om het toilet mee te spoelen per keer is de gemiddelde watervoorraad van een Afrikaan voor 1 maand![]()
Het punt is dat wij even stil staan bij onze waterconsumptiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou niet meer doortrekken als ik jou was.
Verondersteld als algemene kennis enzoquote:
van je eigen situatie in Afrika op vakantie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Verondersteld als algemene kennis enzo![]()
Ja, maar dan hoor ik mijn hippe muziek minder goed, heb je wel eens in een stilte-coupé gezeten met 2 buitenlanders in het weekend.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga meestal in van die tussenstukjes tussen de coupé's zitten. Dan zit je in intercities nog steeds lekker, maar zonder het geouwehoer van volk.
Gij zult degene helpen die hulp nodig heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van je eigen situatie in Afrika op vakantie?
Ja man, ben je goed inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gij zult degene helpen die hulp nodig heeft![]()
Moet ik in mijn eentje de wereld redden of zo
Ach gossie, weer geen geld in de collectebus gestoptquote:
Jonge, mensen halen geld voor mij opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ach gossie, weer geen geld in de collectebus gestopt![]()
Buitenlandersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoor ik mijn hippe muziek minder goed, heb je wel eens in een stilte-coupé gezeten met 2 buitenlanders in het weekend.....![]()
Racistquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Buitenlanders.
Ok, ik sta in de wacht bij T-Mobile en ze draaien een érg leuk nummer terwijl ik wacht tot er eindelijk een medewerker niét in gesprek is (). Zouden ze straks weten welk nummer het is, als ik het vraag?
.
welke?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh tof, ze draaien nu een nummer dat ik ken én leuk vind.
*zingt mee
En ik ben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik haat je niet omdat je zwart bent, ik haat je omdat ik blank ben.
Gewoon doen, de persoon kent je toch niet en hij kan je niet zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Buitenlanders.
Ok, ik sta in de wacht bij T-Mobile en ze draaien een érg leuk nummer terwijl ik wacht tot er eindelijk een medewerker niét in gesprek is (). Zouden ze straks weten welk nummer het is, als ik het vraag?
.
Haram lanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, mensen halen geld voor mij op
Eenquote:
Maakt het toch niet minder leuk? "Ja nee, het is oud dus niet meer leuk".quote:
Ik ben altijd nog meer een autochtoon dan jijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eenbuitenlander
.
[..]
Maakt het toch niet minder leuk? "Ja nee, het is oud dus niet meer leuk".
Wat is dat nou weer voor pedofielenargument?.
DIyanet is van de Turkse maffiaquote:
Je kan je contract altijd verbreken, of wijzigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben mijn contract aangegaan in 2004. Met mijn vaarmalige baas viel te praten. Met deze niet. Niet doen alsof je in een moeilijke situatie zit terwijl je 1 keer in je leven even moet overwerken![]()
Kom we gaan naar Peter R. de Vriesquote:
Daar ben ik afgestudeerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het was dat het Ramdan was (is), anders hadden ze alle hoeken van de trein gezien.
1 uur alleen maar kanker dit, kanker dat, kanker zus, kanker zo....![]()
Grafisch Lyceum![]()
Wat zijn jouw taken danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
yeahhhhhhh ben thuis. Nu plof ik neer op mijn bank en laat voor me koken!!
Diyanet bezit hemquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kom we gaan naar Peter R. de Vries
Niets mis mee, behalve met die pauper alternatievelingen die met die grote tassen lopenquote:
Naar wie gaan wij dan Willibrordquote:
Wilders, hij weet er wel raad meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Naar wie gaan wij dan Willibrordof kolonel Ratzinger
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders, hij weet er wel raad mee
Ik ben ook hartstikke blij dat ik er niet meer zitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve met die pauper alternatievelingen die met die grote tassen lopen![]()
zingen we van harte gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen, met z'n allllllleeennnnn
Nee, ik zit niet op GL, maar heb niet zo leuke ervaringen met ze.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke blij dat ik er niet meer zit
Welk jaar zit je ? Of welk afdeling..
...wat is je naam
Te Bureaucratischquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Niks mis mee met Diyanet, ben ik ook lid van![]()
Hoe wil je anders als Turk begraven worden in Turkije inderdaadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Niks mis mee met Diyanet, ben ik ook lid van![]()
Oh vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wil je anders als Turk begraven worden in Turkije inderdaad
Ik weet niet of die latente behoefte bij jou aanwezig isquote:
Grafisch Technicus DeskTop Publishingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op GL, maar heb niet zo leuke ervaringen met ze.
Wat heb jij gestudeerd dan...? Webdesign
Aarde is mijn masdjid, aarde is van Allahquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet niet of die latente behoefte bij jou aanwezig is![]()
Nog verde gestudeerd of full-time aan het werk nu ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef saban het volgende:
[..]
Grafisch Technicus DeskTop Publishing
In Nederland wordt de begraafplaats aarde 1 keer per 30 jaar geruimdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aarde is mijn masdjid, aarde is van Allah![]()
![]()
Nu werk ik. Over een jaartje misschien weer studeren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog verde gestudeerd of full-time aan het werk nu ?
Als je de kans hebt en de mogelijkheid zeker doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef saban het volgende:
[..]
Nu werk ik. Over een jaartje misschien weer studeren.
Dude, je hebt ook blijvende, al betaal je iets meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
In Nederland wordt de begraafplaats aarde 1 keer per 30 jaar geruimd![]()
Kom je terecht in een compostzak bij Karwei in de aanbieding, 1 euro 50
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, je hebt ook blijvende, al betaal je iets meer.
Ja misschien iets in de richtin van MER.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je de kans hebt en de mogelijkheid zeker doen
Zelfde verhaal in Turkijequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wou je dat controleren als je dood bent
![]()
Kan je dat in Turkije wel danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wou je dat controleren als je dood bent
![]()
Daar is 80% van het land nog onbewoond.quote:
Niet zo een hele moeilijke opleiding, dus nogmaals als het kan gewoon doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ja misschien iets in de richtin van MER.
Dus laten we 80% van heel Turkije gebruiken als begraafplaatsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar is 80% van het land nog onbewoond.
Nederland vol = vol![]()
Die is alleen al nodig voor Trigger zijn linkerbilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef saban het volgende:
[..]
Dus laten we 80% van heel Turkije gebruiken als begraafplaats
Bossen zijn nog leegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar is 80% van het land nog onbewoond.
Nederland vol = vol![]()
ha haquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die is alleen al nodig voor Trigger zijn linkerbil![]()
Weekend hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
yeahhhhhhh ben thuis. Nu plof ik neer op mijn bank en laat voor me koken!!
Alles wat nu groen is wordt permanent groen in de volgende regeringquote:
quote:
Beter tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Alles wat nu groen is wordt permanent groen in de volgende regering![]()
partij voor de Dieren![]()
Zemakkkk
Ja, te erg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ben ik heel erg als ik zeg dat ik niet in Turkije begraven wil worden?.
Ik kom er alleen als ik op vakantie ben en heb verder niet echt het gevoel dat dat mijn thuisland is, dus waarom zou ik er begraven willen worden?
Traag van begrip enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
lachen, gieren, brullen Adriaantje
![]()
PvdA niet, al zeggen zij van wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef saban het volgende:
Welke partij komt er eigelijk op voor de MKB-ers ?
Of waar kan je zien welk partij voor wat staat ?
Zoveel mensen gestorven voor dat landquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom er alleen als ik op vakantie ben en heb verder niet echt het gevoel dat dat mijn thuisland is, dus waarom zou ik er begraven willen worden?
Dus het huidige kabinet komt op voor de MKB-ers? Geloof ik weinig van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:53 schreef stukovich het volgende:
[..]
PvdA niet, al zeggen zij van wel.
de MKB'ers prefereren eeen rechts kabinet, CDA maar vooral VVD.
Maakt niet uit hoor zusje, heel de wereld is van Allah, dus er is geen uitzondering voor een plaats waar je niet mag begraven wordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch is het zo. PvdA wil namelijk nog meer verhalen op de MKB'ers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef saban het volgende:
[..]
Dus het huidige kabinet komt op voor de MKB-ers? Geloof ik weinig van.
enkeltje Gambia voor jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor zusje, heel de wereld is van Allah, dus er is geen uitzondering voor een plaats waar je niet mag begraven worden
quote:
bezemquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
je weet, aan deze StYlO kan niet tippen. De kapot spange sma'tjes ook niet
![]()
Spreekt boekdelen.quote:19-09-2006
Er is wat te kiezen op 22 november
(Beleidsnota)
Ondernemerschap is geen vies woord meer in de politiek. Die conclusie trekken MKB-Nederland en VNO-NCW uit de concept-verkiezingsprogramma’s van de partijen. De werkgeversorganisaties hebben de programma’s langs de meetlat gelegd van de 93 adviezen aan een nieuw kabinet die de beide ondernemersorganisaties op 24 juli presenteerden in “Nederland kán winnen.”
Uit de analyses, gebundeld in “Er is wat te kiezen op 22 november!” valt op te maken dat er een klassieke tegenstelling tussen links en rechts ontstaat. Als er een links kabinet komt (PvdA, Groen Links, SP), gaat de aangekondigde verlaging van de vennootschapsbelasting niet door: alle drie willen ze dit kabinetsvoornemen terugdraaien. Ook kiezen ze voor lastenverhoging en nivellerende maatregelen.
Over de beste manier om de arbeidsparticipatie te bevorderen leven ook verschillende ideeën. Het CDA denkt aan een arbeidskorting voor lager betaalden en de introductie van de 40-urige werkweek om de arbeidsparticipatie te verhogen. De PvdA daarentegen ziet meer in een fiscale bonus van 500 euro in combinatie met premieverlaging voor werkgevers. De VVD voelt weer meer voor het afschaffen van de heffingskorting voor niet-werkenden en een versoepeling van het ontslagrecht. Groen Links zit tussen CDA en PvdA in.
Het document gaat nog in op tal van andere thema’s. Alle partijen willen honderden miljoenen euro’s extra voor veiligheid, van 200 miljoen bij het CDA tot en met 650 miljoen euro bij Groen Links. Voor onderwijs en scholing gaat de schatkist wagenwijd open. Opvallend is dat het CDA het keuzevak ondernemerschap wil introduceren in alle typen voortgezet en hoger onderwijs. Ook voortijdig schooluitval staat hoog op de agenda. D66 kiest voor een verplichte consultatie van branches over de inhoud van bekostigde hbo-opleidingen.
Zeker ook kwalijk vanwege het feit dat multinationals Nederland steeds meer links laten liggen..... die VpB moet omlaag!!!!!!!!!1quote:Als een Nederlands bedrijf (moedermaatschappij) een aandelenbelang heeft in een andere onderneming (dochtermaatschappij), dan is men over de inkomsten die daaruit gegenereerd worden belasting verschuldigd.
Als de dochtermaatschappij winst gegenereerd wordt dit belast middels de vennootschapsbelasting (VpB). Als de moedermaatschappij, die aandelen heeft in de dochtermaatschappij, een deel van deze winst ontvangt in de vorm van dividend, zou de dochter over het uit te keren dividend dividendbelasting (25%) moeten inhouden. Echter is het door de deelnemingsvrijstelling niet nodig om dividendbelasting in te houden, tevens is het dividend voor moedermaatschappij onbelast van VpB.
Oke, dan deze: Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.quote:
wat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dan deze: Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef stukovich het volgende:
Nurcanim ik ben weg.
Kendine iyi bak. Bir sey var sa beni ara![]()
eet smakelijk aan alle (niet0 vasters
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Weekend he![]()
Ik heb alleen nog geen foto
![]()
Goed weekend NYMquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:51 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ach ja, zolang de spuitjes van jou komen vind ik het niet erg![]()
![]()
Werk ze vandaag ML!![]()
grapje zeker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef saban het volgende:
[..]
Hop hop, hani nerde turk genc kizi gururumuz, nazimiz..
neequote:
ik d8 dat je een foto zou sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
neeik heb hele dag/avond niet kunnen posten. Ik reageer nu op alles
maar fijn dat jij er bent
ik wacht op een foto van jouquote:
Ik kan niet binnen het randjes inkleurenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wacht op een foto van joudus waar blijft het nou??
tssss flauw zegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik kan niet binnen het randjes inkleuren![]()
ik ken Sancta al 5 jaar op fok. Hij mag mijn msn enzo hebbenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken Sancta al 5 jaar op fok. Hij mag mijn msn enzo hebben
quote:
Hoemottat?quote:
Niet echt hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef saban het volgende:
[..]
Hop hop, hani nerde turk genc kizi gururumuz, nazimiz..
Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5quote:
blijven proberen lieve Sanctaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:32 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5
Erg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |