Dus laten we 80% van heel Turkije gebruiken als begraafplaatsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar is 80% van het land nog onbewoond.
Nederland vol = vol![]()
Die is alleen al nodig voor Trigger zijn linkerbilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef saban het volgende:
[..]
Dus laten we 80% van heel Turkije gebruiken als begraafplaats
Bossen zijn nog leegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar is 80% van het land nog onbewoond.
Nederland vol = vol![]()
ha haquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die is alleen al nodig voor Trigger zijn linkerbil![]()
Weekend hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
yeahhhhhhh ben thuis. Nu plof ik neer op mijn bank en laat voor me koken!!
Alles wat nu groen is wordt permanent groen in de volgende regeringquote:
quote:
Beter tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Alles wat nu groen is wordt permanent groen in de volgende regering![]()
partij voor de Dieren![]()
Zemakkkk
Ja, te erg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ben ik heel erg als ik zeg dat ik niet in Turkije begraven wil worden?.
Ik kom er alleen als ik op vakantie ben en heb verder niet echt het gevoel dat dat mijn thuisland is, dus waarom zou ik er begraven willen worden?
Traag van begrip enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
lachen, gieren, brullen Adriaantje
![]()
PvdA niet, al zeggen zij van wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef saban het volgende:
Welke partij komt er eigelijk op voor de MKB-ers ?
Of waar kan je zien welk partij voor wat staat ?
Zoveel mensen gestorven voor dat landquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom er alleen als ik op vakantie ben en heb verder niet echt het gevoel dat dat mijn thuisland is, dus waarom zou ik er begraven willen worden?
Dus het huidige kabinet komt op voor de MKB-ers? Geloof ik weinig van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:53 schreef stukovich het volgende:
[..]
PvdA niet, al zeggen zij van wel.
de MKB'ers prefereren eeen rechts kabinet, CDA maar vooral VVD.
Maakt niet uit hoor zusje, heel de wereld is van Allah, dus er is geen uitzondering voor een plaats waar je niet mag begraven wordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch is het zo. PvdA wil namelijk nog meer verhalen op de MKB'ers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef saban het volgende:
[..]
Dus het huidige kabinet komt op voor de MKB-ers? Geloof ik weinig van.
enkeltje Gambia voor jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor zusje, heel de wereld is van Allah, dus er is geen uitzondering voor een plaats waar je niet mag begraven worden
quote:
bezemquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
je weet, aan deze StYlO kan niet tippen. De kapot spange sma'tjes ook niet
![]()
Spreekt boekdelen.quote:19-09-2006
Er is wat te kiezen op 22 november
(Beleidsnota)
Ondernemerschap is geen vies woord meer in de politiek. Die conclusie trekken MKB-Nederland en VNO-NCW uit de concept-verkiezingsprogramma’s van de partijen. De werkgeversorganisaties hebben de programma’s langs de meetlat gelegd van de 93 adviezen aan een nieuw kabinet die de beide ondernemersorganisaties op 24 juli presenteerden in “Nederland kán winnen.”
Uit de analyses, gebundeld in “Er is wat te kiezen op 22 november!” valt op te maken dat er een klassieke tegenstelling tussen links en rechts ontstaat. Als er een links kabinet komt (PvdA, Groen Links, SP), gaat de aangekondigde verlaging van de vennootschapsbelasting niet door: alle drie willen ze dit kabinetsvoornemen terugdraaien. Ook kiezen ze voor lastenverhoging en nivellerende maatregelen.
Over de beste manier om de arbeidsparticipatie te bevorderen leven ook verschillende ideeën. Het CDA denkt aan een arbeidskorting voor lager betaalden en de introductie van de 40-urige werkweek om de arbeidsparticipatie te verhogen. De PvdA daarentegen ziet meer in een fiscale bonus van 500 euro in combinatie met premieverlaging voor werkgevers. De VVD voelt weer meer voor het afschaffen van de heffingskorting voor niet-werkenden en een versoepeling van het ontslagrecht. Groen Links zit tussen CDA en PvdA in.
Het document gaat nog in op tal van andere thema’s. Alle partijen willen honderden miljoenen euro’s extra voor veiligheid, van 200 miljoen bij het CDA tot en met 650 miljoen euro bij Groen Links. Voor onderwijs en scholing gaat de schatkist wagenwijd open. Opvallend is dat het CDA het keuzevak ondernemerschap wil introduceren in alle typen voortgezet en hoger onderwijs. Ook voortijdig schooluitval staat hoog op de agenda. D66 kiest voor een verplichte consultatie van branches over de inhoud van bekostigde hbo-opleidingen.
Zeker ook kwalijk vanwege het feit dat multinationals Nederland steeds meer links laten liggen..... die VpB moet omlaag!!!!!!!!!1quote:Als een Nederlands bedrijf (moedermaatschappij) een aandelenbelang heeft in een andere onderneming (dochtermaatschappij), dan is men over de inkomsten die daaruit gegenereerd worden belasting verschuldigd.
Als de dochtermaatschappij winst gegenereerd wordt dit belast middels de vennootschapsbelasting (VpB). Als de moedermaatschappij, die aandelen heeft in de dochtermaatschappij, een deel van deze winst ontvangt in de vorm van dividend, zou de dochter over het uit te keren dividend dividendbelasting (25%) moeten inhouden. Echter is het door de deelnemingsvrijstelling niet nodig om dividendbelasting in te houden, tevens is het dividend voor moedermaatschappij onbelast van VpB.
Oke, dan deze: Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.quote:
wat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dan deze: Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef stukovich het volgende:
Nurcanim ik ben weg.
Kendine iyi bak. Bir sey var sa beni ara![]()
eet smakelijk aan alle (niet0 vasters
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Weekend he![]()
Ik heb alleen nog geen foto
![]()
Goed weekend NYMquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:51 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ach ja, zolang de spuitjes van jou komen vind ik het niet erg![]()
![]()
Werk ze vandaag ML!![]()
grapje zeker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef saban het volgende:
[..]
Hop hop, hani nerde turk genc kizi gururumuz, nazimiz..
neequote:
ik d8 dat je een foto zou sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
neeik heb hele dag/avond niet kunnen posten. Ik reageer nu op alles
maar fijn dat jij er bent
ik wacht op een foto van jouquote:
Ik kan niet binnen het randjes inkleurenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wacht op een foto van joudus waar blijft het nou??
tssss flauw zegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik kan niet binnen het randjes inkleuren![]()
ik ken Sancta al 5 jaar op fok. Hij mag mijn msn enzo hebbenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken Sancta al 5 jaar op fok. Hij mag mijn msn enzo hebben
quote:
Hoemottat?quote:
Niet echt hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef saban het volgende:
[..]
Hop hop, hani nerde turk genc kizi gururumuz, nazimiz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |