En ik ben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik haat je niet omdat je zwart bent, ik haat je omdat ik blank ben.
Gewoon doen, de persoon kent je toch niet en hij kan je niet zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Buitenlanders.
Ok, ik sta in de wacht bij T-Mobile en ze draaien een érg leuk nummer terwijl ik wacht tot er eindelijk een medewerker niét in gesprek is (). Zouden ze straks weten welk nummer het is, als ik het vraag?
.
Haram lanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, mensen halen geld voor mij op
Eenquote:
Maakt het toch niet minder leuk? "Ja nee, het is oud dus niet meer leuk".quote:
Ik ben altijd nog meer een autochtoon dan jijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eenbuitenlander
.
[..]
Maakt het toch niet minder leuk? "Ja nee, het is oud dus niet meer leuk".
Wat is dat nou weer voor pedofielenargument?.
DIyanet is van de Turkse maffiaquote:
Je kan je contract altijd verbreken, of wijzigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben mijn contract aangegaan in 2004. Met mijn vaarmalige baas viel te praten. Met deze niet. Niet doen alsof je in een moeilijke situatie zit terwijl je 1 keer in je leven even moet overwerken![]()
Kom we gaan naar Peter R. de Vriesquote:
Daar ben ik afgestudeerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het was dat het Ramdan was (is), anders hadden ze alle hoeken van de trein gezien.
1 uur alleen maar kanker dit, kanker dat, kanker zus, kanker zo....![]()
Grafisch Lyceum![]()
Wat zijn jouw taken danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef Emel het volgende:
yeahhhhhhh ben thuis. Nu plof ik neer op mijn bank en laat voor me koken!!
Diyanet bezit hemquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kom we gaan naar Peter R. de Vries
Niets mis mee, behalve met die pauper alternatievelingen die met die grote tassen lopenquote:
Naar wie gaan wij dan Willibrordquote:
Wilders, hij weet er wel raad meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Naar wie gaan wij dan Willibrordof kolonel Ratzinger
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders, hij weet er wel raad mee
Ik ben ook hartstikke blij dat ik er niet meer zitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve met die pauper alternatievelingen die met die grote tassen lopen![]()
zingen we van harte gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen, met z'n allllllleeennnnn
Nee, ik zit niet op GL, maar heb niet zo leuke ervaringen met ze.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke blij dat ik er niet meer zit
Welk jaar zit je ? Of welk afdeling..
...wat is je naam
Te Bureaucratischquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Niks mis mee met Diyanet, ben ik ook lid van![]()
Hoe wil je anders als Turk begraven worden in Turkije inderdaadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef saban het volgende:
[..]
Niks mis mee met Diyanet, ben ik ook lid van![]()
Oh vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wil je anders als Turk begraven worden in Turkije inderdaad
Ik weet niet of die latente behoefte bij jou aanwezig isquote:
Grafisch Technicus DeskTop Publishingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op GL, maar heb niet zo leuke ervaringen met ze.
Wat heb jij gestudeerd dan...? Webdesign
Aarde is mijn masdjid, aarde is van Allahquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet niet of die latente behoefte bij jou aanwezig is![]()
Nog verde gestudeerd of full-time aan het werk nu ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef saban het volgende:
[..]
Grafisch Technicus DeskTop Publishing
In Nederland wordt de begraafplaats aarde 1 keer per 30 jaar geruimdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aarde is mijn masdjid, aarde is van Allah![]()
![]()
Nu werk ik. Over een jaartje misschien weer studeren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog verde gestudeerd of full-time aan het werk nu ?
Als je de kans hebt en de mogelijkheid zeker doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef saban het volgende:
[..]
Nu werk ik. Over een jaartje misschien weer studeren.
Dude, je hebt ook blijvende, al betaal je iets meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
In Nederland wordt de begraafplaats aarde 1 keer per 30 jaar geruimd![]()
Kom je terecht in een compostzak bij Karwei in de aanbieding, 1 euro 50
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, je hebt ook blijvende, al betaal je iets meer.
Ja misschien iets in de richtin van MER.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je de kans hebt en de mogelijkheid zeker doen
Zelfde verhaal in Turkijequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wou je dat controleren als je dood bent
![]()
Kan je dat in Turkije wel danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe wou je dat controleren als je dood bent
![]()
Daar is 80% van het land nog onbewoond.quote:
Niet zo een hele moeilijke opleiding, dus nogmaals als het kan gewoon doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ja misschien iets in de richtin van MER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |