quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef stukovich het volgende:
Yilmaz Morgül
je bent best interessant weet je..misschien omdat je zo vaag bentquote:
Iste ben, Zek Muren....quote:
wat mot je dan weten................quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Emel het volgende:
[..]
je bent best interessant weet je..misschien omdat je zo vaag bent![]()
Beiden dood, net zoals jouw grapjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Iste ben, Zek Muren....
Zei Barismanco
om jou te irriterenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
En waarom heeft babbelfish geen turkse vertalingen.
niets..dan blijf je interessantquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat mot je dan weten................![]()
Hele dag TRT kijken! Helptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja stoute foei.
* NanKing Turkse taalcursus zoeken.
Theorie van Freud?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Emel het volgende:
[..]
niets..dan blijf je interessant
zolang mannen zwijgen zijn ze leuk![]()
vaag doenquote:
Een vriendin van mij heeft haar moeder inwonend.quote:
Tja, die van mij kunnen tenminste dood gaan, in tegenstelling tot die van jou. Die zijn nooit levend geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden dood, net zoals jouw grapjes
"Hey daarmee schold benjamin me nog uit"?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar moeder inwonend.
Die moeder kijkt dus echt de HELE dag soaps via de satteliet (Turkse soaps dus).
Van 's ochtends 7 uur totdat ze naar bed gaat.
Op een gegeven moment zat ik gewoon mee te kijken en begoon van alles te herkennen.
Dus ook nix verlorenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, die van mij kunnen tenminste dood gaan, in tegenstelling tot die van jou. Die zijn nooit levend geweest![]()
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkekquote:
http://rapidshare.de/file(...)e_-_darbuka.mp3.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkek![]()
Ik zal ernaar luisteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)e_-_darbuka.mp3.html
Bir kahbe ile gecmis benim hergunum, gozume bakma kahbelere yoktur benim sozumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
ne oldu sana, ne oldu boyle. Nerde eski tas firin erkek, bir an da oldun light erkek![]()
wat dan? je hebt mn msn!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef saban het volgende:
Emel, ik wacht nog steeds ergens op..
Iiy geceler avratquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zal ernaar luisteren.
Iyi geceller baci
Jij hebt die van mijn ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Emel het volgende:
[..]
wat dan? je hebt mn msn!
waar zijn je foto's??????
en je hebt mijn mailadres
99% van Fok! heeft dat niet hoor![]()
Oh jawelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt die van mijn ook.
En 99,9% van FOK! heeft 'm niet eens
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt die van mijn ook.
En 99,9% van FOK! heeft 'm niet eens
ik ben er!quote:
ik ga nog reagerenquote:
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ga nog reageren
4 mensen die foto willen zien
+1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.![]()
![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, maak er gelijk 5 van.![]()
![]()
ook al?quote:
Deels gelezen, is okequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik krijg morgen het boek 'Kaas en de evolutietheorie' binnen. Iemand die het al gelezen heeft toevallig?
schattigquote:
ja blijf mysterieus jijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hoef niet mag blijf de mystery man![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Bas Haring, zou een filosoof moeten zijn. En hiermee ga ik men entree in de filosfie maken. Beginnen met wat licht zal ik maar zeggen. Ik wil daarna Antichrist van Nietzsche lezen
Hij is ook nie echt gek op jouquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk man.
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is ook nie echt gek op jou
Nieuw inspiratie voor zijn stofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
Ik ben zo complex dat hij materiaal voor het leven heeftquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nieuw inspiratie voor zijn stof
Complex voor iemand die bij de roteb werkt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben zo complex dat hij materiaal voor het leven heeft.
Mja, bestellen bij de chinees is even interessant schijnt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Het is goed dat Haring een programma heeft iig. De filosofie is een beetje ondergesneeuwd, met alle Frans Bauer en Gerard Joling programma's
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Complex voor iemand die bij de roteb werkt?![]()
![]()
No shit sherlockquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grap was eigelijnlijk tegen je
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje gevenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ja blijf mysterieus jij![]()
mag ik jouw foto?![]()
Geloof me, zij is te oud voor jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje geven![]()
ik wacht op jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Je moet ffe wachten,wil me gezicht een Antilliaans kleurtje geven![]()
te oud voor 20+ersquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ah ergens in de 40 Of nog ouder Oma![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik maar denken dat jij deze lieve dame bent...
effe denken...ik ben 16, 18, 23 en 25 ingeschat door mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of zie je er nog steeds zo jong uit?
Als ze hier nou een fotow neerzet.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of zie je er nog steeds zo jong uit?
jij met je vage fotoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ze hier nou een fotow neerzet.....![]()
quote:
Mag ik als ex-Turkse staatsburger een vermelding in de OP trouwens?quote:[b]Op donderdag 5 oktober 2006 20:38
- En iedere vatandas die ik vergeten ben
ex burger?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik als ex-Turkse staatsburger een vermelding in de OP trouwens?
nep Turkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
iets met dienstplicht?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb gekozen voor de Nederlandse nationaliteit omdat ik te weinig binding met Turkije heb. Een bepaalde nationaliteit brengt rechten en plichten met zich mee. Aangezien ik geen gebruik maakte (en ook geen gebruik van zou maken) van mijn rechten wil ik ook geen plichten hebben (denk aan dienstplicht), heb ik maar besloten om er een punt achter te zetten.quote:
ik ben er aan toe!!!!!!!quote:
hmm duidelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb gekozen voor de Nederlandse nationaliteit omdat ik te weinig binding met Turkije heb. Een bepaalde nationaliteit brengt rechten en plichten met zich mee. Aangezien ik geen gebruik maakte (en ook geen gebruik van zou maken) van mijn rechten wil ik ook geen plichten hebben (denk aan dienstplicht), heb ik maar besloten om er een punt achter te zetten.
Ik kaap tenminste geen vliegtuig om niet het leger in te hoeven.![]()
Weekend? Dit is de laatste dag van m'n weekend (woensdag en donderdag zijn tegenwoordig mijn weekenddagen).quote:
Ach, het was voor mij ook vrij lastig. Ik ben nog steeds een gekke Turk, maar geen Turkse staatsburger (op papier). Dat ik m'n Turkse nationaliteit heb opgegeven verandert niet opeens de nationaliteit van m'n beide ouders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm duidelijk
ik zou niet kunnen, mijn Turkse nationaliteit opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |