Stoute foei ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
doorposten terwijl er een slotje opzit he?
ik wil ook blauwquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stoute foei ik.
Maar je ziet het niet direct als mod zijnde, want je hebt nog gewooon de quickreply.
kutfilmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Rood is mooier.
*poging doet tot Phileine zegt sorry*
So far no good, ja. Stomme voice over.quote:
Dan kan ik nu gelukkig sterven. Wat ik natuurlijk niet doe, want dat zou zonde zijn.quote:
Ik noem zoiets kwartetquote:
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Zwaffel het volgende:
MM gaat *even* boodschappen doen.
Welke vent doet nou 2 uur lang boodschappen
Geen van beidequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Geen van beide
Alhoewel ik nu wel spontaan zou gaan denken dat hij homo is. Of travo 14.gif
too much infoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.quote:
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
terugquote:
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatje
erik heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?
Majesteit. God,hij krijgt eindelijk respectquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.
quote:
Ja daaagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Sorry voor alles wat ik zei wat je stom vond.
Qwea zegt (20:52):quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, welke film?
Nou, ik heb mijn excuses toch gezegd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja daaag
daar trappen we mooi niet ineens gezegd blijft gezegd
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Qwea zegt (20:52):
Erik wil weten welke film je hebt gekeken
MikeyMo zegt (20:52):
Thank you for smoking
ik wil "sorry majesteit" horenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn excuses toch gezegd!
Sorry Maaruschijt!quote:
heb je TMM al gespot in de film ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Rood is mooier.
*poging doet tot Phileine zegt sorry*
Ja ik heb de film nu 3 keer gezien, maar ik kan hem er niet in terugvinden, en volgens mij heeft hij nog tekst ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik zie maar de helft. Vast gemist.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:54 schreef Sitethief het volgende:
Does liev tegen mekaar, jullie zijn allebei heul liev tegen mij, dan kan dat ook tegen mekaar..
een zoen geen kus,een veter zonder lus en een auto geen busquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Een kraai is geen mus, een klap geen kus en een olifant geen brievenbus.
ja precies! bitchfighten willen we!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Hou es op met dat "doe liev" enzo.
van roken krijg je kankerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zit de hele tijd rookkringetjes te blazen
quote:
Inderdaad. misschien wordt er wél lief gedaan als het goed gespeld wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Hou es op met dat "doe liev" enzo.
quote:
Jij weet ook niet wat je wilt,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja precies! bitchfighten willen we!
wat een naam is dat ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef Sitethief het volgende:
[..], hey vanitasvanitatumetomniava,
.
rellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt,.
de vredespijp brand weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zit de hele tijd rookkringetjes te blazen
Hey stroek,quote:
Die wil je niet "in the air", want als ze neerkomen.............quote:
Zeg dat jij van mannen houdt wil nog niet zeggen dat je ons hier moet komen pesten of laten schrikken met foute zangeresjesquote:
Je kant best lief bitchfightenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt,.
Hey, hello so you're the greatest loverquote:
rokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kwestie van niet al te veel doen.
Ik heb de hele week al weekendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor
nog maar een dagje naar het saaie kantoor en dan is het alweer weekend![]()
ja maar als je dat zuiver wetenschappelijk beschouwt dan lijkt zo'n sigaar best op een stukje buis of pijp.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sigaar in dit geval.
Ja dat kśnnen we. Iemand zin?quote:
Ik ken best maat houden. Ik rook helemaal niet. Goeie maatstaaf he?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mensen die geen maat kennen en dat als maatstaf gebruiken
Maar volgens mij was jij er wel nu aan toe, en ben je veel de druk geweest afgelopen periode met opdrachten en zo, want we zagen je veel te weinig hier in het topcquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kwestie van niet al te veel doen.
pick me, pick me! pick me!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dat kśnnen we. Iemand zin?
Ik in ieder geval niet....
laat mij dan maar de ladiespeaker zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dat kśnnen we. Iemand zin?
Ik in ieder geval niet....
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in Rome een trekje genomen van een sigaret en dat heeft me overtuigd om nooit sigaretten te gaan roken. Smerige troep.
Jah, ik had 'n achterstand (buiten mijn schuld, ik wist niet wat ik moest doen) en die loop ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij was jij er wel nu aan toe, en ben je veel de druk geweest afgelopen periode met opdrachten en zo, want we zagen je veel te weinig hier in het topc
Lukt het vinden van een stage adres nog wat ?
Dank u, dank u.quote:
Sigaretten zijn inderdaad extreem smerigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in Rome een trekje genomen van een sigaret en dat heeft me overtuigd om nooit sigaretten te gaan roken. Smerige troep.
You've earned some quality timequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik had 'n achterstand (buiten mijn schuld, ik wist niet wat ik moest doen) en die loop ik
nu al aardig in. En ja, zo'n sigaartje smaakt echt heerlijk nu
Ik heb het ook ooit geprobeerd, maar ik kon er niet aan verslaafd raken, smerige troep.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je denkt dat ik met mijn tong jouw lipjes ga beroeren dan heb je het misquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Geen dank onderdaan van me. Nu knielen svp
En de persoon van wie ik het aangeboden kreeg zei "Het is toch een mentholsigaret, dat smaakt precies hetzelfde als kauwgom"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sigaretten zijn inderdaad extreem smerig
Zo moeilijk is dat niet, nicotinell natuurijk, van die nicotine kauwgumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de persoon van wie ik het aangeboden kreeg zei "Het is toch een mentholsigaret, dat smaakt precies hetzelfde als kauwgom"
Ik wil niet weten wat voor kauwgom hij eet.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik met mijn tong jouw lipjes ga beroeren dan heb je het mis.
dat heb ik ook. En toch heb ik het recht om te zeikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Sitethief het volgende:
Maar goed, ik mag niet zeiken, heb een dak boven mijn hoofd, iedere dag eten, enz.
En dat is een excuus om je emoties maar weg te stoppen en het te bagatelliseren? Dacht het niet. Emotiesmoet je uiten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Sitethief het volgende:
Ik begin nu pas emoties te voelen van gisteren enzo...........Asperger..... soms handig en soms niet...
Maar goed, ik mag niet zeiken, heb een dak boven mijn hoofd, iedere dag eten, enz.
Dat is geen excuus, ik kan geen emoties tevoorschijn toveren...........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is een excuus om je emoties maar weg te stoppen en het te bagatelliseren? Dacht het niet. Emotiesmoet je uiten.
Maar als je zegt van "Nu komen emoties pas naar boven, maar omdat ik een huis heb, eten heb, mag ik niet zeiken" dan denk ik van; "Ho eens even, je hebt niet minder recht op zeiken als een ander."quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, ik kan geen emoties tevoorschijn toveren...........
Ik had hem willen inkoppenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
Pijp is lekker.
Note, ik zei niet pijpEN.
Maar dat lazen we welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
Pijp is lekker.
Note, ik zei niet pijpEN.
Ja oké....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je zegt van "Nu komen emoties pas naar boven, maar omdat ik een huis heb, eten heb, mag ik niet zeiken" dan denk ik van; "Ho eens even, je hebt niet minder recht op zeiken als een ander.".
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral voor de SBS6 camera.
Neen. Hooguit Oprahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral voor de SBS6 camera.
Natuurlijk, daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Maar dat lazen we wel
aap, miesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
noot
Muziek!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
noot
En daar lezen we dan weer per ongeluk overheenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom zei ik het ook
Tja, het is een lesbeau topic, anders had ik wel gezegd dat ik pijpen ook best lekker vindquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:41 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
En daar lezen we dan weer per ongeluk overheen
nooduitgang,notenkraker,notaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Apennootje. Nota bene. Notulist. Hoge noot/nood.
Pistache!quote:
Nou,Qwea is gebannedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel, waarkomt je nickname vandaan?
Waarom is Qwea geband? En waarom mag jij doorposten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,Qwea is gebanneden toen moest ik een nieuwe kloon hebben. En toen kwam MM met "zal ik je es zwaffelen?
![]()
" en toen opeens had ik het *zwaffel*
Zwaffellen, oftewel dickslapping.........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,Qwea is gebanneden toen moest ik een nieuwe kloon hebben. En toen kwam MM met "zal ik je es zwaffelen?
![]()
Qwea is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal. Vraag maar aan google. En Yvonne vindt me gewoon lief. Daarom mag ik doorpostenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is Qwea geband? En waarom mag jij doorposten?
je hebt al op die website gekeken www.zwaffelen.com ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zwaffellen, oftewel dickslapping.........
Ik heb Yvonne op EMESENquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat yvonne je mag. Ik wil ook gemogen worden door yvonne
. Ik ben zo machtsgeil
.
nu welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al op die website gekeken www.zwaffelen.com ?
Ja zo heb ik ook eens 2 maanden weer thuis gewoon nadat ik al jarenlang alleen maar in het weekend bij moeders kwam. En voor een bepaalde tijd is dat nog wel vol te houden, maar kan inderdaad knap vermoeiend zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Help... help!
Mijn moeder... voor de derde keer vandaag... "denk je aan je was".
ARGH. Ik maak zelf wel uit wanneer ik mijn was in de wasmand doe, en ik kan godverdomme zelf ook wel op de tijd letten, net als VOOR ik vertrok!
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodengquote:
Ik tril nog steeds een beetje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:
Zo Erik ben je bijgekomen van de schrik.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
Voeg me toe VOEG ME TOE!!! TOE!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
Ja, het is net als een ontmaagding ofzoquote:
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is net als een ontmaagding ofzo.
Ik vind dit andersal heel gevat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!
Hey heyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is nog geen 19quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweest![]()
En ik draag gen kilt.quote:
Sweet Dreams Zwaffelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga maffen. trusten
Lekker!quote:
Slechtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe gaat het met Zwaffel vandaag ?
Ja dat zei je 2 dagen geleden alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
SlechtIk wacht op iets wat moet komen maar niet komt
![]()
En ik maak me daarom zorgen
Bij jou en Erik is het puur platonisch,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij jou en Erik is het puur platonisch,.
Wacht maar tot ik met Erik begin,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Tuurlijk mag een hugquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
ik ben heul niet onzedigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidtquote:
Immoreeel niet hoor,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
Op Fok! geld een hele andere moraal,quote:2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
leugens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
Ja ik heb ze ook niet verzonnen, maar gewoon braaf gekopieerd van de site van Van Dalequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Immoreeel niet hoor,.
[..]
Op Fok! geld een hele andere moraal,. Gelukkig wel zeg...
.
Ja waar blijven die meters bierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:03 schreef Zwaffel het volgende:
lalalalalalalala. Oeh oeh oeh het regent. Ik hoop dat het vannacht giet en onweert
"het dondert en bliksemt"
Volgens mij vat je hem niet hoorquote:
ik snapte hem wel heurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij vat je hem niet hoor![]()
jij was gisteren toch in songteksten mood
Het dondert en bliksemt en het regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen dat is de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen, zulk een tijd komt nooit terug.
Behoed je voor het ergste, wees zeer goed voorbereid
Hou het hoofd maar boven water
In deez turbulente tijd.
Straks gaat het gebeuren het is eens en dan nooit meer.
De hemel breekt plots open en dan gaat het hier tekeer.
Refrein
Laat de tijd zijn werk doen, het leven gaat zoals het gaat
Maar zorg dat je er bij bent, dat je weet dat je bestaat.
Laat de vreugdevuren branden, doe het onrecht in de ban
Geniet met volle teugen, pluk de dag zoveel je kan.
En nog wel meer mensen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:11 schreef Zwaffel het volgende:
Ja hoi!
Waar zijn erik,sebasser,nanking,wonderer,en twisted?
Duhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon doping inzetten om Nannie en de rest het topic in te lokken![]()
Das ook een lokkertje,quote:
kan dat niet simpel en snel? Anders blijf je bezig na elke douche.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
moet mn haar nog doen
ik ben dan ook een puike userquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Na het zien van eerdergeposte plaatjes; puik topic.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Na het zien van eerdergeposte plaatjes; puik topic.
ik ben er altijd 10 tot 15 min mee bezigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
kan dat niet simpel en snel? Anders blijf je bezig na elke douche........
Sitethief een duwtje geeft richting de lurker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..].
*verstopt zich achter Zwaf*
Een lurker, ENG!.
Ben ik blij dat ik maar een halve homo ben.................quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ben er altijd 10 tot 15 min mee bezig
*Broek zakt op de kniėen*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Sitethief een duwtje geeft richting de lurker.
Ga maar spelen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Broek zakt op de kniėen*
Ehm,, spelen dan maar?
,
.
Halve homo'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik maar een halve homo ben.................
Kweenie, sommige maken het wel heel moeilijk, maar 15 minuten valt nog mee als ik zo naar andere vrouwen kijk. Jij bent geen doorsnee vrouw Zwaf,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Halve homo's
wees blij dat je geen wijf bent
wij hebben het gofftedomme heul moeilijk jah!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Waarom denk je dat ik geen lang haar wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kweenie, sommige maken het wel heel moeilijk, maar 15 minuten valt nog mee als ik zo naar andere vrouwen kijk. Jij bent geen doorsnee vrouw Zwaf,.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef NanKing het volgende:
@ qwea wacht je optisser al. Thank god. Ik begon wel ff te stressenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww kusje op je buikpijn dan maar!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
tisser al. Thank god. Ik begon wel ff te stressen
Zijn jullie gisteren nog lang doorgegaan met slap lullen @ msn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww kusje op je buikpijn dan maar!
Hoi btw allen![]()
.
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Zijn jullie gisteren nog lang doorgegaan met slap lullen @ msn?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,.
Je kunt best serieus zijn Zwaf, maar dat hoeft niet,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
! en jullie kwaliteits user was natuurlijk ook weg
ik.
Ben ik de enige die dit niet erotisch vindt?quote:
Troost je, ik word er niet koud of warm van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet erotisch vindt?
As usual was ik weer de storende factorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Troost je, ik word er niet koud of warm van.
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef maedel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
As usual was ik weer de storende factor![]()
Het plaatje is denk ik ook niet voor lesbo's bedoeld...quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Het plaatje is denk ik ook niet voor lesbo's bedoeld...
Ja zo kan ik niet meer Fokken op me werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:56 schreef Zwaffel het volgende:
Weetje weetje weetje. Wacht ff zoeken
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo kan ik niet meer Fokken op me werk![]()
Neuh, niet storend,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
As usual was ik weer de storende factor![]()
gelukkig kan ik wel bookmarken en komt het vanavond helemaal goed, als jullie ten minste niet voor die tijd dit topic alweer hebben volgegooidquote:
Dan wil ik een mixed topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:04 schreef Sitethief het volgende:
Ja, zwaf open maar een speciaal foto's voor L topic ofzeuw,.
Nee, heb er geen probleem mee, maar van de meeste foto's werd ik niet echt warm,.
Dan is deze allang dichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig kan ik wel bookmarken en komt het vanavond helemaal goed, als jullie ten minste niet voor die tijd dit topic alweer hebben volgegooid![]()
Zeg houdt eens op, daar wordt ik verlegen van. Straks ga ik nog naast m'n schoenen lopen, en daar is het nu buiten helemaal niet het weer voorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, niet storend,.
Jij bent de relativerende factor,.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja, dan moet ik vanavond maar "even overwerken" en als laatste het kantoor verlaten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
help!
de kapster komt zo!
(waar is die leuke rondren smiley?)
hmz ik zal het aan dr vragen maar ik vind dr niet zo'n lekker ding hoorquote:
ja die idd!quote:Op msn
Yeah, hier een doorsnede en een verhaal hoe het werkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:24 schreef maedel het volgende:
hoi
@Wonderer, hoe zit dat nou met die ami-plee's? Zijn die echt anders dan hier? Plonsplee's zeg maar?
Trutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik zal het aan dr vragen maar ik vind dr niet zo'n lekker ding hoor
maja als jij een foto van dr wil
erikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ben ik al, Zwaffel. Ik had school, vandaar dat ik er niet was.
schrijf het op je handquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
ik wou idd weer eens mn webcampje mee nemen maar ben m vergeten
misschien dat ik er volgende week aan denk kan ik mn fobo ook weer eens updaten
Iemand op school vond dat ik een stapel boeken maar moest dragen, zei ze: "Hoezo wil je dat niet? Je bent toch geen mie-" En toen moesten we allebei lachenquote:
ik heb te veel tassen en te veel zooi er in en op mn hand zou het natuurlijk geen week blijven staan of ik moet stoppen met douchen en dat is ook niet zo sexyquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijf het op je hand
stop een briefje in je tas/portemonaie![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ben ik al, Zwaffel. Ik had school, vandaar dat ik er niet was.
Ja en wat is Erik................quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik heb geen portomonaie meer sinds ie gejat is
Op zich niet lang (van 9 tot 1), maar het leek echt een eeuwigheid. Al kan dat ook komen omdat ik geschiedenis hadquote:
Erik is de baas.quote:[..]
Ja en wat is Erik.................
Kort en butch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
maar wat wil ik nou met mn haar!
ik heb nog maar 20 minuten!
er zitten hier toch genoeg homos die me daar mee kunnen helpen lijkt me
Zoals in je fobo, dat ziet er wat mij betreft heel leuk uit hoor,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
maar wat wil ik nou met mn haar!
ik heb nog maar 20 minuten!
er zitten hier toch genoeg homos die me daar mee kunnen helpen lijkt me
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich niet lang (van 9 tot 1), maar het leek echt een eeuwigheid. Al kan dat ook komen omdat ik geschiedenis had.
Ligt eraan, in bed wel,quote:Erik is de baas.
Erik is da bombquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich niet lang (van 9 tot 1), maar het leek echt een eeuwigheid. Al kan dat ook komen omdat ik geschiedenis had.
[..]
Erik is de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |