Sigaretten zijn inderdaad extreem smerigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in Rome een trekje genomen van een sigaret en dat heeft me overtuigd om nooit sigaretten te gaan roken. Smerige troep.
You've earned some quality timequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, ik had 'n achterstand (buiten mijn schuld, ik wist niet wat ik moest doen) en die loop ik
nu al aardig in. En ja, zo'n sigaartje smaakt echt heerlijk nu
Ik heb het ook ooit geprobeerd, maar ik kon er niet aan verslaafd raken, smerige troep.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in Rome een trekje genomen van een sigaret en dat heeft me overtuigd om nooit sigaretten te gaan roken. Smerige troep.
Als je denkt dat ik met mijn tong jouw lipjes ga beroeren dan heb je het misquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Geen dank onderdaan van me. Nu knielen svp
En de persoon van wie ik het aangeboden kreeg zei "Het is toch een mentholsigaret, dat smaakt precies hetzelfde als kauwgom"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sigaretten zijn inderdaad extreem smerig
Zo moeilijk is dat niet, nicotinell natuurijk, van die nicotine kauwgumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de persoon van wie ik het aangeboden kreeg zei "Het is toch een mentholsigaret, dat smaakt precies hetzelfde als kauwgom"
Ik wil niet weten wat voor kauwgom hij eet.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik met mijn tong jouw lipjes ga beroeren dan heb je het mis.
dat heb ik ook. En toch heb ik het recht om te zeikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Sitethief het volgende:
Maar goed, ik mag niet zeiken, heb een dak boven mijn hoofd, iedere dag eten, enz.
En dat is een excuus om je emoties maar weg te stoppen en het te bagatelliseren? Dacht het niet. Emotiesmoet je uiten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:32 schreef Sitethief het volgende:
Ik begin nu pas emoties te voelen van gisteren enzo...........Asperger..... soms handig en soms niet...
Maar goed, ik mag niet zeiken, heb een dak boven mijn hoofd, iedere dag eten, enz.
Dat is geen excuus, ik kan geen emoties tevoorschijn toveren...........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is een excuus om je emoties maar weg te stoppen en het te bagatelliseren? Dacht het niet. Emotiesmoet je uiten.
Maar als je zegt van "Nu komen emoties pas naar boven, maar omdat ik een huis heb, eten heb, mag ik niet zeiken" dan denk ik van; "Ho eens even, je hebt niet minder recht op zeiken als een ander."quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, ik kan geen emoties tevoorschijn toveren...........
Ik had hem willen inkoppenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
Pijp is lekker.
Note, ik zei niet pijpEN.
Maar dat lazen we welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
Pijp is lekker.
Note, ik zei niet pijpEN.
Ja oké....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je zegt van "Nu komen emoties pas naar boven, maar omdat ik een huis heb, eten heb, mag ik niet zeiken" dan denk ik van; "Ho eens even, je hebt niet minder recht op zeiken als een ander.".
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral voor de SBS6 camera.
Neen. Hooguit Oprahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral voor de SBS6 camera.
Natuurlijk, daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Maar dat lazen we wel
aap, miesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
noot
Muziek!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
noot
En daar lezen we dan weer per ongeluk overheenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom zei ik het ook
Tja, het is een lesbeau topic, anders had ik wel gezegd dat ik pijpen ook best lekker vindquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:41 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
En daar lezen we dan weer per ongeluk overheen
nooduitgang,notenkraker,notaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Apennootje. Nota bene. Notulist. Hoge noot/nood.
Pistache!quote:
Nou,Qwea is gebannedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel, waarkomt je nickname vandaan?
Waarom is Qwea geband? En waarom mag jij doorposten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,Qwea is gebanneden toen moest ik een nieuwe kloon hebben. En toen kwam MM met "zal ik je es zwaffelen?
![]()
" en toen opeens had ik het *zwaffel*
Zwaffellen, oftewel dickslapping.........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,Qwea is gebanneden toen moest ik een nieuwe kloon hebben. En toen kwam MM met "zal ik je es zwaffelen?
![]()
Qwea is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal. Vraag maar aan google. En Yvonne vindt me gewoon lief. Daarom mag ik doorpostenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is Qwea geband? En waarom mag jij doorposten?
je hebt al op die website gekeken www.zwaffelen.com ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zwaffellen, oftewel dickslapping.........
Ik heb Yvonne op EMESENquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat yvonne je mag. Ik wil ook gemogen worden door yvonne
. Ik ben zo machtsgeil
.
nu welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al op die website gekeken www.zwaffelen.com ?
Ja zo heb ik ook eens 2 maanden weer thuis gewoon nadat ik al jarenlang alleen maar in het weekend bij moeders kwam. En voor een bepaalde tijd is dat nog wel vol te houden, maar kan inderdaad knap vermoeiend zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Help... help!
Mijn moeder... voor de derde keer vandaag... "denk je aan je was".
ARGH. Ik maak zelf wel uit wanneer ik mijn was in de wasmand doe, en ik kan godverdomme zelf ook wel op de tijd letten, net als VOOR ik vertrok!
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodengquote:
Ik tril nog steeds een beetje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:
Zo Erik ben je bijgekomen van de schrik.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
Voeg me toe VOEG ME TOE!!! TOE!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
voeg toe dan.
Ja, het is net als een ontmaagding ofzoquote:
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is net als een ontmaagding ofzo.
Ik vind dit andersal heel gevat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!
Hey heyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is nog geen 19quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweest![]()
En ik draag gen kilt.quote:
Sweet Dreams Zwaffelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga maffen. trusten
Lekker!quote:
Slechtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe gaat het met Zwaffel vandaag ?
Ja dat zei je 2 dagen geleden alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
SlechtIk wacht op iets wat moet komen maar niet komt
![]()
En ik maak me daarom zorgen
Bij jou en Erik is het puur platonisch,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij jou en Erik is het puur platonisch,.
Wacht maar tot ik met Erik begin,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Tuurlijk mag een hugquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
ik ben heul niet onzedigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidtquote:
Immoreeel niet hoor,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
Op Fok! geld een hele andere moraal,quote:2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
leugens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
Ja ik heb ze ook niet verzonnen, maar gewoon braaf gekopieerd van de site van Van Dalequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Immoreeel niet hoor,.
[..]
Op Fok! geld een hele andere moraal,. Gelukkig wel zeg...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |