Ik heb Yvonne op EMESENquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat yvonne je mag. Ik wil ook gemogen worden door yvonne
. Ik ben zo machtsgeil
.
nu welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al op die website gekeken www.zwaffelen.com ?
Ja zo heb ik ook eens 2 maanden weer thuis gewoon nadat ik al jarenlang alleen maar in het weekend bij moeders kwam. En voor een bepaalde tijd is dat nog wel vol te houden, maar kan inderdaad knap vermoeiend zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Help... help!
Mijn moeder... voor de derde keer vandaag... "denk je aan je was".
ARGH. Ik maak zelf wel uit wanneer ik mijn was in de wasmand doe, en ik kan godverdomme zelf ook wel op de tijd letten, net als VOOR ik vertrok!
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodengquote:
Ik tril nog steeds een beetje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:05 schreef NanKing het volgende:
Zo Erik ben je bijgekomen van de schrik.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
Voeg me toe VOEG ME TOE!!! TOE!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net met yvonne gepraat op msn. Samen met NanKing (godzijdank) en ik vond het doodeng![]()
.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]Ik wil ook nanking ook op emesen
![]()
samen met you
voeg toe dan.
Ja, het is net als een ontmaagding ofzoquote:
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is net als een ontmaagding ofzo.
Ik vind dit andersal heel gevat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een hele gevatte opmerking op maken, maar dat doe ik niet!
Hey heyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is nog geen 19quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
WTF is die dan weer met BiFi worstjes in de weer geweest![]()
En ik draag gen kilt.quote:
Sweet Dreams Zwaffelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga maffen. trusten
Lekker!quote:
Slechtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe gaat het met Zwaffel vandaag ?
Ja dat zei je 2 dagen geleden alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
SlechtIk wacht op iets wat moet komen maar niet komt
![]()
En ik maak me daarom zorgen
Bij jou en Erik is het puur platonisch,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij jou en Erik is het puur platonisch,.
Wacht maar tot ik met Erik begin,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Tuurlijk mag een hugquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zei je 2 dagen geleden al
"geeft Zwaffel een hug" of mag dat niet van MM?
ik ben heul niet onzedigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Met Erik gaat ze nog een aantal stappen verder. Ik heb nog geen onzedige voorstellen van haar ontvangen![]()
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidtquote:
Immoreeel niet hoor,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
Op Fok! geld een hele andere moraal,quote:2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
leugens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij bent een lieve oppassende meid, die op haar toekomst is voorbereidt![]()
Maar je voorstellen richting Erik zijn echt wel onzedig
kijk maar![]()
on·ze·de·lijk (bn.)
1 immoreel, in strijd met de ethiek
2 in strijd met de seksuele moraal => obsceen, oneerbaar, onkuis, ontuchtig, onzedig, scabreus, vies, vuil, vunzig, zedeloos, zedenbedervend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |