Stoute foei ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
doorposten terwijl er een slotje opzit he?
ik wil ook blauwquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stoute foei ik.
Maar je ziet het niet direct als mod zijnde, want je hebt nog gewooon de quickreply.
kutfilmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Rood is mooier.
*poging doet tot Phileine zegt sorry*
So far no good, ja. Stomme voice over.quote:
Dan kan ik nu gelukkig sterven. Wat ik natuurlijk niet doe, want dat zou zonde zijn.quote:
Ik noem zoiets kwartetquote:
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Zwaffel het volgende:
MM gaat *even* boodschappen doen.
Welke vent doet nou 2 uur lang boodschappen
Geen van beidequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Geen van beide
Alhoewel ik nu wel spontaan zou gaan denken dat hij homo is. Of travo 14.gif
too much infoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.quote:
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
terugquote:
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatje
erik heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?
Majesteit. God,hij krijgt eindelijk respectquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.
quote:
Ja daaagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Sorry voor alles wat ik zei wat je stom vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |