Stoute foei ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
doorposten terwijl er een slotje opzit he?
ik wil ook blauwquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stoute foei ik.
Maar je ziet het niet direct als mod zijnde, want je hebt nog gewooon de quickreply.
kutfilmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Rood is mooier.
*poging doet tot Phileine zegt sorry*
So far no good, ja. Stomme voice over.quote:
Dan kan ik nu gelukkig sterven. Wat ik natuurlijk niet doe, want dat zou zonde zijn.quote:
Ik noem zoiets kwartetquote:
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Zwaffel het volgende:
MM gaat *even* boodschappen doen.
Welke vent doet nou 2 uur lang boodschappen
Geen van beidequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Issie homo en bereidt hij een feestmaal voor?
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Geen van beide
Alhoewel ik nu wel spontaan zou gaan denken dat hij homo is. Of travo 14.gif
too much infoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben in Rome twee travestieten tegengekomen die met een vriend van mij op de foto wilden en steeds in z'n kont en tepels knepen.
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.quote:
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een preutse en smetvrezende zeurtuthola.
terugquote:
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Joh,kus toch mn van diaree bruin poepgaatje
erik heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt best mee denk ik, niet Zwaffel?
Majesteit. God,hij krijgt eindelijk respectquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou na afloop nog makkelijk een broodje kunnen eten, in tegenstelling tot u, majesteit.
quote:
Ja daaagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Sorry voor alles wat ik zei wat je stom vond.
Qwea zegt (20:52):quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, welke film?
Nou, ik heb mijn excuses toch gezegd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja daaag
daar trappen we mooi niet ineens gezegd blijft gezegd
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Qwea zegt (20:52):
Erik wil weten welke film je hebt gekeken
MikeyMo zegt (20:52):
Thank you for smoking
ik wil "sorry majesteit" horenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn excuses toch gezegd!
Sorry Maaruschijt!quote:
heb je TMM al gespot in de film ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Rood is mooier.
*poging doet tot Phileine zegt sorry*
Ja ik heb de film nu 3 keer gezien, maar ik kan hem er niet in terugvinden, en volgens mij heeft hij nog tekst ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik zie maar de helft. Vast gemist.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:54 schreef Sitethief het volgende:
Does liev tegen mekaar, jullie zijn allebei heul liev tegen mij, dan kan dat ook tegen mekaar..
een zoen geen kus,een veter zonder lus en een auto geen busquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Een kraai is geen mus, een klap geen kus en een olifant geen brievenbus.
ja precies! bitchfighten willen we!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Hou es op met dat "doe liev" enzo.
van roken krijg je kankerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zit de hele tijd rookkringetjes te blazen
quote:
Inderdaad. misschien wordt er wél lief gedaan als het goed gespeld wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Hou es op met dat "doe liev" enzo.
quote:
Jij weet ook niet wat je wilt,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja precies! bitchfighten willen we!
wat een naam is dat ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef Sitethief het volgende:
[..], hey vanitasvanitatumetomniava,
.
rellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt,.
de vredespijp brand weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zit de hele tijd rookkringetjes te blazen
Hey stroek,quote:
Die wil je niet "in the air", want als ze neerkomen.............quote:
Zeg dat jij van mannen houdt wil nog niet zeggen dat je ons hier moet komen pesten of laten schrikken met foute zangeresjesquote:
Je kant best lief bitchfightenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt,.
Hey, hello so you're the greatest loverquote:
rokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kwestie van niet al te veel doen.
Ik heb de hele week al weekendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor
nog maar een dagje naar het saaie kantoor en dan is het alweer weekend![]()
ja maar als je dat zuiver wetenschappelijk beschouwt dan lijkt zo'n sigaar best op een stukje buis of pijp.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sigaar in dit geval.
Ja dat kúnnen we. Iemand zin?quote:
Ik ken best maat houden. Ik rook helemaal niet. Goeie maatstaaf he?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mensen die geen maat kennen en dat als maatstaf gebruiken
Maar volgens mij was jij er wel nu aan toe, en ben je veel de druk geweest afgelopen periode met opdrachten en zo, want we zagen je veel te weinig hier in het topcquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kwestie van niet al te veel doen.
pick me, pick me! pick me!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dat kúnnen we. Iemand zin?
Ik in ieder geval niet....
laat mij dan maar de ladiespeaker zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dat kúnnen we. Iemand zin?
Ik in ieder geval niet....
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in Rome een trekje genomen van een sigaret en dat heeft me overtuigd om nooit sigaretten te gaan roken. Smerige troep.
Jah, ik had 'n achterstand (buiten mijn schuld, ik wist niet wat ik moest doen) en die loop ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij was jij er wel nu aan toe, en ben je veel de druk geweest afgelopen periode met opdrachten en zo, want we zagen je veel te weinig hier in het topc
Lukt het vinden van een stage adres nog wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |