Ja ik heb ze ook niet verzonnen, maar gewoon braaf gekopieerd van de site van Van Dalequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Immoreeel niet hoor,.
[..]
Op Fok! geld een hele andere moraal,. Gelukkig wel zeg...
.
Ja waar blijven die meters bierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:03 schreef Zwaffel het volgende:
lalalalalalalala. Oeh oeh oeh het regent. Ik hoop dat het vannacht giet en onweert
"het dondert en bliksemt"
Volgens mij vat je hem niet hoorquote:
ik snapte hem wel heurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij vat je hem niet hoor![]()
jij was gisteren toch in songteksten mood
Het dondert en bliksemt en het regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen dat is de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen, zulk een tijd komt nooit terug.
Behoed je voor het ergste, wees zeer goed voorbereid
Hou het hoofd maar boven water
In deez turbulente tijd.
Straks gaat het gebeuren het is eens en dan nooit meer.
De hemel breekt plots open en dan gaat het hier tekeer.
Refrein
Laat de tijd zijn werk doen, het leven gaat zoals het gaat
Maar zorg dat je er bij bent, dat je weet dat je bestaat.
Laat de vreugdevuren branden, doe het onrecht in de ban
Geniet met volle teugen, pluk de dag zoveel je kan.
En nog wel meer mensen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:11 schreef Zwaffel het volgende:
Ja hoi!
Waar zijn erik,sebasser,nanking,wonderer,en twisted?
Duhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon doping inzetten om Nannie en de rest het topic in te lokken![]()
Das ook een lokkertje,quote:
kan dat niet simpel en snel? Anders blijf je bezig na elke douche.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
moet mn haar nog doen
ik ben dan ook een puike userquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Na het zien van eerdergeposte plaatjes; puik topic.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Na het zien van eerdergeposte plaatjes; puik topic.
ik ben er altijd 10 tot 15 min mee bezigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
kan dat niet simpel en snel? Anders blijf je bezig na elke douche........
Sitethief een duwtje geeft richting de lurker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..].
*verstopt zich achter Zwaf*
Een lurker, ENG!.
Ben ik blij dat ik maar een halve homo ben.................quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ben er altijd 10 tot 15 min mee bezig
*Broek zakt op de kniëen*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Sitethief een duwtje geeft richting de lurker.
Ga maar spelen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*Broek zakt op de kniëen*
Ehm,, spelen dan maar?
,
.
Halve homo'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik maar een halve homo ben.................
Kweenie, sommige maken het wel heel moeilijk, maar 15 minuten valt nog mee als ik zo naar andere vrouwen kijk. Jij bent geen doorsnee vrouw Zwaf,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Halve homo's
wees blij dat je geen wijf bent
wij hebben het gofftedomme heul moeilijk jah!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Waarom denk je dat ik geen lang haar wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kweenie, sommige maken het wel heel moeilijk, maar 15 minuten valt nog mee als ik zo naar andere vrouwen kijk. Jij bent geen doorsnee vrouw Zwaf,.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef NanKing het volgende:
@ qwea wacht je optisser al. Thank god. Ik begon wel ff te stressenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww kusje op je buikpijn dan maar!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
tisser al. Thank god. Ik begon wel ff te stressen
Zijn jullie gisteren nog lang doorgegaan met slap lullen @ msn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww kusje op je buikpijn dan maar!
Hoi btw allen![]()
.
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Zijn jullie gisteren nog lang doorgegaan met slap lullen @ msn?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,.
Je kunt best serieus zijn Zwaf, maar dat hoeft niet,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
! en jullie kwaliteits user was natuurlijk ook weg
ik.
Ben ik de enige die dit niet erotisch vindt?quote:
Troost je, ik word er niet koud of warm van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet erotisch vindt?
As usual was ik weer de storende factorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, het werd serieus nadat Stroek weg ging,.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Troost je, ik word er niet koud of warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |