quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef Molline het volgende:
Update
Patrick Depsey and his wife, Jill Fink, are expecting twin boys, due Spring 2007.
[afbeelding][afbeelding]
O ja? Niet bij mij, en ook niet in dit topic ....quote:
Je hebt het zelf geplaatst, debielquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:23 schreef Molline het volgende:
[..]
[..]
O ja? Niet bij mij, en ook niet in dit topic ....
trouwens: lees je het wel goed?
Ik heb de oude data er net uitgehaald, ik heb die OP niet in 3 seconden perfect.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef hardsilence het volgende:
Het lijstje moet echt dringend bijgewerkt worden...
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef Molline het volgende:
Zoals ik al zei: je kunt dus niet LEZEN!!!
Het gaat om de DATUM!!!!
Zo hé, jij bent snel op je teentjes getrapt, slechte dag gehad zeker?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel verwachten als ik jou was, Rena is nogal gevoelig op het moment ....![]()
Ik zat niet mis, want ik was nog bezig met het aanpassen van de OPquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:46 schreef Molline het volgende:
Het was goed bedoeld van mij om even een datum door te geven om dit topic goed bij te kunnen houden.
Jij begint te 'gillen' dat het al bekend was, terwijl dit niet zo is. Maar geef vooral niet toe dat je mis zat.
De Mazzel![]()
Ik was er al klaar mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef static het volgende:
En ho maar weer. Heb geen zin om te deleten.
van Wikipedia:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef rena het volgende:
En weer verder.![]()
Vorig topic: Beroemd & Zwanger #8!
Zwanger:
Laetitia Casta - September '06
geen dankquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef Molline het volgende:
TOP! Een erg overzichtelijke lijst, thanx Avo!![]()
en:quote:Zoon voor Maggie Gyllenhaal.
Uitgegeven: 26 september 2006 20:35
Laatst gewijzigd: 26 september 2006 20:35
AMSTERDAM - Maggie Gyllenhaal is dinsdagmiddag bevallen van een gezonde zoon. Dat bevestigt het management van de Hollywoodactrice dinsdagavond tegenover US Weekly. Moeder en zoon maken het goed.
De pasgeboren telg en is kerngezond en heeft de naam Duck Finn gekregen. Ook de nieuwe moeder maakt het prima.
De actrice is bekend van onder andere de film Mona Lisa Smile en 40 days and 40 nights. Ook was zij samen met haar -tevens beroemde- broer Jake te zien in Donny Darko.
quote:Wednesday, October 04, 2006
MaggieBaby
Just got word from Pink reader Danielle that Maggie Gyllenhaal and Peter Sarsgaard are the proud parents of a baby girl as of about 8pm Tuesday night:
Apparently, the baby has been named Ramona and she was born at St. Luke's Hospital in Manhattan, NY. Much congrats and love go out to the proud parents. Hopefully, there'll be more deets in the AM
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:05 schreef Molline het volgende:
Heeft Spees_Eend wellicht een grapje met ons uit willen halen?![]()
Ik kan het bericht nergens op internet terugvinden.
Duck Finn = Spees_Eend?![]()
ah zo, bedankt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef KRS het volgende:
Terug Vind Post.
Je kunt elk willekeurig woord neerzetten, maar tvp is dus gewoon terugvindpost.
Zodat je hem bij je 'my active topics' hebt staan en je hem makkelijk terug kunt vinden..
quote:Actor Will Ferrell, 39, and his wife Viveca, 37, who have son Magnus, 2 1/2, are expecting their second child in December.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef avo het volgende:
dochter van mcdreamy?
Ik weet niet maar december is over anderhalve maand al en deze buik is nog bescheiden. Dat kan veel groter. Neem een kijkje in het grote buikentopic in OUD.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef rena het volgende:
Gillian Anderson is al behoorlijk dik en ze verwacht het pas in December![]()
[afbeelding]
Erg he.. ik las het ook !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef Molline het volgende:
Lees net op SBS-text dat de baby van Mona van Big Brother waarschijnlijk eerder gehaald gaat worden (uitgerekend in november) omdat Mona een levensbedreigende bloedziekte heeft. Ze heeft al eerder een baby verloren.![]()
Klinkt als een resuskindje?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef Molline het volgende:
Lees net op SBS-text dat de baby van Mona van Big Brother waarschijnlijk eerder gehaald gaat worden (uitgerekend in november) omdat Mona een levensbedreigende bloedziekte heeft. Ze heeft al eerder een baby verloren.![]()
Euh..ja? Ze is dus 7 maanden zwanger, ze heeft een normale, zelfs bescheiden buik hoor...wat denk jij dan, dat ze in de 9e maand ineens uitzet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef rena het volgende:
Gillian Anderson is al behoorlijk dik en ze verwacht het pas in December![]()
[afbeelding]
Dat is dus precies wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:45 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik weet niet maar december is over anderhalve maand al en deze buik is nog bescheiden. Dat kan veel groter. Neem een kijkje in het grote buikentopic in OUD.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef rena het volgende:
Krijg ik nu het OUD kliekje over me heen![]()
![]()
?
Wat moet jij in zwangerschap & geboortequote:
nou eddie gaat er voor..quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:43 schreef Molline het volgende:
'Mel B zwanger van Eddie Murphy'![]()
Uitgegeven: 16 oktober 2006 13:49
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2006 14:00
AMSTERDAM - Mel B is in verwachting van Eddie Murphy. Dat meldt de Britse krant Daily Record. Volgens vrienden van het stel zijn ze dolgelukkig met de komst van de baby. De 31-jarige Mel, die naar verluidt vier maanden zwanger is, zou niet kunnen stoppen met glimlachen.
De 45-jarige Murphy heeft al zes kinderen met zijn ex-vrouw Nicole, van wie hij eerder dit jaar scheidde. Voor Mel is het haar tweede kind. De voormalige Spice Girl heeft een dochter met de Nederlandse danser Jimmy Gulzar.
Mel en Eddie leerden elkaar enkele maanden geleden kennen op een feestje in Beverly Hills. De relatie is nooit officieel bevestigd.
ZIE OOK:
'Eddie Murphy gaat met Scary Spice'
bron
Wat een roddel van jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:35 schreef Tharalom het volgende:
Gerucht gaat nog steeds in het circuit dat niet Sander Brinkhuijsen de vader is, maar Ary Schouwenaar.. (Ja, de ex van Mariska..)
Ben benieuwd op wie het kindje lijkt!
Die roddel gaat al rond sinds het begin van haar zwangerschapquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een roddel van jeOmdat Mariska zo is, wil niet zeggen dat Irene ook zo is
![]()
Ja dat heb ik wel eens vernomen van hier dan, maar op tv heb ik nooit gehoord over de roddelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Die roddel gaat al rond sinds het begin van haar zwangerschap![]()
Hulscher de 'hoer'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:49 schreef Canisfire het volgende:
En wie is Mariska ?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
"De vreugde die we voelen, helpt ons door de vele slapeloze nachten die nog gaan komen", denkt ze.
Nou...hoeft niet hoor! Mijn jongste is al zijn hele leven (9 maandenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef rena het volgende:
[..]
Daar gaat ze nog wel op terug komen
![]()
Hahah... dat staat echt heel oppervlakkigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:37 schreef AnnaStesia het volgende:
Irene van de Laar bevalt van zoon
Uitgegeven: 17 oktober 2006 19:15
AMSTERDAM - Irene van de Laar is thuis bevallen van een zoon. Vince kwam dinsdagochtend ter wereld. Hij weegt 4,2 kilo. "De bevalling was kort, maar hevig", zegt de 37-jarige presentatrice in RTL Boulevard. "Hij is een wolk van een zoon."
Hockeycoach Sander Brinkhuijsen is de vader. Eerder werd al bekend dat het stel zou trouwen als Irene een platte buik heeft.
Van de Laar maakte furore als model en was televisiepresentatrice bij programma's als De Nachtrijder en De Heetste Plekjes. Eerder kreeg ze een dochter van dj Wessel van Diepen, India
Lord have mercy with this baby...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:21 schreef Bep het volgende:
Hoor net op de radio dat Kate Moss zwanger is
quote:'Jennifer Aniston is zwanger'
Uitgegeven: 21 oktober 2006 15:16
LOS ANGELES - Jennifer Aniston is zich in een kledingwinkel in Los Angeles te buiten gegaan aan babykleertjes en accessoires. De actrice gaf meer dan 2500 euro uit, meldt de Britse krant Daily Mirror zaterdag. Daarmee helpt de 37-jarige Amerikaanse het gerucht de wereld in dat ze zwanger is.
Behalve kleding kocht Aniston dekentjes en speelgoed. Een bron vertelt de krant dat de voormalige 'Friends'-actrice de kleren erg schattig vond. "Ze kon gewoon niet kiezen." De winkel waar Aniston de kleren kocht, heeft volgens het dagblad vaker sterren over de vloer, zoals Katie Holmes.
De vriend van Aniston, Vince Vaughn, kondigde dinsdag aan kranten aan te klagen die het geruchten hebben verspreid dat hij met een andere vrouw heeft gezoend. In een interview met Oprah Winfrey ontkende Aniston diezelfde dag het gerucht dat ze de relatie met Vaughn heeft beëindigd.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:21 schreef Bep het volgende:
Van...dat enge gevalquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:21 schreef Bep het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:21 schreef Bep het volgende:
Nah......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef ivetje het volgende:
Het kindje van Britney dat volgens iedereen Sutton Pierce heette heet eigenlijk helemaal niet zo
Het 2e zoontje van Britney en Kevin heet Jayden James
Leuke naam, moet ik zeggen
Had ik gisteren al gepostquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef Utrecht het volgende:
Volgens de telegraaf is Kate Hudson zwanger, ondanks dat ze net gescheiden is.
quote:Holly Marie Combs Welcomes Baby Boy No. 2
FRIDAY OCTOBER 27, 2006 02:50PM EST
By Alison Gee
Combs and Donoho
Photo by: lee roth / starmax
Charmed star Holly Marie Combs and her husband, David Donoho, welcomed their second child, Riley Edward Donoho, Thursday afternoon in L.A., PEOPLE has learned exclusively.
Combs, 32, gave birth at 12:57 p.m. at Cedars-Sinai Medical Center. Riley weighed in at 8½ lbs. and was 19 inches long. He joins big brother Finley, 2½.
"Everybody's great," Donoho, 41, tells PEOPLE. "Holly is tired, but she's fine. Riley came right out and as soon as he heard Holly's voice, he smiled. He has hair like Elvis – a full head of black hair. The doctor said he came out looking like a 2-year-old."
Combs and Donoho met on the set of Charmed, in which Combs starred as the oldest sister among a trio of witches including Alyssa Milano and Rose McGowan, and Donoho worked as a key grip. They wed on Valentine's Day in 2004.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Riley came right out and as soon as he heard Holly's voice, he smiled.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:45 schreef rena het volgende:
Tori Spelling is echt de lelijkste zwangere die ik ooit gezien heb![]()
quote:02-11-2006 14:28:19
Angelina Jolie opnieuw zwanger?
Er gaan sterkte geruchten dat Angelina Jolie opnieuw zwanger is van Brad Pitt. Brad en Angelina zijn momenteel in India met hun kinderen voor de film ‘A Mighty Heart’. Er wordt gefluisterd dat Angelina een beginnend buikje voor de buitenwereld verborgen houdt. Ook zou de actrice al behoorlijk last hebben van ochtendmisselijkheid. Een bron vertelde aan America’s Star magazine: ‘Ze droeg wijde kleding en verhulde zichzelf met een sjaal. Ik hoorde van diverse mensen dat ze moeite heeft om haar eten binnen te houden.’ Er wordt gezegd dat Angelina precies dezelfde kleding draagt als toen ze zwanger was van dochter Shiloh Nouvel. Brad Pitt heeft al eerder laten weten dat hij minstens zes kinderen wil hebben. Het Hollywood-koppel heeft twee geadopteerde kinderen, de vijf-jarige Maddox uit Cambodja en 22 maanden oude Zahara uit Ethiopië. En samen hebben ze de vijf maanden oude dochter Shiloh nouvel.
Het zou kunnen dat ze de hele tijd boven de wc hangt vanwege de vreemde virussen en bacteriën in dat landquote:
Ach, ze huren toch een leger kindermeisjes in, kunnen ze lekker verder met hun drukke levenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan hebben ze al vier kinderen, en zo'n druk leven, vind ik echt niet kunnen.
Dan wordt dit toch zijn 9e? Of tel ik verkeerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:44 schreef AnnaStesia het volgende:
Achtste kind voor Julio Iglesias
Uitgegeven: 3 november 2006 11:06
LOS ANGELES - Miranda Rijnsburger, de Nederlandse levensgezellin van zanger Julio Iglesias, is weer zwanger. De 63-jarige entertainer en zijn 41-jarige partner verwachten hun vijfde kind samen, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People vrijdag.
Met zijn ex-vrouw Isabel Preysler heeft Iglesias al drie volwassen kinderen. Uit zijn huidige relatie zijn vier kinderen geboren: Twee zonen van 7 en 9 jaar en een meisjestweeling van 5 jaar
Je telt verkeerd. Drie volwassen kinderen + vier met Miranda + een nieuwe baby= acht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:11 schreef BalLon het volgende:
[..]
Dan wordt dit toch zijn 9e? Of tel ik verkeerd?
Ja je telt verkeerd, je moet Mianda niet meetellenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:11 schreef BalLon het volgende:
[..]
Dan wordt dit toch zijn 9e? Of tel ik verkeerd?
Ja, en wat zag die blob er uit zeg, gisteren op Shownieuwsquote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef hardsilence het volgende:
CONSTANZA ZWANGER! Connie Breukhoven wordt oma
Connie en Hans Breukhoven worden opa en oma. Contanza (31), de oudste dochter van het glamourkoppel, heeft de familie zondag vertelt dat ze zwanger is van haar vriend. Het is het eerste kleinkind voor Connie en Hans. De baby wordt in mei verwacht.
Oke het is misschien niet de meest ideale vergelijking maar ik denk wel dat als je met je hond al niet consequent kan zijn dat het bij een kind ook niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, en wat zag die blob er uit zeg, gisteren op Shownieuws
En die Connie maar roepen dat ze zóóóó'n goeede moeder zou worden want haar hond was ook al zo goed opgevoed
bleeehhh!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:13 schreef m@x het volgende:
Iemand nog interesse in de opnames van Anna Nicole Smith's keizersnee?
quote:Spidey Is A Daddy
Filed Under: Baby Blabber
Spiderman star Tobey Maguire and his fiancee, Jennifer Meyer, welcomed a baby girl in Los Angeles on Thursday evening.
Congrats!!
De verdoving werkte niet goed; Anna Nicole heeft dus alles gevoeld...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
bleeehhh!!
Ik dacht dat je met een keizersnee niks voelt...waarom doet ze dan zo raar???
Beroemd & Zwanger #9!quote:Op maandag 13 november 2006 11:04 schreef Molline het volgende:
Dochter voor Tobey 'Spider-Man' Maguire
Uitgegeven: 13 november 2006 09:55
LOS ANGELES - Tobey Maguire, bekend uit de film Spider-Man, is vader geworden. De 29-jarige Maguire en zijn vriendin, sieradenontwerpster Jennifer Meyer, kregen een dochter, aldus People Magazine.
Het paar kondigde aan te gaan trouwen. Ze kennen elkaar sinds 2003 en stelden nog steeds erg verliefd te zijn. Het bedrijf van Meyer doet het goed: onder haar klanten zijn actrices als Jennifer Aniston, Kate Hudson, Lindsay Lohan en Nicole Kidman.
En ze heet??quote:Op woensdag 15 november 2006 23:13 schreef static het volgende:
Mona (BB) is bevallen van een dochter.
Geen idee maar apart is het wel ....quote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
Robin van Persie is vader geworden
Robin van Persie, spits van Arsenal en het Nederlands elftal, is vader geworden. Hij is de trotse vader van een zoon! De kleine van Persie kreeg de naam Shaqueel.
![]()
Hoe zou je de naam uitspreken..?
Robin van Persiequote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
Robin van Persie, spits van Arsenal en het Nederlands elftal, is vader geworden. Hij is de trotse vader van een zoon! De kleine van Persie kreeg de naam Shaqueel.
![]()
Vreemd, het staat nog nergens op internet. Dat van Villeneuve ook niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
Sjakiel O'nielquote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
![]()
bronquote:Op donderdag 16 november 2006 20:11 schreef hardsilence het volgende:
Jacques Villeneuve vader geworden van een zoon
Jacques Villeneuve, voormalig wereldkampioen Formule 1, is vader geworden van een zoon. De 35-jarige Villeneuve trad na de Grand Prix van Monaco dit jaar al in het huwelijk. Nu heeft zijn vrouw Johanna het leven geschonken aan hun zoon Jules.
Mijn bronnen:quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef Molline het volgende:
Vreemd, het staat nog nergens op internet. Dat van Villeneuve ook niet.
Waar heb je die info vandaan hardsilence?
Het staat er inderdaad dat van Van Persie, maar is het betrouwbaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:52 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Mijn bronnen:
v. Persie bron
Villeneuve bron
Is Shaqueel ookal een meisjesnaam dan?quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Gisteren op shownieuws werd er gezegd dat Van Persie een dochter heeft gekregen met de naam Shaqueel...
En de dochter van Mona heet Chiara Arabella o.i.d.
Yep. Ik ken er ook een (al schrijf je die als de naam van de basketballer, zeg maar... ik noem haar nooit bij haar naamquote:Op zondag 19 november 2006 12:18 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Is Shaqueel ookal een meisjesnaam dan?![]()
Nou, dan zal het toch wel waar zijn! Gefeliciteerd dan maar!quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Gisteren op shownieuws werd er gezegd dat Van Persie een dochter heeft gekregen met de naam Shaqueel...
En de dochter van Mona heet Chiara Arabella o.i.d.
Een dochter? Eh, okee.quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Oh, melden de laatste berichten nu een dochter. Ik had het niet goed gelezen.quote:
Zoon.quote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Molline het volgende:
Oh, melden de laatste berichten nu een dochter. Ik had het niet goed gelezen.![]()
Maar wat is het nou?![]()
Dat vroeg ik me af van Nada van Nie,die heeft een beste buikquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef dutchie het volgende:
Wij zitten hier ons al een tijdje af te vragen; is Linda de Mol nou zwanger ja of nee?
Of is ze gewoon dik geworden?
Het valt me echt op dat men haar buik zo angstvallig verborgen houdt voor de camera. Of ze staat precies achter zo'n desk of ze staat zo dat je niets kunt zien.
Ze is niet de jongste meer, maar het zou kunnen toch? Ze is ook verder niet dik, alleen een buik.
Niets te zien eigenlijk (ze is nu op de televisie). Ze is 42 geloof ik, dat is toch niet te oud?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef dutchie het volgende:
Wij zitten hier ons al een tijdje af te vragen; is Linda de Mol nou zwanger ja of nee?
Het valt me echt op dat men haar buik zo angstvallig verborgen houdt voor de camera. Of ze staat precies achter zo'n desk of ze staat zo dat je niets kunt zien.
Ze is niet de jongste meer, maar het zou kunnen toch? Ze is ook verder niet dik, alleen een buik.
En dan wordt dat kind toch een slonsquote:Op donderdag 23 november 2006 21:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Net ook bij Shownieuws dat Rob Geus ook vader wordt..![]()
Was net te laat met kijken voor wanneer zijn vrouw is uitgerekend !
Haha zou grappig zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
En dan wordt dat kind toch een slons![]()
quote:No More Stuffing
Filed Under: Baby Blabber > Heidi Klum
Just in time for Thanksgiving, Heidi Klum has popped a new baby out!
Johan Riley Fyodor Taiwo Samuel was born Wednesday in Los Angeles.
"He is healthy, beautiful and looks just like his mother," said proud poppa Seal in a statement.
Johan is cute. But Fyodor Taiwo????
WTF???
ze is nu dus op tv, en ik dacht ook gelijk, whuh?? dikke buik!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef dutchie het volgende:
De soepjurk die ze nu op tv aanheeft lijkt idd wel op een zwangerschapsjurkquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:43 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ze is nu dus op tv, en ik dacht ook gelijk, whuh?? dikke buik!!!
of is het gewoon een dikke buik.....
quote:Nicole Kidman in verwachting
Nicole Kidman is zwanger. Dat meldt de Britse krant de Daily Mirror vandaag. Volgens die krant zal de 39-jarige Australische actrice snel met een officiele bekendmaking komen omdat de zwangerschap al zichtbaar is.
Nicole Kidman kan niet leven met de gedachte dat haar ex-man Tom Cruise een baby krijgt bij nieuwe liefde Katie Holmes.
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
De ex-vrouw van Tom Cruise trouwde in juni van dit jaar in Australië met Country-zanger Keith Urban. Ze hadden elkaar in 2005 in Nieuw-Zeeland leren kennen.
Nicoles echtgenoot Keith Urban zit op het moment in een afkick-kliniek om van zijn alcohol- en drugsproblemen af te komen. Hij heeft beloofd daar te blijven tot hij echt van z'n verslaving af is.
hij paste nietquote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan best zijn de de combinatie samen op een of andere manier niet werkte.
Beetje egoïstisch om je kind ergens naar te vernoemen omdat je er graag op pingelt en je een beestje in een tekenfilm nasynchroniseert met die zelfde naam.quote:Op maandag 27 november 2006 20:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Eddy Zoëy vader geworden van zoon Fender
Presentator Eddy Zoëy is de vader geworden van een jongetje. Dat meldt 3FM-collega Coen Swijnenberg op zijn weblog. Eddy's vriendin Marieke beviel de nacht van zondag op maandag van Fender. "Waan-zin-nig is dit zeg!" is Eddy's reactie in een sms'je aan Coen.
Fender is niet alleen een gitaarmerk, maar Eddy deed ook de stem van typetje Fender in de Nederlandstalige versie van de tekenfilm 'Robots' (2005).
Wat een naam, Fender!
Bronneke
quote:Matt Lauer, Wife Welcome A Boy
TUESDAY NOVEMBER 28, 2006 02:50PM EST
By KC Baker and Tim Nudd
Annette and Matt Lauer
Photo by: gregorio binuya / everett
Matt Lauer and wife Annette welcomed their third child, a son named Thijs, on Tuesday.
"The baby was born this morning at 9:37 a.m. in New York City. He weighed 7 lbs., 4 oz.," Today spokesperson Megan Kopf tells PEOPLE. "Mom, Dad and baby are all doing well."
The baby's unusual name (pronounced "Tice") is a common Dutch name. "Annette is Dutch and in following with her heritage, the baby was given a Dutch name," says a source.
This is the third child for the Today anchor, 48, and his wife, 41. Thijs joins brother Jack, 5, and sister Romy, 3.
Lester Holt filled in for Lauer on the NBC morning show on Tuesday.
Lauer revealed that he and Annette were expecting in August in an interview with the Sunday New York Times magazine.
"I was on Today for five years before I had children," he said in the interview. "And back then the job took up a larger slice of the pie graph of my life than was healthy. When I had kids, that immediately changed. It flipped."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |