Thx!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie OP!
En Fred Savage en Jennifer Stone hebben volgens mij ondertussen al een kindje gekregen.
Noté!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Marion de Hondt, van het weerbericht, is ook zwanger.
Alweerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Marion de Hondt, van het weerbericht, is ook zwanger.
Geeen idee. Ik heb ook geen bron, want ik heb het eigenlijk gewoon zelf gesignaleerd. Ik had al een vermoeden, en toen had ze laatst zo'n band om haar buik, dus ja, dat doe je niet voor niets lijkt me..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Noté!
Enig idee wanneer ze is uitgerekend?
Mag ze wel wat gaan eten wil ze een fatsoenlijke baby eruit diarreën...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:37 schreef rena het volgende:
Gave OP!
Volgens mij wil Victoria absoluut een meisje dit keer, ik denk dat ze net zo lang door gaat tot ze een meisje heeft![]()
Staan er ook allebei inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag ze wel wat gaan eten wil ze een fatsoenlijke baby eruit diarreën...
![]()
Idd mooie OP!
Trouwens: Marieke en Aukje van Ginneken zijn allebei zwanger.. Schelen wel een paar maandjes.
Okee, ik vond Hond zo ordinairquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Hond is met een d, niet met dt.
mooie elegante vrouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/article47987061.ece?rss
't Is dus Marjon de Hond. En 't is haar eerste.
En gisteren werd in shownieuws verteld dat ze buiten medeweten van Ary een abortus had gepleegd en dat dat de reden van de scheiding was...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef hardsilence het volgende:
Is Mariska Hulscher zwanger?
AMSTERDAM - Geruchten over Mariska Hulscher blijven de ronde doen. Ze vroeg na slechts twee maanden huwelijk de scheiding aan van Ary Schouwenaar. Een weekblad beweert nu zelfs dat Mariska zwanger was terwijl ze op huwelijksreis naar Bali vertrok!
Weekblad Story, dat in ruil voor een romantische reportage de huwelijksreis betaalde, schrijft: "Mariska zou zwanger op huwelijksreis zijn gegaan. Uit zeer betrouwbare bron verneemt Story dat Mariska tijdens haar honeymoon op Bali haar mond voorbij heeft gepraat."
"De 42-jarige presentatrice - die zelf al twee dochters heeft - zei volgens deze bron dat ze in verwachting was en haar zwangerschap nog erg pril was. Dat was vermoedelijk de reden dat ze op Bali liever niet door onze fotografe in bikini gefotografeerd wilde worden en dat ze afzag van een duikexcursie terwijl bekend is dat Mariska daar grote interesse in heeft."
"Ook dronk ze geen alcohol. Ze bleek er duidelijk van te balen dat ze niet kon duiken en drinken maar gezien haar vermeende toestand was dat nu eenmaal onverstandig."
je had dat zwabberavondprogramma van de tros net moeten zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
En gisteren werd in shownieuws verteld dat ze buiten medeweten van Ary een abortus had gepleegd en dat dat de reden van de scheiding was...
Het begint nu allemaal wel erg soapachtig te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |