abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:49 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41364510
quote:
We hebben een onvervalste rel in de wereld die showbizz heet: RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde krijgt een aanklacht aan zijn broek van tv-presentatrice Mariska Hulscher. Verlinde noemde haar in Boulevard deze week tot drie keer toe een ''hoer''. De niet op zijn mondje gevallen Verlinde deed dat omdat hij vond dat Hulscher aan het zaniken was over haar huwelijk dat ze zelf na een paar weken al weer vol gezien hield.

Hulscher beklaagde zich vorige week in een column over de maffia van de roddelpers, die haar na die flitsscheiding onheus bejegend zou hebben. De tv-presentatrice trouwde een paar maanden terug tijdens een met veel tam tam omgeven ceremonie met Ary Schouwenaar en liet dat huwelijk na een paar weken onverwacht klappen. Het gestrande huwelijk is inmiddels uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel. ''Ary zou de kinderen hebben geslagen, zij zou een ander hebben en zelfs abortus hebben laten plegen omdat ze geen moeder wilde worden.''

Afschuw
Verlinde liet maandag in RTL Boulevard weten geen greintje respect te hebben voor de manier waarop Hulscher haar huwelijk aan de bladen had verkocht en ook nog eens haar huwelijksreis gefinancierd had met de verkoop van de foto's. Ook sprak hij zijn afschuw uit over de manier waarop Mariska haar man via een persbericht liet weten dat ze van hem wilde scheiden. Ook haar perswoordvoerder, Bart Maussen, werd door Verlinde zwaar gehekeld.

Diezelfde Maussen noemt de belediging van Verlinde vandaag ''ongepast, ongehoord en beneden alle peil.'' Volgens hem is het ''erg kwetsend'' voor Hulscher dat ze als hoer op de landelijke beeldbuis is weggezet: ''Dadelijk ís ze voor Nederland de hoer.''

Witteman
Hulscher zal maandag te gast zijn bij de lancering van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. Daar zal ze ook haar boosheid over Verlinde laten blijken, maar over wat er tussen haar en Ary is gebeurd, daar zal zij met geen woord over reppen.

Albert Verlinde reageert laconiek op de aanklacht: ''Ik blijf bij mijn bewoordingen. Ik wens Mariska veel succes.'' Een opvallend detail is overigens dat Hulschers kortstondige echtgenoot Ary Schouwenaar regisseur is van RTL Boulevard. Hij regisseerde echter niet de aflevering waar Verlinde het H-woord liet vallen.
Tsja, dat zat eraan te komen.

Hier terug te zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41364579
Albert Verlinde
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 15:49:08 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41364827
beetje misbruik van het programma vind ik.
wat niet wegneemt dat ik die hulscher een walgelijk mens vind.
pi_41364965
Van Nu.nl
quote:
Uitspraken Verlinde vallen verkeerd

Uitgegeven: 31 augustus 2006 10:38
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2006 13:33

AMSTERDAM - Mariska Hulscher is boos op RTL-boulevard presentator Albert Verlinde, omdat hij haar maandag in zijn programma tot drie keer toe voor hoer heeft uitgemaakt. "Hulscher is daar heel erg boos over", zo laat haar woordvoerder Bart Maussen weten.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Dat Hulscher Albert Verlinde zou aanklagen omdat hij haar drie keer voor hoer heeft uitgemaakt, klopt volgens Mausser niet: "Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar dat ze daarvoor naar de rechter stapt is onjuist. Mariska weet precies wat haar mogelijkheden zijn, aangezien ze jurist is. "

Hoer

Maussen stelt wel dat het erg kwetsend is om zulke uitspraken op televisie te doen. "Dadelijk is Hulscher voor heel Nederland de hoer", zo zegt hij donderdag in het Algemeen Dagblad.

Ook voelt Maussen zich onheus behandeld door RTL Boulevard. Hij zou worden neergezet als iemand die zich in andermans leed als woordvoerder profileert.

Wendy van Dijk

In het showbizzprogramma werd gesteld dat Maussen onkies handelde in een persverklaring voor Mariska Hulscher en haar gewezen echtgenoot Ary Schouwenaar. Daarin zou hij in de derde regel hebben gezegd dat hij destijds ook woordvoerder was van Wendy van Dijk en Xander de Buisonjé ten tijde van de breuk in hun relatie. "Ik trad wel op voor hen, maar ik ga dat natuurlijk nooit in een persbericht voor een ander zetten. Dat zou ethisch zeer onjuist zijn", zegt Maussen.

Vervelend

Maussen zegt de redactie van RTL Boulevard te gaan bellen met het verzoek het beeld dat de presentatoren van hem schetsten, recht te zetten. "Ik vind het heel vervelend dat in dat programma zo'n beeld is neergezet, alsof ik over de lijken en problemen van BN'ers zou gaan." Mausser zegt het ook erg vervelend te vinden voor Wendy en Sander.

Verlinde noemde Hulscher maandagavond in zijn programma "een hoer die zich als een ster gedraagt." Begin deze maand kondigde Hulscher na twee maanden huwelijk haar scheiding aan. Verder deed Hulscher er het zwijgen toe. Verlinde noemde dat maandag belachelijk. "Ze is Julia Roberts niet. Vertel gewoon wat er aan de hand is. Iedereen ergert zich dood aan haar gedrag."

Reis

Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."

Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.

"Ary zou zijn kinderen slaan, hij zou een vermeende abortus niet kunnen accepteren, zij zou vreemdgegaan zijn. Allemaal lariekoek", aldus Maussen.

Reden

Hulscher snapt dat mensen dingen willen weten, maar in overleg met Schouwenaar heeft ze besloten dat ze niets naar buiten brengen over de scheiding. De presentatrice zal komende maandag te zien zijn in de uitzending van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. "Maar ook daar zal zij geen reden geven voor haar flitsscheiding", aldus Maussen.

Albert Verlinde laat in het AD weten bij zijn bewoordingen te blijven. "Ik wens Mariska veel succes".
Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.
Forza Juve!
pi_41365066
Die Witteman had zich ook wel wat anders voorgesteld van die talkshow denk ik. Je gaat toch niet zulke B-mensen als Mariska Hulsscher interviewen!?
pi_41365948
ow mag ik ff zeggen dat ik hiervan geniet!!! fout he??
pi_41367880
Nou gelijk heeft 'ie toch.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41372217
Kan 'm geen ongelijk geven. Ze trouwt met veel poeha. Verdient er veel geld mee en dumpt haar hubbie na 8 weken. Ik had het ook geroepen.
Bovendien moet ze niet zeiken: ze staat eindelijk weer eens in de belangstelling.
(Un)masking for the greater good.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 19:51:23 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_41372405
Heerlijk dit. Albert had groot gelijk. Vieze snol is het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41372473
laat je je dan even kennen he..
pi_41373405
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef Marty het volgende:
Van Nu.nl
[..]

Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.
Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!

Heeft ze toch nog haar eigen topic
  Trouwste user 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 20:26:30 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_41374072
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:52:01 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41375294
Tong.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41375351
Weetje wat vreemd is, als ik dit soort bercihten lees hoor ik in mijn hoofd automatisch die voice-over van RTL Boulevard erbij. Vet raar.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:04:02 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41375874
Wat krijgt die Mariska veel aandacht bij Boulevard..
Albert had wel gelijk hoor ! Zeker dat ze Ary naar amper twee maanden heeft verlaten..
Voor haar kinderen vind ik erg en voor Ary ook !
pi_41375954
En zo blijft miss Hulscher nog fijn onder alle aandachtt, mediahoer
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef XiChico het volgende:
Weetje wat vreemd is, als ik dit soort bercihten lees hoor ik in mijn hoofd automatisch die voice-over van RTL Boulevard erbij. Vet raar.
Ja, dat is echt vet raar
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41376020
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Natalie het volgende:
Kan 'm geen ongelijk geven. Ze trouwt met veel poeha. Verdient er veel geld mee en dumpt haar hubbie na 8 weken. Ik had het ook geroepen.
Bovendien moet ze niet zeiken: ze staat eindelijk weer eens in de belangstelling.
mee eens zijnde...

ze moet idd niet zeuren/janken/etc...

ze/het is echt te triest voor woorden...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:29:37 #18
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41378690
Eerste keer dat Verlinde eens gelijk heeft, word ie er nog op aangepakt ook!
Nee jij bent lekker. =X
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 01:09:52 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_41382985
Heerlijk toch ?

pi_41385174
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!
Daar stond ik destijds ook wel van te kijken.... ik vraag mij daardoor ook af, hoe vaak zij her en der daarvoor onder het bureau heeft moeten kruipen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 02:53:10 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_41385804
Onder de pui is genoeg

Beetje zoals Edgard bij de Sint.

pi_41386235
Dus lieve kijkbuiskindertjes, wat hebben we vandaag geleerd?

"De waarheid mag niet gezegd worden."
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_41386718
o_O
straks moet ie weer uit het raam klimmen om te ontsnappen
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:50:09 #24
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_41387592
quote:
Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."
Oh de huwelijksreis werd maar gedeeltelijk gesponsord...dat maakt het al een stuk minder belachelijk....
quote:
Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.
Mentale poblemen dankzij de pers, maar wel bij Pauw & Witteman in de eerste aflevering van hun tv-show gaan zitten hoezo publiciteitsgeil. Ben benieuwd waar ze het dan over gaat hebben, aangezien ze over de scheiding niks gaat vertellen....
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:20:04 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41388003
In alle eerlijkheid; wat verwacht ze dan?
Ze is een BN-er en verlaat na twee maanden haar kersverse echtgenoot. Natuurlijk gaat men erover praten. Natuurlijk heeft iedereen er een mening over. En ja, dan lig je als 'persoontje die je ega verlaat' onder vuur. Dat ligt echt in de lijn der verwachting.
Dat een Boulevard zich erin vast bijt, vind ik niet zo vreemd.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')