Robin van Persiequote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
Robin van Persie is vader geworden
Robin van Persie, spits van Arsenal en het Nederlands elftal, is vader geworden. Hij is de trotse vader van een zoon! De kleine van Persie kreeg de naam Shaqueel.
![]()
Hoe zou je de naam uitspreken..?
Vreemd, het staat nog nergens op internet. Dat van Villeneuve ook niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
Robin van Persie, spits van Arsenal en het Nederlands elftal, is vader geworden. Hij is de trotse vader van een zoon! De kleine van Persie kreeg de naam Shaqueel.
Sjakiel O'nielquote:Op donderdag 16 november 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
![]()
Hoe zou je de naam uitspreken..?
bronquote:Op donderdag 16 november 2006 20:11 schreef hardsilence het volgende:
Jacques Villeneuve vader geworden van een zoon
Jacques Villeneuve, voormalig wereldkampioen Formule 1, is vader geworden van een zoon. De 35-jarige Villeneuve trad na de Grand Prix van Monaco dit jaar al in het huwelijk. Nu heeft zijn vrouw Johanna het leven geschonken aan hun zoon Jules.
Mijn bronnen:quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef Molline het volgende:
Vreemd, het staat nog nergens op internet. Dat van Villeneuve ook niet.
Waar heb je die info vandaan hardsilence?
Het staat er inderdaad dat van Van Persie, maar is het betrouwbaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:52 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Mijn bronnen:
v. Persie bron
Villeneuve bron
Is Shaqueel ookal een meisjesnaam dan?quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Gisteren op shownieuws werd er gezegd dat Van Persie een dochter heeft gekregen met de naam Shaqueel...
En de dochter van Mona heet Chiara Arabella o.i.d.
Yep. Ik ken er ook een (al schrijf je die als de naam van de basketballer, zeg maar... ik noem haar nooit bij haar naamquote:Op zondag 19 november 2006 12:18 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Is Shaqueel ookal een meisjesnaam dan?![]()
Nou, dan zal het toch wel waar zijn! Gefeliciteerd dan maar!quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Gisteren op shownieuws werd er gezegd dat Van Persie een dochter heeft gekregen met de naam Shaqueel...
En de dochter van Mona heet Chiara Arabella o.i.d.
Een dochter? Eh, okee.quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef L-E-A het volgende:
Oh, melden de laatste berichten nu een dochter. Ik had het niet goed gelezen.quote:
Zoon.quote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Molline het volgende:
Oh, melden de laatste berichten nu een dochter. Ik had het niet goed gelezen.![]()
Maar wat is het nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |