Zoek es op donderdag bij googlequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
Wat is er dol en dwaas aan ??
De dol dwaze dagen van de Bijenkorf ofzo. Of gewoon een alliteratie, dat kan ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
Wat is er dol en dwaas aan ??
alleen jammer van johnny de Molquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug uit de bioscoop.
Zwartboek is een, voor Nederlandse begrippen, zeer goede film met prima acteerprestaties.
Koffie?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Nondeju kutnacht gehad: de oudste mascotte wilde om een of andere reden niet slapen en heeft echt de hele nacht liggen spoken.
Ben doodop...
Carmenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Nondeju kutnacht gehad: de oudste mascotte wilde om een of andere reden niet slapen en heeft echt de hele nacht liggen spoken.
Ben doodop...
UIteraardquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bossie. ik mag toch Bossie zeggen ?
matig....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben doodop...
Luie hondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
CarmenDeed ze Casper het spookje na?
Ik ben ook doodop, heb geeneens een mascotte - ga zo maar even terug in het mandje denk ik. Boekies lezen
Gisteren was het dierendagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan altijd nog met je poes in de Playboy
quote:
Ja zeker!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Diek ?
Bosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Diek ?
Nou in mijn familie is een verhoogde kans op een hoog Cholesterol namelijk.. en bij de RAI waren ze gratis aan het prikken dus ik dacht... laat ik dat meteen maar doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:17 schreef Blumchen het volgende:
Hoi vanaf school
waarom moest je dat laten prikken Sientje?
Oei oei, dat is niet zo best.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja zeker!
Net een college gehad met daarin een spel om zo'n hoog mogelijke winst te halen en wij deden toch wel iets verkeerd.... we eindigden diep in het rood
en met jou?
Ja, het minder werken is (helaas) weer begonnen. Dus dat ik niet meer iedere dag sta ingepland. Maar misschien is het alleen deze week en werk ik de komende weken weer gewoon iedere dag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Boswat doe jij hier?? vrij?
Aah oke.. Ik wil dat ook wel eens laten doen.. is het gewoon een klein prikje? Of moest je een heel buisje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou in mijn familie is een verhoogde kans op een hoog Cholesterol namelijk.. en bij de RAI waren ze gratis aan het prikken dus ik dacht... laat ik dat meteen maar doen
Ik zeker een tijdje geleden.. Maar ik ben weer helemaal terugquote:Welkom terug trouwens bloemtijdje geleden al weer
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Tof Bloem. Clau blij, was je aan het missen![]()
Hoe is het in jullie huis??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Tof Bloem. Clau blij, was je aan het missen![]()
hehe gelukkig een klein prikje, ik ben al niet zo'n held met dat soort dingenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Aah oke.. Ik wil dat ook wel eens laten doen.. is het gewoon een klein prikje? Of moest je een heel buisje?
[..]
Ik zeker een tijdje geleden.. Maar ik ben weer helemaal terugHeb weer lekker veel tijd!
![]()
Ik ben daar ook geen held in, daarom wilde ik het ook even wetenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe gelukkig een klein prikje, ik ben al niet zo'n held met dat soort dingen
En gezellig dat je weer vaker komtkom je ook naar de meeting?
En dat wist ik dan stiekem ook al een tijdjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |