quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
SMS danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Klik Telefoonnummer wil ik je wel sms-en en als Mr. Kawa het niet heeft kan ik wel gaan zoeken.
Nog even en de prelifecrisis is een feitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:47 schreef MouseOver het volgende:
Allemaal woelige perioden in je leven. Net als
[..]
Dat is dan toch wel de eerste nietwaar?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is al eerder.![]()
[[url=http://www.geocities.com/sarahmuppy/sarahlief.JPG]afbeelding][/url]
^--. even op de foto klikken.
Lekkerrr ding voor Kartjuh.. jong enzo.![]()
Er is toch wel een anale fasequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Huilbabies
omg. Is er ook nog een opstandige embryonale fase?
wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, ik bedenk me net ineens.. door een 450 te kopen sta ik natuurlijk wel gelijk prominent vooraan in het honda rijtje
Voeg me toe, voeg me toe
Wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, ik bedenk me net ineens.. door een 450 te kopen sta ik natuurlijk wel gelijk prominent vooraan in het honda rijtje
Voeg me toe, voeg me toe
Zie deze film. The Butterfly Effectquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en de prelifecrisis is een feit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.quote:
Een groot bewaard geheim.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Voeg me toe, voeg me toe![]()
![]()
Wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef MouseOver het volgende:
Oh, ik scroll net pas naar onder.. er is ook nog een "lessers" lijstje![]()
![]()
Je kan het in de OP zelf aanpassen. Als je wil dat ik het doe, dan steek je 2 vingers in de lucht en doe met me mee: "Wat kan ik doennnnnnn..."
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend, je begint trouwens weerGEEEEN SPOILERS
Idd, wies da olmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
![]()
Er wilde iemand mijn Alp overnemen
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Echt serieus, jij hebt ze ook niet allemaal op een rij hehquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
Je kan het in de OP zelf aanpassen. Als je wil dat ik het doe, dan steek je 2 vingers in de lucht en doe met me mee: "Wat kan ik doennnnnnn..."
![]()
Een simpele ziel extra is altijd goed voor het fok niveau
![]()
![]()
![]()
Laat me raden, hij heet pepijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef stinkie het volgende:
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden
Ja, wat zoek je dan? Je ER is al helemaal af met pr0n wave discs enz...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft die kawa gast ook assecoires op voorraad enzo?![]()
Jammer dat er geen foto is gemaakt op de MM, je reed op de verkeerde positie![]()
![]()
Nee, de vader van mijn buren rijd ook motor een of ander uit de kluiten gewassen toerchopperachtig iets met trekhaak enzo.quote:
Vroeg wat ik ervoor wilde hebben
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
5500 euro vragenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, de vader van mijn buren rijd ook motor een of ander uit de kluiten gewassen toerchopperachtig iets met trekhaak enzo.
Vroeg wat ik ervoor wilde hebbenEn gast met een trekhaak op zijn motor heeft vast geen enkel idee
Als de prijs juist is....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef stinkie het volgende:
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden![]()
![]()
Nee, das die voor kansloze vrouwtjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Anale fase rond de peutertijd ...![]()
![]()
Simpel it is, denken deed ik vroegahquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Echt serieus, jij hebt ze ook niet allemaal op een rij hehEen simpele ziel extra is altijd goed voor het fok niveau
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik stoppen of vluchten voor de pliesie![]()
![]()
In ieder geval wat leukere/betere spiegelsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, wat zoek je dan? Je ER is al helemaal af met pr0n wave discs enz...![]()
Kan ze wel bij de dealer bestellen in de buurt, maar dan moet ik ze ook echt nemen zonder ze op de motor gezien te hebbenweet niet of dat gebruikelijk is, maar imo beetje vreemd...
Mijn versie vind ik persoonlijk leuker: Ik was gewoon te snelquote:Jammer dat er geen foto is gemaakt op de MM, je reed op de verkeerde positie![]()
![]()
![]()
Nu echt weg...![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.
quote:quote:![]()
![]()
Denkah is inderdaad ook iets wat ik liever niet doe. Simpel for Presidentquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Simpel it is, denken deed ik vroegah![]()
Zal ik stoppen of vluchten voor de pliesie![]()
Wie is dat danquote:
Ja, da's klotequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In ieder geval wat leukere/betere spiegels
Kan ze wel bij de dealer bestellen in de buurt, maar dan moet ik ze ook echt nemen zonder ze op de motor gezien te hebbenweet niet of dat gebruikelijk is, maar imo beetje vreemd...
* Rib-i denkt terug aan Makster met zijn spiegels![]()
De ene keer mag je ze proberen maar vaak moet je ze eerst kopenGewoon wat zaken afrijden zou ik zeggen, als het weer wat beter wordt.
![]()
Niks over mijn spiegels heh, morgen mogen we weer gaan afzeiken. Vandaag ben ik geflest door de fok crew, dissen naar morgen aubquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, da's klote
* Rib-i denkt terug aan Makster met zijn spiegels![]()
De ene keer mag je ze proberen maar vaak moet je ze eerst kopenGewoon wat zaken afrijden zou ik zeggen, als het weer wat beter wordt.
Wel een beetje jammer dat je bij 6 chicks alleen die film kijkt om stoer te doen dat je de film begrijptquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zie deze film. The Butterfly Effect
Heb hem binnen dit jaar al 6 keer *gekeken.![]()
Maar wel lijpe films![]()
![]()
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]
Vampire Romance O+![]()
Best johquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincodequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincode![]()
Nee, niet waar je bent niet lelijk... en je bent niet roodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Best joh![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.![]()
![]()
![]()
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincode![]()
![]()
Of omdat je ons niet bij kunt houden en daarom liever met de Bollen gaat rijden![]()
![]()
![]()
En hebbie tieten, ook niet onbelangrijk dacht ik zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn
Of omdat je ons niet bij kunt houden en daarom liever met de Bollen gaat rijden![]()
![]()
Hij heeft een fotoboek met 6 tietenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
En hebbie tieten, ook niet onbelangrijk dacht ik zo![]()
![]()
![]()
Er is geeneen lesser geblevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3in1g BrEez4H gespr0ken![]()
![]()
Aarrgghhhh gadverdammuh een gastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft een fotoboek met 6 tieten![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmmm.. blijkbaar doet het nog pijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
Niks over mijn spiegels heh, morgen mogen we weer gaan afzeiken. Vandaag ben ik geflest door de fok crew, dissen naar morgen aub![]()
Was het ècht hard al die crew leden, of deden ze een beetje zacht voor je?
De eerste keer had ik hem idd pas tegen het einde door.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Wel een beetje jammer dat je bij 6 chicks alleen die film kijkt om stoer te doen dat je de film begrijpt
Maar wel lijpe films![]()
Bij de tweede en derde vond ik hem gewoon leuk.![]()
Bij vijf en zes was het een karaktertest, en werden ze nauwlettend in de gaten gehouden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag volgens de voorschriften voorstellen, foto, bouwjaar, etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]Eerste auditie gezakt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
Er is geeneen lesser gebleven![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3ein1g BrEez4H gespr0ken [afbeelding]![]()
Ik wil nog even terugkomen op die Transalp.. werkelijk niet 1 onderdeel kan ik daar van gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
We spreken te veel w1gger denks, shizzle my fow tantoe negertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is geeneen lesser gebleven![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3in1g BrEez4H gespr0ken [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste keer had ik hem idd pas tegen het einde door.![]()
Bij de tweede en derde vond ik hem gewoon leuk.![]()
Bij vijf en zes was het een karaktertest, en werden ze nauwlettend in de gaten gehouden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Best joh![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn
![]()
![]()
Etc.![]()
![]()
Deze Kawa-fan is ook aan het lessen
zaterdag de 2e lesHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Succes, ik zal aan je denken in de Audi-Squote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is out, morgen een gesprek de zoveelste![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Dan besteed ik de Hugenholtz aan jouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Catch22- het volgende:
Deze Kawa-fan is ook aan het lessen
zaterdag de 2e les![]()
![]()
![]()
Benzine in de tank misschienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog even terugkomen op die Transalp.. werkelijk niet 1 onderdeel kan ik daar van gebruiken.![]()
![]()
Sero bo smoel swaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We spreken te veel w1gger denks, shizzle my fow tantoe negert [afbeelding]
Goddamn, das spockquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft iggg goede contacten die we kunnen gebruiken.![]()
[afbeelding]
En hij's spiritueel.![]()
[afbeelding]![]()
Beem me up scotty boy
Good luckquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetjequote:
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje
welterusten allemaalVampire Romance O+![]()
Nog even recaputileren, or something...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm.. blijkbaar doet het nog pijn.
Was het ècht hard al die crew leden, of deden ze een beetje zacht voor je?![]()
Ik voel me echt genaaid ja, probeer ik is ene keer eerlijk aan geld te komen word ik achteraf nog gedissed door een fucking newbie posende kut moderator die sinds 2004 de man denkt te zijn. En komt die pisvlek ook nog is ff in het Motor topix MIJ de les lezenRol terug in je digitale kooi fucker
![]()
Als we dan toch over criminele activiteiten en fok hebben -> Als ik geen omgebouwde console mag verkopen waarom mag die stink R@B dan nog steeds posten op de frontpage
aaahhhhh lucht op
Hier moet je serieus je voordeel mee doen gek. Ik zit te denken aan Trekkie meeting, foto sessies, series en eeuwige roem. Ik ga je managenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetje
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje
welterusten allemaal
Zorg je dan dat ik rijk en beroemd wordt, en later net zo'n mooie motor als die van jou kan kopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier moet je serieus je voordeel mee doen gek. Ik zit te denken aan Trekkie meeting, foto sessies, series en eeuwige roem. Ik ga je managen![]()
of ging het nu over m'n zusje
Vampire Romance O+![]()
Ikke ook - 9 uur in weertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook platOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog even recaputileren, or something...
Ik voel me echt genaaid ja, probeer ik is ene keer eerlijk aan geld te komen word ik achteraf nog gedissed door een fucking newbie posende kut moderator die sinds 2004 de man denkt te zijn. En komt die pisvlek ook nog is ff in het Motor topix MIJ de les lezenRol terug in je digitale kooi fucker
![]()
Als we dan toch over criminele activiteiten en fok hebben -> Als ik geen omgebouwde console mag verkopen waarom mag die stink R@B dan nog steeds posten op de frontpage
aaahhhhh lucht op![]()
![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!![]()
![]()
Tuurlijk, samen gaan we naar de TOPquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zorg je dan dat ik rijk en beroemd wordt, en later net zo'n mooie motor als die van jou kan kopen?![]()
of ging het nu over m'n zusje![]()
![]()
Groupie trekkies voor het uitzoeken, mega veel benjamins op je account. Platinum Visa Card en witte sneakers. Wij gaan het groot maken![]()
![]()
En je zusje mag ook genieten, tuurlijk, samen sterkpost is een piccie
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!
Hoe dan ook, Markster heeft z'n hart gelucht en kan weer lekker slapen. Stel je voor dat hij daar de hele nacht over had moeten liggen woelen.. vreselijk *rilt*Vampire Romance O+![]()
Waarschijnlijk heeft hij nog niet goed nagedacht over zijn tanden, dat is zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!![]()
zie alleen net dat hij sinds 2000 geregistreerd is, maar dat doen allem moderators, van die info vervalsen om respect te krijgen
Idd, ik ga mijn rust zeker vindenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Markster heeft z'n hart gelucht en kan weer lekker slapen. Stel je voor dat hij daar de hele nacht over had moeten liggen woelen.. vreselijk *rilt*
Waarom.. dat is een lichtvoetige bocht... Rib-i is meer type Tarzan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef worldpimber het volgende:
Succes, ik zal aan je denken in de Audi-S![]()
Bijna Ownded.. maar dat noem ik software.quote:Hardware is what counts.
![]()
Middelmatige voorvork, te grote wielen, gezapig motorblok, niet universeel zadel, geen spannende tank, verroest stuur, verweerde voetsteunen. Zonde dat het ding ooit geproduceerd is.
Ik doe het goed bij 40+quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje, maar een moeder dochter combo is waar ik de laatste tijd ook vaak tegen aan loop.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef MouseOver het volgende:
MarksterEen veelgemaakte fout door nieuwelingen, ik hoop dat ie je het vergeeft...
![]()
(been there done that, got some loose teeth)
Trouwens, morgen updateje van jou dan maar... zoals eerder gezegd. Paar vette pics van je motor, bouwjaar, verhaaltje, nog meer pics van je zusje idd en status van rijbewijs halen en je gewenste rijstijlDaarna bepalen we of je in de groep opgenomen wordt. (Let op! De "groep" staat niet gelijk aan FokMC, er is meer!!
)
![]()
![]()
Je weet waar devoor staat he
?
![]()
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom.. dat is een lichtvoetige bocht... Rib-i is meer type Tarzan.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er voor het gemak maar overheen gelezen, ooit spreek ik hem er op aan en eis ik een MAc koffiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Een veelgemaakte fout door nieuwelingen, ik hoop dat ie je het vergeeft...
![]()
(been there done that, got some loose teeth)
Trouwens, morgen updateje van jou dan maar... zoals eerder gezegd. Paar vette pics van je motor, bouwjaar, verhaaltje, nog meer pics van je zusje idd en status van rijbewijs halen en je gewenste rijstijlDaarna bepalen we of je in de groep opgenomen wordt. (Let op! De "groep" staat niet gelijk aan FokMC, er is meer!!
)
![]()
![]()
Je weet waar devoor staat he
?
![]()
Nu ga ik ook neer, morgen naar Zeist![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.![]()
![]()
mzzl
Niets menselijk is u vreemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.![]()
![]()
![]()
![]()
aha, dus met m'n gs'je kom ik gewoon jou kant op... heb je ook al eens over remmen enzo gehoord, dus fixen we dat dan ook gewoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Sleutelen is tov, rijden is toffer. Rijden op een zelf in elkaar gesleutelde fiets is het tofst![]()
![]()
![]()
Vandaag keerringen van de veerpoten van een bandit vervangen. Gast had een motor gekocht van een particulier met 1 lekke poot. Grote WP stickers erop, hij durfde best te zeggen dat je het verschil voelde blablabal.
Trekken we de veerpoot open, zitten er gewoon standaard veren in![]()
Alleen de sticker was van WP
zijn wel hoogquote:
met linkje naar nieuw topicquote:![]()
alvast succesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zusje ??? hoe oud, misschien kunnen we ruilenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetje
welterusten allemaaljij dan ook succesquote:![]()
![]()
Hmmm. wel erg veel Rib-i gequote.quote:
Ik ga bijna denken dat je iets van hem wilt.![]()
Vanavond gemaild....
- 8 meldingen dat potentiele FZ750 inruilers geen budget hadden.
- 2 meldingen van intresse van FZ750 eigenaren.
- 1 melding van intresse van een GPX eigenaar.
Enkele mailtjes gingen over en weer... druk, druk, druk.![]()
Was ook nog een noob tussen, die vroeg het bouwjaar (link MF al lang gehad) , en vond hem daarna te nieuw. Net alsof de TL1000R ook voor 1998 gemaakt is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm. wel erg veel Rib-i gequote.
Ik ga bijna denken dat je iets van hem wilt.![]()
ikke
damn, make up your mind... straks zit je met 4 motoren ofzoquote:Vanavond gemaild....
- 8 meldingen dat potentiele FZ750 inruilers geen budget hadden.
- 2 meldingen van intresse van FZ750 eigenaren.
- 1 melding van intresse van een GPX eigenaar.
Enkele mailtjes gingen over en weer... druk, druk, druk.![]()
Was ook nog een noob tussen, die vroeg het bouwjaar (link MF al lang gehad) , en vond hem daarna te nieuw. Net alsof de TL1000R ook voor 1998 gemaakt is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom jou niet quoten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, uh, mij niet quoten hoor, ik dacht dat je al maffen was.![]()
Even een toasti pakken.
ik zal het wel ff zeggen als ik ga maffenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, uh, mij niet quoten hoor, ik dacht dat je al maffen was.![]()
Even een toasti pakken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:29 schreef Roderick2085 het volgende:
zusje ??? hoe oud, misschien kunnen we ruilen![]()
Pepijn, tot morgen![]()
![]()
![]()
I made UP my mind loud & clear.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Roderick2085 het volgende:
damn, make up your mind... straks zit je met 4 motoren ofzo![]()
![]()
XJ550 brikken project.
- aangekocht een Aprilia AF1 als donor voor onderdelen.
TL1000R
- ter inruil aangeboden aan FZ750 of GPX600/750R eigenaren.
- uiteraard na het schuiven van een forse bijbetaling.![]()
Dus ik weet niet wat voor studie jij doet om op 4 motoren te komen?
100% droog graag.quote:![]()
En misschien slaap ik wel weer tot 11.30 uit.
![]()
![]()
kan er zelfs nog 5 van maken dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I made UP my mind loud & clear.![]()
XJ550 brikken project.
- aangekocht een Aprilia AF1 als donor voor onderdelen.
TL1000R
- ter inruil aangeboden aan FZ750 of GPX600/750R eigenaren.
- uiteraard na het schuiven van een forse bijbetaling.![]()
Dus ik weet niet wat voor studie jij doet om op 4 motoren te komen?![]()
ging meer om het idee dan om het aantalmaar waarom 2 motoren als je zegt dat je zo weinig rijd?
nu ga ik maffen![]()
![]()
![]()
- De XJ kwam als bij een verrassing... stepped into it.. de prijs.. en toen ging het vanzelf groeien..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef Roderick2085 het volgende:
ging meer om het idee dan om het aantalmaar waarom 2 motoren als je zegt dat je zo weinig rijd?
Ineens reizen de gedachten omhoog van het verbouwen en ben ik niet meer te stoppen.
Qua sleutelen kan ik niet blijven olie verversen... gebeurt is gebeurt.![]()
![]()
- De FZ750 heb ik al langer in het oog..
Economisch verantwoord alternatief met voldoende sportieve eigenschappen om de eigenaar sporadisch tevreden te stellen.Ik rij inderdaad toch niet meer dan 2.000 kilometer per jaar.
En met 2-3 circuitdagjes kan dat ding ook wel aardig meekomen.![]()
![]()
Dat Rietvaerder topic gaat zonder fokkers net zo lekker door.
quote:Op donderdag 05 oktober 2006 00:05 schreef BGL Racing het volgende:
[...]
Blijf je nu confabulerenIk heb geen vriendjes
Maar zeg, doe nu 's je levensverhaal uit de doeken, ik ben écht benieuwd wat iemand aanzet tot het doen van zulke rare dingen. En dat meen ik echt, daar ben ik benieuwd naar. Je bent gewoon een échte mafketel zegmaar, zoals je ze ook in films ziet :} Iemand die z'n eigen leven verzint, waarvoor de virtuele wereld natuurlijk helemaal geschikt isMaar... je wordt tóch gepakt, net zoals ze in de films altijd de 'bay-guys' pakken
En je hebt vast óók de moooooiste vriendin van de wereldPlaatjes posten dus!! We zullen het echt geloven! Dat beloof ik je.
Nou, ik ben benieuwd naar je antwoord.![]()
Morgen toch maar naar het circuit
Weer of geen weer, ik zal met mijn stalen ros ten strijde trekken
Nu maar hopen dat ik me ter plekke kan inschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog steeds geen mod die even meedoet, zou er achter de schermen een topic lopen betreffende deze zaak? Riet houdt z'n poot wel stijf iigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
Dat Rietvaerder topic gaat zonder fokkers net zo lekker door.
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef hicham het volgende:
En nog steeds geen mod die even meedoet,Idd...... zal ik even aan Spider vragen..
.. niet dat ze hem moet bannen, maar of ze het gezien heeft? Had al een mailtje over iets anders van haar.
En iedereen heeft hem door.quote:Riet houdt z'n poot wel stijf iig![]()
Veel plezier morgen straks, het is nu een beetje laat, jammer wel.![]()
![]()
![]()
Speaking of the devil... hij's zojuist gesloten door duderuudquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd...... zal ik even aan Spider vragen..
.. niet dat ze hem moet bannen, maar of ze het gezien heeft? Had al een mailtje over iets anders van haar.![]()
Volgende megameet gaat hij tanden rapen, dat zal 'm leren zomaar een topic te sluiten![]()
Mzzltov![]()
![]()
![]()
We willen net vertrekken, gaat het gigantisch regenen + onweren
Jammer dat ik geen regenoverall heb ... nog ff afwachten en anders maar op drogen in de paddocks![]()
![]()
wat is nou het kenteken van dt ding ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Voeg me toe, voeg me toe![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is nou het kenteken van dt ding ?![]()
Vampire Romance O+![]()
mag ik met jullie buitenspelen als k een mooie rode diversion koop?
Fragile like a rose on the snow...![]()
Ze zijn populair de laatste tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:16 schreef Knuffelslet het volgende:
Pics!Vampire Romance O+![]()
:^quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze zijn populair de laatste tijd
Pics!![]()
![]()
*bemoedigende aai over je bol*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Wat een kudtdag ..
En hoog tijd voor een nieuwe baan ..Vampire Romance O+![]()
mail van mn moeder, nadat ik haar die link van die div heb gestuurd:quote:quote:Gaaf, maar ga nu eerst maar werken en zet dat ding even uit je hoofd,
volgens mij denk je nergens anders aan heb ik het vermoeden. Geloof me,
komt allemaal goed, over korte tijd rijd jij echt wel op zo'n vroem
vroem......
gaan vanavond brainstormen, gaat lukken!
hardwerkende mamsje![]()
div:
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=23431249&cat=motorenenscooters/motorenyamaha&msg=35Fragile like a rose on the snow...![]()
Mooi ding. Divjes doen het ook goed in het roodquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:17 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
mail van mn moeder, nadat ik haar die link van die div heb gestuurd:
[..]![]()
div:
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=23431249&cat=motorenenscooters/motorenyamaha&msg=35
Toffe moeder heb je trouwens, de mijne reageerde net een tikje anders op m'n aankoop
edit: ik heb dus ook naar zo'n div gekeken, en een van de aandachtspunten die ik bij die vroege modellen tegengekomen was is dat de eerste versies door vacuum hun benzine aanzuigen. Dat werkte niet helemaal lekker en daar is later een modificatie op doorgevoerd, ook op de bestaande motoren. Er zouden nog wat exemplaren zonder die electrische pomp rondrijden en dat zorgt geregeld voor startproblemen. Ik weet niet hoe je het verschil herkent maar misschien kun je dat even uitzoeken voor je gaat kijken. Ombouw naar zo'n nieuwe pomp schijnt wat betreft materiaal nog steeds gratis te zijn bij de yamaha dealer. Wel betaal je ca. 100-150 euro arbeidskosten.Vampire Romance O+![]()
Stralend weertje, blijft alleen vast niet zo, wil naar Zandvoort rijden......... zo eerst maar even hardlopen.
Binnenspelen, buitenspelen, je zegt het maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:16 schreef Knuffelslet het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:17 schreef Knuffelslet het volgende:
mail van mn moeder, nadat ik haar die link van die div heb gestuurd:![]()
![]()
Divje ziet er inderdaad netjes uit, kilometerstand is normaal gesproken geen enkel probleem bij dat ding.![]()
En ze behoren kogelvrij te zijn qua motorblok, en hebben weinig onderhoud nodig
, maar zijn niet
voorzien van flitsende rijeigenschappen.
![]()
Hoort deze motor dus eigenlijk wel bij jou.![]()
40 minuten
![]()
![]()
![]()
moggeh
zo, dat viel mee he... 10,5 uurquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan kan ik dus 24 uur wachten totdat je weer on-line komt.![]()
mooie uitvinding he, internet op schoolquote:""Uw e-mail is verzonden.""quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:17 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
mail van mn moeder, nadat ik haar die link van die div heb gestuurd:
[..]![]()
div:
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=23431249&cat=motorenenscooters/motorenyamaha&msg=35
wel leuk dingmaken een mooier geluid als een gs'je
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
Stralend weertje, blijft alleen vast niet zo, wil naar Zandvoort rijden......... zo eerst maar even hardlopen.
[..]
Hoort deze motor dus eigenlijk wel bij jou.![]()
flitsend is ook duurder
en die Fazer600 komt er wel, ooi
![]()
maar eerst ff lekker crossen op zoiets.
Ga in mei/juni twee weken naar Schotlanddus wil iig voor die vakantie een fijne tourfiets
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:35 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, dat viel mee he... 10,5 uur
mooie uitvinding he, internet op schoolDaar betaal ik geen belastingen voor. Werken zal je.
Open deur.
Dat'ut regent.....quote:
Hier zie ik ook alleen maar zwart op nummer 1.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:46 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Het is er iig droog
Pitcam 2 is trouwens stuk...
Klopt, en de Divzeg het nog maar 1 keeris bijna zeker een risicoloze aankoop, mits hij altijld op tijd de beurtjes heeft gehad en normaal is bereden. ...en natuurlijk ook niet op maandagmorgen in elkaar is gezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:01 schreef Knuffelslet het volgende:flitsend is ook duurder
en die Fazer600 komt er wel, ooi
![]()
maar eerst ff lekker crossen op zoiets.
![]()
Wat vind je trouwens van deze verbouwde Honda Hawk 650?
Heb je gelijk al een V-twin te pakken.![]()
En uit die uitlaatjes komen vette klappen, dat weet ik zeker.
Gaafquote:Ga in mei/juni twee weken naar Schotlanddus wil iig voor die vakantie een fijne tourfiets
, en daar kan je ook uitstekend sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
Hier zie ik ook alleen maar zwart op nummer 1.![]()
(als je IE gebruikt)
als je FF gebruikt de IE-tap plugin gebruiken, of natuurlijk IE aan slingeren
Best wel stoere Hawk trouwens![]()
![]()
De verkoper schijnt alle onderhoudspapieren nog te hebben, altijd bij dealer onderhouden naar het schijnt, rekeningen ook nog beschikbaar, dus het LIJKT een goede keus
Nuttige post.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:28 schreef MouseOver het volgende:
Ombouw naar zo'n nieuwe pomp schijnt wat betreft materiaal nog steeds gratis te zijn bij de yamaha dealer. Wel betaal je ca. 100-150 euro arbeidskosten.![]()
Een brandstofpomp zit bij de Div, net als bij mijn NTV-650 destijds, vast heel bereikbaar.
Dit in tegenstelling tot sommige auto's.
(koste bij mijn Ford Focus in 2002 ¤ 2.550,00 om die te vervangen![]()
)
Maar zoals je al (jn wat breder perspectief) zegt loopt hij ook prima zonder, alleen is mèt brandstofpomp voor het starten wat betrouwbaarder. Montage lijkt mij een klusje van een kwartier.
Dus voor dat bedrag niet bij de dealer doen.Of een meer servicegerichte dealer zoeken.
![]()
![]()
Die plugin is geheimtaal voor mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Vreemd(als je IE gebruikt)
als je FF gebruikt de IE-tap plugin gebruiken, of natuurlijk IE aan slingerenKen wel plugins voor Photoshop.
Maja, ze heeft haar liefde al vergeven.quote:Best wel stoere Hawk trouwens![]()
![]()
Als je vol vermogen mag rijden, goedkoop en naked wil, ging ik toch op zoek naar een FZR600 streetfighter.![]()
Prestaties gaan -vanaf nu kopen tot volgend jaar Schotland- nog niet vervelen.![]()
![]()
Even ten overvloedde...... dit is ook geen geld.quote:
quote:Yamaha FZR600 36000mls bj:1992
Leuke motor!
Hij staat er maar in de schuur,deze zomer weinig mee gereden.
Heb dringend geld nodig
Prijs 1.100 euro, geen biedingen onder de 1000 euro!![]()
IE-tab voor FF.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die plugin is geheimtaal voor mij.Ken wel plugins voor Photoshop.
![]()
[..]
Maja, ze heeft haar liefde al vergeven.![]()
Als je vol vermogen mag rijden, goedkoop en naked wil, ging ik toch op zoek naar een FZR600 streetfighter.![]()
Prestaties gaan -vanaf nu kopen tot volgend jaar Schotland- nog niet vervelen.![]()
Na herstarten van FF staat er rechtsonderin een FF logotje. als je hier op klikt zal hij switchen naar een IE-tab en viseversa. Of gebruik je geen Firefox
Welke photoshop plug ins?![]()
![]()
Vast familie van -XX-quote:
Voor 800 euro meer heb je iets originelers.. en rood.... getint...
Helaas wordt helemaal rood een R6.![]()
![]()
Ik gebruik meestal gewoon I.E.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
IE-tab voor FF.
Na herstarten van FF staat er rechtsonderin een FF logotje. als je hier op klikt zal hij switchen naar een IE-tab en viseversa. Of gebruik je geen FirefoxDe default webbrowser is Firefox, voor links dus....... maar had nu al I.E. gebruikt.
De honderden die ik de afgelopen jaren gedownload had, maar nooit gebruikte.quote:Welke photoshop plug ins?
Was uit luiheid vooral gek op vrijstaand maken van onderwerpen.. maar niets gaat boven het handje.![]()
![]()
Compromis vrouwenkleurtje... stoer èn vrouwlijk.quote:
Jammer van het kuipdeel...... en 400 cc.quote:yamaha fzr 600
bouwjaar 1994
kilometerstand 39000
speciaals laser uitlaat top soundje
dynojet systeem compleet met luchtfilter
technische staat uitstekend tot zeer
onderhouds boekje aanwezig
elke keuring toegestaan
achter band aan vervanging toe
de staat is goed niet met de prijs te vergelijken maar hij moet weg.
1.800 euro vraagprijs.
Is -denk ik-
namelijk bijzonder mooi gespoten.
quote:Fzr 400rr bj. 1992
km: 27.000
kleur: zwart
verkeert in goede staat van onderhoud
mist linker zijkuipdeel
Prijs:
¤ 875,00
quote:Te Koop
FZR 600 R Genesis van 1990
18500 mls (+/- 28000km)
Zwart grijs groen/rood
(groene bestikkering is te verwijderen waardoor de striping weer orgineel rood is)
Technisch prima
Optisch in orde, paar krasjes hier en daar
Sport uitlaat (mooi geluid!)
Nieuw:
- Koppelingsplaten
- Koppelingskabel
- Wiellagers achter
- Olie
- Oliefilter
- Ketting en Tandwielen
- Banden Conti Sport Attack 50Km oud
(zeer sportieve band voor openbare weg of evt dagje circuit!)
Motor is voorzien van een iets bredere gepolijste achterbrug met een 17" 4,5 J velg!
Bandenmaat achter 160/60/17 voor 120/70/17. Orgineel is het achterwiel 18", hierdoor was de bandenkeus erg beperkt!Door dit achterwiel en de gemonteerde tailriser ziet de motor en net wat sportiever uit.Zie foto's
Orginele onderdelen zijn allemaal aanwezig o.a.
Achterbrug incl. remklauw ed
Achterwiel (grijs)
Voorwiel (grijs)
Ketting en voor/achter tandwiel (ook nieuw)
Banden Metzeler Me Z 1/3
Uitlaat
en nog wat klein spul.
Ruil / inruil Offroad (KTM 4 takt) of kleine auto (swift , charade) bespeekbaar.
Voor meer info graag even bellen.![]()
Wat ik eerder al zei: Vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon I.E.De default webbrowser is Firefox, voor links dus....... maar had nu al I.E. gebruikt.
![]()
[..]
Niet dat ik een photoshopguru ben, maar ik had er ooit ook wel es wat. Vette Shitquote:De honderden die ik de afgelopen jaren gedownload had, maar nooit gebruikte.
Was uit luiheid vooral gek op vrijstaand maken van onderwerpen.. maar niets gaat boven het handje.![]()
totdat ik me bedacht waarvoor ik ze gebruikte
nix
![]()
Net als die vaag uit het koppie Andromedia filters voor speciale effecten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet dat ik een photoshopguru ben, maar ik had er ooit ook wel es wat. Vette Shittotdat ik me bedacht waarvoor ik ze gebruikte
nix
Ik was meer aan het verzamelen dan aan het gebruiken.. net als computergames vroeger.
Had 300 spellen voor de ZX-81.. speelde ze maar 1 of 2 keer.![]()
En eindelijk hadden ze final knock out in het lab op mijn werk, wat een teleurtstelling was dat...
Moet je nog heel precies selecteren.![]()
![]()
Mijn koekjes zijn op.. regel het ff.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie fietsjes die je hebt gepost Worldbeater. Zo'n Fazer is ook wel tof of een SV helaas wel duurder![]()
dat is niet zo gek ja....... nieuwer en duurder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
Mooie fietsjes die je hebt gepost Worldbeater. Zo'n Fazer is ook wel tof of een SV helaas wel duurder![]()
FZ6, de allernieuwste vind ik wel wat......
.... staan 4 carburateurs voor 75 ero op Marktplaats met bijna nul kilomete .. voor de hypermoderne FZ...
...zouden die ook op een old skool XJ550 passen.![]()
![]()
Fok it, 3 dagen e-mail storing Chello.
quote:hallo, als de motor er nog is wil ik hem van je overnemen ik kom zelf uit rotterdam dus ik kan direct komen kijken reageer aub zo snel mogelijk want ik weet niet of ie er nog is en anders kom ik wat anders tegen en moet ik ook snel reageren.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn koekjes zijn op.. regel het ff.![]()
sorry....
Er zat net een kudde lekkere wijven in het lokaal(er is hier sinds kort een opleiding textiel) Maar wat zijn ze ongelofelijk technisch
Staat een apple (emac) starend naar beeldscherm, knopjes drukkend.... hoe moet ie aan![]()
Ik denk: DOH!![]()
Ik zeg: Ik zet em wel even voor je aan
Zij: hij doet niks....![]()
Ik: ja, hij is nog aan het opstarten. (waar het geval overigens assosiaal lang mee bezig is).
Ander lekker mokkel(verder op): Er zit niet eens zo'n kast bij. Zit alles in t beeldscherm
Ik : zuchthoera voor uiterlijke compensatie.
Ander lekker mokkel(verder op): O kijk hier heb je stoplichtjes in plaats van die dingetjes rechts bovenin beeld.![]()
Zij: O ja echtDeze doet nog steeds niks
Andere weer: ik snap er niks van![]()
kom we gaan...
Een sms-muts: Ik had je net ge-smst![]()
Ik dacht: Wie niet(aangezien dat apparaat gemiddeld 4 keer per minuut af ging)
![]()
andere: kom we gaan...
Zij: Hoe moet ie uit![]()
Ik: Ik zal em wel voor je uit doen.
zij: fijn bedankt hihi...![]()
.....
Ik: gelukkig zagen ze er lekker uit![]()
![]()
Dus dja.... toen ben ik je koekjes helemaal vergeten![]()
![]()
Zonder harde afgesproken date geen geldig excuus, maar een herinering zonder waarde die je na een week weer vergeten bent. De koekjes daarentegen vergeef ik je noot meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus dja.... toen ben ik je koekjes helemaal vergeten![]()
![]()
Maar jij bent leraar.![]()
![]()
Klik! motorblok.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En deze...... kan je ook een naked van maken als het moet.quote:![]()
Bijna 100 pk, inplaats van precies 50 pk, dubbele schijfremmen, alu frame, bredere banden, 50 kilometer hogere topsnelheid, etc...![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder harde afgesproken date geen geldig excuus, maar een herinering zonder waarde die je na een week weer vergeten bent. De koekjes daarentegen vergeef ik je noot meer.![]()
![]()
quote:Maar jij bent leraar.![]()
Nee student
Ik zit in een studielokaal (pc lokaal met een paar mac's erbij) Voor afstudeerders, en als er plek vrij is voor anderen. (vandaag dus mooi spul
)
![]()
Zoiets vind ik dus echt niksquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik! motorblok.![]()
[..]
En deze...... kan je ook een naked van maken als het moet.![]()
[afbeelding]
Bijna 100 pk, inplaats van precies 50 pk, dubbele schijfremmen, alu frame, bredere banden, 50 kilometer hogere topsnelheid, etc...Wel leuk om hem te ontkleden ja!
Sowieso schrijf je zo.![]()
Vast welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat is niet zo gek ja....... nieuwer en duurder.![]()
FZ6, de allernieuwste vind ik wel wat......
.... staan 4 carburateurs voor 75 ero op Marktplaats met bijna nul kilomete .. voor de hypermoderne FZ...
...zouden die ook op een old skool XJ550 passen.![]()
Of moet de XJ ook rijden
![]()
Blokkie kan interessant zijn, past denk ik niet![]()
![]()
Hmmm... ja... de vrouwen van nu zijn geloof ik gek op naked bikes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:14 schreef -XX- het volgende:
Zoiets vind ik dus echt niksWel leuk om hem te ontkleden ja!
![]()
Nou.. kuipen er af dan.![]()
Alleen de voorkuip eraf, en een paar booskijkers doet trouwens ook al een hoop.(niet deze dus)
Ahhhhhhh... een Suzuki DR800, voluit Docter Big 800cc.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:22 schreef -XX- het volgende:
Wat vind men van dit ?
Rijd het lekker voor op gewone wegen enzo..?
Heb ik ooit naar gekeken, is echt een gave motor, rijdt heerlijk. Maar 800 cc en 25 Kw?
quote:![]()
Maar moet je die carbs eens nieuw kopenzit er bijna aan te denken als investering.
Geintje.quote:Blokkie kan interessant zijn, past denk ik niet![]()
Had er al geen rare smiley bijgezet. Dat valt gelijk zo op.
![]()
![]()
Oh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm... ja... de vrouwen van nu zijn geloof ik gek op naked bikes.![]()
Vampire Romance O+![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme Duitsers.
Ik had het pakket eind vorige week al geannuleerd omdat ze 1) over wat de juiste postcode was mailden 2) vorige week dinsdagochtend belden over de postcode en straatnummer 3) woensdag mailden over een vooruitbetaling, waar ze alle creditcard gegevens (ja, adres ookquote:Ihr Paket wurde am 02.10.2006 um 13:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.) al lang en breed hadden. Waarna ze 4) mailden dat het bij deze geannuleerd was, en ik het dan opnieuw kon bestellen, en gelijk alles goed
moest invullen. Krijg ik nu 5) een mail dat het verstuurt is.
![]()
![]()
![]()
800quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vast familie van -XX-
Voor 800 euro meer heb je iets originelers.. en rood.... getint...
[afbeelding]
Helaas wordt helemaal rood een R6.![]()
leuk spele cq circuitfiets
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
800leuk spele cq circuitfiets
![]()
![]()
Kuipdeeltje is wel te scoren.Wie weet is het wat voor mij....... maar liever een 750..
Misschien heb ik vandaag of morgen geld en ruimte, want wellicht neemt die man van de mail net nog contact op.
En een andere die belangstelling had, en zijn Srad eerst moest verkopen, zit er ook aan te komen.
Gisteren is de Srad weg..... maar na 3-4 hartstochtelijke mailtjes, zie ik hem nu ineens overal bij anderen flirten.![]()
(en dat bij allemaal dubieuze TLR fietsen..... veel minder mooi.. maar ja die kilometerstanden he..)![]()
Zeg maar een CB450S ofzoiets?quote:![]()
Babemagnet
[ Bericht 16% gewijzigd door MouseOver op 05-10-2006 14:24:56 ]Vampire Romance O+![]()
En er zit rood in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:17 schreef MouseOver het volgende:
Zeg maar een CB450S ofzoiets?![]()
Babemagnet
![]()
Maar vreemd genoeg zijn scooters grotere babemagnets dan een motor.![]()
Terwijl daar veul meer plastic op zit.![]()
Gilera runner 180 cc had je dus moeten kopen.![]()
Alleen ook bij ongure typen echt gewild. Heb eens een test gelezen in de Moto73 van de bekende Joos Overzee.
Die werd helemaal gek van BMW vierwiel dudes die hem overal volgden in Amsterdam.![]()
![]()
Ik heb ook een scooter
"Komt u maar dames"
Zie je trouwens die blonde teef die achter die onderste runner staat vol adoratie kwijlen?Vampire Romance O+![]()
Ik geloof niet dat je, behalve jezelf, ook echt een babe magnet nodig hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb ook een scooter
"Komt u maar dames"
Zie je trouwens die blonde teef die achter die onderste runner staat vol adoratie kwijlen?![]()
Duidelijk aan die foto is dat er in ieder geval een hond is die hem wil hebben.![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Kuipdeeltje is wel te scoren.Wie weet is het wat voor mij....... maar liever een 750..
maar lichter is wel lekkerder op het circuit
ben je die TLR nog niet kwijtquote:Misschien heb ik vandaag of morgen geld en ruimte, want wellicht neemt die man van de mail net nog contact op.
En een andere die belangstelling had, en zijn Srad eerst moest verkopen, zit er ook aan te komen.
Gisteren is de Srad weg..... maar na 3-4 hartstochtelijke mailtjes, zie ik hem nu ineens overal bij anderen flirten.![]()
(en dat bij allemaal dubieuze TLR fietsen..... veel minder mooi.. maar ja die kilometerstanden he..)![]()
zou wel rieleks zijn als die een beetje snel weg is
![]()
![]()
Klopt, maar het rechte stuk is ook leuk hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
preciesmaar lichter is wel lekkerder op het circuit
![]()
Had de vorige keer een CBR600RR en een Gixxer Srad 600 die mij wel even dachten te verschalken.![]()
En ik reed alleen maar met ze mee omdat ik niet zo goed durfde in te halen in de bochten.
De CBR gebruikte soms de hele baan..![]()
Ik was waay sneller.
De Srad kwam na de Arie Luyendijk bocht voorbij in het begin van het rechte stuk.
Had hem al snel weer teruggepakt. En de CBR toch maar bij de Hugenholtz bocht 3 rondjes later.
Maar een beetje power over is wel lekkâh.![]()
Zeker ook op de snelweg er naar toe (toerental bij 120km/u toeren is hoog), of bij meetings.
Net een SMS met een bod van 3.800 euro.quote:ben je die TLR nog niet kwijt![]()
zou wel rieleks zijn als die een beetje snel weg is
![]()
En die man die steeds mailde, letterlijk zei: met de prijs komen we wel uit, ik ben heel enthousiast, kijkt nu de Srad eindelijk verkocht is, rond naar TLR's met minder kilometers.![]()
Het regent nu vèt.![]()
![]()
Maar misschien dat een GPX600R eigenaar belangstelling heeft, hij mailde al een paar keren.![]()
Alleen hij vraagt wel erg veel geld, ¤ 1.850, 00.
De staat is wel onberispelijk, en er zit een volledige RVS Laser uitlaat op, dus inclusief voorbochten.![]()
![]()
Goed bezig Worldbeater![]()
straks heb je de tuin helemaal vol met halve en hele wrakken![]()
nou je toch heel actief op onderdelenjacht ben is het misschien handig om ook een tellerunit zien te scoren voor de TLR met minder kilometersdan ben je hem zo kwijt
![]()
ik zou zoiets zelf nooit doen hoor![]()
/![]()
![]()
Hele dag renkerdekenker droog weer![]()
Laatste sessie begon het na 10 minuutjes te regenen en gingen er natuurlijk weer een paar neer, mooi moment om naar huis te gaan. Deur achter me dichtgetrokken en het begin te stortregenen![]()
Alle lamerts die geen risisco wilden nemen![]()
Veel geleerd vandaag en progressie gemaakt
...later meer![]()
![]()
ff'tje thuisheb ik dan ook braaf gedaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar betaal ik geen belastingen voor. Werken zal je.
Open deur.
![]()
ben alleen niks opgeschoten vandaag
![]()
![]()
ach, ik kom toch wel uit op een divvie![]()
wil eerst jaartje lekker touren, hoef neit zo nodig mn knie aan de grond te hebben
Als inruil tegen de TLR?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
Maar misschien dat een GPX600R eigenaar belangstelling heeft, hij mailde al een paar keren.![]()
[afbeelding]
Alleen hij vraagt wel erg veel geld, ¤ 1.850, 00.
De staat is wel onberispelijk, en er zit een volledige RVS Laser uitlaat op, dus inclusief voorbochten.![]()
![]()
Oh, en ik heb in 124 km (incl. terugweg zandvoort - a'dam) maar liefst 15 liter benzine doorheen gejaagd
1 op 8![]()
![]()
Scheelt dat de benzine weer iets goedkoper isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
Oh, en ik heb er in 124 km (incl. terugweg zandvoort - a'dam) maar liefst 15 liter doorheen gejaagd
1 op 8![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Scheelt dat de benzine weer iets goedkoper is
Op het circuit was er ook een kenkermooie Gixxer 750 anniversary edition![]()
Inclusief blauw superbike stuurtje
1 van de weinige supersports die ik wel na mijn Bandit zou willen hebben![]()
![]()
PICS!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeker
![]()
S`avonds
normaal gesproken zuipt de baas meer als zijn motorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
Oh, en ik heb in 124 km (incl. terugweg zandvoort - a'dam) maar liefst 15 liter benzine doorheen gejaagd
1 op 8
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>![]()
Erg hoekig, en zeker niet tijdloos design.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.suzuki-motorcy(...)R750XK5_STYR_LS3.jpg(Maar dan met blauw stuur)
![]()
Ben net compleet verregend.Zag wel een GPX600R rijden.
![]()
Ik weet nog dat ik 4 jaar geleden de hond uit liet met mijn vriendin, en dat ik toen dacht..
![]()
![]()
Correct, alleen istie in het echt mooierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.suzuki-motorcy(...)R750XK5_STYR_LS3.jpg(Maar dan met blauw stuur)
Noppes nada, hoewel het belangrijk is om goed uitgerust naar een circuitdag te gaan en voldoende te drinken heb ik aan beide eisen niet voldaan vandaag. Kan pas om ~ 19:15 eten&drinkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef RB het volgende:
[..]
normaal gesproken zuipt de baas meer als zijn motor
Wat heb je aan een tijdloos design als je een motor binnen 5 jaar totalled?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
Erg hoekig, en zeker niet tijdloos design.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wordt ik wel motordealer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goed bezig Worldbeater![]()
straks heb je de tuin helemaal vol met halve en hele wrakken![]()
Het is een digitale teller, dus vast wel te programmeren of te resetten.quote:nou je toch heel actief op onderdelenjacht ben is het misschien handig om ook een tellerunit zien te scoren voor de TLR met minder kilometersdan ben je hem zo kwijt
![]()
ik zou zoiets zelf nooit doen hoor![]()
![]()
Maar je zou het inderdaad bijna uit frustratie doenletterlijk elk mailtje gaat over de kilomterstand.
En het ding ziet er zo mooi uit, en loopt -voelt- als nieuw.
Nu ook, gaat die Srad rijder ineens voor een lelijkere TLR, omdat die 25.000 kilometer gelopen heeft.
Waarvan ik gezien de staat helemaal niets van geloof... is een half sloopgeval.![]()
![]()
De temperatuurunit doet het ook niet, dus ik vermoed dat er aan het display gerommeld is.![]()
![]()
Je wil niet weten hoe nat het hier is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef worldpimber het volgende:
Alle lamerts die geen risisco wilden nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar veel progressie gemaakt, dus ik moet er nog veeeeel meer maken de volgende keer...
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:56 schreef Knuffelslet het volgende:
wil eerst jaartje lekker touren, hoef neit zo nodig mn knie aan de grond te hebben![]()
Ik ga het pas op mijn XJ550 proberen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Als inruil tegen de TLR?![]()
Hij sschuift tevens het aankoopbedrag voor een zwarte Fiat 500.Met budget over voor stickervlammen.
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Noppes nada, hoewel het belangrijk is om goed uitgerust naar een circuitdag te gaan en voldoende te drinken heb ik aan beide eisen niet voldaan vandaag. Kan pas om ~ 19:15 eten&drinken![]()
Speciale omstandigheden..... gevaarlijk.Kon je niet zeggen dat je ongesteld bent?
Na traumatische ervaringen opgelopen door koffiekoekje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:51 schreef kratjuh het volgende:
Koekjes ..
Ik ga zometeen shoarma eten ..![]()
Ik doe kipfilet met aardappelen en nog wat, maar pas om 20.00/20.30.
![]()
Koekje erbij? Lekker..
![]()
![]()
Ik vind hem nu al triest ouderwets..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Wat heb je aan een tijdloos design als je een motor binnen 5 jaar totalled?![]()
![]()
![]()
Bij een GPX/FZ weet je dat... deze koop je nieuw al zo.![]()
Een FZ heeft nu al de allure van een klassieker.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Erg hoekig, en zeker niet tijdloos design.![]()
Ben net compleet verregend.Zag wel een GPX600R rijden.
![]()
Ik weet nog dat ik 4 jaar geleden de hond uit liet met mijn vriendin, en dat ik toen dacht.. [afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
Na traumatische ervaringen opgelopen door koffiekoekje.![]()
Ik doe kipfilet met aardappelen en nog wat, maar pas om 20.00/20.30. [afbeelding]
![]()
Koekje erbij? Lekker..
[afbeelding]![]()
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar sorry in ieder geval![]()
![]()
Je was er niet toen ik je nodig had.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar sorry in ieder geval![]()
![]()
![]()
![]()
D'r mag in ieder geval steeds meer in de MC.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je was er niet toen ik je nodig had.![]()
[afbeelding]![]()
Hoe moeten -XX- en de lims dat nou uitleggen aan meekijkende ouders?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
Avondis het nog de moeite om terug te lezen
of is het hopeloos gewouwel
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Ahhhhhhhhhh, eindelijk 2 gewone burgers die aan het imago van -na-het-avondeten-gaan-we-uit-sleur-maar-internetten voldoen.
Er is niets te zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef hollander172 het volgende:
D'r mag in ieder geval steeds meer in de MC.![]()
Hoe moeten -XX- en de lims dat nou uitleggen aan meekijkende ouders?![]()
Tja, jij hebt niet gepost dus..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:05 schreef ikookhier het volgende:
Avondis het nog de moeite om terug te lezen
of is het hopeloos gewouwel
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ahhhhhhhhhh, eindelijk 2 gewone burgers die aan het imago van -na-het-avondeten-gaan-we-uit-sleur-maar-internetten voldoen.![]()
[..]
Er is niets te zien.![]()
[..]
Tja, jij hebt niet gepost dus.. [afbeelding]gisteren 19:45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iedereen gevluchtdat heb ik wel meer met mensen
Ja, die snapte ik ook al nietIets met MF/Riet
quote:[quote]Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet nog dat ik 4 jaar geleden de hond uit liet met mijn vriendin,
en dat ik toen dacht..![]()
![]()
Die f4gg0t begint steeds meer van me los te komen tijdens het rijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar veel progressie gemaakt, dus ik moet er nog veeeeel meer maken de volgende keer...
![]()
![]()
Edoch, voorlopig vooral op het vermogen en niet op de bochtentechniek
De vierde sessie ging echt megagoedZo'n beetje elke bocht de knie en steppies tegen de grond, zelfs de Hugenholtz die ik aan het begin van de dag nog vervloekte
De bocht nog een fractie later insturen deed wonderen... ik zou nu bijna zeggen dat het mijn favoriete bocht is geworden
![]()
Verder niet echt de fut om een lang verslag te typen, wel nog zo'n beetje de hele dag samen met The_End opgetrokken. Grappig mannetje, beetje hyperpatient en rare opmerkingen soms tussendoor![]()
In de eerste ronde van de allereerste sessie van de dag ging iemand onderuit en gozer is vervolgens naar huis gegaan. Da zenne minder eH, gaatje ergens in z'n motorblok waar wat olie uit druppelde. Ik reed overigens ook in groep 4 (te vergelijken met groep rood @ MotorXtra) mee omdat groep 3 vol was. Zaten een paar goede rijders bij die me inhaalden alsof ik stilstond
(o.a Switch van MF
)
![]()
Hollander is ook gelijk opgetieft na mijn opmerking.quote:![]()
Ik dacht dat het met de regen te maken had.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
Ja, die snapte ik ook al nietIets met MF/Riet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar uit de posthisterie van die ander is weinig op te maken, het knaapje post meestal alleen een smiley, en een enkele keer reageert hij maar liefst met 2 woorden, en zonder inhoudelijke mening. Meer woorden uiten is buitengewoon zeldzaam.De Moeite van het reageren ontgaat mij dan als *graag meninggevende* dan ook volledig.
Misschien is het blaadje uit zijn avatar ook de basis van het relaxt en simpel denken.
Oeh! Dus het is echt een coole gozer, en niet alleen maar poser.quote:![]()
![]()
Interessante analysequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien is het blaadje uit zijn avatar ook de basis van het relaxt en simpel denken.
Gozer rijdt toch ook in de ZAC ofzo?quote:[..]
Oeh! Dus het is echt een coole gozer, en niet alleen maar poser.![]()
![]()
Die stuntchick amidala op d'r ZX636 was er ook, je weet wel.. dat wijf dat eigenlijk te lang is voor d'r motor
Is ook onderuit gegaanmaar was volgens mij niet geheel haar schuld
<Insert:Pistolen-Paultje.emo>quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil best nog tot 3500 euro gaan maar verder niet , hoeveel km heeft de fiets gelopen?![]()
![]()
Mijn niet zinloze post Derbi op accu tis wel een beetje vaag zo
Hij heeft wel een vette racebike, mooi kleurtjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
Oeh! Dus het is echt een coole gozer, en niet alleen maar poser.![]()
Anwieg, het stortregende dustoen heb ik gauw een regenpak aangetrokken en een paar extra handschoenen meegenomen. Toen ik op de motor stapte was het al een stuk minder, en het stuk dat ik in Haarlem verdwaalde en agressief werd was het zelfs al weer mooi weer en zat ik daar met een thermobroek onder mijn leer, goed waterdicht ingepakt met dichte handschoenen
Wel relaxed om zo eventeel in regenachtige dag naar je werk te gaan ofzo, zit veel lekkerder zo strak in ingebonden leer.
Zo zag het er dus uit bij aankomst :
Omdat groep 3 helemaal vol zat had Hicham zich ingeschreven in groep 4, daar zaten volgens hun zeggen maar 13 rijders in, dus dat leek me ook wel lekkerder om rustig te kunnen rijden en best te doen als ze maar 1 keer een rijdende chicane per sessie hoeven in te halen.Het viel vandaag mee, maar er zijn wel mensen die knakehard gaan op sommige stukken
![]()
In de 2de sessie begon achter mijn achterwiel inene te glijden bij het aansnijden van het Scheivlak en toen hield ik het niet meerHet ging onverwacht en snel, maar het leek wel alsof ik 36 lichtjaar lang een slide maakte met mijn achterwiel, dus toen pakte ik op een gegeven moment de voorrem erbij en ging alles in survival mode
![]()
Remmen/glijden/remmen/glijden en keihard rechtdoor de grindbak in, dat is zo diep dat je hem heel moeilijk onder controle houdt, het lukte me nog verbazing wekkend lang, maar daarna werd ik toch van mijn stalen ros geworpen
Daar liggend meteen de dodeman ingeramd en opgestaan.. ik was allang blij dat er helemaal niets ernstigs gebeurd was, dus motor opgetild en even met een baco gepraat (leeftijd, hobby's, getrouwd, klinderen![]()
) Daarna kwam een busje me ophalen en reed ik hem achterin en zo de baan af ... Dat was nog wel het engst, want ik moest erop zitten en hem in bedwang houden
En de sessie begon al terwijl het busje net de Audi-S bocht inging, en dat ging langzaaaaam, dus al die motoren voorbij knallen
Daar aangekomen, motor geparkeerd en meteen ontdaan van grind zodat ik de volgende sessie weer mee kon rijdenKuipen lagen vol.
Daaropvolgende sessies gingen steeds beter, steeds minder remmen of harder remmen voor bochten, steeds meer bochten kneedownend en zonder nadenken doorscheuren. Jaja, volgend jaar maar een aantal keer per maand oefenenHet meest kutte is nog wel dat ik linksom niet kan kneedownen, bij de Hugenholtz en Vodafone kom ik daardoor telkens in de problemen met mijn grondspeling.
![]()
4de sessie was helemaal ok, en de 5de sessie gingen er weer een paar de baan af, het begon te regenen ... en helaas geen spectaculaire beelden. Er reed iemand met meer koppel dan ik voor me. Dus met het aansnijden en doorrijden van bochten een pain in the ass en met uitaccelereren was ie weer meteen weg.
Dus jah, de laatste sessie was kut en ik zou hem wel een blauwe vlag in z'n reet willen schoppen
Niets spectaculairs verder, gewoon een lekker daggie. Tot volgend jaar lieve kijkbuiskinders
Heeft MouseOver al een verslag + pics aangeleverd?![]()
![]()
Ging nog hard ook volgens mij,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
Is ook onderuit gegaanmaar was volgens mij niet geheel haar schuld
baan tijdje gesloten en ze bleef ook nogal raar liggen heb ik me laten vertellen.
Maar later wel weer in levende lijve gezien, doch aangeslagen.![]()
![]()
Klinkt als een opgevoerde rollatorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef ikookhier het volgende:
Mijn niet zinloze post Derbi op accu tis wel een beetje vaag zo![]()
![]()
![]()
Mijn eerste reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi verslag verder, supercoool.![]()
Volgend jaar gaan we veel naar Zandvoort, Assen, Croix hoop ik.
Maar een paar keer per maand....... hoe ga je dat doen.
En nu ff 2 dozen van Louis.de openmaken.Rare werktijden heeft de PTT ineens.
![]()
![]()
![]()
Croix schijnt een Mickey Mouse baantje te zijn, liever Zolderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
8 sessies voor minder dan 125 euro!
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik eventueel wil doen, maar afhankelijk van het weer is op Zolder rijden (schijnt leuk te zijn, goedkoop en 8 sessies per keerquote:Mooi verslag verder, supercoool.![]()
Maar een paar keer per maand....... hoe ga je dat doen.
En nu ff 2 dozen van Louis.de openmaken.Rare werktijden heeft de PTT ineens.
![]()
![]()
) Croix klinkt wel interessant voor een mooi ritje daarheen en lekker knallen om vervolgens weer helemaal terug te rijden
En nog eventueel een weekendje Ring e.d.
Maar jah, de motor begint ook te sputteren op een gegeven moment denk ik![]()
Lijkt me wel tof om de Ring uiteindelijk uit je hoofd te kennen en er alle vertrouwen in te hebben, maar 20km takes so much rounds to learn...![]()
Assen ligt principieel een beetje moeilijk, ik wil een Zandvoort addict zijnMeerdere keren per maand gaat niet lukken, maar 10 x met motorsportlifestyle en nog een paar keer met MotorXtra zal wel lukken
(gratis
) Daar zit dan eventueel ook een dagje Assen tussen.
![]()
![]()
Zolder is een gevaarlijke autobaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
Croix schijnt een Mickey Mouse baantje te zijn, liever Zolderen Croix is ideaal voor streetfighters/SM's..
.. en alle andere motoren die ver, heel ver van een TLR afstaan.
Dat glijden kwam overigens waarschijnlijk gewoon vanwege het teveel gebruiken van de achterrem. Geen gevoel in die laarzen en normaal gebruik ik hem eigenlijk ook nooit. Kwam er alleen pas achter dat dat de fout was toen ik hem bij een ongelukje in de Audi-S weer iets te fel pakte...
In de 4de sessie ging ook het gas er vol op dus toen werd er helemaal niet meer geremd op het Scheivlak![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zolder is een gevaarlijke autobaan.en Croix is ideaal voor streetfighters/SM's..
Papa en mama weten helemaal niet dat ik meerdere keren op het circuit ben geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg het liever niet, anders loopt mijn mamsebams de hele dag te ijsberen of ik wel heelhuids terugkomAl praatte pimber natuurlijk weer zijn mond voorbij toen ie voor het eerst ging circuitrijden met ik dacht Horeon, soms doet pimber echt stom
![]()
En de crash stelde niks voor, motor omgevallen in de grindbak ... big deal
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
Zolder is een gevaarlijke autobaan.en Croix is ideaal voor streetfighters/SM's..
NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenminste, de hele actie is niet eens noemenswaardig meer... zie "schade"Kon gewoon weer doorrijden en met afspuiten zie je er niets meer van.
![]()
![]()
Als je dan toch de kutkloon uit gaat hangen, had dan Woripimber gedaan, met hoofdletter iquote:
Bespaar je de Moeite, Aiexxxxx bestaat al![]()
![]()
Wat zat er trouwens in het Louis pakje?Alexxxx of Alexxxxxx? Niemand die het verschil zietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je dan toch de kutkloon uit gaat hangen, had dan Woripimber gedaan, met hoofdletter i
Bespaar je de Moeite, Aiexxxxx bestaat al![]()
Maarjah, jij heb een kleurjte dus dat telt niet![]()
![]()
En nu laten ze mij helemaal lachen....... de eerste doos die ik open maak:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Stomme Duitsers.![]()
[..]
Ik had het pakket eind vorige week al geannuleerd omdat ze 1) over wat de juiste postcode was mailden 2) vorige week dinsdagochtend belden over de postcode en straatnummer 3) woensdag mailden over een vooruitbetaling, waar ze alle creditcard gegevens (ja, adres ook) al lang en breed hadden. Waarna ze 4) mailden dat het bij deze geannuleerd was, en ik het dan opnieuw kon bestellen, en gelijk alles goed
moest invullen. Krijg ik nu 5) een mail dat het verstuurt is.
![]()
![]()
De bestelling zoals door hun bevestigd, maar in de bevestiging stond niet alles wat ik besteld had.![]()
Maar wat moet dan in de tweede doos zitten... die is vast niet vol.. ook zonde zo'n grote doos.![]()
Maak ik die open, zit daar de originele bestelling, he-le-maal compleet in.![]()
![]()
![]()
![]()
Alexxx bestaat ook al, die sjappie was nog eerder lid dan mij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Wat zat er trouwens in het Louis pakje? [afbeelding]
[..]
Alexxxx of Alexxxxxx? Niemand die het verschil ziet![]()
Maarjah, jij heb een kleurjte dus dat telt nietEn ieder jaar als hij jarig is word ik gefeliciteerd, door die fotoboekjarigenlijst
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu laten ze mij helemaal lachen....... de eerste doos die ik open maak:
De bestelling zoals door hun bevestigd, maar in de bevestiging stond niet alles wat ik besteld had.![]()
Maar wat moet dan in de tweede doos zitten... die is vast niet vol.. ook zonde zo'n grote doos.![]()
Maak ik die open, zit daar de originele bestelling, he-le-maal compleet in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd lekker dit soort actie's, geeft ook wel een Sinterklaasgevoel zo een volle doos
![]()
Er kwam trouwens later iemand aanrijden met dezelfde ZX-6R als die van mij en hetzelfde pak![]()
![]()
![]()
Scherp en alertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je dan toch de kutkloon uit gaat hangen, had dan Woripimber gedaan, met hoofdletter i
Bespaar je de Moeite, Aiexxxxx bestaat alIk had namelijk wederom niet door dat het niet de echte pimber was
![]()
![]()
![]()
![]()
geen verklaring vandaag
Hier staat jou naam opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeker
![]()
![]()
Klopt, maar vertrouw je zo'n bedrijf je creditcard gegevens?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
Altijd lekker dit soort actie's, geeft ook wel een Sinterklaasgevoel zo een volle doos
![]()
![]()
Anyway, ze mailden dat ik vooruit moest betalen, waarna ik het zaakje annuleerde.
En daar kreeg ik een bevestiging van.
Dat nog als laatste actie.![]()
Het pakket is ook gewoon ruim een week te laat.En de remmenontluchter is nu in de aanbieding van ca 30 voor 15 euro.
quote:Er kwam trouwens later iemand aanrijden met dezelfde ZX-6R als die van mij en hetzelfde pak![]()
![]()
Ik zou toch echt denken dat jij het was........ bij het inhalen zou dat wel een raar Dé Já Vú gevoel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu laten ze mij helemaal lachen....... de eerste doos die ik open maak:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij er al op uitgekeken dan, ik stond achter jou in de rij tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hier staat jou naam op![]()
[afbeelding]
Dacht dat plutomille een 600 had![]()
![]()
Lekker verwarrend ja, ook als iemand bonje krijgt tijdens de sessie en achteraf jou als eerst tegenkomtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er kwam trouwens later iemand aanrijden met dezelfde ZX-6R als die van mij en hetzelfde pak![]()
Ook makkelijk te herkennen op ActionFoto straks... hey dat ben ik! *klik* oh nee, toch nietquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou toch echt denken dat jij het was........ bij het inhalen zou dat wel een raar Dé Já Vú gevoel geven.Nah, zal wel meevallen... zat in dezelfde groep als jouw niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ff opletten op Actionfoto misschien(ze stonden in de Tarzan
helaas gingen er toen een paar mensen af - actionfoto posers
) en na het helpen is ie daar niet meer gaan zitten
![]()
![]()
Nee hoor, ben druk bezig met wat anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:58 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Ben jij er al op uitgekeken dan, ik stond achter jou in de rij toch
Dacht dat plutomille een 600 had
wist wel dat het een 750 was, die kom je overigens niet veel tegen
![]()
hoooooooooo wegmisbruikers op tv, ze zitten "toevallig" weer eens een motorrijder achterna![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook makkelijk te herkennen op ActionFoto straks...Misschien moeten we maar een gezamelijk fok!accout nemen, we zeggen toch steeds hetzelfde br0quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen ff opletten op Actionfoto misschien![]()
![]()
Ja, t is net zn tweelingbroerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Scherp en alert[afbeelding] Ik had namelijk wederom niet door dat het niet de echte pimber was
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee hoor, ben druk bezig met wat anders.
wist wel dat het een 750 was, die kom je overigens niet veel tegen
![]()
Hoewel ik niet vies ben van voordringen, zou ik dat bij jou uiteraard niet durven
Er is me zojuist iets ten ore gekomen op MSN waardoor ik mijn mening van scherp en alert weer verander in langharig tuig, jammerquote:bank hangen
![]()
![]()
Nou, dan kun je die mening straks weer bijstellen, ik heb net twee minuten geleden mn onderschrift veranderd, om jullie mentaal voor te berieden op mijn kappersbezoek binnenkort.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
OkHoewel ik niet vies ben van voordringen, zou ik dat bij jou uiteraard niet durven
![]()
[..]
Er is me zojuist iets ten ore gekomen op MSN waardoor ik mijn mening van scherp en alert weer verander in langharig tuig, jammer
En Topic Reports zijn OK![]()
![]()
Hi
Vanmiddag bijna omvergereden op m'n scooter
Iemand zette ineens z'n auto achteruit uit het parkeervak terwijl ik ernaast zatEN IK REED HELEMAAL NIET HARD
Vampire Romance O+![]()
Scooter
Die racefieten van al die andere kankkers hier zijn nog toffer dan een scooter man
Tenzij het een Cezeta is natuurlijk![]()
![]()
![]()
Da's makkelijk vangen, whiplash aan over gehouden, broek kapot, helm van 600 euro naar de klotequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Vanmiddag bijna omvergereden op m'n scooter
Iemand zette ineens z'n auto achteruit uit het parkeervak terwijl ik ernaast zatEN IK REED HELEMAAL NIET HARD
![]()
![]()
Is dat een bemande kruisraket ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Scooter
Die racefieten van al die andere kankkers hier zijn nog toffer dan een scooter man
![]()
![]()
Over een dikke maand was dat best een aantrekkelijk alternatief geweest.. hoef ik gelijk m'n scootertje niet meer te verkopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Da's makkelijk vangen, whiplash aan over gehouden, broek kapot, helm van 600 euro naar de klote![]()
Vampire Romance O+![]()
Deze ziet er anders nog best puick uit. Al kijkt hij wel wat ehm, ja, bedachtzaam.quote:Vampire Romance O+![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, dan kun je die mening straks weer bijstellen, ik heb net twee minuten geleden mn onderschrift veranderd, om jullie mentaal voor te berieden op mijn kappersbezoek binnenkort.![]()
Gaat dat langharig tuig een keer met zijn tijd mee . .of blijft het Armand van ben ik te min.![]()
Ik ga eens even koken, loopt een beetje uit de hand qua tijd.![]()
![]()
![]()
Die ziet er echt niet uit jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Gaat dat langharig tuig een keer met zijn tijd mee . .of blijft het Armand van ben ik te min.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Maar ik moest maar eens van mn wilde haren af ja![]()
![]()
Ach, al raak je flink wat kwijt, dan blijven er nog steeds genoeg over nietwaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ziet er echt niet uit ja![]()
Maar ik moest maar eens van mn wilde haren af ja
Vampire Romance O+![]()
Ik maak mn eigen eten klaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
Anders kookt ze niet meer voor je zeker.![]()
Of wil je emigreren naar de Randstad![]()
De reden daarvoor zul je over een paar weken in een nieuw subfourm hier zien
![]()
En ik heb lang genoeg gewoond in de randstaddaar ben ik niet voor niets weer weg gegaan
En ik weet niet hoeveel haar er over blijft![]()
![]()
circuitdamn, volgend jaar toch maar es proberen echt mee te gaan
maarja, met die 'dempers' schiet dat niet echt op![]()
![]()
Weer een nieuw subforumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik maak mn eigen eten klaarDe reden daarvoor zul je over een paar weken in een nieuw subfourm hier zien
![]()
Zijn wel aardig aan het fokken de laatste tijd he
Maar heb je nog wel een gewone aansluiting dan? Of is die zo gesloopt dat die dempertjes helemaal passend zijn gemaakt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
circuitdamn, volgend jaar toch maar es proberen echt mee te gaan
maarja, met die 'dempers' schiet dat niet echt op
Originele dempers zie ik nu als een nuttige investering, openbare weg is echt geen enkele tantoe shizzle
+ Germany
Gelukkig heb ik overdag vaak tijd![]()
![]()
![]()
heb nu van 4 --> 2 en die per pijpje dus (slip-on) en een ori demper heb ik nog wel liggen maar dan zal ik dus een collector op maat moeten laten maken. deze winter alle tijd voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
Maar heb je nog wel een gewone aansluiting dan? Of is die zo gesloopt dat die dempertjes helemaal passend zijn gemaakt?
circuit+germanie is dus echt welzekers te weten
200%
de bedoeling
in 2007
![]()
![]()
![]()
dus..![]()
![]()
Hier ongeveer de helft afgebeeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Wat zat er trouwens in het Louis pakje?![]()
- 12 liter olie 20W50
- 8 oliefilters voor een XJ550
- 8 bougies voor een XJ550
- 8 bougiekappen voor een XJ550
- 2 luchtfilters voor een XJ550
- 2 remvloeistofontluchtingsapparaten
- 2 remcylinder terugstellers (best duur)
- 2 busjes brandstofsysteemreiniger
- 2 busjes remmenreiniger
- 1 busje oliekanaalreiniger
- 1 O-ring voor oliefilter(herbruikbaar)
- 2 bladen in een achterlijke taal![]()
![]()
Opnieuw afstellen..quote:
![]()
Maar mocht ik een circuitfiets hebben, dan kan jij wel in groep geel starten, en rijd ik in blauw....
Alleen als ik crash is je circuitdag voorbij.![]()
![]()
je kan niet alles hebbenquote:dan maar even minder afgesteld tijdens die korte periodes
wat is geel, wat is blauwquote:Maar mocht ik een circuitfiets hebben, dan kan jij wel in groep geel starten, en rijd ik in blauw....
en waarop kan ik dan starten![]()
![]()
Maar.. maar.. dat is DUITS!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier ongeveer de helft afgebeeld.![]()
- 2 bladen in een achterlijke taal![]()
Landverrader
Vampire Romance O+![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VZQnAhyeR6A
Goed geplaybacked... leven was echt zo saai he vroegah![]()
Belg![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
200%
de bedoeling
in 2007
![]()
![]()
![]()
dus..
Dat pakket doet me denken aan de vreugde die ik had als ik al mijn vuurwerk had uitgstald vroeger.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opnieuw afstellen..
![]()
Maar mocht ik een circuitfiets hebben, dan kan jij wel in groep geel starten, en rijd ik in blauw....
En ik mocht nooit vuurwerk kopen![]()
OPM kan makkelijk beginnen in groep groen...
Trouwens, de indeling van de groepen kan bijna niet anders, maar tussen groen en blauw zou beter nog een stapje moeten zitten... of gewoon geel en groen bij elkaar stampen. Blauw is de meest popi groep, maar ook de groep met het meeste snelheidsverschil: Mensen die knakehard gaan, maar niet op ZAC niveau zitten en mensen die net uit groep groen kunnen maar niet meer achter een Marshall aanwillen![]()
Aldus mijn hypothese![]()
![]()
Ja, OPM kan zeker ook in groen.quote:![]()
Geel // hele dag achter voorrijder.![]()
Groen // alleen ochtend achter voorrijder, de middag alleen de eerste drie rondjes.![]()
Blauw // alleen de eerste 2/3 rondjes achter voorrijder // ervaren circuitrijders.![]()
Rood // alleen de eerste 2/3 rondjes achter voorrijder // snelle gasten.![]()
Mijn leestekens werken even niet meer.
Dat is een zaak van volgend jaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en waarop kan ik dan startenWB´s balletje kan alle kanten op.
Dus dan moet je nog maar eens goed nadenken.![]()
En na je eerste dag koöp je gelijk een circuitfiets..........![]()
![]()
Slipped mij mindquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Blauw is de meest popi groep, maar ook de groep met het meeste snelheidsverschil: Mensen die knakehard gaan, maar niet op ZAC niveau zitten en mensen die net uit groep groen kunnen maar niet meer achter een Marshall aanwillen![]()
, en dan nog al die problemen waardoor je weinig rijdt.
![]()
![]()
Blauw is altijd wat zei de marshall.Verdorie een padstelling.
![]()
![]()
okquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is een zaak van volgend jaar.WB´s balletje kan alle kanten op.
Dus dan moet je nog maar eens goed nadenken.![]()
![]()
![]()
![]()
dat geloof ik bestquote:En na je eerste dag koöp je gelijk een circuitfiets..........![]()
en dan straatfiets eruit
![]()
echt raggen kan toch alleen maar op circuit
![]()
![]()
Nou ja, een universele motor is ook best handig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat geloof ik besten dan straatfiets eruit
![]()
echt raggen kan toch alleen maar op circuit
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:30 schreef MouseOver het volgende:
Maar.. maar.. dat is DUITS!!
Landverrader![]()
![]()
En eenmaal het blad ingekeken is de conclusie dat de Nederlandse bladen triest zijn.
Deze is dikker, staan meer gave foto's in, en de teksten zijn ronduit professioneel, scherp en grappig.
Leest alleen zo kut weg.![]()
Heb me beperkt tot de bijschriftjes onder de foto's..![]()
Ik luister net pas mijn voicemail af, heeft er een bedrijf ingesproken, en of ik contact met ze op wil nemen.
Het bericht is vanochtend om 11.07 ingesproken.. dus toen lag ik nog te pitten.![]()
Vroegop heet het bedrijf, dus dat is al kansloos.![]()
![]()
Vroegop = vroegvrijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
Vroegop heet het bedrijf, dus dat is al kansloos.![]()
![]()
Vroegop Windig?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
Tegen wie praat ik eigenlijk? [afbeelding] [afbeelding]
Niet meer tegen mij iig, want ik ben weg.![]()
![]()
Eerst een foto van de tantoe dushi die je ermee wil ballenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Kan iemand even dat 1.000.000 thank you ding posten?
![]()
![]()
Geen probleem, maar we zaten nog te wachten op pics van je zusje nietwaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef MouseOver het volgende:
Dank voor het aanhoren van mij frustratie
Vandaag was het ook een volle boel naast het circuit. Werden nog wat spullen afgebroken van de A1GP race afgelopen weekend dus nogal krap. Rijdt er een vrouw achteruit zo tegen een motor aan, waar de bestuurder nog op zatVerder niks aan het handje want het ging niet zo hard allemaal, boink tegen de voorband
Jaloers op wat, en welke lafaard ben jij nou weer om dat niet onder je eigen naam te postenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef worIdpimber het volgende:
Me ZX6 wordt een streetfighter. Is Hicham ook niet meer zo jaloers.
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
200%
de bedoeling
in 2007
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eerst een foto van de tantoe dushi die je ermee wil ballen
![]()
![]()
![]()
tegen jezelf???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
Tegen wie praat ik eigenlijk? [afbeelding] [afbeelding]![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Thank youquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Kan iemand even dat 1.000.000 thank you ding posten?![]()
![]()
Dat zal wel niet vroeg klaar zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Vroegop = vroegvrij![]()
Vroegop Windig?vast weer zo'n bedrijf voor kut partikulieren.
![]()
Hadden vorige week ook al ingesproken, en toen heb ik ook niet teruggebeld.![]()
Mijn zus die om iets over 9.00 insprak hoor ik ook net pas.![]()
Toevallig heel uitgebreid gemaild vanmiddag en vanavond. Ik ben helderziende.![]()
![]()
Hou eens op Pepijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:23 schreef worIdpimber het volgende:
Vroegop = vroegvrij![]()
Vroegop Windig?
Slim ben ik![]()
![]()
![]()
Niet veel mensen gebruiken een punt aan het einde van de zin als deze al afgesloten wordt door een smileyquote:
Alhoewel...Hij doet het ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
vast weer zo'n bedrijf voor kut partikulieren.![]()
Wat toevallig
![]()
![]()
![]()
Niet veel FokMC'ers waren online om deze tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef worIdpimber het volgende:
Me ZX6 wordt een streetfighter. Is Hicham ook niet meer zo jaloers.
![]()
Alhoewel ....Hij was er ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
Wat toevallig![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een slimme jongen.![]()
![]()
![]()
Die puntjes vallen hier wel op idd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zal wel niet vroeg klaar zijnvast weer zo'n bedrijf voor kut partikulieren.
![]()
Hadden vorige week ook al ingesproken, en toen heb ik ook niet teruggebeld.![]()
Mijn zus die om iets over 9.00 insprak hoor ik ook net pas.![]()
Toevallig heel uitgebreid gemaild vanmiddag en vanavond. Ik ben helderziende.![]()
Maar nu echt weg![]()
![]()
Het lijkt mij vrij normaal om een zin met een punt te eindigen. Maar ik heb geen idee wat er speelt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Die puntjes vallen hier wel op idd.
Maar nu echt weg![]()
![]()
![]()
Het is echt niet te merken hoor, dat je de laatste tijd vooral doordeweeks wat meer tijd hebt voor de Fok!MCquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij normaal om een zin met een punt te eindigen. Maar ik heb geen idee wat er speelt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf mijn laatste postquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
En vanaf hoever moet je teruglezen.![]()
![]()
Net terug uit schiphol, 2 ongelukken en wegwerkzaamheden. Om 23:00 in 2 Km file bij Utrecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Papa en mama weten helemaal niet dat ik meerdere keren op het circuit ben geweest
Ik zeg het liever niet, anders loopt mijn mamsebams de hele dag te ijsberen of ik wel heelhuids terugkomAl praatte pimber natuurlijk weer zijn mond voorbij toen ie voor het eerst ging circuitrijden met ik dacht Horeon, soms doet pimber echt stom
![]()
En de crash stelde niks voor, motor omgevallen in de grindbak ... big deal
![]()
![]()
![]()
Hey, een duikboot voor op de wegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Scooter
![]()
![]()
Oudjes, show?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:45 schreef Roderick2085 het volgende:ook weer thuis en bijgelezen
die oudjes gaven een mooie show![]()
Een van de weinig oude rockers die het nog steeds kunnen. Ik ben bij de rolling stones geweest in parijs maar dat was "ginne kut an". Ik had echt het idee dat ze nog wat centjes nodig haddenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]status quo in de heineken music hall
![]()
![]()
![]()
ze deden het serieus goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een van de weinig oude rockers die het nog steeds kunnen. Ik ben bij de rolling stones geweest in parijs maar dat was "ginne kut an". Ik had echt het idee dat ze nog wat centjes nodig hadden![]()
trouwens ook wel leuk, om gewoon een zooi 50+ ers te zien springen en mee beleren op die muziek![]()
![]()
In hun muziek zit een goeie drive, precies goede ritme etcquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ze deden het serieus goed
trouwens ook wel leuk, om gewoon een zooi 50+ ers te zien springen en mee beleren op die muziek![]()
* Rib-i wacht wel op de bootleg die er ongetwijfeld aan gaat komen![]()
![]()
vlak voor ze opkwamen zag je al die mobieltjes die in de lucht gehouden werden om foto's te maken, vet grappig gezichtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In hun muziek zit een goeie drive, precies goede ritme etc![]()
* Rib-i wacht wel op de bootleg die er ongetwijfeld aan gaat komen![]()
maar ik ga maar eens richting bedje
ben al lang blij dat ik nog te horen kreeg dat de les morgen niet doorgaat, kan ik tenminste een beetje uitslapen![]()
![]()
![]()
Doorrijden na een ongeval is strafbaar, weet je dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net terug uit schiphol, 2 ongelukken en wegwerkzaamheden. Om 23:00 in 2 Km file bij Utrecht![]()
Voor de mensen die nog niet verzadigd zijn van de Zandvoort filmpjes, hier wederom wat materiaal van het circuit. Twee laps te zien. Eerste lap is pimber achter mij aan, tweede lap is pimber achter een paup'r aanGast pwned hem steeds de bocht uit op kooppppeellll (PepijN!
), luister maar goed op 3:22 en 4:15 wat pimber daarvan vindt
>> Cliquez ici (~60 MB - 4:43)
En onderhand is het al bijna half 2Ik wou nog vroeg naar bed vandaag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef hicham het volgende:
(PepijN!), luister maar goed op 3:22 en 4:15 wat pimber daarvan vindt
![]()
![]()
morgenach voor die 3 keer dat ie uit de schuur komt om te posenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja, een universele motor is ook best handig.![]()
op de boelevaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaaap
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Vette shizzle mattiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Doorrijden na een ongeval is strafbaar, weet je dat?
Voor de mensen die nog niet verzadigd zijn van de Zandvoort filmpjes, hier wederom wat materiaal van het circuit. Twee laps te zien. Eerste lap is pimber achter mij aan, tweede lap is pimber achter een paup'r aanGast pwned hem steeds de bocht uit op kooppppeellll (PepijN!
), luister maar goed op 3:22 en 4:15 wat pimber daarvan vindt
>> Cliquez ici (~60 MB - 4:43)
En onderhand is het al bijna half 2Ik wou nog vroeg naar bed vandaag
Next year ook een circuitdag voor Rib-i![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: