quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Lijkt er een beetje opquote:
op dit moment ligt het een beetje stilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt er een beetje op![]()
Hoe staat het met de Honda, vordert het al een beetje of ben je nog aan het inventariseren![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Dat PepijN sloeg uiteraard op het koppel, dat geluid kun jij wel vergeten
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn...quote:
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef hicham het volgende:
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn... [afbeelding]
Dat is toch die stuntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een verhaal van een meisje die van een rijdende motor is afgevallen, en daarbij weinig of geen protectie droeg![]()
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is toch die stuntmet een myspave site enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus werk zatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op dit moment ligt het een beetje stilheb spullen besteld bij die zaak in Sprang Capelle
maar die gaat ie volgens mij vandaag pas bestellen, dus moet daar op wachten
![]()
als ik aan dat carburateurreinigingsspul kan komen bij de Mitsubischi garage, ga ik morgen de carburateurs eens helemaal schoon makenen de verlichting in orde maken en wat bedrading vervangen
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
<insert Whaaah!>
Krijg nu ineens 4 dozen binnen met mijn bestelling. Krijg het niet eens allemaal op de foto.De gang staat vol.
[afbeelding]Begin van de MotorshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.![]()
Downloade het filmpje overigens met snelheden tot 1 Mb/s, dat had ik nog nooit gezien.![]()
Gezien heb ik het nog niet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.![]()
Ik weet nu trouwens waarom jij een Buell kan rijden..
[afbeelding]
Nepperd, t'is een Suzuki.
Ja een er6n, ook zo'n nep buellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
Je hebt dus nu 6 van die dozen?![]()
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.quote:
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |