quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Lijkt er een beetje opquote:
op dit moment ligt het een beetje stilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt er een beetje op![]()
Hoe staat het met de Honda, vordert het al een beetje of ben je nog aan het inventariseren![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Dat PepijN sloeg uiteraard op het koppel, dat geluid kun jij wel vergeten
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn...quote:
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef hicham het volgende:
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn... [afbeelding]
Dat is toch die stuntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een verhaal van een meisje die van een rijdende motor is afgevallen, en daarbij weinig of geen protectie droeg![]()
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is toch die stuntmet een myspave site enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus werk zatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op dit moment ligt het een beetje stilheb spullen besteld bij die zaak in Sprang Capelle
maar die gaat ie volgens mij vandaag pas bestellen, dus moet daar op wachten
![]()
als ik aan dat carburateurreinigingsspul kan komen bij de Mitsubischi garage, ga ik morgen de carburateurs eens helemaal schoon makenen de verlichting in orde maken en wat bedrading vervangen
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
<insert Whaaah!>
Krijg nu ineens 4 dozen binnen met mijn bestelling. Krijg het niet eens allemaal op de foto.De gang staat vol.
[afbeelding]Begin van de MotorshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.![]()
Downloade het filmpje overigens met snelheden tot 1 Mb/s, dat had ik nog nooit gezien.![]()
Gezien heb ik het nog niet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.![]()
Ik weet nu trouwens waarom jij een Buell kan rijden..
[afbeelding]
Nepperd, t'is een Suzuki.
Ja een er6n, ook zo'n nep buellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
Je hebt dus nu 6 van die dozen?![]()
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.quote:
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
damn, impressive.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een verhaal van een meisje die van een rijdende motor is afgevallen, en daarbij weinig of geen protectie droeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Doorrijden na een ongeval is strafbaar, weet je dat?
volgens mij roep je dat iedere dagquote:Voor de mensen die nog niet verzadigd zijn van de Zandvoort filmpjes, hier wederom wat materiaal van het circuit. Twee laps te zien. Eerste lap is pimber achter mij aan, tweede lap is pimber achter een paup'r aanGast pwned hem steeds de bocht uit op kooppppeellll (PepijN!
), luister maar goed op 3:22 en 4:15 wat pimber daarvan vindt
>> Cliquez ici (~60 MB - 4:43)
En onderhand is het al bijna half 2Ik wou nog vroeg naar bed vandaag
<insert Whaaah!>
Krijg nu ineens 4 dozen binnen met mijn bestelling. Krijg het niet eens allemaal op de foto.De gang staat vol.
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel dozen heb je nou serieus? want als ik op de plaatje kijk tel ik 11 mogelijke dozen
daar heeft best wel wat werk ingezetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
Check trouwens de achterbrug van de Bimota Delrio.![]()
[afbeelding]
Vooral dat spatbordje .![]()
Ik heb een beetje in MF Streetfighters zitten neuzen. Waren lui die het zelfs in CAD/CAM na gingen tekenen.![]()
Resulteerde niet in nieuwe ideeen overigens.![]()
Zag nog wel dat er zelfs van een GS-500 een kenkergave fiets te maken is.![]()
Dus moest gelijk aan onze Soes rijders denken.. tegenwoordig alleen nog maar Roderick.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.
Dan ga ik hem maar inlijsten.![]()
Voor als je later beroemd bent. E-bay heeft al geinformeerd.![]()
[..]
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.Uiteraard in 3000 Px breed, waarna het verlagen van de resolutie de fouten even zo vele malen verkleinden.
![]()
And let us not talk about the easter egg.
Zelfs een getraind oog als Rib-i zag het niet.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu kan ik nooit meer normaal naar een door jou geposte foto kijken![]()
Volgens mij niet, ze rept met geen woord over een wheeliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is toch die stuntmet een myspave site enzo?
<insert Whaaah!>
[afbeelding]Zie je nou wel dat je tijd genoeg had om zelf ff het geluid uit het filmpje te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dozen die links bijna compleet op de foto staan lijken exact op elkaar en de dozen rechts ook... oh wacht, het zijn zeker dezelfde
![]()
Daar heb je onze boekhouder weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Roderick2085 het volgende:hoeveel dozen heb je nou serieus? want als ik op de plaatje kijk tel ik 11 mogelijke dozen
En deze is nog gekker. Maar nog niet af.quote:daar heeft best wel wat werk ingezeten
Gave meet foto.quote:
Zie je nou ... van die chick waren al eerder pics gepost.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:49 schreef hicham het volgende:
Oh, en na analyse van dit filmpje is op te merken dat het vizier dicht is op het moment van vallen. Aangezien zij het over een open klappend vizier heeft is bij deze de myth busted
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb je onze boekhouder weer.![]()
ik vind dus alleen echt die velgen niet mooi zoquote:Ik heb 1 complete levering, en nog een doos teveel, met 3 minder belangrijke busjes minder.
3x 4 liter olie, 2x 4 oliefilters, 2x 4 bougies, 2x 1 luchtfilter, 2x 1 ontluchtingsapparaat, 2x 1 remcyl. terugsteller.
En dan nog wat klein spul, maar dat past niet meer op 1 regel.![]()
[..]
En deze is nog gekker. Maar nog niet af.![]()
ziet er gezellig uit daarquote:
Dat komt ook uit een spuitbusje. Dus het werk is nagenoeg voor niets gedaan. Blijft er niet lang opzitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
ik vind dus alleen echt die velgen niet mooi zo
Dat filtertje is maar 1x gebruikt voordat ik er de gele in besloot te doen, zit niet genoeg oorsmeer op om er wat aan te verdienen op eBayquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.
Dan ga ik hem maar inlijsten.![]()
Voor als je later beroemd bent. E-bay heeft al geinformeerd.![]()
Die easteregg was me nog niet opgevallenquote:[..]
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.Uiteraard in 3000 Px breed, waarna het verlagen van de resolutie de fouten even zo vele malen verkleinden.
![]()
Geen idee wat hij zegtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?
quote:
quote:
Iets met fucking kankerlijer, het werd alleen maar erger ...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo gaat de "er gaan tanden vallen meet" er ongeveer uit
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.![]()
Om laten vallen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een TL1000R, met een deuk in de tank voor ¤ 3.250,00.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een TL1000R, met een deuk in de tank voor ¤ 3.250,00.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
![]()
200 euro![]()
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:ik bied 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
Maar dan ga je 't wel goed doen he ..![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk niet zwart, heb net een paar jongens van de straat gehaald om de de motor te poetsen als bezigheidstherapie. Rondhangen heb je niks aan en met dit weer kan je beter binnen iets nutigs doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt. [afbeelding]
Hoe moet dat poetsbedrijf nu de aflossing van de speedboot betalen?![]()
Aka HOER ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een soort van straathoekafwerker![]()
quote:Ist das richtig?
Ich habe auch ein E-Mail das alles annulliert ist?
Und die BREMSENENTLUEFTUNGSGERAET ist ein Speziale preise für diese Woche.
Niks over het annuleren.. nou maar afwachten wat er allemaal met mijn creditcard gebeurt.quote:Sehr geehrter Herr Bart,
vielen Dank für Ihr Mail vom 05.10.2006.Sie erhalten aus Kulanz eine Gutschrift von 8,- Euro auf Ihr Kundenkonto 2643577.
Der Betrag von 8,- Euro wird zurück auf Ihre Mastercard gebucht.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:Jah, maar hoe poetst het bedrijf hem dan? Van de boutjes in je motorblok tot iedere schakel van de ketting of net zo prutserig als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
Heb ik er ook wel voor over hoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
The Bagman, voor als je ff niks te doen hebt
genre: humor, horror![]()
![]()
![]()
Beperkt zwart werken is juist goed voor de economie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt. [afbeelding]
Hoe moet dat poetsbedrijf nu de aflossing van de speedboot betalen?![]()
Zit er ook een deuk in de tankquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
I want to leave this fucking house.. [...]
[afbeelding]
Hoge druk reiniger er over, afdrogen, beetje commandant, napoetsen met gewone autopoets.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
Jah, maar hoe poetst het bedrijf hem dan? Van de boutjes in je motorblok tot iedere schakel van de ketting of net zo prutserig als jijHeb ik er ook wel voor over hoor
![]()
Hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
Zit er ook een deuk in de tank?
Damn, zou hem wel willen kopen, jammer dat er ook een ZX6R bestaat
Mjah, tegenover die van jou komt die Frankenstein motor er wel slecht vanaf.quote:
Tevens ben ik van mening dat dit met goed warm rijden juist wel OK is.quote:Ik ben dus geen rijder die hem uit de garage haalt, 1,5 uur ongelooflijk op zijn donder geeft en hem weer gelijk wegzet.
En hoe lang heeft hij hem dan.. de 8 jaar daarvoor is het ding misschien wel afgeragd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Tevens ben ik van mening dat dit met goed warm rijden juist wel OK is.
Voor 750 meer heb je die van mij, zonder schade, perfect lopend, maar iedereen zit op de km stand te zeiken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet echt bepaald zonder risico's imo...
quote:
quote:Op vrijdag 06 oktober 2006 13:19 schreef baka het volgende:
omdat mijn totale budget nu 215 euro en 3 cadeaubonnen voor de free recordshop is.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor 750 meer heb je die van mij, zonder schade, perfect lopend, maar iedereen zit op de km stand te zeiken.![]()
(tel een nieuwe tank, spuiten, en afstellen eens op.. en dan nog zit je met een brakke Corona imitatie)
Maar psychologisch vind ik iets in de drie ook een leuke aanbieding.Streetfighter.
![]()
![]()
Hmm, die staat er idd niet bij. Advertenties zonder km stand zijn kutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt het steeds over de kmstand, maar wat heeft dat ding er eigenlijk op staan?
En dat ding is me een potje lelijk....quote:
iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef Snelwagen het volgende:
En dat ding is me een potje lelijk....
Die uitlaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idddat je daar dat geld aan uitgeeft
![]()
![]()
Heeft hij je motor ook gepoetst?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef bvvt het volgende:
jaaaa, weekend
gister gezellie op bezoek geweest bij Rib-i
Heb me goed vermaakt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft hij je motor ook gepoetst?
Het is prachtigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:40 schreef bvvt het volgende:
en nu eerst een happie eten en ondertussen line rider verder spelen - testen - uitproberen
Lijkt me eerder afhankelijk van je Macromedia Flash Player eH?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:39 schreef bvvt het volgende:
[disclaimeer]
geen garantie dat ie ook goed in firefox werkt
[/disclaimer]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, die staat er idd niet bij. Advertenties zonder km stand zijn kut!!
Ik zal het wel verklappen ... de kmstand ligt volgende week rond de 23.000 km, nu nog rond de 50![]()
het is normaal al redelijk langzaam vind ik....quote:
Waar ? hier is het een groots feestquote:
Of die maffe show "Rat van Fortuin" op Ned 3 ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
idd, saaie vrijdag avond
op tv is maar 1 ding wat je ook maar enigsinds tijdverdrijf kan zien.
De tv reclame tussen 2 fast 2 furious
Bij ons heet dat Discovery Channel ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
Hebben jullie geen National Geographic Channel ofzo?Meestal de ideale uitvlucht van de bullshit op TV
Nadeel is alleen dat als je het te vaak kijkt, je op een gegeven moment alleen nog maar herhalingen ziet
Wij hebben hier beide kanalenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij ons heet dat Discovery Channel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |