quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
SMS danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Klik Telefoonnummer wil ik je wel sms-en en als Mr. Kawa het niet heeft kan ik wel gaan zoeken.
Nog even en de prelifecrisis is een feitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:47 schreef MouseOver het volgende:
Allemaal woelige perioden in je leven. Net als
[..]
Dat is dan toch wel de eerste nietwaar?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is al eerder.![]()
[[url=http://www.geocities.com/sarahmuppy/sarahlief.JPG]afbeelding][/url]
^--. even op de foto klikken.
Lekkerrr ding voor Kartjuh.. jong enzo.![]()
Er is toch wel een anale fasequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef MouseOver het volgende:
Huilbabies
omg. Is er ook nog een opstandige embryonale fase?
wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, ik bedenk me net ineens.. door een 450 te kopen sta ik natuurlijk wel gelijk prominent vooraan in het honda rijtje
Voeg me toe, voeg me toe
Wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, ik bedenk me net ineens.. door een 450 te kopen sta ik natuurlijk wel gelijk prominent vooraan in het honda rijtje
Voeg me toe, voeg me toe
Zie deze film. The Butterfly Effectquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en de prelifecrisis is een feit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.quote:
Een groot bewaard geheim.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Voeg me toe, voeg me toe![]()
![]()
Wie ben jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef MouseOver het volgende:
Oh, ik scroll net pas naar onder.. er is ook nog een "lessers" lijstje![]()
![]()
Je kan het in de OP zelf aanpassen. Als je wil dat ik het doe, dan steek je 2 vingers in de lucht en doe met me mee: "Wat kan ik doennnnnnn..."
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend, je begint trouwens weerGEEEEN SPOILERS
Idd, wies da olmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
![]()
Er wilde iemand mijn Alp overnemen
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Echt serieus, jij hebt ze ook niet allemaal op een rij hehquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
Je kan het in de OP zelf aanpassen. Als je wil dat ik het doe, dan steek je 2 vingers in de lucht en doe met me mee: "Wat kan ik doennnnnnn..."
![]()
Een simpele ziel extra is altijd goed voor het fok niveau
![]()
![]()
![]()
Laat me raden, hij heet pepijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef stinkie het volgende:
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden
Ja, wat zoek je dan? Je ER is al helemaal af met pr0n wave discs enz...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft die kawa gast ook assecoires op voorraad enzo?![]()
Jammer dat er geen foto is gemaakt op de MM, je reed op de verkeerde positie![]()
![]()
Nee, de vader van mijn buren rijd ook motor een of ander uit de kluiten gewassen toerchopperachtig iets met trekhaak enzo.quote:
Vroeg wat ik ervoor wilde hebben
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
5500 euro vragenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, de vader van mijn buren rijd ook motor een of ander uit de kluiten gewassen toerchopperachtig iets met trekhaak enzo.
Vroeg wat ik ervoor wilde hebbenEn gast met een trekhaak op zijn motor heeft vast geen enkel idee
Als de prijs juist is....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef stinkie het volgende:
sorry, ik vond het te grapig om het niet evente melden![]()
![]()
Nee, das die voor kansloze vrouwtjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Marokkaanse meisjes die het maagdenvlies willen behouden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Anale fase rond de peutertijd ...![]()
![]()
Simpel it is, denken deed ik vroegahquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Echt serieus, jij hebt ze ook niet allemaal op een rij hehEen simpele ziel extra is altijd goed voor het fok niveau
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik stoppen of vluchten voor de pliesie![]()
![]()
In ieder geval wat leukere/betere spiegelsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, wat zoek je dan? Je ER is al helemaal af met pr0n wave discs enz...![]()
Kan ze wel bij de dealer bestellen in de buurt, maar dan moet ik ze ook echt nemen zonder ze op de motor gezien te hebbenweet niet of dat gebruikelijk is, maar imo beetje vreemd...
Mijn versie vind ik persoonlijk leuker: Ik was gewoon te snelquote:Jammer dat er geen foto is gemaakt op de MM, je reed op de verkeerde positie![]()
![]()
![]()
Nu echt weg...![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Wie ben jij? We gedogen je al met posten.
quote:quote:![]()
![]()
Denkah is inderdaad ook iets wat ik liever niet doe. Simpel for Presidentquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Simpel it is, denken deed ik vroegah![]()
Zal ik stoppen of vluchten voor de pliesie![]()
Wie is dat danquote:
Ja, da's klotequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In ieder geval wat leukere/betere spiegels
Kan ze wel bij de dealer bestellen in de buurt, maar dan moet ik ze ook echt nemen zonder ze op de motor gezien te hebbenweet niet of dat gebruikelijk is, maar imo beetje vreemd...
* Rib-i denkt terug aan Makster met zijn spiegels![]()
De ene keer mag je ze proberen maar vaak moet je ze eerst kopenGewoon wat zaken afrijden zou ik zeggen, als het weer wat beter wordt.
![]()
Niks over mijn spiegels heh, morgen mogen we weer gaan afzeiken. Vandaag ben ik geflest door de fok crew, dissen naar morgen aubquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, da's klote
* Rib-i denkt terug aan Makster met zijn spiegels![]()
De ene keer mag je ze proberen maar vaak moet je ze eerst kopenGewoon wat zaken afrijden zou ik zeggen, als het weer wat beter wordt.
Wel een beetje jammer dat je bij 6 chicks alleen die film kijkt om stoer te doen dat je de film begrijptquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zie deze film. The Butterfly Effect
Heb hem binnen dit jaar al 6 keer *gekeken.![]()
Maar wel lijpe films![]()
![]()
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]
Vampire Romance O+![]()
Best johquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincodequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincode![]()
Nee, niet waar je bent niet lelijk... en je bent niet roodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Best joh![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.![]()
![]()
![]()
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Waar kom je vandaan, wat eet je het liefst, hoe oud is je moeder, piccie van je moeder en je pincode![]()
![]()
Of omdat je ons niet bij kunt houden en daarom liever met de Bollen gaat rijden![]()
![]()
![]()
En hebbie tieten, ook niet onbelangrijk dacht ik zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn
Of omdat je ons niet bij kunt houden en daarom liever met de Bollen gaat rijden![]()
![]()
Hij heeft een fotoboek met 6 tietenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
En hebbie tieten, ook niet onbelangrijk dacht ik zo![]()
![]()
![]()
Er is geeneen lesser geblevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3in1g BrEez4H gespr0ken![]()
![]()
Aarrgghhhh gadverdammuh een gastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft een fotoboek met 6 tieten![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmmm.. blijkbaar doet het nog pijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
Niks over mijn spiegels heh, morgen mogen we weer gaan afzeiken. Vandaag ben ik geflest door de fok crew, dissen naar morgen aub![]()
Was het ècht hard al die crew leden, of deden ze een beetje zacht voor je?
De eerste keer had ik hem idd pas tegen het einde door.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Wel een beetje jammer dat je bij 6 chicks alleen die film kijkt om stoer te doen dat je de film begrijpt
Maar wel lijpe films![]()
Bij de tweede en derde vond ik hem gewoon leuk.![]()
Bij vijf en zes was het een karaktertest, en werden ze nauwlettend in de gaten gehouden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag volgens de voorschriften voorstellen, foto, bouwjaar, etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef MouseOver het volgende:
[insert hoog stemmetje]Hoi, ik ben Mouse, ik ben nieuw hier.. mag ik met jullie clubje meespelen?[/insert hoog stemmetje]Eerste auditie gezakt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
Er is geeneen lesser gebleven![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3ein1g BrEez4H gespr0ken [afbeelding]![]()
Ik wil nog even terugkomen op die Transalp.. werkelijk niet 1 onderdeel kan ik daar van gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
We spreken te veel w1gger denks, shizzle my fow tantoe negertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is geeneen lesser gebleven![]()
Mischien w0Rdt 3R te w3in1g BrEez4H gespr0ken [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste keer had ik hem idd pas tegen het einde door.![]()
Bij de tweede en derde vond ik hem gewoon leuk.![]()
Bij vijf en zes was het een karaktertest, en werden ze nauwlettend in de gaten gehouden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Best joh![]()
![]()
Ik ben Mark, rood haar, lelijk, heb veel gekut aan fietsen, nooit afgemaakt, owja 1 keer en gelijk verkocht, heb eigenlijk geen leven en doe vaak toffer dan goed voor me is. Vroeger werd ik vaak gepest om mijn sproeten nu ben ik hard thug player. Soms noemen ze me ook Ad, van Ad-onis, das een goeie maat van me.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En last but not least, ben je een blijver of vertrek je op een gegeven moment ook langzaamaan uit het topic omdat we kneuzen zijn
![]()
![]()
Etc.![]()
![]()
Deze Kawa-fan is ook aan het lessen
zaterdag de 2e lesHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Succes, ik zal aan je denken in de Audi-Squote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is out, morgen een gesprek de zoveelste![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Dan besteed ik de Hugenholtz aan jouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Catch22- het volgende:
Deze Kawa-fan is ook aan het lessen
zaterdag de 2e les![]()
![]()
![]()
Benzine in de tank misschienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog even terugkomen op die Transalp.. werkelijk niet 1 onderdeel kan ik daar van gebruiken.![]()
![]()
Sero bo smoel swaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We spreken te veel w1gger denks, shizzle my fow tantoe negert [afbeelding]
Goddamn, das spockquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft iggg goede contacten die we kunnen gebruiken.![]()
[afbeelding]
En hij's spiritueel.![]()
[afbeelding]![]()
Beem me up scotty boy
Good luckquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetjequote:
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje
welterusten allemaalVampire Romance O+![]()
Nog even recaputileren, or something...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm.. blijkbaar doet het nog pijn.
Was het ècht hard al die crew leden, of deden ze een beetje zacht voor je?![]()
Ik voel me echt genaaid ja, probeer ik is ene keer eerlijk aan geld te komen word ik achteraf nog gedissed door een fucking newbie posende kut moderator die sinds 2004 de man denkt te zijn. En komt die pisvlek ook nog is ff in het Motor topix MIJ de les lezenRol terug in je digitale kooi fucker
![]()
Als we dan toch over criminele activiteiten en fok hebben -> Als ik geen omgebouwde console mag verkopen waarom mag die stink R@B dan nog steeds posten op de frontpage
aaahhhhh lucht op
Hier moet je serieus je voordeel mee doen gek. Ik zit te denken aan Trekkie meeting, foto sessies, series en eeuwige roem. Ik ga je managenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetje
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje
welterusten allemaal
Zorg je dan dat ik rijk en beroemd wordt, en later net zo'n mooie motor als die van jou kan kopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier moet je serieus je voordeel mee doen gek. Ik zit te denken aan Trekkie meeting, foto sessies, series en eeuwige roem. Ik ga je managen![]()
of ging het nu over m'n zusje
Vampire Romance O+![]()
Ikke ook - 9 uur in weertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook platOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog even recaputileren, or something...
Ik voel me echt genaaid ja, probeer ik is ene keer eerlijk aan geld te komen word ik achteraf nog gedissed door een fucking newbie posende kut moderator die sinds 2004 de man denkt te zijn. En komt die pisvlek ook nog is ff in het Motor topix MIJ de les lezenRol terug in je digitale kooi fucker
![]()
Als we dan toch over criminele activiteiten en fok hebben -> Als ik geen omgebouwde console mag verkopen waarom mag die stink R@B dan nog steeds posten op de frontpage
aaahhhhh lucht op![]()
![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!![]()
![]()
Tuurlijk, samen gaan we naar de TOPquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zorg je dan dat ik rijk en beroemd wordt, en later net zo'n mooie motor als die van jou kan kopen?![]()
of ging het nu over m'n zusje![]()
![]()
Groupie trekkies voor het uitzoeken, mega veel benjamins op je account. Platinum Visa Card en witte sneakers. Wij gaan het groot maken![]()
![]()
En je zusje mag ook genieten, tuurlijk, samen sterkpost is een piccie
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!
Hoe dan ook, Markster heeft z'n hart gelucht en kan weer lekker slapen. Stel je voor dat hij daar de hele nacht over had moeten liggen woelen.. vreselijk *rilt*Vampire Romance O+![]()
Waarschijnlijk heeft hij nog niet goed nagedacht over zijn tanden, dat is zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gozert dacht zeker, het is vandaag dierendag dus ze kenne me niks maken!![]()
zie alleen net dat hij sinds 2000 geregistreerd is, maar dat doen allem moderators, van die info vervalsen om respect te krijgen
Idd, ik ga mijn rust zeker vindenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Markster heeft z'n hart gelucht en kan weer lekker slapen. Stel je voor dat hij daar de hele nacht over had moeten liggen woelen.. vreselijk *rilt*
Waarom.. dat is een lichtvoetige bocht... Rib-i is meer type Tarzan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef worldpimber het volgende:
Succes, ik zal aan je denken in de Audi-S![]()
Bijna Ownded.. maar dat noem ik software.quote:Hardware is what counts.
![]()
Middelmatige voorvork, te grote wielen, gezapig motorblok, niet universeel zadel, geen spannende tank, verroest stuur, verweerde voetsteunen. Zonde dat het ding ooit geproduceerd is.
Ik doe het goed bij 40+quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
Overigens, op die manier wordt het nooit wat met jullie.. wel naar m'n moeder vragen maar niet naar m'n zusje, maar een moeder dochter combo is waar ik de laatste tijd ook vaak tegen aan loop.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef MouseOver het volgende:
MarksterEen veelgemaakte fout door nieuwelingen, ik hoop dat ie je het vergeeft...
![]()
(been there done that, got some loose teeth)
Trouwens, morgen updateje van jou dan maar... zoals eerder gezegd. Paar vette pics van je motor, bouwjaar, verhaaltje, nog meer pics van je zusje idd en status van rijbewijs halen en je gewenste rijstijlDaarna bepalen we of je in de groep opgenomen wordt. (Let op! De "groep" staat niet gelijk aan FokMC, er is meer!!
)
![]()
![]()
Je weet waar devoor staat he
?
![]()
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom.. dat is een lichtvoetige bocht... Rib-i is meer type Tarzan.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er voor het gemak maar overheen gelezen, ooit spreek ik hem er op aan en eis ik een MAc koffiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Een veelgemaakte fout door nieuwelingen, ik hoop dat ie je het vergeeft...
![]()
(been there done that, got some loose teeth)
Trouwens, morgen updateje van jou dan maar... zoals eerder gezegd. Paar vette pics van je motor, bouwjaar, verhaaltje, nog meer pics van je zusje idd en status van rijbewijs halen en je gewenste rijstijlDaarna bepalen we of je in de groep opgenomen wordt. (Let op! De "groep" staat niet gelijk aan FokMC, er is meer!!
)
![]()
![]()
Je weet waar devoor staat he
?
![]()
Nu ga ik ook neer, morgen naar Zeist![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.![]()
![]()
mzzl
Niets menselijk is u vreemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Tarzan heeft een nogal dubieus imago, vooral in de buurt van vrouwen durf ik niet lovend over "De Tarzan" te spreken.![]()
![]()
![]()
![]()
aha, dus met m'n gs'je kom ik gewoon jou kant op... heb je ook al eens over remmen enzo gehoord, dus fixen we dat dan ook gewoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Sleutelen is tov, rijden is toffer. Rijden op een zelf in elkaar gesleutelde fiets is het tofst![]()
![]()
![]()
Vandaag keerringen van de veerpoten van een bandit vervangen. Gast had een motor gekocht van een particulier met 1 lekke poot. Grote WP stickers erop, hij durfde best te zeggen dat je het verschil voelde blablabal.
Trekken we de veerpoot open, zitten er gewoon standaard veren in![]()
Alleen de sticker was van WP
zijn wel hoogquote:
met linkje naar nieuw topicquote:![]()
alvast succesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zusje ??? hoe oud, misschien kunnen we ruilenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het erge is dat aan die foto nauwelijks geedit is.. alleen die oogjes een beetje
welterusten allemaaljij dan ook succesquote:![]()
![]()
Hmmm. wel erg veel Rib-i gequote.quote:
Ik ga bijna denken dat je iets van hem wilt.![]()
Vanavond gemaild....
- 8 meldingen dat potentiele FZ750 inruilers geen budget hadden.
- 2 meldingen van intresse van FZ750 eigenaren.
- 1 melding van intresse van een GPX eigenaar.
Enkele mailtjes gingen over en weer... druk, druk, druk.![]()
Was ook nog een noob tussen, die vroeg het bouwjaar (link MF al lang gehad) , en vond hem daarna te nieuw. Net alsof de TL1000R ook voor 1998 gemaakt is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm. wel erg veel Rib-i gequote.
Ik ga bijna denken dat je iets van hem wilt.![]()
ikke
damn, make up your mind... straks zit je met 4 motoren ofzoquote:Vanavond gemaild....
- 8 meldingen dat potentiele FZ750 inruilers geen budget hadden.
- 2 meldingen van intresse van FZ750 eigenaren.
- 1 melding van intresse van een GPX eigenaar.
Enkele mailtjes gingen over en weer... druk, druk, druk.![]()
Was ook nog een noob tussen, die vroeg het bouwjaar (link MF al lang gehad) , en vond hem daarna te nieuw. Net alsof de TL1000R ook voor 1998 gemaakt is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom jou niet quoten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, uh, mij niet quoten hoor, ik dacht dat je al maffen was.![]()
Even een toasti pakken.
ik zal het wel ff zeggen als ik ga maffenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, uh, mij niet quoten hoor, ik dacht dat je al maffen was.![]()
Even een toasti pakken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:29 schreef Roderick2085 het volgende:
zusje ??? hoe oud, misschien kunnen we ruilen![]()
Pepijn, tot morgen![]()
![]()
![]()
I made UP my mind loud & clear.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Roderick2085 het volgende:
damn, make up your mind... straks zit je met 4 motoren ofzo![]()
![]()
XJ550 brikken project.
- aangekocht een Aprilia AF1 als donor voor onderdelen.
TL1000R
- ter inruil aangeboden aan FZ750 of GPX600/750R eigenaren.
- uiteraard na het schuiven van een forse bijbetaling.![]()
Dus ik weet niet wat voor studie jij doet om op 4 motoren te komen?
100% droog graag.quote:![]()
En misschien slaap ik wel weer tot 11.30 uit.
![]()
![]()
kan er zelfs nog 5 van maken dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I made UP my mind loud & clear.![]()
XJ550 brikken project.
- aangekocht een Aprilia AF1 als donor voor onderdelen.
TL1000R
- ter inruil aangeboden aan FZ750 of GPX600/750R eigenaren.
- uiteraard na het schuiven van een forse bijbetaling.![]()
Dus ik weet niet wat voor studie jij doet om op 4 motoren te komen?![]()
ging meer om het idee dan om het aantalmaar waarom 2 motoren als je zegt dat je zo weinig rijd?
nu ga ik maffen![]()
![]()
![]()
- De XJ kwam als bij een verrassing... stepped into it.. de prijs.. en toen ging het vanzelf groeien..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef Roderick2085 het volgende:
ging meer om het idee dan om het aantalmaar waarom 2 motoren als je zegt dat je zo weinig rijd?
Ineens reizen de gedachten omhoog van het verbouwen en ben ik niet meer te stoppen.
Qua sleutelen kan ik niet blijven olie verversen... gebeurt is gebeurt.![]()
![]()
- De FZ750 heb ik al langer in het oog..
Economisch verantwoord alternatief met voldoende sportieve eigenschappen om de eigenaar sporadisch tevreden te stellen.Ik rij inderdaad toch niet meer dan 2.000 kilometer per jaar.
En met 2-3 circuitdagjes kan dat ding ook wel aardig meekomen.![]()
![]()
Dat Rietvaerder topic gaat zonder fokkers net zo lekker door.
quote:Op donderdag 05 oktober 2006 00:05 schreef BGL Racing het volgende:
[...]
Blijf je nu confabulerenIk heb geen vriendjes
Maar zeg, doe nu 's je levensverhaal uit de doeken, ik ben écht benieuwd wat iemand aanzet tot het doen van zulke rare dingen. En dat meen ik echt, daar ben ik benieuwd naar. Je bent gewoon een échte mafketel zegmaar, zoals je ze ook in films ziet :} Iemand die z'n eigen leven verzint, waarvoor de virtuele wereld natuurlijk helemaal geschikt isMaar... je wordt tóch gepakt, net zoals ze in de films altijd de 'bay-guys' pakken
En je hebt vast óók de moooooiste vriendin van de wereldPlaatjes posten dus!! We zullen het echt geloven! Dat beloof ik je.
Nou, ik ben benieuwd naar je antwoord.![]()
Morgen toch maar naar het circuit
Weer of geen weer, ik zal met mijn stalen ros ten strijde trekken
Nu maar hopen dat ik me ter plekke kan inschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog steeds geen mod die even meedoet, zou er achter de schermen een topic lopen betreffende deze zaak? Riet houdt z'n poot wel stijf iigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
Dat Rietvaerder topic gaat zonder fokkers net zo lekker door.
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef hicham het volgende:
En nog steeds geen mod die even meedoet,Idd...... zal ik even aan Spider vragen..
.. niet dat ze hem moet bannen, maar of ze het gezien heeft? Had al een mailtje over iets anders van haar.
En iedereen heeft hem door.quote:Riet houdt z'n poot wel stijf iig![]()
Veel plezier morgen straks, het is nu een beetje laat, jammer wel.![]()
![]()
![]()
Speaking of the devil... hij's zojuist gesloten door duderuudquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd...... zal ik even aan Spider vragen..
.. niet dat ze hem moet bannen, maar of ze het gezien heeft? Had al een mailtje over iets anders van haar.![]()
Volgende megameet gaat hij tanden rapen, dat zal 'm leren zomaar een topic te sluiten![]()
Mzzltov![]()
![]()
![]()
We willen net vertrekken, gaat het gigantisch regenen + onweren
Jammer dat ik geen regenoverall heb ... nog ff afwachten en anders maar op drogen in de paddocks![]()
![]()
wat is nou het kenteken van dt ding ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef MouseOver het volgende:
Voeg me toe, voeg me toe![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is nou het kenteken van dt ding ?![]()
Vampire Romance O+![]()
mag ik met jullie buitenspelen als k een mooie rode diversion koop?
Fragile like a rose on the snow...![]()
Ze zijn populair de laatste tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:16 schreef Knuffelslet het volgende:
mag ik met jullie buitenspelen als k een mooie rode diversion koop?
Pics!Vampire Romance O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: