Wat is de site van holister? want www.holister.com is het volgens mij nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef Ace1 het volgende:
Mijn vraag in het vorige topic.. zijn de problemen met de NL duane ook bij Hollister?
http://www.hollisterco.comquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:20 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Wat is de site van holister? want www.holister.com is het volgens mij niet
Als die problemen met douane zijn afgelopen. Nu nog even niet dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
Gaan we een inkoop aktie nog doen?
Is hier al meer over bekend?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Als die problemen met douane zijn afgelopen. Nu nog even niet dus.
Ik ga het misschien importeren naar Duitsland, ik neem aan dat dat geen problemen oplevert? aangezien zij wel op de lijst staan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef Lexiun het volgende:
zover ik weet is hier nog niets over bekend. Tot zover vind ik dat A&F slecht met zijn klanten aankomt. Paar weken geleden heb ik dus mail gestuurd over hoe het zat met het niet kunnen importeren van hun kleding naar Nederland, tot de dag van vandaag het ik hier geen reply op gehad dus had ik maar besloten om te gaan bellen. I really really hope dat dit snel opgelost word.
Als ze ook op Fok! zitten is de volgende vraagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:49 schreef hoppla het volgende:
[..]
Misschien ook een idee voor de inkoop actie? Genoeg Nederlanders wonen net over de grens!
Ja er is er nog een zo'n student tandarts heeft al een keer een ia gedaan maar dan voor ae.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef ook_gek het volgende:
Grotere kans dat je fokkers vind die in BE wonen![]()
Je kunt het toch als gift versturen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef wht het volgende:
Heb wel iemand in belgie die het kan aannemen, maar mijn eigen creditcard kan ik niet gebruiken, dat is wel jammer
Ja dat klopt, maar bij m'n creditcard gegevens kan ik de country niet meer op nederland zetten. Dus zal mijn creditcard nooit geaccepteerd worden lijkt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:13 schreef hoppla het volgende:
[..]
Je kunt het toch als gift versturen?
Das wel mooi klotequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:23 schreef wht het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar bij m'n creditcard gegevens kan ik de country niet meer op nederland zetten. Dus zal mijn creditcard nooit geaccepteerd worden lijkt me
panic! at the discoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:36 schreef Mert het volgende:
[..]
Das wel mooi klote![]()
Had net geregeld dat ik in DE kon laten bezorgen![]()
quote:
wat doe je er mee? Ik draag XL overhemden Ik vind het lekker dragen als ze los zitten en dan zijn mijn armen precies lang genoeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mm, okay. Mijn broer heeft vanuit de VS een A&F overhemd meegenomen en dat is met XL veels te groot.Ik draag de NL Large, denk dat als ik m'n cc weer heb voor een U.S. Medium ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |