Kellerman denk ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:14 schreef Knoekie het volgende:
Wie is de volgende die dood gaat?
Ik hoop niet dat die er komt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:24 schreef droks het volgende:
Denk niet dat er nog veel mensen dood gaan, anders is er niemand meer over voor een 3e seizoen.
Die fietshelmjosti, gok ik. Iemand die "to Holland" wil met een vlot gebaseerd op een vermolmd stuk hout en dit ook meldt aan een jerkybeef kauwende hond maakt het niet lang ihaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:14 schreef Knoekie het volgende:
Wie is de volgende die dood gaat?
Zou er nog een derde seizoen komen denk je?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:24 schreef droks het volgende:
Denk niet dat er nog veel mensen dood gaan, anders is er niemand meer over voor een 3e seizoen.
Ja daar heb je gelijk in, hij is ook het vaakste gezien door de buitenwereld.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef miss-scofield het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze niet echt actief op zoek zijn naar Haywire.. hij heeft tenslotte zijn hele familie (sowieso 4 familieleden) uitgemoord!
Hij is een stuk gevaarlijker dan Sucre bijvoorbeeld.
Maar ze zijn allemaal maar op zoek naar Michael.. omdat hij alles bedacht heeft en ze dat niet kunnen hebben. Lijkt mij dat je eerst opzoek gaat naar de gevaarlijke en dan naar de rest!
Weet niet, ik hoop het wel, raak niet uitgekeken op deze serie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:45 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Zou er nog een derde seizoen komen denk je?
Sjezus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:03 schreef magnifor het volgende:
Ik heb gelezen dat Paul Scheuring 5 seizoenen in zijn hoofd had.
ja maar dan worden ze aan het eind van dit seisoen weer opgepakt en dan moeten ze er weer uit zien te komen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Sjezus.In het tempo van dit seizoen is iedereen over 4 afleveringen dood, dus ik ben benieuwd hoe dat zou moeten gaan.
Een seizoen gevangenis en een seizoen 'on the run' vind ik trouwens wel genoeg.
Ik geloof dat er iig een derde seizoen zou komen waarin ze de serie 'praktisch opnieuw uitvinden'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
5 seizoenen lijkt me echt teveel van het goede. Soms is stoppen op je hoogtepunt het beste.
"Zelfmoord"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Crane. het volgende:
Het mooie is dat tweener tegen zn meissie had gezegt dat hij haar zou schrijven enzovoorts. Als zij er achter komt dat tweener ''Zelfmoord'' heeft gepleegd weet ze dat er iets niet klopt. Ik denk dat zij dus ook zeker terug gaat komen in de serie.
Over drie wekenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef sjeppert het volgende:
leuk dat bellick weer in de picture komt in de volgende aflevering
Hand, dove.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Canisfire het volgende:
Johnny boy kkk over here is going to have an asian head![]()
Volg je de serie wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Canisfire het volgende:
Johnny boy kkk over here is going to have an asian head![]()
daarvoor heeft hij dat 2de pistool in tweener zn handen gedrukt!.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Zelfmoord"?
Het moest toch geen zelfmoord lijken?
Ik bedoel... ruit aan diggelen, schotwonden op diverse plaatsen in z'n lijf. Welke idioot gelooft dan in zelfmoord?
Hoe Mahone de dood van Tweener dan wel gaat verklaren ben ik wel benieuwd naar overigens.
Duhuh, hij duwde een pistool in zijn hand om de moord op zelfverdediging te laten lijken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef BrauN het volgende:
Hoe Mahone de dood van Tweener dan wel gaat verklaren ben ik wel benieuwd naar overigens.
Wat houdt dat in dan? Dat ze allemaal weer vast zitten in fox river en weer gaan uitbreken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iig een derde seizoen zou komen waarin ze de serie 'praktisch opnieuw uitvinden'.
Vroeg ik me ook af ja. Hij heeft wel nog tegen Mahone gezegd dat ze een vrouw vast hielden. Heeft misschien daar Debra Jean haar naam doorgegeven en hebben die FBI mensen het adres gezocht...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe wistie waar ze woonde btw?
Dan had ie beter niet het pistool waarmee hij hem neerschoot in zn handen kunnen doen, maar juist degene waarmee niet geschoten was..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duhuh, hij duwde een pistool in zijn hand om de moord op zelfverdediging te laten lijken...
Dat moeten ze echt niet doen. Het maximum voor een verhaallijn als deze is toch wel 2 seizoenen, daarna wordt het alleen maar nutteloos gerektquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iig een derde seizoen zou komen waarin ze de serie 'praktisch opnieuw uitvinden'.
er is al getekend voor 3 seizoenen, ik vrees ook dat 3e seizoen niks wordt maar goed we wachten het afquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt niet doen. Het maximum voor een verhaallijn als deze is toch wel 2 seizoenen, daarna wordt het alleen maar nutteloos gerekt
Mwoh, ik dacht ook dat dit seizoen bagger zou worden, maar tot nu toe is het weer gewoon onderhoudend. Dus als ze een 3e seizoen op dit niveau kunnen houden vind ik ut primaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er is al getekend voor 3 seizoenen, ik vrees ook dat 3e seizoen niks wordt maar goed we wachten het af
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:52 schreef droks het volgende:
Weet niet, ik hoop het wel, raak niet uitgekeken op deze serie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |