Waarmee je mijn stelling steuntquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik werk nu ook niet.
[ bron ]quote:Report: Bush plans Bolton recess appointment.
Human Events Online reports, “According to an administration source who requested anonymity, if the Senate does not vote on Bolton before his current recess appointment expires December 18, the President will again name Bolton to the post during Congress’ post-election recess.”
Jij bent op je werk, dus je werkt.quote:
Ghe.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij bent op je werk, dus je werkt.
Vrouwen die slikkenquote:
Ja, ik studeer bestuurskundequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarmee je mijn stelling steunt.
Wat doe je? Studeren, dacht ik?
Dit heeft Bush toch al eerder uitgehaald?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Dat zou toch wel een der toppunten* van arrogantie zijn.
*: ja, toppunten en nu niet meer zeuren.
Moet natuurlijk niet te heet en/of te plakkend zijn. Warm & kleverig.quote:
quote:Italiaanse premier snijdt in eigen salaris
Uitgegeven: 3 oktober 2006 16:42
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 16:44
ROME - De Italiaanse premier Romano Prodi heeft zijn eigen salaris en dat van zijn ministers met 30 procent verlaagd. De maatregel maakt deel uit van bezuinigingen die in de begroting voor 2007 zijn opgenomen.
De regeringsleider zal jaarlijks bijna 37.000 euro minder opstrijken, valt op te maken uit dinsdag vrijgegeven gegevens.
Ministers zullen elk jaar 24.600 euro minder toucheren voor hun werkzaamheden. De 75 Italiaanse onderminister zullen eveneens met minder genoegen moeten nemen. De kortingen leveren komend jaar 2,3 miljoen euro aan besparingen op.
De centrum-rechtse oppositie bekritiseert de begroting van het kabinet-Prodi waarin hogere inkomens meer moeten gaan betalen. Prodi wordt door zijn tegenstanders geregeld als vampier bestempeld die het bloed drinkt van Italianen.
Ja. Een recess appointement wordt gebruikt als het Congres of de Senaat, of whatever, in reces is, maar er wel een hoognodige post gevuld moet worden. Alleen Bolton kreeg gewoon geen steun en dus wachtte Bush op het reces en nu heeft-ie al helemaal geen steun meer. Het zou behoorlijk arrogant zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit heeft Bush toch al eerder uitgehaald?
Klinkt goed hoor, bestuurskunde. Was vast ook wel iets voor mij geweest. Als, ooit, etc.quote:
quote:In Antwerpen heeft een 16-jarig meisje dat 6 maanden zwanger is maandag een pak slaag gekregen van zo'n 15 Marokkaanse jongeren.
Huhquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Dat zou toch wel een der toppunten* van arrogantie zijn.
*: ja, toppunten en nu niet meer zeuren.
Gewoon hetzelfde odoen als met een pizza die te heet is; gewoon heel snel slikken zo brand je je tong niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet te heet en/of te plakkend zijn. Warm & kleverig.
Daarom is hij juist ambassadeur geworden: om de minachting duidelijk te maken en de VN óf een schoothondje te maken of nog meer te verlammen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HuhIk heb het altijd vreemd gevonden om Bolton (voorheen groot criticaster van de VN) tot VN-ambassadeur te benoemen. Nou ja, het past ook wel in een unilaterale lijn.
Dan brand ik m'n slokdarm!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde odoen als met een pizza die te heet is; gewoon heel snel slikken zo brand je je tong niet.
Lijkt me heel logisch. Hij heeft kritiek en dus een mening dat het beter kan/ moet (en dat is natuurlijk ook zo). Dan is hij veel geschikter dan een dwaze fanbay die alles met de mantel der liefde wil bedekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HuhIk heb het altijd vreemd gevonden om Bolton (voorheen groot criticaster van de VN) tot VN-ambassadeur te benoemen. Nou ja, het past ook wel in een unilaterale lijn.
"There is no such thing as the United Nations. There is only the international community, which can only be led by the only remaining superpower, which is the United States."quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarom is hij juist ambassadeur geworden: om de minachting duidelijk te maken en de VN óf een schoothondje te maken of nog meer te verlammen.
quote:"the absolute perfect person for the job."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |