Misschien omdat het topic "IJsmuts Grote BoF Spam Topique" heet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
@ lies, hoezo in mn eentje??!! zal ik vanavond ook ff een lekkere kerel voor je posten?![]()
nee neequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Misschien omdat het topic "IJsmuts Grote BoF Spam Topique" heet?
Alleen voor IJSMUTS dus !![]()
Dan had het moeten heten: IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topiquequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee neeik spam hier alleen (in dit topique) , en de rest mag hier ook spammen
![]()
ach henkie, is dat alles wat je kan?!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
/spam aan
@modje; kan iemand ff de TT aanpassen? zie ursels post in juiste TTquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had het moeten heten: IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topique
![]()
Dat vind ik dus ook! Ik vind dat we hier dus niet meer moeten posten tot de titel veranderd isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had het moeten heten: IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topique
![]()
kruip dan es achter JP's mod account! en pas de TT aan joh!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook! Ik vind dat we hier dus niet meer moeten posten tot de titel veranderd is![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef Rhoffeltje het volgende:
nou ik blijf lekker poste want spamme kan je niet alleen...
ijsmuts for president
he jorrit, wat ik me nu altijd al afgevraagd heb, waarom heten die blikjes spam?? dr zit toch van die ham in die blikjes? en ik vind het best lekker dus ik zou het nou ook niet met spam willen vergelijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je zo genoeg spam?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Rocksteen het volgende:
Dit is de 500-ste post in dit geweldige subforum!!![]()
Dat betekend dus bier trakteren..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Rocksteen het volgende:
Dit is de 500-ste post in dit geweldige subforum!!![]()
Niet alleen vrouwen hier Frank! (zie onderstaand bericht van Ijsmuts)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die 1ste 3 foto's
Alleen mooie vrouwen hier
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
@ lies, hoezo in mn eentje??!! zal ik vanavond ook ff een lekkere kerel voor je posten?![]()
Tering .. in 1 blik lijkt ze knap maar als je er langer dan 2 sec. naar kijkt is het een enorm spook! (vind ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
@Chiel, wat een aardige opmerking![]()
@Lies, wat een heeerlijke kerels zeg!![]()
@Frank, ook leuk voor jou!![]()
maar helaas, we komen hier niet om elkaars aars te likken, gespammend moet er!![]()
. zit nu ff snel op de bank, moet zo weg, dus ff snel een geiluh chick posten
laatste keer liep iedereen erop te zeiken, maar nu er hier ook CS-ers en TMN-ers komen, es kijken wat zij van mijn favoriete blondje vinden
oei oei wat is ze toch lekker
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nu moet ik weg, posten jullie zo ook nog ff wat lekkere chicks? op die pics van Lies kan ik niet rukken![]()
![]()
oef weer die paardenbek?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
@Chiel, wat een aardige opmerking![]()
@Lies, wat een heeerlijke kerels zeg!![]()
@Frank, ook leuk voor jou!![]()
maar helaas, we komen hier niet om elkaars aars te likken, gespammend moet er!![]()
. zit nu ff snel op de bank, moet zo weg, dus ff snel een geiluh chick posten
laatste keer liep iedereen erop te zeiken, maar nu er hier ook CS-ers en TMN-ers komen, es kijken wat zij van mijn favoriete blondje vinden
oei oei wat is ze toch lekker
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nu moet ik weg, posten jullie zo ook nog ff wat lekkere chicks? op die pics van Lies kan ik niet rukken![]()
![]()
wij ook niet hoor, we doen maar alsofquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tering .. in 1 blik lijkt ze knap maar als je er langer dan 2 sec. naar kijkt is het een enorm spook! (vind ikmaar ik val dan ook niet op vrouwen ... )
Ik wilde het niet zo hard zeggen .. maar bah bah! haal die foto's weg man MUTSquote:
homoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, waar blijven die lekkere chicks nou?
Liever homo dan een meid met zo'n bek....quote:
ok liesje, ik zal ze binnenkort gaan vervangen, moet ik eerst ff mn FHM doorneuzenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo hard zeggen .. maar bah bah! haal die foto's weg man MUTS
prima, neuk zequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Liever homo dan een meid met zo'n bek....
Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach henkie, is dat alles wat je kan?!![]()
Zeg zit je nu weer die trol te postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
euh euh, Jeri Ryan is geen trol he?! misschien niet jouw smaak, maar ZEKER GEEN trolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg zit je nu weer die trol te posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@ijsmuts: Weet je wat gaaf zou zijn als je 2142ste post samenvalt met de releasedate van BF2142Niks ervan.. Dan zou Ijsmuts van me winnen, dat laten we natuurlijk niet toe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@ijsmuts: Weet je wat gaaf zou zijn als je 2142ste post samenvalt met de releasedate van BF2142jaja, weet niet wanneer dat is, maar zal wel ergens in 2007 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog 39 posts!! ursel, dit wordt een legendarische dag!!2 vooraanstaande BoFFers die vandaag de 2142 halen!!!!
![]()
oja, ik heb egg-bird gelokaliseerd op Fok! hij zat net martelmanieren voor poesjes te posten![]()
Heeft die ook dat topic gevonden..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, weet niet wanneer dat is, maar zal wel ergens in 2007 zijn![]()
nog 39 posts!! ursel, dit wordt een legendarische dag!!2 vooraanstaande BoFFers die vandaag de 2142 halen!!!!
![]()
oja, ik heb egg-bird gelokaliseerd op Fok! hij zat net martelmanieren voor poesjes te posten![]()
Morpheus2002 geregistreerd op: Dinsdag 24 september 2002 @ 08:15quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:10 schreef IJsmuts het volgende:
@ gans, wat een mega post!!![]()
@ egg bird, ja kerel, leef je nog?? zoja feli dan maar!![]()
@morph, 10k posts!!!en dan noemen ze mij en spamhoer
![]()
Zijn er nog andere forums..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morpheus2002 geregistreerd op: Dinsdag 24 september 2002 @ 08:15
IJsmuts geregisteerd op: woensdag 24 december 2003 @ 10:34
Kortom jij post gewoon te weinig in ander Forums
Eindelijk toegang??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef dekkered het volgende:
boe
tja, wat een kut kerst was dat in 2003, van ellende aan de Fok gegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
hebben de modjes geregeld, dit topique staat in ieders AT!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
waarom staat dit topic bij MAT? had hier niets gepost...
Wel een heel originele tvpquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
waarom staat dit topic bij MAT? had hier niets gepost...
Ik heb dankzij Ijsmuts gewoon in ONZ gepost..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja lekker wijf maar ontiegelijk dom dat ik telkens als ik haar zie moet lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
[De Bewoners] Nena # 1
kun je lekker plaatjes kijken naar dat blondje uit de gouden kooi!![]()
![]()
Kheb alleen de foto's nog gezien van haar en weet nu al dat zij in het huis met iemand gaat neuken..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja lekker wijf maar ontiegelijk dom dat ik telkens als ik haar zie moet lachen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En je naam is weer weg uit je MAT
Ik zet geen bier op domme poppetjes. Ik denk niet dat het trouwens snel zal gebeuren, maar het zal vast wel gaan gebeuren.
modjes komen niet in zulke plepse topics....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef ursel het volgende:
Waarom is de TT nog niet aangepast???
[ONZ] IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topique
Pssst..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
modjes komen niet in zulke plepse topics....![]()
Ik wilde erop klikkenquote:
donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef ursel het volgende:
Op deze mag je klikken..
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/mod.gif]afbeelding][/url]
Ik heb geprobeerd het te wijzigen maar ik denk dat de 24 uur verstreken zijn dus de titel niet meer te wijzigen is ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef ursel het volgende:
Op deze mag je klikken..
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/mod.gif]afbeelding][/url]
das jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te wijzigen maar ik denk dat de 24 uur verstreken zijn dus de titel niet meer te wijzigen is ....
JOEHOE! KIJK ES NAAR DE TITEL!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das jammermaarja, er zal allicht een vervolg komen op deze reeks, dus dan maar goed!
![]()
Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
IK ZIT OP MN WERK JOH![]()
kan niet eens de beloofde chicks posten![]()
zal es kijken wat ik kan doen, moet ff wachten tot jeroen van der veer naar huis is.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..
JA EINDELIJIK!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Eindelijk toegang??![]()
Wanneer spam je nou dat andere dode topic vol zodat je een nieuw topic kan openen..![]()
lol iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etcquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
Zorg jij nou maar ff dat je die 2142 posts een keertje haalt ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etc![]()
tis nu het BoF vrienden topique he?! ik hoef niet meer alles alleen te doen!![]()
post ik vanavond ook nog een schatje(een het zal dan geen 7of9 worden
)
allebei op dezelfde dag 2142 posts!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef ursel het volgende:
Oohja...
* ursel schraapt zichzelf van de grond
Nog gefeliciteerd IJsmuts..
Je hebt hem toch wel pre-ordered he.. anders heb je verder weinig aan je 2142 posts..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
allebei op dezelfde dag 2142 posts!!!![]()
WIJ ZIJN ECHT GAAF!!!
nee hoor, niks gepre-ordered! ik koop hem wel na patch 2.142quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel pre-ordered he.. anders heb je verder weinig aan je 2142 posts..![]()
Animal..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef IJsmuts het volgende:
MN FAVORIETE DILBERT!! hangt achter mn bureau!![]()
[afbeelding]
657 Dilberts!!
kom hier es voor de meet spammen!! dr komen hier ook een paar van CS en TMN, die moeten ook komen om het nieuwe BoF te vieren!quote:
Als je een beetje je best doet, kun jij de 2142 ook nog halen vandaagquote:
haha.. ja normaal zit ik nooit zo op forums en hiervoor ook nooit op fok forum.. maar volgens mij valt dat wel te halen.. anders hou ik het toch gewoon bij 2quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kun jij de 2142 ook nog halen vandaag
Je moet zorgen dat je baas je ontslaat, dan gaat het in ene heeeel erg hard met je aantal posts...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Rhoffeltje het volgende:
[..]
haha.. ja normaal zit ik nooit zo op forums en hiervoor ook nooit op fok forum.. maar volgens mij valt dat wel te halen.. anders hou ik het toch gewoon bij 2speelt tenslotten alleen BF2
![]()
Ik ben gisteren al stiekem eens in het enge grote fok-forum geweest..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:56 schreef IJsmuts het volgende:
ga vandaag eens heel Fok onder spammenleuke topics ff hier melden svp
![]()
Weinig..quote:
ben jij vandaag jarig ??!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:10 schreef ursel het volgende:
[..]
En vanavond mijn verjaardag vieren..![]()
quote:
Ofwel, je gaf zelf aan niet meer te doenquote:
Ursel is jarig, ik NIET! en heb helemaal geen topic aangemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef dekkered het volgende:
feli eikelbeetje weer een nieuw topic aanmaken die IK WOU AANMAKEN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:56 schreef -chiel- het volgende:
Ursel is jarig, ik NIET! en heb helemaal geen topic aangemaakt![]()
No shit sherlock..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen gebruiken eikel ook als scheldwoord chiel!!!
![]()
Nog anderhalf uur en ik ben weg.. Probeer het nog ff vol te houden..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je mag dan wel jarig zijn, te bijdehand hoeft nou ook weer niet![]()
Ik ga ervandoor voor jullie straks mij de schuld geven dat FOK! weer plat ligt..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur en ik ben weg.. Probeer het nog ff vol te houden..![]()
Apeldoorn is hartstikke leuk joh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:31 schreef BattleLies het volgende:
.. ik maak me weer op voor een kloterit naar Apeldoorn .. bijna niet te doen om daar een aantal dagen te werken ... 2 uur heen, 2 uur terug .. als je mazzel hebt![]()
damn, wat een beestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
werd net gebeld door sjoerd en mn nieuwe kever is er!!
![]()
zoals jullie misschien hebben meegekregen spaar ik insecten en ik had er een besteld, en nu issie er!!![]()
ik ben zo blij, zaterdag kan ik hem halen![]()
dit is hem:
[afbeelding]
de titanus giganteus en dus bijna 20 cm groot, ik zal dit weekend ff een foto spammen!!![]()
![]()
Er bestaan nog grotere ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
zoals jullie misschien hebben meegekregen spaar ik insecten en ik had er een besteld, en nu issie er!!![]()
dit is hem:
[afbeelding]
de titanus giganteus en dus bijna 20 cm groot, ik zal dit weekend ff een foto spammen!!![]()
![]()
Wow wat een beestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
dit is hem:
[afbeelding]
![]()
Nope mensen. Op de foto wordt hij net gevoerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Wow wat een beest![]()
![]()
Wat eet ie wel niet, muizen?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:16 schreef IJsmuts het volgende:
@ chiel, zien!!, dit is zover ik weet de grootste kever kwa lengte, de zwaartse (goliathkver) heb ik er ook 3 van!
quote:
Ik dacht nog, hij zal toch niet die auto bedoelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry, errrrruug flauw maar ik kon het niet onderdrukken!![]()
Zijn er een hoop... Ik was de eerste lichting, ben deze week weer begonnen, had voorhoofdholte- en keelontsteking...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:49 schreef dekkered het volgende:
DAT HEB IK WEER HE IK BEN WEER ZIEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer last van je druiperquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:49 schreef dekkered het volgende:
DAT HEB IK WEER HE IK BEN WEER ZIEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef -chiel- het volgende:
Ik heb eindelijk eens een blauwtand stick aangeschaft zodat ik eindelijk al die onzinnige filmpjes van mijn telefoon kan rukken.
Ik zal er eens 1tje proberen online te krijgen maar ik loop nog ff te kloten met het converteren!
als maar niet je schijtfilmpjes achter dat treintje bij karkand zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef -chiel- het volgende:
Ik heb eindelijk eens een blauwtand stick aangeschaft zodat ik eindelijk al die onzinnige filmpjes van mijn telefoon kan rukken.
Ik zal er eens 1tje proberen online te krijgen maar ik loop nog ff te kloten met het converteren!
Nee die zal ik je besparen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef IJsmuts het volgende:
als maar niet je schijtfilmpjes achter dat treintje bij karkand zijn![]()
WTF!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee die zal ik je besparen!
HIER heb je mijn maat Dolf die zijn tamelijk ongezonde afkeer van bowlingpins demonstreert!
Sorry voor de kwaliteit, maar ze hebben ook een telefoon in mijn camera gebouwd en dat gaat ten koste van de beeldkwaliteit![]()
ik durf wel, maar kan dit bekeken worden op je werkplek?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef Suikermais het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kJuM9llMUeM
Te vals..te gay....KLIKKEN OP EIGEN RISICO !!!
vreselijk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef Suikermais het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kJuM9llMUeM
Te vals..te gay....KLIKKEN OP EIGEN RISICO !!!
Ja hoor. geluid lekker hardquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik durf wel, maar kan dit bekeken worden op je werkplek?![]()
mmm, niet zo tof alleenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef IJsmuts het volgende:
hier een beetje ak47 en m16 geschiet
http://video.google.nl/videoplay?docid=7147340150885648160&q=m16
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Mr_Baus het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=921137362143423010&q=18c
Glock 18c
En in BF2 is het een BB gunquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef Mr_Baus het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2953410658987613476&q=p90
De FN Herstal P90, met het patroon dat men liever nooit had uitgevonden; SS190
te druk manquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo vlak voor het weekend is die IJsmuts wel heel druk, anders hadden we allang weer een paar berichtjes gehad.
Maar ik denk dat we vanavond weer een aantal mooie plaatjes kunnen verwachten van opperspammer IJsmuts
link is dood, maar is dat JPquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef FJD het volgende:
http://www.nd.edu/~vperez/pics/jpjedi.jpg
Check de URL![]()
Check de foto:
[afbeelding]
Wacht fix ik evenquote:
Zo ver kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef IJsmuts het volgende:
open dirretje met fotos van de geboorte en besnijdenis![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding]
Inclusief grotesmurf muts
Een rel... war waar waar...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
@Lies, wat is dat allemaal voor een gerel bij BB?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef egg-bird het volgende:
Daar was die dan. heb m eindelijk gevondenGE-LUK-KIG
hahaha ja anders ik welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef ursel het volgende:
Hehe.. eindelijk.. Was al bijna bang dat er nog een topic ging komen in GAM..
haha nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:04 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
tja, dit topique is eigenlijk niet ursel, ei vogel en ijsmuts waardig, moeten we vandaag maar iets aan doen![]()
gister snakes on a plane geziendikke B film, maar zo grappig
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:08 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha nieten
en eehm (geen icoon) ursel waardig
![]()
Is dat niet die nieuwe film met samuel l jackson? leek mij nog wel geinig eigenlijk maar als die niets aan is skip ik m en huur m wel een x ofzo.
Snakes on a plane, die titel ook echtquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:27 schreef IJsmuts het volgende:
gewoon in de bios kijken en daarna vergeten die film!! super leuk isdie!!!
ik ging er heen met een vriend en mn vriendin, in de auto vertelde ik haar dat de film over een treinreis ging met allemaal spinnen....quote:
OMGquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ging er heen met een vriend en mn vriendin, in de auto vertelde ik haar dat de film over een treinreis ging met allemaal spinnen....
zegt ze " waarom heet die dan snakes on a plane? dan zou je toch iets met slangen verwachten.?"
![]()
![]()
![]()
ziet er wel leuk uit? t is gewoon geniaal...quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
dat ziet er wel leuk uit, die soep topics van fok roeleren ook
helemaal die met die gabbers
![]()
ik ga zo ff spammen, ben nu nog druk..
ik heb het topic 1 tel open gehadquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:25 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit? t is gewoon geniaal...
kom maar op kerelquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb het topic 1 tel open gehadniet direct zo'n toontje dan he, of moet ik even langskomen
![]()
ik had ook altijd toen ik met de trein naar school moest op de terug weg een vertraging van een paar uur omdat 1 of andere Ahole t weer nodig vond om zich voor de trein te gooien... ALTIJD ALS IK NAAR HUIS MOG!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:30 schreef FJD het volgende:
Fucking hell, is er weer een of ander leip met zn auto tegen de trein gereden. 30-60 minuten vertraging op een reis van een dik een uurNu al geen zin meer om naar Arnhem te gaan
je hebt een gave voor leuke topicsquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uiteindelijk wil iedereen dit in zn AT![]()
sickert waar blijf je![]()
hoe weet je dat/zie je dat en hoe wordt je dat???quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ben net in een uurtje spelen gewoon ff 127 plaatsen in de support ranking gestegen
Ik ben nu nummer 2,299 PKM hoer van de wereldand still going!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ben net in een uurtje spelen gewoon ff 127 plaatsen in de support ranking gestegen
Via tracker bijv... dit is jou ranking pagequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe weet je dat/zie je dat en hoe wordt je dat???
heb t niet echt bij gehouden maar qua command stijg ik volgens mij ook echt mega gewoon.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:52 schreef Mr_Baus het volgende:
geen idee je piemel??quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef staticdata het volgende:
Anti-Tank (Kits) #52241
Assault #185852
Engineer #54500
Medic #3280
Special-Ops #193395
Sniper #115246
Goh waar speel ik het meest mee
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef staticdata het volgende:
Anti-Tank (Kits) #52241
Assault #185852
Engineer #54500
Medic #3280
Special-Ops #193395
Sniper #115246
Goh waar speel ik het meest mee
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef egg-bird het volgende:
[..]
geen idee je piemel?? [afbeelding]
haha absoluut niet hahaha. sickness of the mind comes with the age zeggen we hier op werkquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
ik heb het over bf2, dat jullie ziekelijke geesten gelijk over wat anders denken kan ik toch niets aan doen
maar daar gaat t niet om... ik heb gewoon een zieke overbesexte geest. net als mutsje... altijd door denken dat soort dingenquote:
Dan wordt het tijd voor een vrouwtje en kindjes..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
maar daar gaat t niet om... ik heb gewoon een zieke overbesexte geest. net als mutsje... altijd door denken dat soort dingen![]()
![]()
Ben geen mod... van mij mag alles...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:46 schreef ursel het volgende:
Static.. (of rudy natuurlijk..)
Valt het binnen de perken of moeten we hem terug verwijzen naar een niet nader te nomen topic??![]()
same herequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ben geen mod... van mij mag alles...
ach, het is niet voor niets het ONZIN forum...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
same here
maar goed dat soort mannetjes geven ons een slechte naam
Hey, hup, jij was toch pauze aan het houden... Dan moet je ons ook niet in de gaten gaan houden he..quote:
haha ja t was rustig in de kantine dus dat is FOK natuurlijk in de pauze de 2de keus...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, hup, jij was toch pauze aan het houden... Dan moet je ons ook niet in de gaten gaan houden he..
Ik ga ook wat eten..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |