http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_270756.html?wt.bron=homeArt1quote:Een hoog talibanverantwoordelijke die banden heeft met het al-Qaidanetwerk, heeft donderdag in een geluidsopname de moslims in de VS opgeroepen het land te verlaten, omdat er tijdens de ramadammaand een grootschalige aanval kan plaatshebben.
Goddelijke straf
"Moslimbewoners van Amerika (...). Verlaat Amerika zo vlug mogelijk. Het lijden van de goddellijke straf zal Amerika treffen", verklaarde mollah Maasum Afghani, voorzitter van de raad van oelama's (schriftgeleerden) van de talibanbeweging
Ga je gang...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef Jarno het volgende:
Zal ik weer...?
Uit Vrees voor vuile bom dus:quote:
Dit is dus nummero zoveel van vandaag idd.quote:We hebben in 1 ochtend berichten over *vermoedelijk veredelde* aanslagen in Praag, over een *vermoedelijke* burgeroorlog in Frankrijk, over een *vermoedelijke* vuile bom...
Maandag is mijn vrije dag, ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig hebben ze het wel na het weekeinde geplanned. Ik baal altijd zo wanneer nucleaire holocousts op de vrijdagnamiddag vallen.
oei, da's dan weer een minpunt, mischien kunnen ze tegelijkertijd wat serveronderhoud inplannenquote:
ik zou voor de zekerheid om 18:30 vragen, als het regent ben je wat meer tijd kwijt qua filesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Ja, als het dan toch moet gebeuren, doe dan maar op maandag.
Kan het beginnen na 17:45, als het even mogelijk is? Het zit hier nogal tegen met de files, en ik wil de aftrap wel live kunnen zien op CNN.
Denk ik wel, ze wachten meestal netjes totdat iederen op zijn werk is om dan pas het gebouw binnen te vliegen. Dit ga je redden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Kan het beginnen na 17:45, als het even mogelijk is?
Nou ja, de kansen worden wel groterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uit Vrees voor vuile bom dus:
[..]
Dit is dus nummero zoveel van vandaag idd.
Ik ben om 18:00 wel thuis, en wil ook nog op tijd naar bed kunnen. Wordt het een avondvullend programma?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid om 18:30 vragen, als het regent ben je wat meer tijd kwijt qua files
Dat blijft natuurlijk altijd het doel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef yvonne het volgende:
Win-win
kinderen liggen dan nog niet op bed, edoch sesamstraat is al wel geweest, weet je ik voel toch steeds meer voor 19:00 uur, avond eten naar binnen gewerkt, afwas gedaan, kinderen naar bed, en dan met een kopje koffie op de bankquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben om 18:00 wel thuis, en wil ook nog op tijd naar bed kunnen. Wordt het een avondvullend programma?
Ik spreek trouwens enkel voor mezelf. Hoe zit het met de rest? Je hebt altijd mensen met kinderen, mensen die de hond nog moeten uitlaten etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |