Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je ze vergiftigd ben je een hond...
Ontzettende ontlasting bedoel je.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.![]()
Ik heb geen katten/poezen, dus die kunnen ook niet in andermans tuin rond rennen....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.![]()
katten schijten per definitie niet in hun eigen tuinquote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Helpt gegarandeerdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je ze vergiftigd ben je een hond...
uitgestrooide gebruikte theezakjes schijnt te werken...
Ratten zijn zeer sociale dierenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Nja, ik heb wel een hip systeempje gemaakt. Ik heb een mooie paal in de grond geramd, met daaraan een spuitkop van de tuinslang. De hendel van de spuitkop heb ik met t-wraps vastgetrokken. Binnenin de keuken heb ik een waterafsluiter in het aanrecht hangen, zodat ik ze een flinke plens water kan geven.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef Maikalo het volgende:
In Blijdorp verkopen ze tijgerstront. Dat helpt wel, want dan denken ze dat je tuin het terrirotium is van een tijger. Alleen meurt het wel als de pest! Ik stel de aanschaf van een supersoaker voor![]()
Jij gaat op Jihad tegen de katten?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:27 schreef gio_hardcore het volgende:
Vandaar dat ik nu op de marokkaanse toer ga: harder aanpakken!
Je moeder is niet wijs.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geen oplossing tegen het probleem, maar wat m'n ma altijd doet is de stront van die katten gewoon bij de buren (waar die katten vandaan komen) in de tuin pleuren![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Gebakken spons. Dat eten ze op. Spons zet uit in de maag. Maag ploft. Poes doodt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:29 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij gaat op Jihad tegen de katten?
Spons als in: ramen wassen of spons als in: zeedier ?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Gebakken spons. Dat eten ze op. Spons zet uit in de maag. Maag ploft. Poes doodt.
Ze pakt het ook niet op. Als ze in de tuin bezig is en ze ziet het liggen, pakt ze een schepje en gooit het bij de buren.quote:
Kinderachtig. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ze pakt het ook niet op. Als ze in de tuin bezig is en ze ziet het liggen, pakt ze een schepje en gooit het bij de buren.![]()
Ja dag, straks ga jij achter haar aanquote:
Spons als in auto wassen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Spons als in: ramen wassen of spons als in: zeedier ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |