Ik ben gisteren al stiekem eens in het enge grote fok-forum geweest..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:56 schreef IJsmuts het volgende:
ga vandaag eens heel Fok onder spammenleuke topics ff hier melden svp
![]()
Weinig..quote:
ben jij vandaag jarig ??!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:10 schreef ursel het volgende:
[..]
En vanavond mijn verjaardag vieren..![]()
quote:
Ofwel, je gaf zelf aan niet meer te doenquote:
Ursel is jarig, ik NIET! en heb helemaal geen topic aangemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef dekkered het volgende:
feli eikelbeetje weer een nieuw topic aanmaken die IK WOU AANMAKEN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:56 schreef -chiel- het volgende:
Ursel is jarig, ik NIET! en heb helemaal geen topic aangemaakt![]()
No shit sherlock..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen gebruiken eikel ook als scheldwoord chiel!!!
![]()
Nog anderhalf uur en ik ben weg.. Probeer het nog ff vol te houden..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je mag dan wel jarig zijn, te bijdehand hoeft nou ook weer niet![]()
Ik ga ervandoor voor jullie straks mij de schuld geven dat FOK! weer plat ligt..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur en ik ben weg.. Probeer het nog ff vol te houden..![]()
Apeldoorn is hartstikke leuk joh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:31 schreef BattleLies het volgende:
.. ik maak me weer op voor een kloterit naar Apeldoorn .. bijna niet te doen om daar een aantal dagen te werken ... 2 uur heen, 2 uur terug .. als je mazzel hebt![]()
damn, wat een beestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
werd net gebeld door sjoerd en mn nieuwe kever is er!!
![]()
zoals jullie misschien hebben meegekregen spaar ik insecten en ik had er een besteld, en nu issie er!!![]()
ik ben zo blij, zaterdag kan ik hem halen![]()
dit is hem:
[afbeelding]
de titanus giganteus en dus bijna 20 cm groot, ik zal dit weekend ff een foto spammen!!![]()
![]()
Er bestaan nog grotere ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
zoals jullie misschien hebben meegekregen spaar ik insecten en ik had er een besteld, en nu issie er!!![]()
dit is hem:
[afbeelding]
de titanus giganteus en dus bijna 20 cm groot, ik zal dit weekend ff een foto spammen!!![]()
![]()
Wow wat een beestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
dit is hem:
[afbeelding]
![]()
Nope mensen. Op de foto wordt hij net gevoerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Wow wat een beest![]()
![]()
Wat eet ie wel niet, muizen?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:16 schreef IJsmuts het volgende:
@ chiel, zien!!, dit is zover ik weet de grootste kever kwa lengte, de zwaartse (goliathkver) heb ik er ook 3 van!
quote:
Ik dacht nog, hij zal toch niet die auto bedoelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry, errrrruug flauw maar ik kon het niet onderdrukken!![]()
Zijn er een hoop... Ik was de eerste lichting, ben deze week weer begonnen, had voorhoofdholte- en keelontsteking...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:49 schreef dekkered het volgende:
DAT HEB IK WEER HE IK BEN WEER ZIEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer last van je druiperquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:49 schreef dekkered het volgende:
DAT HEB IK WEER HE IK BEN WEER ZIEK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef -chiel- het volgende:
Ik heb eindelijk eens een blauwtand stick aangeschaft zodat ik eindelijk al die onzinnige filmpjes van mijn telefoon kan rukken.
Ik zal er eens 1tje proberen online te krijgen maar ik loop nog ff te kloten met het converteren!
als maar niet je schijtfilmpjes achter dat treintje bij karkand zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef -chiel- het volgende:
Ik heb eindelijk eens een blauwtand stick aangeschaft zodat ik eindelijk al die onzinnige filmpjes van mijn telefoon kan rukken.
Ik zal er eens 1tje proberen online te krijgen maar ik loop nog ff te kloten met het converteren!
Nee die zal ik je besparen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef IJsmuts het volgende:
als maar niet je schijtfilmpjes achter dat treintje bij karkand zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |