Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
IK ZIT OP MN WERK JOH![]()
kan niet eens de beloofde chicks posten![]()
zal es kijken wat ik kan doen, moet ff wachten tot jeroen van der veer naar huis is.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..
JA EINDELIJIK!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Eindelijk toegang??![]()
Wanneer spam je nou dat andere dode topic vol zodat je een nieuw topic kan openen..![]()
lol iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etcquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
Zorg jij nou maar ff dat je die 2142 posts een keertje haalt ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etc![]()
tis nu het BoF vrienden topique he?! ik hoef niet meer alles alleen te doen!![]()
post ik vanavond ook nog een schatje(een het zal dan geen 7of9 worden
)
allebei op dezelfde dag 2142 posts!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef ursel het volgende:
Oohja...
* ursel schraapt zichzelf van de grond
Nog gefeliciteerd IJsmuts..
Je hebt hem toch wel pre-ordered he.. anders heb je verder weinig aan je 2142 posts..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
allebei op dezelfde dag 2142 posts!!!![]()
WIJ ZIJN ECHT GAAF!!!
nee hoor, niks gepre-ordered! ik koop hem wel na patch 2.142quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel pre-ordered he.. anders heb je verder weinig aan je 2142 posts..![]()
Animal..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef IJsmuts het volgende:
MN FAVORIETE DILBERT!! hangt achter mn bureau!![]()
[afbeelding]
657 Dilberts!!
kom hier es voor de meet spammen!! dr komen hier ook een paar van CS en TMN, die moeten ook komen om het nieuwe BoF te vieren!quote:
Als je een beetje je best doet, kun jij de 2142 ook nog halen vandaagquote:
haha.. ja normaal zit ik nooit zo op forums en hiervoor ook nooit op fok forum.. maar volgens mij valt dat wel te halen.. anders hou ik het toch gewoon bij 2quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet, kun jij de 2142 ook nog halen vandaag
Je moet zorgen dat je baas je ontslaat, dan gaat het in ene heeeel erg hard met je aantal posts...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Rhoffeltje het volgende:
[..]
haha.. ja normaal zit ik nooit zo op forums en hiervoor ook nooit op fok forum.. maar volgens mij valt dat wel te halen.. anders hou ik het toch gewoon bij 2speelt tenslotten alleen BF2
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |