SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@ijsmuts: Weet je wat gaaf zou zijn als je 2142ste post samenvalt met de releasedate van BF2142Niks ervan.. Dan zou Ijsmuts van me winnen, dat laten we natuurlijk niet toe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@ijsmuts: Weet je wat gaaf zou zijn als je 2142ste post samenvalt met de releasedate van BF2142jaja, weet niet wanneer dat is, maar zal wel ergens in 2007 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog 39 posts!! ursel, dit wordt een legendarische dag!!2 vooraanstaande BoFFers die vandaag de 2142 halen!!!!
![]()
oja, ik heb egg-bird gelokaliseerd op Fok! hij zat net martelmanieren voor poesjes te posten![]()
Heeft die ook dat topic gevonden..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, weet niet wanneer dat is, maar zal wel ergens in 2007 zijn![]()
nog 39 posts!! ursel, dit wordt een legendarische dag!!2 vooraanstaande BoFFers die vandaag de 2142 halen!!!!
![]()
oja, ik heb egg-bird gelokaliseerd op Fok! hij zat net martelmanieren voor poesjes te posten![]()
Morpheus2002 geregistreerd op: Dinsdag 24 september 2002 @ 08:15quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:10 schreef IJsmuts het volgende:
@ gans, wat een mega post!!![]()
@ egg bird, ja kerel, leef je nog?? zoja feli dan maar!![]()
@morph, 10k posts!!!en dan noemen ze mij en spamhoer
![]()
Zijn er nog andere forums..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morpheus2002 geregistreerd op: Dinsdag 24 september 2002 @ 08:15
IJsmuts geregisteerd op: woensdag 24 december 2003 @ 10:34
Kortom jij post gewoon te weinig in ander Forums
Eindelijk toegang??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef dekkered het volgende:
boe
tja, wat een kut kerst was dat in 2003, van ellende aan de Fok gegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
hebben de modjes geregeld, dit topique staat in ieders AT!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
waarom staat dit topic bij MAT? had hier niets gepost...
Wel een heel originele tvpquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
waarom staat dit topic bij MAT? had hier niets gepost...
Ik heb dankzij Ijsmuts gewoon in ONZ gepost..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja lekker wijf maar ontiegelijk dom dat ik telkens als ik haar zie moet lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
[De Bewoners] Nena # 1
kun je lekker plaatjes kijken naar dat blondje uit de gouden kooi!![]()
![]()
Kheb alleen de foto's nog gezien van haar en weet nu al dat zij in het huis met iemand gaat neuken..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja lekker wijf maar ontiegelijk dom dat ik telkens als ik haar zie moet lachen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En je naam is weer weg uit je MAT
Ik zet geen bier op domme poppetjes. Ik denk niet dat het trouwens snel zal gebeuren, maar het zal vast wel gaan gebeuren.
modjes komen niet in zulke plepse topics....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef ursel het volgende:
Waarom is de TT nog niet aangepast???
[ONZ] IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topique
Pssst..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
modjes komen niet in zulke plepse topics....![]()
Ik wilde erop klikkenquote:
donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef ursel het volgende:
Op deze mag je klikken..
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/mod.gif]afbeelding][/url]
Ik heb geprobeerd het te wijzigen maar ik denk dat de 24 uur verstreken zijn dus de titel niet meer te wijzigen is ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef ursel het volgende:
Op deze mag je klikken..
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/mod.gif]afbeelding][/url]
das jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te wijzigen maar ik denk dat de 24 uur verstreken zijn dus de titel niet meer te wijzigen is ....
JOEHOE! KIJK ES NAAR DE TITEL!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das jammermaarja, er zal allicht een vervolg komen op deze reeks, dus dan maar goed!
![]()
Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
IK ZIT OP MN WERK JOH![]()
kan niet eens de beloofde chicks posten![]()
zal es kijken wat ik kan doen, moet ff wachten tot jeroen van der veer naar huis is.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Tsss.. schiet er eens mee op.. Anders gaat Lies straks weer van die enge mannen posten en moet ik Sanne weer van mijn beeldscherm vegen..
JA EINDELIJIK!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Eindelijk toegang??![]()
Wanneer spam je nou dat andere dode topic vol zodat je een nieuw topic kan openen..![]()
lol iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etcquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, wij TMN'ers kunnen veel beter spammen
Zorg jij nou maar ff dat je die 2142 posts een keertje haalt ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, kom es op dan met wat lekkere wijfen, vette guns etc![]()
tis nu het BoF vrienden topique he?! ik hoef niet meer alles alleen te doen!![]()
post ik vanavond ook nog een schatje(een het zal dan geen 7of9 worden
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |