quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
De volgende FOK MC leden zijn aangemeld:quote:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Knuffelslet het volgende:
motor kopenmaar moet even wachten op de belasting
Ik keek naar de prijs icm gemonteerde goodiesquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel puik ja![]()
Om er een ander op te zien rijden uiteraard, zelf zou ik geen yammie onder me kont willen doh
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kutprogramma's op TV, stelletje copycats![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
Gewonde na zoektocht naar gaslek met aansteker
Wat een L*L
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kanquote:Dutch Technical support role in Cork area starting on the 12 of October?
''kga ook zo maar pitten, nog ff Blackadderquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is nou dom
![]()
heb me ook maar aangemeld voor dat messages gedoe.... vaag ding, kijk er binnenkort nog wel eens naar
trouwens ook leuk, krijg je een mailtje, of ik interesse heb in:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
nu weer tijd om te pitten![]()
Wat de neuk moet Cork area voorstellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Crashcat het volgende:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.![]()
Had je nou net niet moeten doen heyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef bvvt het volgende:
Deze red-neck motor moest ik gewoon ff plaatsen
[afbeelding]
ja, en bedankt hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |