quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
De volgende FOK MC leden zijn aangemeld:quote:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Knuffelslet het volgende:
motor kopenmaar moet even wachten op de belasting
Ik keek naar de prijs icm gemonteerde goodiesquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel puik ja![]()
Om er een ander op te zien rijden uiteraard, zelf zou ik geen yammie onder me kont willen doh
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kutprogramma's op TV, stelletje copycats![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
Gewonde na zoektocht naar gaslek met aansteker
Wat een L*L
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kanquote:Dutch Technical support role in Cork area starting on the 12 of October?
''kga ook zo maar pitten, nog ff Blackadderquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is nou dom
![]()
heb me ook maar aangemeld voor dat messages gedoe.... vaag ding, kijk er binnenkort nog wel eens naar
trouwens ook leuk, krijg je een mailtje, of ik interesse heb in:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
nu weer tijd om te pitten![]()
Wat de neuk moet Cork area voorstellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb maar ff terug gemailt dat ik pas vanaf eind januarie op stage kan
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Crashcat het volgende:
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.![]()
Had je nou net niet moeten doen heyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef bvvt het volgende:
Deze red-neck motor moest ik gewoon ff plaatsen
[afbeelding]
ja, en bedankt hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk haar nog eens met de neus op de feiten.![]()
![]()
Wat moet je met BEquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:03 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Kun je 'm al ruiken, knuffelslet ?
Overigens heb ik 'm volgende week waarschijnlijk ook in bezit als ik geslaagd ben voor m'n BE ..
Paarden zijn voor tienermeisjes ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat moet je met BEPaarden heen en weer crossen
Werkt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Kijk je liefje ff geil aan.. Dat wil nog wel es helpen.![]()
Ok, ja schappelijk bedachtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Paarden zijn voor tienermeisjes ..![]()
Kutbeesten ..![]()
Mag ik tenminste met alles rijden wat zwaarder dan m'n auto is ..
Caravan van m'n ouders of andere noodgevallen ..
Hoeveel ben je er voor kwijt geweest?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Paarden zijn voor tienermeisjes ..![]()
Kutbeesten ..![]()
Ik heb niet de goedkoopste genomen, een rijschool hier in de buurt en eentje waar ik een goede indruk bij had. Ook vond hij dat ik de dagcursus niet nodig had, maar ik wilde 'm toch om 100% zeker te zijn dat ik ga slagen. (Ben 6 jaar geleden al 2x gezakt nml)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoeveel ben je er voor kwijt geweest?
heb bij mij thuis het zelfde verhaal. - ook ouders met een kleine caravan. (5,10 meter)
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Paarden lijken meer op motoren dan je zou denken. Ze steigeren ook gewoon als je flink aan hun oor draait
in de buurt van Cork? ergens in de middle of nowhere waarschijnlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat de neuk moet Cork area voorstellen![]()
Alleen geschikt voor Corky's?
volgens mij rijd dat niet echt confortabelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef bvvt het volgende:
Deze red-neck motor moest ik gewoon ff plaatsen
[afbeelding]
Goed, het is je ex zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef kratjuh het volgende:
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..
Ik zie haar er nog steeds voor aan om met d'r paard te trouwen ..
Sorry hoor, ik heb een aversie ontwikkeld tegen die beesten ..![]()
Idd .. Next ..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Goed, het is je ex zullen we maar zeggen
ik heb nooit begrepen wat vrouwen hebben met paardenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef kratjuh het volgende:
Zip....
Praat me er niet van. Een ex van me had haar eigen paard. Tis dat het een merrie was, anders zou ik zweren dat het haar om de grote piemelot te doen was ..
Ik zie haar er nog steeds voor aan om met d'r paard te trouwen ..
Sorry hoor, ik heb een aversie ontwikkeld tegen die beesten ..![]()
Er zijn slechtere drijfveren om dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
... alleen omdat ze het leuk vinden![]()
Een percentage vrouwen weet een orgasme te krijgen tijdens het paardrijden.... altans dat heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat vrouwen hebben met paardenen waarom ze een paard of pony van een vreemde tot in de puntjes gratis verzorgen
alleen omdat ze het leuk vinden
![]()
er is een topic daarover hier op FOK,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een percentage vrouwen weet een orgasme te krijgen tijdens het paardrijden.... altans dat heb ik me laten vertellen
Maar ik heb nog nooit een vrouw in een dergelijke staat op een paard zien zitten. Ben wel anders over maneges gaan denken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:00 schreef Knuffelslet het volgende:
* Knuffelslet kijkt hollander172 lief aan
Gezien de advertentie was er net een hele hoop aan verspijkerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:24 schreef MouseOver het volgende:
Prijs is per mail verlaagd naar 425 en als hij geen achterstallig groot onderhoud heeft dan kan ik daar prima mee leven.
Je zit toch in een impasse... now is the time.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |