abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42354239
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef Webkim het volgende:
* Webkim kan ondertussen pushups op handen en tenen.

(Ja, daar moet ik om juichen; dat heeft me heel veel tijd gekost...)
k, met de neus op de vloer?
Ik dacht altijd dat vrouwen dat niet mochten.. of beter gezegd dat vertelde m'n zus.
Waarom kan ze niet vertellen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_42354276
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:08 schreef BertV het volgende:

[..]

k, met de neus op de vloer?
Ik dacht altijd dat vrouwen dat niet mochten.. of beter gezegd dat vertelde m'n zus.
Waarom kan ze niet vertellen.
Vloerkusjes. 10x. Maar dat gaan we nou natuurlijk opvoeren!
Waarom zouden vrouwen dat nou weer niet mógen?

Ik heb wel ergens gelezen dat vrouwen beter schuin kunnen bankdrukken ipv recht, omdat ze anders rare tieten krijgen. Oid.
Hardloper.
IG @webkim
pi_42354472
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Webkim het volgende:

[..]

Waarom zouden vrouwen dat nou weer niet mógen?

Ik heb wel ergens gelezen dat vrouwen beter schuin kunnen bankdrukken ipv recht, omdat ze anders rare tieten krijgen. Oid.
10x is netjes, zullen veel mannen zijn die dat niet halen als ze het op jouw manier doen.
(Dus niet gehaast en lafjes beetje met de ellebogen knikken)

Maar diezelfde arme zus kreeg laatst een opmerking van de instructeur toen ze haar Trapezius aan het trainen was... zou ook niet de bedoeling zijn.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_42355215
allemaal onzin.
vrouwen kunnen gewoon hetzelfde trainen als mannen...
pi_42356908
Als ik pushups doe, doe ik ze altijd op 3 vingers. Dat is nog best leuk .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:48:03 #106
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42356989
maar jij bent podda, ofzoiets.

Ik zal van de week eens kijken hoe veel gecontroleerde, stijf-als-een-planke, kusje-op-de-vloerse pushupps ik kan doen. Ik gok iets rond de 40.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_42357018
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:51 schreef BertV het volgende:
aargh, ik heb problemen met twee dingen tegelijk doen... 1 rug hol, 2 de verticale beweging bij het deadliften.

En dan iedereen om me heen sportinstructeurtje spelen.
Soms is thuistrainen wel lekker.
ach ik kan ook nog steeds nauwelijks fulls-squaten zonder op het laatste moment mijn onderrug van hol naar net iets te bol te voelen veranderen... maar ik ga door, er komt 'n dag dat ik ze helemaal goed kan
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42357069
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:49 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ach ik kan ook nog steeds nauwelijks fulls-squaten zonder op het laatste moment mijn onderrug van hol naar net iets te bol te voelen veranderen... maar ik ga door, er komt 'n dag dat ik ze helemaal goed kan
Onderrug bol is ook niet zó erg.. er zijn 350+ kg deadlifters die bol trekken. Alleen je hebt meer kans op blessures (wat wel verminderd wordt door sterke abs).
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 14:41:51 #109
18653 crew  D.
pi_42358571
net m'n eerste wheyshake gehad (40gr whey aardbei, 30 gr dextrose, 3dl halvolle melk)

moet zeggen, het was best te pruimen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:01:12 #110
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_42359188
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:45 schreef LedZep het volgende:
Als ik pushups doe, doe ik ze altijd op 3 vingers. Dat is nog best leuk .
Als ik ze al doe (eigenlijk nooit), doe ik ze op mijn vuisten. (voornamelijk om mijn polsen te beschermen)
pi_42360427
Even een vraagje die ik zosnel niet terug kon vinden in de OP:

Kan je tijdens je rustdag hardlopen zonder dat het een negatief effect heeft op de getrainde spieren de dag ervoor?
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:41:46 #112
153812 Frautie
Frautilicious
pi_42360540
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Webkim het volgende:
Respect!

Ik kan ze alleen girlie style, dus niet met gestrekte benen, maar op je knieen

Ik snap eigenlijk niet waarom ik ze niet met gestrekte benen kan?!

Hoevaak sport je nou eigenlijk in de week? Want je bent toch instructrice?! Of heb je nog een andere day job
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:55:40 #113
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42361066
damn net een stuk of 40 grote tegels, geschat gewicht een kg. of dertig, vanaf de grond en vanaf in-de-grond) gedeadlift, in een kruiwagen gegooid en daarna weer uit die kruiwagen gehaald en opgestapeld. Goeie grip, rug, biceps en weet ik veel wat allemaal training. Was flink zweten
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_42361666
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef DubzOne het volgende:

Kan je tijdens je rustdag hardlopen zonder dat het een negatief effect heeft op de getrainde spieren de dag ervoor?
Jawel, zolang je je cardio een beetje inhoudt (3 keer per week max ofzo) heeft het bij mijn weten geen enkel effect (mits je genoeg eet).
pi_42362221
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef LedZep het volgende:

[..]

Jawel, zolang je je cardio een beetje inhoudt (3 keer per week max ofzo) heeft het bij mijn weten geen enkel effect (mits je genoeg eet).
OK thanx, dus het zou eventueel ook een aantal uur na een krachttraining kunnen?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_42362300
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef DubzOne het volgende:

[..]

OK thanx, dus het zou eventueel ook een aantal uur na een krachttraining kunnen?!
Is niet ideaal, bij voorkeur een rustperiode van een uur of 12 ertussen om eiwitsynthese op gang te brengen. Als het echt niet anders kan is het geen ramp ofzo, maar het beste is toch 12 uur ertussen of meer .
pi_42362412
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:

[..]

Is niet ideaal, bij voorkeur een rustperiode van een uur of 12 ertussen om eiwitsynthese op gang te brengen. Als het echt niet anders kan is het geen ramp ofzo, maar het beste is toch 12 uur ertussen of meer .
Oke... Al denk ik dat het sowieso wat idealer is om cardio te doen tijdens de rustdag ivm (spier)vermoeidheid na het trainen.
Last.fm
pi_42363540
Hoevaak in de week kan je maximaal full body trainen? Ik merk namelijk dat een split schema voor mij echt niet werkt,
ben ik bijvoorbeeld klaar met borst, en eigenlijk komt daarna in mijn schema mijn bicep+tricep, maar ik had eigenlijk meer zin in benen, dus daar maar mee bezig gegaan. Kortom lijkt het mij verstandiger om gewoon full body te gaan trainen, aangezien ik split toch niet doe.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42363602
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:33 schreef Lanvin het volgende:
Hoevaak in de week kan je maximaal full body trainen? Ik merk namelijk dat een split schema voor mij echt niet werkt,
ben ik bijvoorbeeld klaar met borst, en eigenlijk komt daarna in mijn schema mijn bicep+tricep, maar ik had eigenlijk meer zin in benen, dus daar maar mee bezig gegaan. Kortom lijkt het mij verstandiger om gewoon full body te gaan trainen, aangezien ik split toch niet doe.
20 keer ofzo .
pi_42363643
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

20 keer ofzo .
ok en hoevaak kan het zodat het gezond blijft? stuk of 3/4 keer?
pi_42363691
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:37 schreef Lanvin het volgende:

[..]

ok en hoevaak kan het zodat het gezond blijft? stuk of 3/4 keer?
3x is in principe genoeg om een gruwelijk beest te worden (elke training squats + 6000kcal).
pi_42365244
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef DubzOne het volgende:

Ik doe het zelf ook op rustdagen en het heeft geen negatief effect op mijn spiergroei gehad in al die jaren. Het voordeel is dat mijn spierpijn ook sneller verdwijnt
pi_42365820
quote:
Ik zalheb van devorige week eens kijgekeken hoe veel gecontroleerde, stijf-als-een-planke, kusje-op-de-vloerse pushupps ik kankon doen. Ik gok iets rond de 40.

(met veel moeite 50)
man wij moetten eens een competitie houden
balsporten :r
pi_42365990
Waar ik wel last van had was dat ik pijn in me borstspieren had en vervolgens ging rennen, maar bij het rennen gaan je borstspieren heel de tijd heen en weer en als het dan elke keer 'pijn' doet, is dat niet echt lekker rennen.

Sinds kort ben ik gaan fitnessen en vermaak me erg goed, ik moet soms mezelf echt dwingen thuis te blijven anders zou ik 7 dagen in de sportschool zitten. Ik ben 1.85 en 70 kilo zwaar. Ik doe het nu een paar weekjes, maar ik merk het verschil al. Ik vind dat ik nog net iets teveel vet heb rond mijn middel en een klein beetje het vrouwen tieten effect (klein beetje maar, gelukkig)

Ik wil dit toch eigenlijk wel weg hebben, maar op de lange termijn wil ik gewoon massa kweken, is het dan verstand om nu wat meer aan cardio te doen en wat af te vallen of raden jullie mij aan om gewoon lekker zo door te fitnessen met eventueel iets extra buikspier/borstspier oefeningen?

Fitness
Pain is temporary, pride is forever
pi_42366019
heb overigens weer last van m'n ruggewervel, ik mank veel met m'n rechter been, m'n brachalis is nog steeds niet gefixt, m'n stoelgang is tegenwoordig niet meer wat het zou moetten zijn (het begin van lactoseintolerantie?) , ik vind amper tijd om te gaan trainen ivm slecht lesserooster + ik wil minstens 2x per week gaan thaiboksen en mss nog zwemmen. ik denk dat ik vanaf volgende week voor een tijdje stop tegen de herfstvakantie ofzo ga ik terug.

pi_42366527
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef Tommy__ het volgende:
heb overigens weer last van m'n ruggewervel, ik mank veel met m'n rechter been, m'n brachalis is nog steeds niet gefixt, m'n stoelgang is tegenwoordig niet meer wat het zou moetten zijn (het begin van lactoseintolerantie?) , ik vind amper tijd om te gaan trainen ivm slecht lesserooster + ik wil minstens 2x per week gaan thaiboksen en mss nog zwemmen. ik denk dat ik vanaf volgende week voor een tijdje stop tegen de herfstvakantie ofzo ga ik terug.

Over lactose-intollerantie, lijkt me stug, de enige manier om een niet-erfelijke LI te ontwikkelen is volgens mij door gewoon ontzettend veel melkproducten te eten, waardoor je lichaam er de brui aan geeft. Maar meestal is het bij LI zo dat je het al vanaf vroege leeftijd hebt.
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 21:26:21 #127
18653 crew  D.
pi_42370515
Iemand een idee wat losse gewichten kosten?
Schijven voor halters/dumbells dus
pi_42370676
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee wat losse gewichten kosten?
Schijven voor halters/dumbells dus
Olympische barbell 100 euro ofzo, schijven kan je tweedehands wel voor een euro per kilo halen ongeveer. Opschroefdumbbells weet ik zo niet, heb je ook niet nodig in principe.
pi_42370882
Sow.
Net effe wezen trainen, eerst squatten, 4 setjes van 5 met 60kg. Toen bedacht ik bij de laatste set, dat ik wel ff wou maxen om ong. m'n 1rm te meten. Dus in plaats van 5 reps gelijk door tot de 15.
Dat is echt slopend zeg.. De rest van de training ging ook kut een ben maar gekapt.
Maarja, 10x60kg is 1x85kg volgens het calculatortje op bb.com, dus m'n 1rm zal wel tegen de 90kg aanliggen ofzo.
pi_42371097
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef synthesix het volgende:
Sow.
Net effe wezen trainen, eerst squatten, 4 setjes van 5 met 60kg. Toen bedacht ik bij de laatste set, dat ik wel ff wou maxen om ong. m'n 1rm te meten. Dus in plaats van 5 reps gelijk door tot de 15.
Dat is echt slopend zeg.. De rest van de training ging ook kut een ben maar gekapt.
Maarja, 10x60kg is 1x85kg volgens het calculatortje op bb.com, dus m'n 1rm zal wel tegen de 90kg aanliggen ofzo.
Zal ergens tussen de 80 en 90 zitten idd, maar die calculators werken niet echt goed.. 60kg fullsquat ik denk ik voor zo'n 25-30 reps, maar mijn 1RM ligt op dit moment (vermoedelijk) maar op 110kg.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:46:53 #131
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_42371180
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:01 schreef Frautie het volgende:

[..]

*ril*
rilt mee

Bijwerken is the keyword.
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 21:48:10 #132
18653 crew  D.
pi_42371228
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:

schijven kan je tweedehands wel voor een euro per kilo halen ongeveer.
Dat was waar ik naar toe wilde

Dank je

Ben nu regelmatig aan het wisselen, dus een paar schijven erbij kan geen kwaad
pi_42371418
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:48 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat was waar ik naar toe wilde

Dank je

Ben nu regelmatig aan het wisselen, dus een paar schijven erbij kan geen kwaad
waar kom je vandaan? Heb hier nog het een en ander liggen (schijven tot 10kg + 2 losse van 5kg)
pi_42372085
Damn! Wat een avond...

........ (* Webkim laat even een spannende stilte vallen)

Eerst Spinning gegeven en toen zelf weer getraind. Week 3 - dag 2.

Squats deed ik met 17,5 per zijde, maar ik ben naar de 25 gegaan. Ik heb ook eindelijk eens met de stang op de weegschaal gestaan en dat ding weegt geen 12,5, geen 15, geen 20, nee, hij heeft het volslagen onlogische gewicht van 10,6 kg. Don't ask me why...

Verder ook tot drie keer toe mijn BF weer eens gemeten. Tijdens de laatste meting, een of twee maanden geleden zat ik op 23%. Mijn doel was onder de 20 te komen.

Nou, laten we het erop houden dat ik vanavond rustig met een zak chips op de bank kan gaan zitten. En de frituurpan kan aansteken. Shoarma kan laten bezorgen. Met heel veel saus. En mijn tanden in een paar pakjes boter kan zetten. Of een krat olijfolie leegdrinken.

Jee... * Webkim was nogal flabbergasted.

En dan wordt me ook nog eens gevraagd of ik eventueel interesse heb de Bodypumplicentie te halen. Euh... Is de paus katholiek?!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:16:28 #135
140141 ivosnivo
pi_42372323
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Damn! Wat een avond...

........ (* Webkim] laat even een spannende stilte vallen)[/me]

Eerst Spinning gegeven en toen zelf weer getraind. Week 3 - dag 2.

Squats deed ik met 17,5 per zijde, maar ik ben naar de 25 gegaan. Ik heb ook eindelijk eens met de stang op de weegschaal gestaan en dat ding weegt geen 12,5, geen 15, geen 20, nee, hij heeft het volslagen onlogische gewicht van 10,6 kg. Don't ask me why...

Verder ook tot drie keer toe mijn BF weer eens gemeten. Tijdens de laatste meting, een of twee maanden geleden zat ik op 23%. Mijn doel was onder de 20 te komen.

Nou, laten we het erop houden dat ik vanavond rustig met een zak chips op de bank kan gaan zitten. En de frituurpan kan aansteken. Shoarma kan laten bezorgen. Met heel veel saus. En mijn tanden in een paar pakjes boter kan zetten. Of een krat olijfolie leegdrinken.

Jee... [me=Webkim was nogal flabbergasted.

En dan wordt me ook nog eens gevraagd of ik eventueel interesse heb de Bodypumplicentie te halen. Euh... Is de paus katholiek?!
Er horen vast klemmetjes op van 0,95 kg per stuk. Dan zit je op 12,5
pi_42372998
wie gebruikt er nou klemmetjes
pi_42373131
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef Tommy__ het volgende:
Mensen die anti_podda zijn
pi_42373163
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Er horen vast klemmetjes op van 0,95 kg per stuk. Dan zit je op 12,5
Ik weet niet wat voor olifantenklemmen ze gebruiken bij jou. Maar hier zijn ze geen kilo heur
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zal ergens tussen de 80 en 90 zitten idd, maar die calculators werken niet echt goed.. 60kg fullsquat ik denk ik voor zo'n 25-30 reps, maar mijn 1RM ligt op dit moment (vermoedelijk) maar op 110kg.
Geen fullsquat helaas. Ik ging maar weer 'ns parallelasquatten, omdat er weer zo'n gast aanwezig was die anders gaat zeiken
pi_42373404
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor olifantenklemmen ze gebruiken bij jou. Maar hier zijn ze geen kilo heur
[..]

Geen fullsquat helaas. Ik ging maar weer 'ns parallelasquatten, omdat er weer zo'n gast aanwezig was die anders gaat zeiken
Wij hebben klemmen van 2kg per stuk (da's voor de 96% van de fitnessjeanetten die bang zijn dat de schijven erafvallen).
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 22:39:51 #140
18653 crew  D.
pi_42373470
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:53 schreef Lanvin het volgende:

[..]

waar kom je vandaan? Heb hier nog het een en ander liggen (schijven tot 10kg + 2 losse van 5kg)
zo'n 65km verderop

Ik denk dat ik iets meer zoek, kilo of 40 minimaal
pi_42374797
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef Tommy__ het volgende:
ik bedoel.. lig maar eens op de bench wann je poging van 100kg drukken niet lukt

en waarom zouden ze erafvallen? de bedoeling is om de bar recht omhoog te bewegen en als je dat niet kan, ga dan terug naar technogym ofzo . (ik heb het hier niet over PL'ers die het einde van de stang helemaal vol leggen en de boel er van zichzelf al aftotterd, maar dat zie ik hier niet direct iemand doen )
pi_42374831
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ik bedoel.. lig maar eens op de bench wann je poging van 100kg drukken niet lukt

en waarom zouden ze erafvallen? de bedoeling is om de bar recht omhoog te bewegen en als je dat niet kan, ga dan terug naar technogym ofzo . (ik heb het hier niet over PL'ers die het einde van de stang helemaal vol leggen en de boel er van zichzelf al aftotterd, maar dat zie ik hier niet direct iemand doen )
Als ik 5kg schijfjes gebruik kom ik nog aardig in de buurt
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:28:36 #143
140141 ivosnivo
pi_42375277
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

Ik doe het wel bij liggende triceps naar je hoofd doen oefening met een stang oefening (weet ik al die fancy namen). Omdat ik heel af en toe wel is de stang wat schuin wil houden, ik pak hem dan ook heel smal beet en dan is dat toch al wat lastiger.
pi_42376045
Vandaag mezelf bijna half dood gelachen, 2 mannetjes allebei ontzettend dun, geen spier te zien, gingen de bb ruimte in. Ze begonnen met cable curls (30 kilo) nou ze zouden hun rug breken door de standen die ze aannamen Toen gingen ze bench pressen (20 kilo aan barbell) met voeten vooruit gestrekt om de stabiliteit weg te nemen, hij flikkerde bijna van het bankje af Ik zat er naast dus heb uit goed fatsoen even wat dingen uitgelegd, wat een clowns zeg. En dan het mooiste nog, ze wilde aankomen, gaan ze aan het eind van hun training 20 minuten! intensieve cardio doen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:08:06 #145
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_42380325
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef synthesix het volgende:
Gister was ook mijn squatavond. Dus ook met reet op de grond... begon die sportschooleigenaresse te zeiken dat ik helemaal niet zover moest zakken. Dus toen heb ik maar ff uitgelegd dat dit een fullsquat hete, en dat die veel beter was dan een parallelsquat.
Ze was het er niet mee eens, maar gelukkig heeft ze zich daarna wijzelijk stil gehouden
(alleen jammer dat ik vervolgens wel last van mijn rug gekregen heb door die klote squat )
pi_42380537
Iemand ervaring met de eiwitpoeder en de creatine van De Tuinen?
Het spul is in de aanbieding.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_42382255
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:08 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Gister was ook mijn squatavond. Dus ook met reet op de grond... begon die sportschooleigenaresse te zeiken dat ik helemaal niet zover moest zakken. Dus toen heb ik maar ff uitgelegd dat dit een fullsquat hete, en dat die veel beter was dan een parallelsquat.
Ze was het er niet mee eens, maar gelukkig heeft ze zich daarna wijzelijk stil gehouden
(alleen jammer dat ik vervolgens wel last van mijn rug gekregen heb door die klote squat )
Daar heb je dus precies het grote nadeel van de fullsquat....
Het is erg lastig om(in het laagste gedeelte van de squat) je rug goed recht te houden.
pi_42384592
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:

Bladibla extreme progressie bladibla
Goed bezig, Kim!! Als dit zo door gaat ben je mij voor Sinterklaas gepasseerd...

Zijn er meer mannen die moeite hebben met sterkere vrouwen? Ik bedoel: met vrouwen die slimmer zijn, meer verdienen of in een grotere auto rijden heb ik geen enkele moeite, maar vrouwen die sterker zijn: dat trek ik echt heel slecht...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 12:28:23 #149
18653 crew  D.
pi_42384968
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef Videopac het volgende:

[..]

Goed bezig, Kim!! Als dit zo door gaat ben je mij voor Sinterklaas gepasseerd...

Zijn er meer mannen die moeite hebben met sterkere vrouwen? Ik bedoel: met vrouwen die slimmer zijn, meer verdienen of in een grotere auto rijden heb ik geen enkele moeite, maar vrouwen die sterker zijn: dat trek ik echt heel slecht...
Ik praat graag met mensen (dus ook vrouwen) die (nog) slimmer zijn, mijn vrouw brengt meer geld binnen en als je mijn 'hobby-auto' niet meetelt heeft zij een grotere auto tot haar beschikking.
Een sterkere vrouw heb ik nog niet ontmoet, maar mocht de tijd daar zijn dan laat ik wel weten hoe het me bevallen is
pi_42388119
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef Videopac het volgende:
misschien een goede motivatie om zelf nog sterker te worden?
elk oordeel heeft z'n nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')